 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Курс навчання "Сліпий метод друку" для учнів
| |
NataliyG |
Дата: Su, 06.09.2009, 14:54 | Повідомлення № 1 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| В моєму районі мене запросили на конференцію по розробці програми розвитку освіти. Я запропонувала що потрібно вводити спеціаліфні уроки по навчанню учнів швидко друкува. І як експеримент мені дали добро. Але щоб вводити такий курс ( Тобто щоб вчити учнів не інформатики а швидко друкувати) потрібно мати програму (календарне планування), може хтось знає де взяти хочаб шось подібне до прогрми, або якісь методичні рекомендації шоб були з грифом Міністерства. Буду вдячна за все. Або ще питання якщо написати свою авторську програму хто її має затвердити і як. Може хтось має вже досвід по введенні такого курс. Це є факультатив. Дякую всім.
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| |
mouse |
Дата: Sa, 17.12.2011, 12:55 | Повідомлення № 31 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Не буду заперечувати. Просто думка. Люди, які працюють постійно за ПК, апріорі повинні цим володіти. Сам особисто не вчився, але набираю "наосліп". А чи був би такий результат, якщо б не працював інформатиком? Невідомо. Тому вчити і навчити різні слова, хоч і корінь спільний. Є таке як "міра". І вона повинна бути.
Які Ви пропонуєте норми набору? 200 зн/хв, 300 зн/хв? Цікаво почути думки.
|
|
| |
NataliyG |
Дата: Tu, 10.01.2012, 17:08 | Повідомлення № 32 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| Quote (mouse) Люди, які працюють постійно за ПК, апріорі повинні цим володіти. Сучасні учні у майбутньому житті будуть більше друкувати ніж писати тому таке вміння є більш важливе як вміння каліграфічно писати. Навіть при тому, що наша система освіти виділяє багато годин на каліграфічне письмо наші учні все одно не пишуть каліграфічно, а дорослі люди (особливо лікарі) пишуть "як курка лапкою". То може доцільніше в школі вчити швидко і граматно друкувати, а писати просто грамотно?! Quote (mouse) Які Ви пропонуєте норми набору? 200 зн/хв, 300 зн/хв? Я пропоную норми збільшувати протягом навчання в школі: - сліпий метод набору вивчати в класі 5, починаючи з 6 підтримувати (під час вивчення текстового редактора і не тільки) Так от норма для 5 може бути 100-120, а для 11 - 200-300.Додано (10.01.2012, 16:08) --------------------------------------------- Шановні колеги! Прошу Вас дати відповідь на питання: Як на Вашу думку має виглядати шкільний курс: "Сліпий метод набору". 1. Це має бути факультатив чи основний предмет? 2. В якому класі? 3. Скільки тижневих годин? 4. Що ще крім клавіатурного тринажера учні повинні робити на таких уроках? Ось моя теорія: 1. Обовязковий предмет. сучасна людина багато друкує - листи, форуми, блоги - можливо навіть більше як пише вручну. Тай взагалі грамотна робота на коспютері починається з правильного введення інформації і правильної постави. За даними сайту Job така навика є однією з найбільш потрібних на сьогодні. 2. 5 або 6. в іншому випадку прийдеться переучувати, а навчати завжди легше. 3.Як мінімум 2. це є практичний курс тому чим частіше тим краще. 4. Деякі навики введення тексту в текстовому редакторі. При цьому памятаючи про правила введення інформації всліпу. Наприклад, 20-25 хв. клавіатурний тринажер решта часу вправи в текстовому редакторі, або теоретично про клавіатуру. І накінець - таке вміння потрібно підтри протягом всьго навчання в школі: періодично перевіряти швидкість, постійно нагадцвати про правильну поставу. Усім буду вдячна за відгуки.
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Tu, 10.01.2012, 17:55 | Повідомлення № 33 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Шановна пані NataliyG Нікого Ви так не навчите. Перевірено 100%. Місяць кожного дня в 10 чи 9 класі і відсотків 50 друкує більше 120 знаків, а далі Віртуоз з його ритмом і недільки через дві більше 200-250 знаків. Все це перевірено на практиці. А розтягування дає 0 результат
|
|
| |
NataliyG |
Дата: Tu, 10.01.2012, 18:42 | Повідомлення № 34 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| Quote (swetikccc) Перевірено 100%. Взагалі я теж перевіряла не скажу що 100% успіху. Але успіх є . А 100% немає у будь якого предмету. Quote (swetikccc) Місяць кожного дня в 10 чи 9 класі і відсотків 50 друкує більше 120 знаків Як ви це уявляєт який відділ затвердить прогрму в якій кожного дня буде урок інформатики? Вибачте за песимізм але я невірю що якщо це не буде предметом, а так ви їм розкажете і вони..., що вдома будуть вчитися?! 90% учнів не виконують домашнього завдання а в 10 класі більше.
|
|
| |
dpi |
Дата: Tu, 10.01.2012, 20:41 | Повідомлення № 35 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| У нас лет 19 нормы: 5-6 кл. - 100 7 - 150 8 - 200 9 - 250 10 - 11кл - 300 На все 10 ру с 5-го по 11-й Особо одаренные печатают за 400
|
|
| |
mouse |
Дата: Tu, 10.01.2012, 22:19 | Повідомлення № 36 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Не треба окремого предмету. Використовуйте ПК на різних уроках та вдома, спонукайте їх до набирання текстів.
|
|
| |
NataliyG |
Дата: Tu, 17.01.2012, 17:26 | Повідомлення № 37 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| Quote (dpi) У нас лет 19 нормы: 5-6 кл. - 100 7 - 150 8 - 200 9 - 250 10 - 11кл - 300 На все 10 ру с 5-го по 11-й Особо одаренные печатают за 400 А де ці норми діють і як їх використовувати, для виставлення теми? Quote (mouse) Не треба окремого предмету. Використовуйте ПК на різних уроках та вдома, спонукайте їх до набирання текстів. А як їх заставити вдома пройти курс? Як їх контролювати ? Загальнодержавних вимог нема? Значить і за тематичну не поставиш.
|
|
| |
dpi |
Дата: Tu, 17.01.2012, 19:21 | Повідомлення № 38 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| В сентябре довести: "6 уроков, на скорости 150", а при выставлении семестровой: - отличные результаты - плюс 1 к оценке (не жадничать) - так себе - не влияет на оценку - плохо - минус один и не жалеть.
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Tu, 17.01.2012, 19:30 | Повідомлення № 39 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Quote (dpi) У нас лет 19 нормы: Люблю доколупуваться до цифр Quote (NataliyG) Так от норма для 5 може бути 100-120, а для 11 - 200-300. Quote (NataliyG) Я нарешті пройшла курс Соло до 100 завдання. Напевно з 3 спроби перші дві закінчилися приблизно на завдання 20-30 тобто середній лінії. Не приховаю я чекала більшого, просто до цього часу я швидко друкувала зрячим методом, от і тепер сліпим моя швидкість впала. Повертатися до старого не хочеться, а сліпим друкую поки не дуже Вчимо тому, що самі.........
|
|
| |
NataliyG |
Дата: Sa, 21.01.2012, 12:41 | Повідомлення № 40 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| Quote (dpi) В сентябре довести: "6 уроков, на скорости 150", а при выставлении семестровой: - отличные результаты - плюс 1 к оценке (не жадничать) +1, -1 те на це ніхто і уваги не зверне, вибачте мене, але я думаю, що сліпим методом не буде друкувати жоден учень, може частина будк друкувати швидше зрячим методом. На моє тверде (перевірене на собі) переконання для того, щоб друкувати саме сліпим методом друку, а не просто швидко друкувати треба час і зусилля! Quote (swetikccc) Вчимо тому, що самі......... А скільки років ви володієте сліпим методом друку?
|
|
| |
NataliyG |
Дата: Mo, 09.07.2012, 12:55 | Повідомлення № 41 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| Деякий час працюю над даною темою. Вважаю це надзвичайно актуальним на сьогоднішній день. Деякі свої думки сформувала у таку невелику статтю: http://schooldvirtsi.at.ua/index....-27 Також я написала свою авторську програму для викладання даного курсу у 5 класі. У своїй школі я вже протягом 2 років викладаю такий курс. Навчити мажна 90% учнів, якщо не ставити за мету швидкість, а правильність введення інформації. Також я розробила свої методичні рекомендації для викладання даного курсу, тепер намагаюся надрукувати їх у педагогічних виданнях. Ще авторитетні думки з цього приводу: http://pedsovet.su/publ/11-1-0-823 Вважаю що така тема має право на життя. Буду вдячна за будь-яку думку.
[warning]Тему об'єднано. На наступний раз буду просто видаляти. Я розумію, що правила форуму не настількі корисні, як сліпий метод друку, але порушувати їх, створюючи дублі тем, не варто [/warning]
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Mo, 09.07.2012, 16:41 | Повідомлення № 42 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| А яке ПЗ взяли за основу для навчання?
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Mo, 09.07.2012, 17:21 | Повідомлення № 43 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Да шановні, як бачу навчаємо поки в теорії. А як Вам такий підводний камінь, розумні діти напорядок відстають в навчанні сліпому друку(на перших порах і якщо не ходили в музичну). Як його обійти? )))) Кому що пояснювати )))) Quote (Ковальчук_Олександр) А яке ПЗ взяли за основу для навчання? Соло, а потім програма що виробляє темп, наприклад старий ВіртуозДодано (09.07.2012, 17:21) ---------------------------------------------
Quote (NataliyG) Також я розробила свої методичні рекомендації для викладання даного курсу, тепер намагаюся надрукувати їх у педагогічних виданнях. Ось і біда наша, методичні розробляють кому не лінь.
|
|
| |
vinohodov |
Дата: Mo, 09.07.2012, 21:09 | Повідомлення № 44 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 337
| Quote (NataliyG) Можливо не варто цьому приділяти цілий урок а наприклад хвилин 20. Але добре булоб два рази в тиждень. Я з Вами не згідна. Ми наших дітей вчимо всякої всячини. (Ну не буду уточняти) А навик які їм дійсно стануть у приргоді не даємо. Скільки учнів Вашої школи самостійно наберають собі реферати? Чи просто швидко друкують. Насправді одиниці навіть ті хто має вдома компютер шукає одним пальцем букву а на клавіатурі. Ми наших дітей вчимо не всякій всячині, а інформатиці. Щось не розумію я вас, як вчителя і фахівця. Як це друкують одним пальцем? А що ви не викладаєте їм те, що входить у програму? Клавіатурний тренажер, текстовий редактор, ел. таблиці? Як друкуючи одним пальцем вони у вас виконують обов'язкові практичні роботи? До речі слово комп'ютер пишеться через апостроф.
|
|
| |
Ktara |
Дата: Mo, 09.07.2012, 23:37 | Повідомлення № 45 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4316
| NataliyG, исправьте ошибки на сайте, а то пропагандируете грамотное введение информации и сами же наделали грамматических ошибок Антиреклама получилась
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |