Нд, 19.11.2017, 23:33
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 41234»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІХ: ІНТЕРНЕТ, МЕРЕЖІ, ХОСТІНГ » 9.1 Інтернет. Сервіси Інтернету » Інтернет-технології у навчанні інформатики (Хто які навчальні інтернет-технології використовує)
Інтернет-технології у навчанні інформатики
Як ви використовуєте Інтернет у навчанні інформатики?
1.використовую спеціалізовані навчальні інтернет-технології[ 7 ][33.33%]
2.використовую Інтернет тільки на тих уроках, на яких він має вивчатися[ 5 ][23.81%]
3.є лише повільне комутоване підключення і тому Інтернетом учні майже не користуються[ 5 ][23.81%]
4.школу не підключено до Інетрнету[ 4 ][19.05%]
Усього відповідей: 21
zava Дата: Нд, 06.06.2010, 08:37 | Повідомлення № 1
Тут живе...
Повідомлень: 120
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Сьогодні від 20 до 30% українських шкіл мають швидке підключення до Інтернету і їх частка постійно збільшується. Але спеціалізованих інтернет-сервісів, які б можна було використовувати у навчанні інформатики, небагато. На сайті http://itosvita.ucoz.ua/index/0-4 розгорнуто кілька таких служб, орієнтованих на 9 клас. А саме,
- онлайнові робочі зошити до всіх 32 уроків;
- онлайнові тематичні тестування;
- плани-конспекти уроків у вікі-форматі;
- (новинка) практичні роботи у pdf- i doc-форматі, які вчителі можуть вільно завантажувати, редагувати, обговорювати, а також таблиця для автоматизованого оцінювання цих робіт.

Хотілося б почути відгуки вчителів, які користувалися нашими сервісами, а також дізнатися, які інші навчальні інтернет-засоби використовуються.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Вт, 05.01.2016, 22:22
W-w-W Дата: Нд, 06.06.2010, 08:54 | Повідомлення № 2





Quote (zava)
На сайті http://itosvita.ucoz.ua/index/0-4 розгорнуто кілька таких служб, орієнтованих на 9 клас. А саме, - онлайнові робочі зошити до всіх 32 уроків; - онлайнові тематичні тестування; - плани-конспекти уроків у вікі-форматі; - (новинка) практичні роботи у pdf- i doc-форматі, які вчителі можуть вільно завантажувати, редагувати, обговорювати, а також таблиця для автоматизованого оцінювання цих робіт.

Створення схожих ресурсів на мою думку дуже хороша справа, багатьом такі можливості допоможуть правильно і ефективно організувати роботу на уроках інформатики.
Але підключення шкіл до нету високошвидкісного це досить повільний та дорогий процес для більшості шкіл, а особливо сільських, які розміщенні на великих відстаннях від районих та обласних центрів і на це треба зважати, оскільки такі технології, що пропонуються будуть просто недосяжні для більшості вчителів та й учнів.

Я вже був на даному ресурсі, але нині багато чого добавилось, тому буду ознайомлюватись і найблищим часом напишу свій відгук.

PanPete Дата: Нд, 06.06.2010, 15:24 | Повідомлення № 3
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Махновець_Ігор)
такі технології, що пропонуються будуть просто недосяжні для більшості вчителів та й учнів.

Такі технології - реальність і сьогодні, організувати роботу з подібними ресурсами (окрім домашніх робіт) можна в межах локальних мереж. Ще раз пропоную звернути увагу на питання вдосконалення мереж класів (шкіл)
Nic-Nic Дата: Нд, 06.06.2010, 17:05 | Повідомлення № 4
Часто заходить...
Повідомлень: 59
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Дійсно такі технології потрібні, згодний що для сільської місцевості це майже не реально, Я дуже вдячний Ігору Завадському за мастер-клас в Одесі, і бажаю продовжувати і для 10 класу.
pasichov Дата: Нд, 06.06.2010, 17:10 | Повідомлення № 5
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (zava)
Хотілося б почути відгуки вчителів, які користувалися нашими сервісами, а також дізнатися, які інші навчальні інтернет-засоби використовуються

Ідея чудова! На жаль, не зовсім підходить до нашої програми 9 класу, але саме за такими технологіями майбутнє. Ми активно використовуємо в навчальному процесі (не лише при вивченні інформатики) наші ресурси http://disted.edu.vn.ua та http://test.edu.vn.ua
Там величезна кількість навчальних матеріалів. І дуже серйозна статистика використання.
swetikccc Дата: Нд, 06.06.2010, 19:26 | Повідомлення № 6
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3956
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Відсутність спілкування, зло чи не зло?
Відсутність обговорення зло чи не зло?
Неможливість побачити "ходу мысли" зло чи не зло?
Онлайн... как много в этом звуке / Для сердца русского слилось! / Как много в нем отозвалось!
:)
PanPete Дата: Нд, 06.06.2010, 20:35 | Повідомлення № 7
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
swetikccc, з попереднього поста незрозумів ваше відношення до шкільних ресурсів он-лайн. То що це по вашому - добро чи зло?

Відредаговано: PanPete - Нд, 06.06.2010, 20:36
Bandalak Дата: Нд, 06.06.2010, 21:28 | Повідомлення № 8
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
zava, дуже дякую за створення онлайн ресурсів для 9 класу. Ми старалися використовувати онлайн зошити та все інше по мірі можливості, але не завжди це вдавалося. Для більш-менш нормальної роботи кожному учневі приходилося приносити з дому свій ЮЗБ модем, причому 5 Київстара і 5 МТС, бо зв'язок - як пощастить! Для цього кожен учень витрачав із власної кишені 6-7 грн. для онлайн роботи.
Але в останній місяць навіть таким способом стало працювати не можливо, Інтернет відключили у нашій прикордонній зоні обидва мобільних оператори. А через діалап від УкрТелекому я завантажував презентації до одного уроку від Оксани Пасічник (2 Мб) - більше доби!
Учні вже всі були згодні приходити на урок Інформатики у 3-тій годині ночі, коли інтернет розвантажений, і можна хоч якось працювати. Але директор таке шоу нам не дозволив!
Інших провайдерів у нас немає і ніколи не буде! Наше село розташоване у закутку, 40 км. від райцентру, 15 км. від вузла оптоволокна, рельєф складний. Кількість жителів - до 5000, кількість реальних користувачів Інтернету - до 500. Нікому не вигідно до нас щось серйозне тягти. Начальник УкрТелекому сказав відкритим текстом, що у вас Інтернету не буде ніколи, бо це економічно не вигідно!

Quote (swetikccc)
Онлайн... как много в этом звуке

Москва теж не за один рік будувалася. Буде і тут зворотній зв'язок та багато чого іншого!
swetikccc Дата: Нд, 06.06.2010, 21:40 | Повідомлення № 9
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3956
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (PanPete)
swetikccc, з попереднього поста незрозумів ваше відношення до шкільних ресурсів он-лайн. То що це по вашому - добро чи зло?

До тих що як дань моді - негативне.
Вчити мислити потрібно, і найкращого методу від обговорення і дискусії ще не придумано.
ЛЕВ-КОРОЛЬ Дата: Нд, 06.06.2010, 22:47 | Повідомлення № 10
Експерт по тестах
Повідомлень: 109
Нагороди: 1
Рейтинг: 7
Bandalak,
і що ви вважаєте, учню варто витрачати свої 6-7(!!!) грн. для того, щоб занести результат в онлайн зошит? Ось оця онлайнова робота варта таких зусиль??? Невже дійсно, дискусія і обговорення гірше?

Quote (swetikccc)
кращого методу від обговорення і дискусії ще не придумано.

Так. Але є і виключення... (див. моє попереднє повідомлення на форумі)

І все ж таки, пан Bandalak, скільки таких занять було? ... а не раціональніше було б купити/замовити багацько розумної літератури, і працювати без інету.

І запитання до всіх: яке таке завдання настільке корисне і творче, що вкрай необхідно використовувати онлайн зошити?

