 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Чи обов’язково проводити так зване "Тематичне оцінювання"?
| |
kom_adm |
Дата: Пт, 25.12.2015, 10:29 | Повідомлення № 1 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Власне, я роблю так, що, наприклад, іде якийсь розділ програми, в ньому є певна кількість тем, практичних робіт. І по його закінченню пишу в журналі Тематична, не виділяючи для тематичної окремий урок, а тематичну виставляю на основі практичних та інших видів робіт. Хотів почути пораду, чи так можна робити, бо роблю вже так досить довго, а одна моя колега сьогодні мені сказала, що це недопустимо і в кінці вивчення теми обов’язково провести урок у вигляді контрольної роботи та ще і мати оцінку за нею в приорітеті.
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| |
Jimik |
Дата: Пт, 25.12.2015, 11:32 | Повідомлення № 2 |
Тут живе...
Повідомлень: 167
| Так з інформатики проведення контрольних робіт не обов'язкове, а тематична ставиться на основі практичних і поточних оцінок. Так сказано було в методичних рекомендаціях.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пт, 25.12.2015, 13:32 | Повідомлення № 3 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Цитата Ковальчук_Олександр (  ) не виділяючи для тематичної окремий урок Так проведення окремих "тематичних" робіт, оцінка яких має пріоритет, взагалі не схвалюється. Слід оцінювати роботу учня протягом всього часу вивчення теми.
|
|
| | |
volevikt |
Дата: Пт, 25.12.2015, 16:37 | Повідомлення № 5 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
| Цитата Ковальчук_Олександр (  ) Власне, я роблю так, що, наприклад, іде якийсь розділ програми, в ньому є певна кількість тем, практичних робіт. І по його закінченню пишу в журналі Тематична, не виділяючи для тематичної окремий урок, а тематичну виставляю на основі практичних та інших видів робіт. Ви абсолютно праві. Теж так роблю.
|
|
| |
DPV |
Дата: Пт, 25.12.2015, 19:46 | Повідомлення № 6 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
| За Наказом МОН N 496 від 006.2008 - для 5-11 класів - Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При виставленні тематичної враховуються всі види навчальної діяльності, що підлягли оцінюванню протягом вивчення теми, тобто після останнього уроку теми.
Для прикладу. Ситуація така 1 семестр 15-16 уроків, дві теми 5 і 6 уроків, дві тематичні, наступна 7 уроків - наступна тематична у 2-му семестрі. У першому семестрі проведено 4 уроки, учні отримали якісь оцінки.
Запитання як враховути їх при виставленні семестрової.
|
|
| |
Ktara |
Дата: Пт, 25.12.2015, 19:48 | Повідомлення № 7 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4322
| Семестровую ставите на основании тематических, если тема началась в одном семестре. а продолжилась во втором - главное при выставлении тематической во втором семестре не забыть посчитать и оценки, которые выставлены были в этом теме в первом семестре
|
|
| |
DPV |
Дата: Пт, 25.12.2015, 19:55 | Повідомлення № 8 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
| Цитата Ktara (  ) Семестровую ставите на основании тематических, если тема началась в одном семестре. а продолжилась во втором - главное при выставлении тематической во втором семестре не забыть посчитать и оценки, которые выставлены были в этом теме в первом семестре Тобто, вони не враховуються до першого семестру, а враховуються у другому (абсурд)
|
|
| |
Ktara |
Дата: Пт, 25.12.2015, 20:02 | Повідомлення № 9 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4322
| Цитата DPV (  ) Тобто, вони не враховуються до першого семестру, а враховуються у другому (абсурд) Семестровая ставится только на основании тематических. Отсюда и получается такой абсурд. Я стараюсь темы написать так, чтоб они не переходили во второй сесместр. Поэтому как вариант, в следующий раз при календарном планировании сделайте так. чтоб темы не переходили :0 будет меньше проблем.
|
|
| |
DPV |
Дата: Пт, 25.12.2015, 20:19 | Повідомлення № 10 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
| Цитата Ktara (  ) Поэтому как вариант, в следующий раз при календарном планировании сделайте так. чтоб темы не переходили :0 будет меньше проблем. Оптимальній варіант.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |