Сб, 23.09.2017, 22:59
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 5 з 6«123456»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Незалежна атестація вчителів?
Незалежна атестація вчителів?
Ketrin Дата: Чт, 18.12.2008, 16:23 | Повідомлення № 1
Часто заходить...
Повідомлень: 81
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Нещодавно на колегії в МОН Вакарчук сказав, що будуть упроваджувати незалежну атестацію учителів (чи незалежне тестування), бо, мовляв, дуже багато листів приходить від учнів, в яких вони просять це зробити.
Як ви ставитеся до незалежної атестації вчителів? Чи готові ви до цього?


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Чт, 18.12.2008, 18:06
Ktara Дата: Пн, 25.05.2009, 21:21 | Повідомлення № 61
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3891
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Если разобраться, то не существует способа, который бы на 100% утроил обе стороны. На компромисс если учителя еще и согласны, то вторая сторона вряд ли :)
Поэтому даже и не знаю что сказать, с одной стороны понятно, что надо что-то менять, а с другой стороны логика (хоть и говорят что у женщин особенная логика) подсказывает, что ничего не изменится (ну во всяком случае в лучшую сторону)
В шапке темы прозвучало что это независимая аттестация учителей, это просьба учеников. Но ученики много чего попросить могут, они защищены Законом, что все. чтоб они не говорили не может восприниматься серьезно, в любой момент они могут отказаться от своих слов.
Пример в ВУЗами, есть (точнее уже было) такое - не сдал студент зачет, он имеет право на пересдачу. Поэтому идет в кассу и по квитанции оплачивает рабочее время преподавателя, который будет принимать пересдачу. Теперь сказали, что это неправильно и студенты не должны оплачивать ничье время, то есть ситуация такова - либо, вы принимаете пересдачи в свое личное время и это ваши личные проблемы, либо сразу ставите положительную оценку (не 2) даже если нет знаний. Дальше - студент приходит раз, не выучил, второй раз - не выучил, третий раз - не выучил, и предупреждает что будет так ходить и тратить ваше время пока вам не надоест не поставите плозивную оценку. Сразу оговорюсь, что поделились "опытом" студенты одного из Киевских ВУЗов 3-4 уровня аккредитации. Вот же опять - хотели как лучше , получилось как всегда.
salal Дата: Пн, 25.05.2009, 22:03 | Повідомлення № 62
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Можу навести ще одну, на мій погляд досить цікаву ситуацію, яка може виникнути.

Спочатку 1-й варіант - без "незалежної атестації".
Сільська школа І-ІІ ст. Директор пропонує читати в 9-му класі 1 годину інформатики в тиждень вчителю математики. Той відмовляється, мовляв, він в ній нічого не розуміє, а сам думає, що та година додасть багато клопоту, який зарплатою не окупиться. Але директор настаює, бо більше запропонувати нікому, та тарифікує. Нікуди не дінешся, треба брати підручник, вчити та викладати.

2-й варіант - з "незалежною атестацією".
Таж сама ситуація. Але, щоб дотарифікувати вчителя математики однією годиною інформатики, йому слід здати міністерські тести. Він їх з успіхом "завалює" і збавляється "головного болю". В школі інформатика не читається.

Який варіант кращий?

Відредаговано: salal - Пн, 25.05.2009, 22:05
mouse Дата: Вт, 26.05.2009, 11:12 | Повідомлення № 63
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Кращий варіант.
Студенти пед ВУЗів повинні відпрацювати за направленням 3 роки. Це питання не директора школи. Хай візьме учителя інформатики з іншої школи. Або замовить студента після ВУЗу. Створить йому умови.

А тут нехай вчитель математики атестується як вчитель математики - він на це має право. А інформатику читає як заміну.
dpi Дата: Вт, 26.05.2009, 11:42 | Повідомлення № 64
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Или по вакансии.
salal Дата: Сб, 30.05.2009, 08:33 | Повідомлення № 65
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (mouse)
А тут нехай вчитель математики атестується як вчитель математики - він на це має право. А інформатику читає як заміну.

Якщо вводити незалежну атестацію вчителів, то лише з метою визначення іх рівня професіоналізму через перевірку їх знань і навичок та для надання категорії і дозволу читати предмет. Отже, наврядчи дозволять читати інформатику, як заміну, вчителю, не перевіривши його знання на тестах. А інакше для чого їх тоді вводити?

Причиною введення незалежної атестації вчителів було наступне:

Quote (Ketrin)
дуже багато листів приходить від учнів, в яких вони просять це зробити


Відредаговано: salal - Сб, 30.05.2009, 08:35
filnick Дата: Нд, 31.05.2009, 11:34 | Повідомлення № 66
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
В день публікації на сайті УЦЯО завдань ЗНО обов'язково скачував їх на свій комп'ютер і сідав виконувати сам особисто (почав з історії, а тоді продовжив географією, біологією, фізикою, українською мовою і математикою). А потім, так само як випускники, з нетерпінням чекав правильних відповідей. Виконував завдання не користуючись посібниками чи інтернетом, хотів перевірити себе, як випускника (з понад 30-річним стажем) та в першу чергу як вчителя, що працює в загальноосвітній школі. І якщо мені, дипломованому математику чи фізику просто необхідно перевірити свою підготовленність з цих предметів (хоча не читаю математику вже понад 16 років), то решта предметів потрібні були не тільки з цікавості рівня своїх знань, а й як можливість побувати в шкірі тестованого.
За попередніми висновками виявив, що найгірший результат (на рівні 7 балів) з біології. На диво легкими виявилися для мене завдання з історії, української мови, географії та математики (з останньою справився в межах 1год 15хв і з однією помилкою). А найскладнішиими виявилися завдання з фізики - дві останніх задачі просто не вклався з часом.
Тому, вважаю, варто було б спробувати свої можливості у подібному тестуванні кожному вчителю - тоді б менше так нгегативно відносилися б до незалежної атестації.
salal Дата: Нд, 31.05.2009, 11:39 | Повідомлення № 67
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (filnick)
Тому, вважаю, варто було б спробувати свої можливості у подібному тестуванні кожному вчителю - тоді б менше так нгегативно відносилися б до незалежної атестації.

Рекомендую ознайомитися з: http://www.dt.ua/3000/3300/66288/
Особисто мій негативізм полягає саме в цьому.

В цій же статті є рекомендації до того, як формувати тести. Досить розумні рекомендації. Якщо буде так, то негативізма не буде.

Відредаговано: salal - Нд, 31.05.2009, 11:53
filnick Дата: Нд, 31.05.2009, 12:12 | Повідомлення № 68
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (salal)
Особисто мій негативізм полягає саме в цьому.

Позиція чітка й зрозуміла. Саме в тому полягає проблема, що історія, з точки зору логічної наукової структури, м'яко кажучи, страждає певною неоднозначністю та суб'єктивністю. Це, з мого погляду, стосується ряду інших суспільних та гуманітарних дисциплін. Особисто знайомий з двома докторськими монографіями, в яких одна і та історична подія трактується абсолютно з протилежних точок зору. А давайте згадаємо зовсім протилежні рішення різних судів з однієї і тієї ж юридичної справи. Таких прикладів можна наводити безліч.
salal Дата: Нд, 31.05.2009, 12:31 | Повідомлення № 69
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Справа не в історії, а в підході до створення тестів. Наведена стаття вказує на приклад делітантського, ненаукового та непрофесійного підходу до цієї задачі.
В тестах будь-якого предмету, включаючи ту ж точну науку - математику, можна поставити питання якщо не безглуздо, то, принаймі, неоднозначно, або з варіантами відповідей щось наплутати.

Проблема у можливості ненаукового і несерйозного підходах до змісту тестових завдань.

Наведу проклад:
Питання: Який об'єм інформації можна записати на диск CD-R?
Варіанти відповідей:
- 200 Мегабайт
- 300 Мегабайт
- 650 Мегабайт
- 700 Мегабайт
- 800 Мегабайт
- 1 Гігабайт

В чому підвох цього питання?

Відредаговано: salal - Нд, 31.05.2009, 13:25
Ktara Дата: Нд, 31.05.2009, 12:46 | Повідомлення № 70
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3891
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Негатив исходит из:
- неправильного построения тестовых вопросов
- использования одного источника информации (а разные источники и информация разная)
- вообще непонятного подхода к тестированию "Что мы хотим получить в результате?"

И анекдот (хотя если задуматься, то может и реальность)
Професор говорить студентам:
- Прошу ставити будь-які запитання. Дурних запитань не буває, бувають тільки дурні відповіді.
На що один студент говорить:
-Що станеться, якщо я обома ногами встану на трамвайні рейки, а руками візьмуся за дріт? Поїду як трамвай?

Відредаговано: Ktara - Нд, 31.05.2009, 12:52
salal Дата: Нд, 31.05.2009, 12:57 | Повідомлення № 71
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Для того, щоб тести були об'єктивними і результати тестування теж, необхідна загальнодержавна уніфікація бази знань з предметів, хоча б тих, що виставляються на загальнодержавне тестування.
Та чи можливо це в наших умовах?


Відредаговано: salal - Нд, 31.05.2009, 13:03
pasichov Дата: Нд, 31.05.2009, 16:20 | Повідомлення № 72
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (filnick)
Тому, вважаю, варто було б спробувати свої можливості у подібному тестуванні кожному вчителю - тоді б менше так нгегативно відносилися б до незалежної атестації.