Bandalak Дата: Нд, 06.06.2010, 23:00 | Повідомлення № 11
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
ЛЕВ-КОРОЛЬ, на моєму уроці є багато різноманітних засобів та методів, дискусія у тому ж числі. Але діткам дуже цікаво використовувати щось новеньке, особливо цікаво щоб їхні знання оцінили десь на стороні.
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
І все ж таки, пан Bandalak, скільки таких занять було?

Скільки уроків - стільки і занять таких. Правда світло було не завжди, тому мабуть %75 тільки.
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
а не раціональніше було б купити/замовити багацько розумної літератури

Ми і так накупили купу розумної літератури, куди вже більше. А використання онлайн зошитів - є найважливішим елементом випереджувального навчання. Про це вже писали на цьому форумі. Завдяки цьому методу мені вдалося зробити те, що навіть теоретично не можливо, дітки засвоїли увесь матеріал по програмі за відведену 1 годину на тиждень.
zava Дата: Пн, 07.06.2010, 00:06 | Повідомлення № 12
Тут живе...
Повідомлень: 120
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (Bandalak)
Для більш-менш нормальної роботи кожному учневі приходилося приносити з дому свій ЮЗБ модем, причому 5 Київстара і 5 МТС, бо зв'язок - як пощастить! Для цього кожен учень витрачав із власної кишені 6-7 грн. для онлайн роботи.

Я навіть уявити не міг, що ви в таких умовах працювали. Великий вам респект за це!

Додано (06.06.2010, 23:43)
---------------------------------------------
Питання от яке: наскільки а в онлайн-зошиті важливо, щоб учні бачили роботу одне одного саме в процесі роботи, а не під час підбиття підсумків? Оскільки в новій версії системи такого, можливо, не буде.

Додано (07.06.2010, 00:06)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
Ми активно використовуємо в навчальному процесі (не лише при вивченні інформатики) наші ресурси http://disted.edu.vn.ua та http://test.edu.vn.ua

Чи може вчитель "зі сторони" зареєструватися отримати такі права, які дозволятимуть йому розміщувати матеріали самостійно? І наскільки динамічними можуть бути ці матеріали? Я побачив статичні уроки, у які може бути вкраплено тести, здається javascript-тести. А чи може вчитель сам скласти тести у якійсь оболонці? І де збираються результати тестувань?
Bandalak Дата: Пн, 07.06.2010, 00:13 | Повідомлення № 13
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (zava)
Питання от яке: наскільки а в онлайн-зошиті важливо, щоб учні бачили роботу одне одного саме в процесі роботи

Учні і так бачать один одного, адже вони сидять в одному кабінеті! ;)
Головне, щоб у кінці уроку всі побачили свої оцінки. І ще б хотілося, щоб крім оцінок були рекомендації, на що саме конкретному учневі звернути увагу.
pasichov Дата: Пн, 07.06.2010, 00:26 | Повідомлення № 14
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (zava)
Чи може вчитель "зі сторони" зареєструватися отримати такі права, які дозволятимуть йому розміщувати матеріали самостійно? І наскільки динамічними можуть бути ці матеріали? Я побачив статичні уроки, у які може бути вкраплено тести, здається javascript-тести. А чи може вчитель сам скласти тести у якійсь оболонці? І де збираються результати тестувань?

ТАК! Учитель (як ви кажете"зі сторони", їх зараз білше 80 працює на http://disyed.edu.vn.ua ) отрмує повні права на створення власних курсів та управління ними, може вставляти мультимедійні матеріали, етс. В рамках уроків він може створювати тестові блоки різних типів. І все це в режимі візуального стоврення матеріалів, без програмування та верстки. Для учителя - повна статистика та логістика роботи ВСІХ зреєстрованих з його курсами. А в рамках системи http://test.edu.vn.ua взагалі учитель може стоврити "приватне" середовище тестування для використання зі своїми учнями. Детальніше ftp://ftp.pmg17.vn.ua/pub/disted/disted.edu.vn.ua_howto.pdf і ftp://ftp.pmg17.vn.ua/pub/test/test.edu.vn.ua_howto.pdf
Прочитайте, прошу. Мене б дуже цікавила ваша думка.
Зараз є нові, ще не документовані можливості. Зокрема - спільна робота користувачів з документом - як у ваших практичних роботах, внутрішній чат для працюючих в системі учнів та вчителів, внутрішня пошта Скоро відкриємо - поки йде експлуатаційне тестування серед "своїх".


