Пн, 20.11.2017, 17:32
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Bandalak, Ktara, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.1 Розробки уроків (ОС Windows) » Правила розділу (Читати всім!!!)
Правила розділу
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 20.09.2008, 01:50 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
У новому розділі "Креатив" ви будете викладати свої розробки уроків. Спробуємо створити єдину базу уроків по всіх розділах інформатики, щоб вчителі (особливо молоді спеціалісти) могли їх використати при проведенні уроків з можливими правками.
Також даний розділ в першу чергу стосується груп "VIP-користувачі", "Друзі форуму", "Модератори" та "Адміністратори", оскільки саме користувачі даних груп будуть найактивніше приймати участь в розробці уроків.
План дій дуже простий: я оголошую певну кількість уроків і розподіляю ці теми серед учасників форуму (кожному по одній). Вам дається термін для розробки "ідеального" на ваш погляд уроку, виховного заходу, нетрадиційного уроку, практичної роботи, контрольної роботи (підсумкового оцінювання), відкритого уроку і т.д. Коли урок буде готовий, ви присилаєте його на informatics@ukr.net або ж (якщо розмір архіву невеликий) прикріплюєте до повідомлення). Я також буду приймати участь в розробці уроків. Користь від цього буде всім. Лінитися не потрібно.
Творчих успіхів вам у розробці уроків!
P.S. В майбутньому ми все-таки закупимо простір і зможемо прикріплювати файли великих розмірів.

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятися без попередження!!!

Lviza Дата: Сб, 27.09.2008, 21:43 | Повідомлення № 2
Тут живе...
Повідомлень: 158
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Я вважаю, що систему уроків треба розділити на 2 групи. Так звану "НОРМАЛЬНУ", коли вчитель працює під девізом "бери більше - кидай дальше". Тобто для класів, поділених на групи з 2-ма годинами на тиждень. І система уроків "економ-класу", коли вього лише на 1 урок на тиждень до тебе приходять 25 учнів, яких не поділили на групи. Тут урок уроку - не рідня. Скажімо, я на понеділок готувала контрольне тестування для 10 класників. То жодний тест, який входить до набору test-w2 не підійшов. На один тест я вибирала питання з 5 тестів набору - тільки те, що встигли і спромоглися вивчити. А програмування? Універсальний профіль - 12 годин, природничий - 46, а "природничий в нашій школі" (є такий профіль :) ) - 23 години, бо завучі дали 1 год, а програму універсального для цього класу брати не дозволяють! Ну і як тут планувати уроки? Ось де вчителя привчать до "диференційованого підходу" до навчання! Не знаю, чи уроки "з різних рук" зможуть скластися в систему? Щоправда, ковдру іноді теж шиють із клаптиків...
W-w-W Дата: Нд, 12.10.2008, 19:03 | Повідомлення № 3





Quote (Lviza)
Ну і як тут планувати уроки? Ось де вчителя привчать до "диференційованого підходу" до навчання! Не знаю, чи уроки "з різних рук" зможуть скластися в систему? Щоправда, ковдру іноді теж шиють із клаптиків...

Розумію вас повністю, схожа ситуація!!!!! Тут так просто не розженешся, але в мене виникла ідея з вашої фрази
Quote (Lviza)
Я вважаю, що систему уроків треба розділити на 2 групи. Так звану "НОРМАЛЬНУ", коли вчитель працює під девізом "бери більше - кидай дальше". Тобто для класів, поділених на групи з 2-ма годинами на тиждень. І система уроків "економ-класу", коли вього лише на 1 урок на тиждень до тебе приходять 25 учнів, яких не поділили на групи
зробити два підрозділи:
1) Розрахований на 1 годину
2) Розрахований на 2
В них створити теми по назвах уроків і туди розміщувати матеріали, може матеріал буде повторюватись в деяких темах, але точно буде відрізнятись обсягом!!!!!
Я думаю варто спробувати!!!!!!!!
filnick Дата: Нд, 12.10.2008, 22:22 | Повідомлення № 4
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Мені здається, що "універсальної розробки для усіх розділів" розробляти не варто. З однієї сторони - це причини, на які вказала Lviza, а також - не одинакове в різних школах наповнення кабінету софтом та кількістю місць за комп'ютерами. Крім цього, як відмічали на одній з гілок форуму, кожний вчитель застосовує ту методику, яка підходить до його конкретного класу чи групи.
Хоча вважаю, що кращі розробки, якими сам вчитель дійсно може похвалитися необхідно надати широкому загалу колег.
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 13.10.2008, 00:54 | Повідомлення № 5
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Це розділ почне працювати в майбутньому.
Quote (Ковальчук_Олександр)
Спробуємо створити єдину базу уроків по всіх розділах інформатики, щоб вчителі (особливо молоді спеціалісти) могли їх використати при проведенні уроків [blink]з можливими правками.[/blink]

Тому вчителі-початківці і навіть досвідчені колеги можуть скористатись розробленими уроками, вносячи необхідні зміни в їх зміст.
NataliyG Дата: Ср, 22.10.2008, 14:46 | Повідомлення № 6
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (filnick)
"універсальної розробки для усіх розділів" розробляти не варто

Може просто неварто називати їх універсальними. Краще вказати розробки уроків, які використовую я і можу порадити своїм колегам. Або найкраще мені вдається проводити уроки по такихтемах...

Quote (WWW)
зробити два підрозділи

Поряд із конспектом вказувати для якого класу ( профілю і т.д.)
vasmaz Дата: Пт, 24.10.2008, 21:40 | Повідомлення № 7
Часто заходить...
Повідомлень: 66
Нагороди: 1
Рейтинг: 11
Quote (filnick)
Крім цього, як відмічали на одній з гілок форуму, кожний вчитель застосовує ту методику, яка підходить до його конкретного класу чи групи.

І ця методика не завжди оформлена на папері чи в електронному вигляді. На мою думку багато вчителів пишуть конспекти тільки для перевірки завучем чи якою-небудь комісією, а на уроках ними практично не користуються. Я вважаю, що конспекти вимагають для того, щоб мати за що наказати вчителя, навіть не відвідавши його уроків. Погодьтесь, що деякі уроки, проведені без конспекта, проходять краще ніж уроки з конспектом. Хоча конспекти в більшості випадків потрібні, особливо на початку роботи в школі.
Irina_Mix007 Дата: Вт, 20.01.2009, 10:36 | Повідомлення № 8
Я тут недавно...
Повідомлень: 22
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Вважаю, що потрібно розробити уроки, які мають служити єталоном для редагування "під себе" з різних тем. І не обовязково вказувати клас, тим більше, що програми та години у всіх різні. А от теми залишаються. Якщо буде правильно оформлений урок, його завжди можливо скорегувати і для завуча і для себе. Було б добре обговорити основні і скласти та озвучити єдині критерії плана-конспекта (його наповненість та оформлення), тому що при підготовці до вчителя року до єдиної думки ніхто не прийшов, хоча переглянули купу документів
Newbie Дата: Ср, 11.11.2009, 13:45 | Повідомлення № 9
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
конспекти уроків для 9 класу (12-річної школи), і за рахунок середовища вікі, кожен може їх редагувати не лише для себе, але й для інших вчителів
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VIІІ: ОБМІН ДОСВІДОМ (УРОКИ, ФАКУЛЬТАТИВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА) » 8.1 Розробки уроків (ОС Windows) » Правила розділу (Читати всім!!!)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.