Ср, 18.10.2017, 15:43
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 4«1234»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІХ: ІНТЕРНЕТ, МЕРЕЖІ, ХОСТІНГ » 9.1 Інтернет. Сервіси Інтернету » Інтернет-технології у навчанні інформатики (Хто які навчальні інтернет-технології використовує)
Інтернет-технології у навчанні інформатики
Як ви використовуєте Інтернет у навчанні інформатики?
1.використовую спеціалізовані навчальні інтернет-технології[ 7 ][33.33%]
2.використовую Інтернет тільки на тих уроках, на яких він має вивчатися[ 5 ][23.81%]
3.є лише повільне комутоване підключення і тому Інтернетом учні майже не користуються[ 5 ][23.81%]
4.школу не підключено до Інетрнету[ 4 ][19.05%]
Усього відповідей: 21
zava Дата: Нд, 06.06.2010, 09:37 | Повідомлення № 1
Тут живе...
Повідомлень: 120
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Сьогодні від 20 до 30% українських шкіл мають швидке підключення до Інтернету і їх частка постійно збільшується. Але спеціалізованих інтернет-сервісів, які б можна було використовувати у навчанні інформатики, небагато. На сайті http://itosvita.ucoz.ua/index/0-4 розгорнуто кілька таких служб, орієнтованих на 9 клас. А саме,
- онлайнові робочі зошити до всіх 32 уроків;
- онлайнові тематичні тестування;
- плани-конспекти уроків у вікі-форматі;
- (новинка) практичні роботи у pdf- i doc-форматі, які вчителі можуть вільно завантажувати, редагувати, обговорювати, а також таблиця для автоматизованого оцінювання цих робіт.

Хотілося б почути відгуки вчителів, які користувалися нашими сервісами, а також дізнатися, які інші навчальні інтернет-засоби використовуються.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Вт, 05.01.2016, 23:22
swetikccc Дата: Пн, 07.06.2010, 12:32 | Повідомлення № 16
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3898
Нагороди: 25
Рейтинг: 350
Quote (Newbie)
онлайнові зошити використовували від першого уроку і до останнього (у 9 класі, і кілька разів для 10 і 11 класу, коли збігались теми). така технологія дозволяє організувати обговорення, бачачи постійно картинку відповідей учнів, які можуть змінюватись в ході роботи. не потрібно робити усне опитування (з цією задачею чудово справляється онлайновий зошит або тест), а от обговорення результатів - продовжити в класі. цікаво спостерігати як змінюються відповіді (вчитель може показати зведену картинку через проектор) в ході обговорення. якщо доцільно (виходячи із конкретного уроку і класу) - це ж обговорення можна виконати і в онлайновому зошиті. при цьому простота роботи і доступу дуже важливі, особливо для початківців (системи власне дистанційного навчання націлені на дещо іншу мету). такий зошит - це не комплексна система LMS, це один з варіантів подачі і виконання завдань. при цьому підбір завдань теж важливий - не зовсім прості тестові, а на аналіз інформації. завдання сформульовані так, що відповідь можна ввести швидко, не відволікаючись на труднощі інтерфейсів, що дозволяє працювати із першого уроку навіть тим учням, які раніше не мали змоги навчитись працювати із комп'ютером. а вже для тих, хто мав інформатику раніше, такі технології просто необхідні.

А тепер проаналізуємо
Онлайн зошит, в цьому вигляді як є, це та ж тестова система але з можливістю довільного доступу.
Правда я дивився тільки урок номер 7, але ж можливості можливо оцінити і по ньому.
Правий пан Пасіхов, потрібно спеціалізоване ПЗ

Додано (07.06.2010, 11:32)
---------------------------------------------
Я був також звернув увагу на цей сервіс, але він відпав був бо неможливо швидко вставити знімок екрану.
До речі використовую знімалочку екрану, яка вводить автоматично прізвища на знімок.