Відредаговано: pasichov - Пн, 07.06.2010, 00:43
Newbie Дата: Пн, 07.06.2010, 10:19 | Повідомлення № 15
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
скориставшись усім, згаданим у першому дописі, думаю, що навряд-чи зможу відмовитись від онлайнових технологій у викладанні.
Quote (zava)
- онлайнові робочі зошити до всіх 32 уроків;

онлайнові зошити використовували від першого уроку і до останнього (у 9 класі, і кілька разів для 10 і 11 класу, коли збігались теми).

така технологія дозволяє організувати обговорення, бачачи постійно картинку відповідей учнів, які можуть змінюватись в ході роботи.
не потрібно робити усне опитування (з цією задачею чудово справляється онлайновий зошит або тест), а от обговорення результатів - продовжити в класі. цікаво спостерігати як змінюються відповіді (вчитель може показати зведену картинку через проектор) в ході обговорення.
якщо доцільно (виходячи із конкретного уроку і класу) - це ж обговорення можна виконати і в онлайновому зошиті.

при цьому простота роботи і доступу дуже важливі, особливо для початківців (системи власне дистанційного навчання націлені на дещо іншу мету). такий зошит - це не комплексна система LMS, це один з варіантів подачі і виконання завдань. при цьому підбір завдань теж важливий - не зовсім прості тестові, а на аналіз інформації. завдання сформульовані так, що відповідь можна ввести швидко, не відволікаючись на труднощі інтерфейсів, що дозволяє працювати із першого уроку навіть тим учням, які раніше не мали змоги навчитись працювати із комп'ютером. а вже для тих, хто мав інформатику раніше, такі технології просто необхідні.

Quote (zava)
- онлайнові тематичні тестування;

тестування, як на мене, не особливо важливо в якому середовищі проходити (онлайн/проста тестувальна системка/тестування з платформи дистанційного навчання), головне - наявність достатньої різноманітності типів питань і збереження статистики. на відміну від онлайнового зошита, тест вже є підсумковим контролем, тому його обговорення в режимі реального часу не відбувалось. натомість можна провести загальний аналіз - теж цікава річ
Quote (zava)
- плани-конспекти уроків у вікі-форматі;

дана реалізація конспектів подобається тим, що немає викладу матеріалу у самому конспекті, а власне - траекторія, якою його варто викладати.
Quote (zava)
- (новинка) практичні роботи у pdf- i doc-форматі, які вчителі можуть вільно завантажувати, редагувати, обговорювати, а також таблиця для автоматизованого оцінювання цих робіт.

новинки з практичними не пробувала, але думаю гарна ідея. а табличку для оцінювання можна, знову ж, зробити доступною для перегляду учнями - можу сказати, що їм таке дуже подобається (між іншим, незалежно від їхнього балу - однаково цікаво, що їх оцінки в Інтернеті подивитись можна).

стосовно поганого доступу до Інтернету - це поки проблема, але вона вирішується і вирішиться. от навіть у нас на форумі, Наталі (NataliG) теж говорили, що безперспективно, а зараз має хороший доступ. а пройшов тільки рік. звісно хотілося б "все й одразу", але так не буває. і завжди хочеться більше, ніж є :)

Quote (swetikccc)
Відсутність обговорення зло чи не зло?
Неможливість побачити "ходу мысли" зло чи не зло?

якраз онлайновий зошит дозволяє обговорити питання, побачити хід думки, і вчасно його скоригувати
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІХ: ІНТЕРНЕТ, МЕРЕЖІ, ХОСТІНГ » 9.1 Інтернет. Сервіси Інтернету » Інтернет-технології у навчанні інформатики (Хто які навчальні інтернет-технології використовує)
Сторінка 1 з 41234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.