СУПЕР!!!!!Це абсолютно ПРАВИЛЬНА і корисна думка!
Quote (Ktara)
Негатив исходит из:
- неправильного построения тестовых вопросов
.....
- вообще непонятного подхода к тестированию "Что мы хотим получить в результате?"

Да, тесты надо учится делать! Это очень сложно, а мы не умеем. К тому же огромное количество борзописцев (пардон,плодовитых авторов), почувствовав социальный заказ на тесты, завалили книжные раскладки сборниками тестовых заданий по различным предметам, в.ч. и по информатике. В большинстве случав эти тесты не отвечают элементарным требованиям тестологии и психометрии, и дискридитируют тестовый котроль знаний в глазах учителей. (могу привести аргументированые примеры из ОЧЕНЬ ПОПУЛЯРНЫХ тестовых наборов по информатике).
Одна из ососбенностей предлагаемой нами системы test.edu.vn.ua - это возможность для автора видеть статистические характеристики своих тестовых заданий и исправлять, их либо выбрасывать, аки ВРЕДНЫЕ.

Абсолютно согласен о миксе "входных" и "выходных" задач в ЗНО (уже писал) ЭТО ОЧЕНЬ ПЛОХО, хотя кое-где в мире встречается (Голландия, например).

salal Дата: Нд, 31.05.2009, 16:36 | Повідомлення № 73
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (pasichov)
Да, тесты надо учится делать! Это очень сложно, а мы не умеем.

Очень правильно сказано. А теперь вернемся к теме обсуждения:

Quote (Ketrin)
будуть упроваджувати незалежну атестацію учителів (чи незалежне тестування)

Представьте, что при этом будут некачественные тесты. И как будет выглядеть учитель, набравший немного баллов после такого тестирования? Всем доказывать, "что он не верблюд"? А, если еще эта информация станет достоянием широкой общественности в том числе и учеников?
Нет, сегодня наша система еще не готова вводить независимое тестирование учителей. Иначе будут серьезные проблемы.


Відредаговано: salal - Нд, 31.05.2009, 16:45
filnick Дата: Нд, 31.05.2009, 18:37 | Повідомлення № 74
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (salal)
Справа не в історії, а в підході до створення тестів. Наведена стаття вказує на приклад делітантського, ненаукового та непрофесійного підходу до цієї задачі.

Про те, що створення тестових завдань - це справжнє мистецтво, я не сперечаюся. А от щодо таких предметів як історія, правознавство, політологія та ряд інших, то, можливо для них взагалі не використовувати тестові технології? Чому у цьому році з тестових завдань по історії прибрали творчі завдання? А тому, що оцінка виконання цих завдань є суб'єктивною і результат залежатиме від особи перевіряючого.
Quote (salal)
Питання: Який об'єм інформації можна записати на диск CD-R?
Варіанти відповідей:
- 200 Мегабайт
- 300 Мегабайт
- 650 Мегабайт
- 700 Мегабайт
- 800 Мегабайт
- 1 Гігабайт
В чому підвох цього питання?

Тут достатньо дозволити вибрати не одну відповідь.
А от які варіанти відповідей використати для оцінки історичної подіїї (скажімо, дій вояків УПА чи реформ Горбачова)? Адже однозначності немає ні в позиціях, ні тлумаченнях.


Відредаговано: filnick - Нд, 31.05.2009, 18:39
salal Дата: Нд, 31.05.2009, 19:37 | Повідомлення № 75
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (salal)
Питання: Який об'єм інформації можна записати на диск CD-R?
Варіанти відповідей:
- 200 Мегабайт
- 300 Мегабайт
- 650 Мегабайт
- 700 Мегабайт
- 800 Мегабайт
- 1 Гігабайт

В чому підвох цього питання?

Підвох наведеного питання в недостатній його конкретизації. Як відомо, існують CD-R 650 Мбайт, CD-R 700 Мбайт, CD-R 800 Мбайт. Щоправда, перший і третій типи зустрічаються рідше. У мене ще десь лежить CD-R 830 Мбайт. Так які відповіді будуть правильними?

Quote (filnick)
А от щодо таких предметів як історія, правознавство, політологія та ряд інших, то, можливо для них взагалі не використовувати тестові технології?

Повністю з Вами згоден.
Тести з таких предметів можна зводити, хіба що, лише до рівня визначення термінів, імен діячів та дат подій. А це, погодьтеся, досить неповною мірою характеризуватиме знання учня з цих предметів. Щодо історій новітньої та національної, то цей предмет дуже заполітизований, і її трактування залежить від того, які політичні сили знаходяться при владі.


Відредаговано: salal - Нд, 31.05.2009, 19:40
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Незалежна атестація вчителів?
Сторінка 5 з 6«123456»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.