 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Періодично приходять листи від Mail Delivery System
| |
kom_adm |
Дата: Mo, 01.02.2016, 18:53 | Повідомлення № 1 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Кожен день надходять листи від mailer-daemon@ukr.net (Mail Delivery System) Підкажіть, як відключити їх надходження?


Я так розумію, з мої скриньки йде якась автоматична відправка листа адресату, якого не існує? Як її відключити?
|
|
| |
W-w-W |
Дата: Mo, 01.02.2016, 19:06 | Повідомлення № 2 |
| таке саме Олександре було, коли тобі писав, адреса правильно, а видає, що й в тебе, пізніше почав писати на інші скриньки таке саме, а через деякий час все владналось, але здається, що в укрнет є проблеми
|
|
| |
gu2in |
Дата: Mo, 01.02.2016, 19:14 | Повідомлення № 3 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 830
| Ви користуєтесь веб-інтерфейсом чи поштовим клієнтом?
Цитата Ковальчук_Олександр (  ) Я так розумію, з мої скриньки йде якась автоматична відправка листа адресату, якого не існує? З вказаного скріна - так, Ви праві.
Як варіант, гляньте у налаштуваннях переадресацію (пересилка на інший e-mail). Майже 6 років маю 4 скриньки на ukr.net, подібних проблем не було.
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Mo, 01.02.2016, 19:38 | Повідомлення № 4 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Цитата gu2in (  ) Ви користуєтесь веб-інтерфейсом чи поштовим клієнтом?
Користуюсь веб-інтерфейсом.
Цитата gu2in (  ) Як варіант, гляньте у налаштуваннях переадресацію (пересилка на інший e-mail). Пусто там.Цитата gu2in (  ) Майже 6 років маю 4 скриньки на ukr.net, подібних проблем не було. До речі, це почалось в мене досить давно, не помню точно, але півроку тому або більше.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Mo, 01.02.2016, 19:52 | Повідомлення № 5 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Останнім часом спостерігаю появу подібних листів, але з "червивим" вкладенням (30-40 КБайт). У вкладеному архіві, звичайно, вірус. А на перший погляд - повідомлення про невдале надсилання листа.
|
|
| |
gu2in |
Дата: Mo, 01.02.2016, 20:16 | Повідомлення № 6 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 830
| А у "Відправлених" якийсь лист на цю адресу є? Спробуйте відключити автовідповідач, перегляньте розширення до браузера, якими користуєтесь. Можливо це глюк ukr.net, але як вже казав - з таким не стикався. На 2 скриньки регулярно листів 100-150 за місяць приходить, це без спаму. Проблем не було. Можливо, покищо
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Mo, 01.02.2016, 22:02 | Повідомлення № 7 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Цитата gu2in (  ) А у "Відправлених" якийсь лист на цю адресу є? Ні. Немає.
я написав у службу підтримки користувачів і досить оперативно отримав відповідь:
Цитата Служба підтримки ukr.net Доброго дня. Даний звіт про недоставку листа вказує на помилку "retry time not reached for any host". Щоб дані листи Вам не сипалися в папку "Вхідні" Ви можете налаштувати фільтр на листи від відправника Mail Delivery System з переміщенням їх в спеціально створену окрему папку (наприклад Mail Delivery).
|
|
| |
Jokerz |
Дата: Mo, 01.02.2016, 22:41 | Повідомлення № 8 |
Хостер
Повідомлень: 1376
| суть в том что по какой то причине вы шлете письмо на ящик который не существует. Вернее автоответчик. Вам приходит оутлуп что такого хоста и почтового сервера нет. 1. нужно настроить фильтр что бы любое письмо с того ящика что у вас там на www-data@........ не принимало. Вам шлют спам а у вас автоответчик на него отправляет письмо, сервер укр нет пытается его доставить и по заголовкам смотрит кто прислал, пытается найти отправителя а его нет..... о сем и сообщает ошибка.
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Mo, 01.02.2016, 23:21 | Повідомлення № 9 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Цитата Jokerz (  ) Вам шлют спам а у вас автоответчик на него отправляет письмо, сервер укр нет пытается его доставить и по заголовкам смотрит кто прислал, пытается найти отправителя а его нет..... Все понятно, спс. Сейчас отключу автоответчик, он мне особо не нужен. Или настрою фильтр, что б с этого адреса не отправлялось письмо.
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Tu, 02.02.2016, 19:34 | Повідомлення № 10 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Коротше, Джокерс був правий. Листи продовжують надходити. І все це пов’язано з автовідповідачем, який намагається відправити відповідь на лист бота.
|
|
| |
Nicola |
Дата: Tu, 02.02.2016, 21:08 | Повідомлення № 11 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
| Помилка адреси отримувача. У мене таке на сайті каталогу. Коли людина реєструється, то скрипт відправляє на вказану нею електронку листа. І якщо адреса не вірна, то поштовий сервер Вас сповіщає, що не зміг відправити лист. Таж ситуація коли ввімкнено автовідповідач.
|
|
| |
Jokerz |
Дата: Fr, 08.04.2016, 08:16 | Повідомлення № 12 |
Хостер
Повідомлень: 1376
| Цитата Nicola (  ) Помилка адреси отримувача. У мене таке на сайті каталогу. Коли людина реєструється, то скрипт відправляє на вказану нею електронку листа. І якщо адреса не вірна, то поштовий сервер Вас сповіщає, що не зміг відправити лист. Таж ситуація коли ввімкнено автовідповідач. Но можно отключить эти уведомления или направить их куда то на другой адрес, к примеру админа. Ну у нас так можно, все настраиваться с панели. А у других как обстоят дела не знаю.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |