Пн, 25.09.2017, 00:00
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 172 з 175«12170171172173174175»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.2 Невідкладна допомога » Допоможіть вирішити проблему
Допоможіть вирішити проблему
Jokerz Дата: Чт, 08.11.2007, 21:24 | Повідомлення № 1
Хостер
Повідомлень: 1191
Нагороди: 4
Рейтинг: 97


Ситуация такая, я администрирую компы в школе. У них всех стоит Windows XP Home Edition и с ним гемора очень много, нормлаьно настроять безопасность, политики доступа или по сети что либо вообще не могу потому что нету таких функций, хоме єдишен урезаная до невозможности со стороны администрирования.
На вопрос почему не поставить Windows XP Pro ответ:
А вдруг приедет КРУ и накладет штрафф, на мой вопрос Вы слышали хоть раз что бы когото наказали за это из школ?
Отвечают нет, но все равно бояться.

Вот у вас как преподавателей какая ОС стоит в школе, и вообще есть такое что штрафуют ???
просто много задуманого, а домашняя версия ОС не позволяет этореализовать


В даній темі розповідайте про свої проблеми.

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 01.06.2017, 15:12 | Повідомлення № 2566
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3780
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата mudrak ()
Звичайне IF більше двох не "тягне"

Як не тягне? Логічних функцій IF, AND, OR, NOT має вистачити для достатньо складних формул. Сформулюйте чіткіше задачу.

--
Ще раз перечитав. Справді, повинен допомогти жовтий стовпець з таблиці з повідомлення http://informatic.org.ua/forum/13-103-83282-16-1496318683


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Чт, 01.06.2017, 15:18
mudrak Дата: Чт, 01.06.2017, 16:23 | Повідомлення № 2567
Активний учасник
Повідомлень: 592
Нагороди: 3
Рейтинг: 32
Точно! Це вона, а коли я щось подібне створював, то мені ексель говорив що забагато аргументів! Десь видно з орфографією в мене не лади! ...Треба знову іти викладати інформатику ;) , якраз справжня збирається в декрет.
ALEKS Дата: Чт, 15.06.2017, 19:34 | Повідомлення № 2568
Прописаний назавжди
Повідомлень: 303
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Знову вимагають звіти! B) 

К-ть комп’ютерів, що знаходяться на балансі ЗНЗ (одиниць) / Відсоток від потреби 

К-ть навчальних комп’ютерних комплексів у ЗНЗ (одиниць) / Відсоток від потреби 

Необхідно придбати навчальних комп’ютерних комплексів (одиниць)

А скільки ПК і НКК повинно бути у школі? Інакше як вирахувати відсоток від потреби? В яких нормативних документах це прописано? ^_^
Anatoli Дата: Чт, 15.06.2017, 20:30 | Повідомлення № 2569
Прописаний назавжди
Повідомлень: 209
Нагороди: 0
Рейтинг: 15
Як скіки? Один учень – один комп'ютер. Звітуйте.
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 16.06.2017, 12:26 | Повідомлення № 2570
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3780
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата ALEKS ()
А скільки ПК і НКК повинно бути у школі? Інакше як вирахувати відсоток від потреби? В яких нормативних документах це прописано?

Наказ МОН від 29.06.2010 № 637
https://docs.google.com/present....e=id.i6
ALEKS Дата: Нд, 18.06.2017, 21:48 | Повідомлення № 2571
Прописаний назавжди
Повідомлень: 303
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Цитата Пилипчук_О_П ()
Наказ МОН від 29.06.2010 № 637 https://docs.google.com/present....e=id.i6
Дякую! Вже знайшов.

А чи хтось хоча б раз робив реально ці розрахунки?
Jimik Дата: Пн, 19.06.2017, 09:49 | Повідомлення № 2572
Тут живе...
Повідомлень: 120
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Цитата ALEKS ()
А чи хтось хоча б раз робив реально ці розрахунки?
Так колись пробував порахувати, в результаті вийшло, що 1 кабінет у мене лишній і в другому треба частину ПК подіти а то забагато.
DPV Дата: Нд, 03.09.2017, 22:50 | Повідомлення № 2573
Прописаний назавжди
Повідомлень: 262
Нагороди: 6
Рейтинг: 42
Колеги, хто може пояснити таку ситуацію?
Прикріплення: 4328339.jpg(73Kb)
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 04.09.2017, 08:20 | Повідомлення № 2574
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3780
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата DPV ()
Колеги, хто може пояснити таку ситуацію?

Якщо це задача з категорії "як це зроблено", то маю таку версію: в стовпці D значення не округлені, а виводяться з двома знаками після коми (тобто частини цифр ми не бачимо), а в стовпці E записані саме такі значення, які ми бачимо.
DPV Дата: Пн, 04.09.2017, 12:40 | Повідомлення № 2575
Прописаний назавжди
Повідомлень: 262
Нагороди: 6
Рейтинг: 42
Цитата Пилипчук_О_П ()
Якщо це задача з категорії "як це зроблено"

Задача така, звернувся до мене бухгалтер про допомогу, їм дали таблиці вже сформовані для рахунку заробітної плати, там відповідно введені фурмули, ну  все по правилам, але в релультаті так би мовити "рве" на копійки, хоч і мізерні суми,  але повинно сходитись до копійки.

Якщо взяти з наведеного прикладу, то 1,5% від 6096,96 це 91,4544 ну аж ніяк не 91,46.

Повинно сходитьсь по кожному окремо, і в загальній сумі, а в цій сумі і виявляються "зайві копійки" яких не повинно бути.
swetikccc Дата: Пн, 04.09.2017, 12:57 | Повідомлення № 2576
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Задча в таких умовах не має рішення.
Ну не може дорінювати сумма процентів окрглена по кожному пункту і сумма проценті округлена вся.
Помилка не в програмі а в методиці.
Jokerz Дата: Пн, 04.09.2017, 13:01 | Повідомлення № 2577
Хостер
Повідомлень: 1191
Нагороди: 4
Рейтинг: 97
Цитата swetikccc ()
Задча в таких умовах не має рішення.Ну не може дорінювати сумма процентів окрглена по кожному пункту і сумма проценті округлена вся.
Помилка не в програмі а в методиці.
согласен, это еще и мелкая погрешность вышла...
DPV Дата: Пн, 04.09.2017, 13:13 | Повідомлення № 2578
Прописаний назавжди
Повідомлень: 262
Нагороди: 6
Рейтинг: 42
Цитата swetikccc ()
Задча в таких умовах не має рішення.

Згоден повністю.

Цитата Jokerz ()
согласен, это еще и мелкая погрешность вышла...
Це гроші, "погрешность" може вийти "боком". А як методику можна змінити
swetikccc Дата: Пн, 04.09.2017, 15:14 | Повідомлення № 2579
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Методика має два варіанти, анологічнодвом стовпцям таблиці.
З усього фонду зарплати, або з окремих зарплат.
АЛ5 другий мабуть коректніший
Це діло бухгалтера взнавати
Шестопалов Дата: Пн, 04.09.2017, 15:49 | Повідомлення № 2580
Видавець посібників
Повідомлень: 1379
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Цитата DPV ()
"рве" на копійки, хоч і мізерні суми,
Колись давно ще у ФРГ була розкрита афера, коли працівник банку скидав на власний рахунок оці десяті і соті копійки (пфенінга). Получилася кругленька сума.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.2 Невідкладна допомога » Допоможіть вирішити проблему
Сторінка 172 з 175«12170171172173174175»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.