pasichov Дата: Пн, 07.06.2010, 14:32 | Повідомлення № 17
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Newbie)
стосовно поганого доступу до Інтернету - це поки проблема, але вона вирішується і вирішиться. от навіть у нас на форумі, Наталі (NataliG) теж говорили, що безперспективно, а зараз має хороший доступ. а пройшов тільки рік. звісно хотілося б "все й одразу", але так не буває. і завжди хочеться більше, ніж є

І БУДЕ ВИРІШУВАТИСЯ ВСЕ СКОРІШЕ! Тут іде боротьба провайдерів за ринок, скоро геть до всіх дістануть, побачите!!!!
Newbie Дата: Пн, 07.06.2010, 15:35 | Повідомлення № 18
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (pasichov)
І БУДЕ ВИРІШУВАТИСЯ ВСЕ СКОРІШЕ! Тут іде боротьба провайдерів за ринок, скоро геть до всіх дістануть, побачите!!!!

мене переконувати не потрібно, я знаю :)

Quote (swetikccc)
Онлайн зошит, в цьому вигляді як є, це та ж тестова система але з можливістю довільного доступу.

ну це не зовсім тест. якщо порівнювати, то тест - це індивідуальна відповідь, яка перевіряється вчителем (чи системою, в даному випадку неважливо).
а зошит - це відповідь усього класу одночасно. уявили? тільки все це тихо :) а вже після того, як відповідь дали, можна її аналізувати. причому доступ до відповіді є у всіх, саме тому функція перегляду поточних результатів є досить важлива, як на мене.
як питання легке, практично у всіх відповідь правильна - чудово, переходимо далі. якщо є проблеми, пробуємо визначитись разом хто правий, а хто помиляється. ось цей момент, коли учні можуть подивитись на свою відповідь і порівняти з відповідями інших, ніби "згори", є дуже цікавим для самих учнів. вони відповідають не "для вчителя" в закриту систему, а бачать свій внесок у загальну картинку. і самі ж бачать скільки разів помилились, і де саме спіткнулись, часто навіть мені не потрібно цього виправляти (тільки прошу пояснювати свої виправлення, обґрунтовувати). така система - не звіт для отримання оцінки, це якраз система роботи на уроці
Bandalak Дата: Пн, 07.06.2010, 15:42 | Повідомлення № 19
Лідер форуму
Повідомлень: 5432
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (pasichov)
І БУДЕ ВИРІШУВАТИСЯ ВСЕ СКОРІШЕ! Тут іде боротьба провайдерів за ринок, скоро геть до всіх дістануть, побачите!!!!

Quote (Newbie)
мене переконувати не потрібно, я знаю

Мене теж не потрібно! Я знаю що цього не буде! B)

Quote (Newbie)
а зошит - це відповідь усього класу одночасно. уявили?

Дійсно так. У мене за кожен урок діти отримували по 2-3 оцінки. Всія аж дивувалися, звідки так багато.
swetikccc Дата: Пн, 07.06.2010, 17:07 | Повідомлення № 20
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3898
Нагороди: 25
Рейтинг: 350
Quote (Bandalak)
Дійсно так. У мене за кожен урок діти отримували по 2-3 оцінки. Всія аж дивувалися, звідки так багато.

Можна і більше.
Сказав слово і оцінка)))
Без бумажки тs бякашка, а с бумажкой..... :)
zava Дата: Вт, 08.06.2010, 08:20 | Повідомлення № 21
Тут живе...
Повідомлень: 120
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (pasichov)
А в рамках системи http://test.edu.vn.ua взагалі учитель може стоврити "приватне" середовище тестування для використання зі своїми учнями. Детальніше ftp://ftp.pmg17.vn.ua/pub/disted/disted.edu.vn.ua_howto.pdf і ftp://ftp.pmg17.vn.ua/pub/test/test.edu.vn.ua_howto.pdf
Прочитайте, прошу. Мене б дуже цікавила ваша думка.

