 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Незалежна атестація вчителів?
|
Ketrin |
Дата: Чт, 18.12.2008, 15:23 | Повідомлення № 1 |
Часто заходить...
Повідомлень: 81
| Нещодавно на колегії в МОН Вакарчук сказав, що будуть упроваджувати незалежну атестацію учителів (чи незалежне тестування), бо, мовляв, дуже багато листів приходить від учнів, в яких вони просять це зробити. Як ви ставитеся до незалежної атестації вчителів? Чи готові ви до цього?
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: WWW - Чт, 18.12.2008, 17:06 |
|
| | |
Ktara |
Дата: Пн, 25.05.2009, 20:21 | Повідомлення № 61 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4263
| Если разобраться, то не существует способа, который бы на 100% утроил обе стороны. На компромисс если учителя еще и согласны, то вторая сторона вряд ли Поэтому даже и не знаю что сказать, с одной стороны понятно, что надо что-то менять, а с другой стороны логика (хоть и говорят что у женщин особенная логика) подсказывает, что ничего не изменится (ну во всяком случае в лучшую сторону) В шапке темы прозвучало что это независимая аттестация учителей, это просьба учеников. Но ученики много чего попросить могут, они защищены Законом, что все. чтоб они не говорили не может восприниматься серьезно, в любой момент они могут отказаться от своих слов. Пример в ВУЗами, есть (точнее уже было) такое - не сдал студент зачет, он имеет право на пересдачу. Поэтому идет в кассу и по квитанции оплачивает рабочее время преподавателя, который будет принимать пересдачу. Теперь сказали, что это неправильно и студенты не должны оплачивать ничье время, то есть ситуация такова - либо, вы принимаете пересдачи в свое личное время и это ваши личные проблемы, либо сразу ставите положительную оценку (не 2) даже если нет знаний. Дальше - студент приходит раз, не выучил, второй раз - не выучил, третий раз - не выучил, и предупреждает что будет так ходить и тратить ваше время пока вам не надоест не поставите плозивную оценку. Сразу оговорюсь, что поделились "опытом" студенты одного из Киевских ВУЗов 3-4 уровня аккредитации. Вот же опять - хотели как лучше , получилось как всегда.
|
|
| | |
salal |
Дата: Пн, 25.05.2009, 21:03 | Повідомлення № 62 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
| Можу навести ще одну, на мій погляд досить цікаву ситуацію, яка може виникнути. Спочатку 1-й варіант - без "незалежної атестації". Сільська школа І-ІІ ст. Директор пропонує читати в 9-му класі 1 годину інформатики в тиждень вчителю математики. Той відмовляється, мовляв, він в ній нічого не розуміє, а сам думає, що та година додасть багато клопоту, який зарплатою не окупиться. Але директор настаює, бо більше запропонувати нікому, та тарифікує. Нікуди не дінешся, треба брати підручник, вчити та викладати. 2-й варіант - з "незалежною атестацією". Таж сама ситуація. Але, щоб дотарифікувати вчителя математики однією годиною інформатики, йому слід здати міністерські тести. Він їх з успіхом "завалює" і збавляється "головного болю". В школі інформатика не читається. Який варіант кращий?
Відредаговано: salal - Пн, 25.05.2009, 21:05 |
|
| | |
mouse |
Дата: Вт, 26.05.2009, 10:12 | Повідомлення № 63 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Кращий варіант. Студенти пед ВУЗів повинні відпрацювати за направленням 3 роки. Це питання не директора школи. Хай візьме учителя інформатики з іншої школи. Або замовить студента після ВУЗу. Створить йому умови. А тут нехай вчитель математики атестується як вчитель математики - він на це має право. А інформатику читає як заміну.
|
|
| | |
dpi |
Дата: Вт, 26.05.2009, 10:42 | Повідомлення № 64 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Или по вакансии.
|
|
| | |
salal |
Дата: Сб, 30.05.2009, 07:33 | Повідомлення № 65 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
| Quote (mouse) А тут нехай вчитель математики атестується як вчитель математики - він на це має право. А інформатику читає як заміну. Якщо вводити незалежну атестацію вчителів, то лише з метою визначення іх рівня професіоналізму через перевірку їх знань і навичок та для надання категорії і дозволу читати предмет. Отже, наврядчи дозволять читати інформатику, як заміну, вчителю, не перевіривши його знання на тестах. А інакше для чого їх тоді вводити? Причиною введення незалежної атестації вчителів було наступне: Quote (Ketrin) дуже багато листів приходить від учнів, в яких вони просять це зробити
Відредаговано: salal - Сб, 30.05.2009, 07:35 |
|
| | |
filnick |
Дата: Нд, 31.05.2009, 10:34 | Повідомлення № 66 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| В день публікації на сайті УЦЯО завдань ЗНО обов'язково скачував їх на свій комп'ютер і сідав виконувати сам особисто (почав з історії, а тоді продовжив географією, біологією, фізикою, українською мовою і математикою). А потім, так само як випускники, з нетерпінням чекав правильних відповідей. Виконував завдання не користуючись посібниками чи інтернетом, хотів перевірити себе, як випускника (з понад 30-річним стажем) та в першу чергу як вчителя, що працює в загальноосвітній школі. І якщо мені, дипломованому математику чи фізику просто необхідно перевірити свою підготовленність з цих предметів (хоча не читаю математику вже понад 16 років), то решта предметів потрібні були не тільки з цікавості рівня своїх знань, а й як можливість побувати в шкірі тестованого. За попередніми висновками виявив, що найгірший результат (на рівні 7 балів) з біології. На диво легкими виявилися для мене завдання з історії, української мови, географії та математики (з останньою справився в межах 1год 15хв і з однією помилкою). А найскладнішиими виявилися завдання з фізики - дві останніх задачі просто не вклався з часом. Тому, вважаю, варто було б спробувати свої можливості у подібному тестуванні кожному вчителю - тоді б менше так нгегативно відносилися б до незалежної атестації.
|
|
| | |
salal |
Дата: Нд, 31.05.2009, 10:39 | Повідомлення № 67 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
| Quote (filnick) Тому, вважаю, варто було б спробувати свої можливості у подібному тестуванні кожному вчителю - тоді б менше так нгегативно відносилися б до незалежної атестації. Рекомендую ознайомитися з: http://www.dt.ua/3000/3300/66288/ Особисто мій негативізм полягає саме в цьому. В цій же статті є рекомендації до того, як формувати тести. Досить розумні рекомендації. Якщо буде так, то негативізма не буде.
Відредаговано: salal - Нд, 31.05.2009, 10:53 |
|
| | |
filnick |
Дата: Нд, 31.05.2009, 11:12 | Повідомлення № 68 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (salal) Особисто мій негативізм полягає саме в цьому. Позиція чітка й зрозуміла. Саме в тому полягає проблема, що історія, з точки зору логічної наукової структури, м'яко кажучи, страждає певною неоднозначністю та суб'єктивністю. Це, з мого погляду, стосується ряду інших суспільних та гуманітарних дисциплін. Особисто знайомий з двома докторськими монографіями, в яких одна і та історична подія трактується абсолютно з протилежних точок зору. А давайте згадаємо зовсім протилежні рішення різних судів з однієї і тієї ж юридичної справи. Таких прикладів можна наводити безліч.
|
|
| | |
salal |
Дата: Нд, 31.05.2009, 11:31 | Повідомлення № 69 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
| Справа не в історії, а в підході до створення тестів. Наведена стаття вказує на приклад делітантського, ненаукового та непрофесійного підходу до цієї задачі. В тестах будь-якого предмету, включаючи ту ж точну науку - математику, можна поставити питання якщо не безглуздо, то, принаймі, неоднозначно, або з варіантами відповідей щось наплутати. Проблема у можливості ненаукового і несерйозного підходах до змісту тестових завдань. Наведу проклад: Питання: Який об'єм інформації можна записати на диск CD-R? Варіанти відповідей: - 200 Мегабайт - 300 Мегабайт - 650 Мегабайт - 700 Мегабайт - 800 Мегабайт - 1 Гігабайт В чому підвох цього питання?
Відредаговано: salal - Нд, 31.05.2009, 12:25 |
|
| | |
Ktara |
Дата: Нд, 31.05.2009, 11:46 | Повідомлення № 70 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4263
| Негатив исходит из: - неправильного построения тестовых вопросов - использования одного источника информации (а разные источники и информация разная) - вообще непонятного подхода к тестированию "Что мы хотим получить в результате?" И анекдот (хотя если задуматься, то может и реальность) Професор говорить студентам: - Прошу ставити будь-які запитання. Дурних запитань не буває, бувають тільки дурні відповіді. На що один студент говорить: -Що станеться, якщо я обома ногами встану на трамвайні рейки, а руками візьмуся за дріт? Поїду як трамвай?
Відредаговано: Ktara - Нд, 31.05.2009, 11:52 |
|
| | |
salal |
Дата: Нд, 31.05.2009, 11:57 | Повідомлення № 71 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
| Для того, щоб тести були об'єктивними і результати тестування теж, необхідна загальнодержавна уніфікація бази знань з предметів, хоча б тих, що виставляються на загальнодержавне тестування. Та чи можливо це в наших умовах?
Відредаговано: salal - Нд, 31.05.2009, 12:03 |
|
| | |
pasichov |
Дата: Нд, 31.05.2009, 15:20 | Повідомлення № 72 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
| Quote (filnick) Тому, вважаю, варто було б спробувати свої можливості у подібному тестуванні кожному вчителю - тоді б менше так нгегативно відносилися б до незалежної атестації. СУПЕР!!!!!Це абсолютно ПРАВИЛЬНА і корисна думка! Quote (Ktara) Негатив исходит из: - неправильного построения тестовых вопросов ..... - вообще непонятного подхода к тестированию "Что мы хотим получить в результате?" Да, тесты надо учится делать! Это очень сложно, а мы не умеем. К тому же огромное количество борзописцев (пардон,плодовитых авторов), почувствовав социальный заказ на тесты, завалили книжные раскладки сборниками тестовых заданий по различным предметам, в.ч. и по информатике. В большинстве случав эти тесты не отвечают элементарным требованиям тестологии и психометрии, и дискридитируют тестовый котроль знаний в глазах учителей. (могу привести аргументированые примеры из ОЧЕНЬ ПОПУЛЯРНЫХ тестовых наборов по информатике). Одна из ососбенностей предлагаемой нами системы test.edu.vn.ua - это возможность для автора видеть статистические характеристики своих тестовых заданий и исправлять, их либо выбрасывать, аки ВРЕДНЫЕ. Абсолютно согласен о миксе "входных" и "выходных" задач в ЗНО (уже писал) ЭТО ОЧЕНЬ ПЛОХО, хотя кое-где в мире встречается (Голландия, например).
|
|
| | |
salal |
Дата: Нд, 31.05.2009, 15:36 | Повідомлення № 73 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
| Quote (pasichov) Да, тесты надо учится делать! Это очень сложно, а мы не умеем. Очень правильно сказано. А теперь вернемся к теме обсуждения: Quote (Ketrin) будуть упроваджувати незалежну атестацію учителів (чи незалежне тестування) Представьте, что при этом будут некачественные тесты. И как будет выглядеть учитель, набравший немного баллов после такого тестирования? Всем доказывать, "что он не верблюд"? А, если еще эта информация станет достоянием широкой общественности в том числе и учеников? Нет, сегодня наша система еще не готова вводить независимое тестирование учителей. Иначе будут серьезные проблемы.
Відредаговано: salal - Нд, 31.05.2009, 15:45 |
|
| | |
filnick |
Дата: Нд, 31.05.2009, 17:37 | Повідомлення № 74 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (salal) Справа не в історії, а в підході до створення тестів. Наведена стаття вказує на приклад делітантського, ненаукового та непрофесійного підходу до цієї задачі. Про те, що створення тестових завдань - це справжнє мистецтво, я не сперечаюся. А от щодо таких предметів як історія, правознавство, політологія та ряд інших, то, можливо для них взагалі не використовувати тестові технології? Чому у цьому році з тестових завдань по історії прибрали творчі завдання? А тому, що оцінка виконання цих завдань є суб'єктивною і результат залежатиме від особи перевіряючого. Quote (salal) Питання: Який об'єм інформації можна записати на диск CD-R? Варіанти відповідей: - 200 Мегабайт - 300 Мегабайт - 650 Мегабайт - 700 Мегабайт - 800 Мегабайт - 1 Гігабайт В чому підвох цього питання? Тут достатньо дозволити вибрати не одну відповідь. А от які варіанти відповідей використати для оцінки історичної подіїї (скажімо, дій вояків УПА чи реформ Горбачова)? Адже однозначності немає ні в позиціях, ні тлумаченнях.
Відредаговано: filnick - Нд, 31.05.2009, 17:39 |
|
| | |
salal |
Дата: Нд, 31.05.2009, 18:37 | Повідомлення № 75 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
| Quote (salal) Питання: Який об'єм інформації можна записати на диск CD-R? Варіанти відповідей: - 200 Мегабайт - 300 Мегабайт - 650 Мегабайт - 700 Мегабайт - 800 Мегабайт - 1 Гігабайт В чому підвох цього питання? Підвох наведеного питання в недостатній його конкретизації. Як відомо, існують CD-R 650 Мбайт, CD-R 700 Мбайт, CD-R 800 Мбайт. Щоправда, перший і третій типи зустрічаються рідше. У мене ще десь лежить CD-R 830 Мбайт. Так які відповіді будуть правильними? Quote (filnick) А от щодо таких предметів як історія, правознавство, політологія та ряд інших, то, можливо для них взагалі не використовувати тестові технології? Повністю з Вами згоден. Тести з таких предметів можна зводити, хіба що, лише до рівня визначення термінів, імен діячів та дат подій. А це, погодьтеся, досить неповною мірою характеризуватиме знання учня з цих предметів. Щодо історій новітньої та національної, то цей предмет дуже заполітизований, і її трактування залежить від того, які політичні сили знаходяться при владі.
Відредаговано: salal - Нд, 31.05.2009, 18:40 |
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2021.  |