Щодо навчальної системи, то це типова LMS, на кшталт Moodle зі звуженими можливостями, проте є вбудований HTML-редактор і (нема ніде більше) можливість імпортувати формули у TeX-форматі (для математиків це важливо). Цікавлять такі питання:
1) Як саме визначається відсоток проходження учням теми? Це відсоток переглянутих сторінок? Пройдених тестів?
2) Анонсовано, що можна інтегрувати в уроки відео, але в інструкції не побачив як. Чи можна просто вкаладати будь-які файли, зокрема відео?

Щодо тестувальної системи:
1) Склалось враження, що тільки розробник тесту може визначати групи учнів, що його проходитимуть, керувати відораженням результатів і т.д. А якщо я розробник, але право призначати тест групам учнів хочу надати всім учителям, які зареєстровані в системі, або певним учителям?
2) Чи можна додавати до тестових запитань графічні зображення і вставляти поля для відповідей у довільні позиції на зображеннях? Якби це зробити - була б бомба.
3) Чи можуть результати тестування автоматично записуватися в онлайновий журнал успішності? Чи є у системі такий взагалі?

Додано (08.06.2010, 07:09)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
Зараз є нові, ще не документовані можливості. Зокрема - спільна робота користувачів з документом

Для мене це принципова можливість. А з яким документом - текстовим, електронною таблицею?

Додано (08.06.2010, 07:20)
---------------------------------------------

Quote (swetikccc)

Онлайн зошит, в цьому вигляді як є, це та ж тестова система але з можливістю довільного доступу.
Правда я дивився тільки урок номер 7, але ж можливості можливо оцінити і по ньому.
Правий пан Пасіхов, потрібно спеціалізоване ПЗ.

Система п. Пасіхова і наш онлайновий зошит - зовсім різні речі, непорівнювані. У першому випадку йдеться про комплексну систему доставки навчального вмісту і керування ним, у другому - про окрему технологію дистанційного колективного навчання. Можлива і їх інтеграція, наприклад, посилання на онлайнові зошити можна вставляти на веб-сторінки уроків.
Bandalak Дата: Вт, 08.06.2010, 10:19 | Повідомлення № 22
Лідер форуму
Повідомлень: 5432
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (zava)
Анонсовано, що можна інтегрувати в уроки відео, але в інструкції не побачив як. Чи можна просто вкаладати будь-які файли, зокрема відео?

Відео - це знову ж таки для дуже обмеженої кількості шкіл з широкосмуговим інтернетом.
pasichov Дата: Вт, 08.06.2010, 11:31 | Повідомлення № 23
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (zava)
Щодо навчальної системи, то це типова LMS, на кшталт Moodle зі звуженими можливостями, проте є вбудований HTML-редактор і (нема ніде більше) можливість імпортувати формули у TeX-форматі (для математиків це важливо).

Не заперечую. Саме так і ставилась задача при розробці -
Відійти від "расплывающихся возможностей" LMS і мати лише необхідний оптимум функціоналу.

Quote (zava)

Цікавлять такі питання:
1) Як саме визначається відсоток проходження учням теми? Це відсоток переглянутих сторінок? Пройдених тестів?
2) Анонсовано, що можна інтегрувати в уроки відео, але в інструкції не побачив як. Чи можна просто вкаладати будь-які файли, зокрема відео?

1. Урок складається з блоків - інформаційних, тестових, етс. Блоку автор призначає відсоток уроку (сума=100%) Інформаційні блоки зараховуються при перегляді, тестові - в залежності від відповідей. Автор бачить статистику проходженння кожного уроку при кожному зверненні зареєстрованого користувача та повну логістику.
2. Інструкція дещо застаріла, в ній не ОПИСАНО багато можливостей, частина з них ще тестується. Нова версія документа буде ось-ось. Авторів консультуємо. Зокрема відео заливається так само, як малюнки, проблем не виникає. Зараз залито біля 4 гігабайт різного відео (.flv).

Quote (zava)

Щодо тестувальної системи:
1) Склалось враження, що тільки розробник тесту може визначати групи учнів, що його проходитимуть, керувати відораженням результатів і т.д. А якщо я розробник, але право призначати тест групам учнів хочу надати всім учителям, які зареєстровані в системі, або певним учителям?

Така можливість, на жаль, не передбачена. Автор може виставити тест в відкритий для всіх доступ, або сам керувати групами, які цей доступ мають. Але авторизований учитель може з відкритої бази "зібрати" собі потрібний тестовий комплект і призначити своїм групам. Пропозиції, аналогічні вашій, вже надійшли від користувачів. і думаю, що зможу ШВИДКО додати запропонований режим. Це дійсно корисно. Якраз зараз над цим працюю.

Quote (zava)

2) Чи можна додавати до тестових запитань графічні зображення і вставляти поля для відповідей у довільні позиції на зображеннях? Якби це зробити - була б бомба.

Зображення додаються без проблем. Поля для відповіді на зображенні знаходитися не можуть. Можуть бути поряд в довільному чи фіксованому порядку. Не дуже розумію, в чому "бомба" запропонованої можливості. Поясніть, можливо спробуємо зробити.

Quote (zava)

3) Чи можуть результати тестування автоматично записуватися в онлайновий журнал успішності? Чи є у системі такий взагалі?

Результати тестування (по кожному учневі, групі) зберігаються в системі та експортуються для автора тестів в Excel.

Ми маємо систему http://ios.edu.vn.ua (кардинально перероблена нами (з дозволу розробника) стара версія роійської NetШколи (від оригіналу майже нічого не лишилося), там, зокрема, є електронні журнали, куди це можна легко імпортувати.

Quote (zava)

Система п. Пасіхова і наш онлайновий зошит - зовсім різні речі, непорівнювані. У першому випадку йдеться про комплексну систему доставки навчального вмісту і керування ним, у другому - про окрему технологію дистанційного колективного навчання. Можлива і їх інтеграція, наприклад, посилання на онлайнові зошити можна вставляти на веб-сторінки уроків.

Порівняння недоречне, дійсно. Просто НЕ ДУЖЕ СКЛАДНО додати до нашої системи необхідний вам функціонал (до речі який?), багато що вже просто зроблено. Тоді можна буже реалізовувати вашу ідею в комплексі з іншими технологіями дистанційної он-лайн підтримки навчального процесу.


Відредаговано: pasichov - Вт, 08.06.2010, 14:49
natasav Дата: Вт, 08.06.2010, 14:20 | Повідомлення № 24
Новий користувач
Повідомлень: 5
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Використовувала всі технології. Постійно знайомлюсь із сайтом http://itosvita.ucoz.ua. Дуже подобається дітям здавати тести в Інтернеті. Я гадаю це чудово, раніше про таке і мріяти було неможливо. Чому в тестах не виставляється оцінка?
zava Дата: Ср, 09.06.2010, 08:43 | Повідомлення № 25
Тут живе...
Повідомлень: 120
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (natasav)
Чому в тестах не виставляється оцінка?

Як же не виставляється?! При перегляді результатів під акаунтом вчителя переходите на аркуші "Результати" - і там є як бали за окремі запитання, так і загальні оцінки.

Додано (09.06.2010, 07:43)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
Зображення додаються без проблем. Поля для відповіді на зображенні знаходитися не можуть. Можуть бути поряд в довільному чи фіксованому порядку. Не дуже розумію, в чому "бомба" запропонованої можливості. Поясніть, можливо спробуємо зробити.

Так реалізується дуже широкий клас завдань, які вже будуть не суто тестувальні, а, скоріш, тренувальні: вписати в те чи інше місце програми певний оператор, клацнути ту чи іншу кістку на зображенні скелета і т.д.
natasav Дата: Ср, 09.06.2010, 11:33 | Повідомлення № 26
Новий користувач
Повідомлень: 5
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Дуже Вам вдячна!!! А я не звертала уваги на слово "Результати" і сама виставляла оцінки.

Додано (09.06.2010, 10:33)
---------------------------------------------
А чому не виставляти в Інтернеті повністю комплексний урок, разом з презентаціями, відео, онлайнові робочі зошити т.д. Це було б чудово. І учні бачили, що потрібно за урок виконати і оцінки будуть виставлені обєктивно і батькам можна показати.

swetikccc Дата: Ср, 09.06.2010, 13:25 | Повідомлення № 27
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3898
Нагороди: 25
Рейтинг: 350
Quote (zava)
2) Чи можна додавати до тестових запитань графічні зображення і вставляти поля для відповідей у довільні позиції на зображеннях? Якби це зробити - була б бомба.

Quote (zava)
Так реалізується дуже широкий клас завдань, які вже будуть не суто тестувальні, а, скоріш, тренувальні: вписати в те чи інше місце програми певний оператор, клацнути ту чи іншу кістку на зображенні скелета і т.д.

Та це давно реалізовано у тестових програмах що переганяють потім тести в флеш, і крім того адаптують їх до багатьох LMS систем, до Moodle то точно.


Відредаговано: swetikccc - Ср, 09.06.2010, 13:27
pasichov Дата: Ср, 09.06.2010, 16:20 | Повідомлення № 28
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (zava)
Так реалізується дуже широкий клас завдань, які вже будуть не суто тестувальні, а, скоріш, тренувальні: вписати в те чи інше місце програми певний оператор, клацнути ту чи іншу кістку на зображенні скелета і т.д.

Так зрозуміліше, дякую.Це можливо зробити в рамках нашої системи, але на сьогодні потребує певних "рухів рівними руками" від користувача, тобто сторонніх програм та спецефічних навичок від користувача-автора. Це дещо протирічить ідеології, яку я закладав в нашу систему, тому такі можливості не анонсуються. Зробити ж таку можливість "в стилі веб-2/вікі" поки нікому не вдавалося.
Давно відомо, що якість педагогічного он-лайн продукту визначається в першу чергу ЙОГО ЗМІСТОМ, а не формою представлення. Існуючі форми ще "на голову" випереджають існуючий зміст та якість он-лайн навчальних ресурсів. Думаю, поки ми освоїмо ті можливості, що є, вдасться комусь розробити й нові....

Додано (09.06.2010, 15:20)
---------------------------------------------

Quote (swetikccc)
Та це давно реалізовано у тестових програмах що переганяють потім тести в флеш, і крім того адаптують їх до багатьох LMS систем, до Moodle то точно.

Якщо не важко, приклад такої програми (звичайно, безкоштовної). Буду щиро вдячний. А то ми тут "танцюємо з бубном"...


Відредаговано: pasichov - Ср, 09.06.2010, 17:16
swetikccc Дата: Ср, 09.06.2010, 21:04 | Повідомлення № 29
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3898
Нагороди: 25
Рейтинг: 350
Quote (pasichov)
Якщо не важко, приклад такої програми (звичайно, безкоштовної). Буду щиро вдячний. А то ми тут "танцюємо з бубном"...

На жаль безкоштовної не зустрічав
Той же Adobe Captivate 4 дозволяє створювати не тільки обучалочки а й прикручувати до них тестові пули з можливістю статистики до вашої LMS
Була у мене десь записана і інша тестова система(можливості у неї такі ж як у MyTest X ) якщо найду в своєму хламі, то одпишусь, в ній також була можливість простого підключення до LMS
alka Дата: Пн, 14.06.2010, 18:59 | Повідомлення № 30
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Протягом минулого року апробовувала (по мірі можливості) онлайнові тести та робочі зошити і залишилася ними (рівно ж і учні) задоволена. Така річ на сьогоднішній день просто необхідна! Тому велика подяка Ігорю Завадському і дуже сподіваюся, що ми не залишемося без такої ж онлайнової підтримки і в 10 класі!
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІХ: ІНТЕРНЕТ, МЕРЕЖІ, ХОСТІНГ » 9.1 Інтернет. Сервіси Інтернету » Інтернет-технології у навчанні інформатики (Хто які навчальні інтернет-технології використовує)
Сторінка 2 з 4«1234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.