Нд, 22.10.2017, 05:44
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 6«123456»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Незалежна атестація вчителів?
Незалежна атестація вчителів?
Ketrin Дата: Чт, 18.12.2008, 16:23 | Повідомлення № 1
Часто заходить...
Повідомлень: 81
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Нещодавно на колегії в МОН Вакарчук сказав, що будуть упроваджувати незалежну атестацію учителів (чи незалежне тестування), бо, мовляв, дуже багато листів приходить від учнів, в яких вони просять це зробити.
Як ви ставитеся до незалежної атестації вчителів? Чи готові ви до цього?


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Чт, 18.12.2008, 18:06
W-w-W Дата: Пт, 19.12.2008, 22:49 | Повідомлення № 16





Ну продовжем далі розмову

Так ви вважаєте, що вчителям мало тої атестації яка є кожні 5 років??? і підтримуєте незалежну атестацію??????

Я вважаю, що чергова дія з боку держави, намити побільше коштів!!!!!

Конкурс вчитель року, олімпіади, ЗНО класна річ, бабла намили, а тепер новий: незалежна атестація!!!!!

Quote (PanPete)
БУДЬ-ЯКА ПРОФЕСІЯ в умовах, що склалися нині в нашій державі не оцінена по достойному

Чому нині???? А раніше достойно оцінювали?????

Так які розмови можуть бути стосовно нашої роботи?????

Це раніше було, що ВЧИТЕЛЬ - це покликання, якому трохи платили, а за ринкових умов - це звичайна буденна робота.

Яка плата така і робота!!!!!!!!!!!

PanPete Дата: Сб, 20.12.2008, 00:17 | Повідомлення № 17
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (WWW)
а за ринкових умов - це звичайна буденна робота

Як і будь яка інша професія, яку розглядають лише як спосіб отримання матеріальних благ, і це істина при будь-які формі економіки. Покликання в душі, воно ніколи не вимірюється лише матеріальним еквівалентом.
Quote (WWW)
Так ви вважаєте, що вчителям мало тої атестації яка є кожні 5 років?
Ми всі чудово знаємо, що ця атестація чисто "для галочки", будь якої користі з такого проведення атестації (окрім можливості підняття категорії (якщо відпрацьовано певний строк) я не бачу
Quote (WWW)
Я вважаю, що чергова дія з боку держави, намити побільше коштів!

Держава не миє кошти, відмивають державні кошти деякі чиновники, які мають доступ до державних програм
Ktara Дата: Сб, 20.12.2008, 10:59 | Повідомлення № 18
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
а ви думаете в незалежній атестації буде якийсь сенс? Подивіться скільки було виявлено помилок в ЗНО. були питання. на які взагалі не було вірних відповідей. З атестацією буде так само. І не знаю в кого проводять для "галочки". В нас, щоб пройти атестцію потрібно дуже гарно приготуватися. Я б не назвала це "для галочки". Як проходить атестація залежить від керівництва. То може спочатку для керівництва провести незалежну атестацію. а то як відомо "риба гниє з голови", а потім вже переходити на вчителів?
argun Дата: Сб, 20.12.2008, 11:18 | Повідомлення № 19
Прописаний назавжди
Повідомлень: 476
Нагороди: 1
Рейтинг: 32
Quote (PanPete)
воно ніколи не вимірюється лише матеріальним еквівалентом

Так, але без цього еквіваленту вчитель в школі і у суспільстві - ніхто.
Спробуйте без цього еквіваленту підвищувати свій педагогічний рівень, читаючи масу професійної літератури, купуючи комп'ютер, не сильно слабший ніж у деяких учнів, одягаючись не у фуфайку, утримуючи, та навчаючи своїх дітей, бо викладачам вузів начхати, що ця дитина - дитина їх колег, плати та і все. І цей перелік можна продовжувати до нескінченності.
Якщо без зарплати вчителя у Вас все це є , тоді навіщо працювати в школі. Я не повірю, що людина, маючі достойний матеріальний еквівалент по-за школою, прийшла в школу за покликанням. Вважаю, або для запису у трудовій, бо все інше - ліве, або, на всяк випадок, для педстажу. Але не для душі. Дуже це хлопотно.
Років з п'ять тому вчителька з Франції сказала моїй доньці - "Ми живемо погано, бо аж 40% процентів зарплати йде на оплату комунальних послуг та харчування(звісно і послуги і харчування на декілька порядків якісніші наших). Я думаю не всі у нас можуть похвастатись таким співвідношенням.

Quote (PanPete)
Держава не миє кошти, відмивають державні кошти деякі чиновники, які мають доступ до державних програм

А цих чиновників на це місце призначили Ви, вчитель, чи держава?
Чиновники - це і є держава. Вони керують державою, а не держава ними. Може у якійсь державі навпаки - а у нас так. Бо нема держави. Є теріторія, обмежена границями, з якими не всі рахуються. А закони "держави" обов'язкові для всіх, крім чиновників, багатьох бізнесменів і т.д. Тобто обов'язкові тільки для нас(і то - у світі наших обов'язків, а не прав)
Quote (PanPete)
Ми всі чудово знаємо, що ця атестація чисто "для галочки", будь якої користі з такого проведення атестації (окрім можливості підняття категорії (якщо відпрацьовано певний строк) я не бачу

На жаль чиновники вважають інакше. А за що вони тоді отримуватимуть зарплату. Ї х же развелось як блох на собаці(Пробачте, але їх кількість, та результат роботи дає такий висновок). Мабуть у першу чергу треба проатестувати працівників управлінь освіти. А то унас є такі, що за останні 10 років не провели жодного уроку. А інших вчать, як це робити.


Відредаговано: argun - Сб, 20.12.2008, 11:29
W-w-W Дата: Сб, 20.12.2008, 12:12 | Повідомлення № 20





Quote (PanPete)
ця атестація чисто "для галочки", будь якої користі з такого проведення атестації

Зверху може для галочки, а нам простим вчителям треба гарно попрацювати, щоб її пройти!!!!!

Quote (Ktara)
То може спочатку для керівництва провести незалежну атестацію. а то як відомо "риба гниє з голови", а потім вже переходити на вчителів?

Я теж про це наголошував раніше, там треба зробити чистку, а потім за нас братись!!!!

Нас шліфували й далі хочуть....

Вони гребуть все, хочуть ходять на роботу хочуть ні, а нам скоро почнуть зарплати врізати, ще й незалежно тестувати з дир'явими карманами, а на роботу попробуй два дня не вийти, то буде

PanPete Дата: Сб, 20.12.2008, 13:48 | Повідомлення № 21
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (argun)
Мабуть у першу чергу треба проатестувати працівників управлінь освіти.

Цілком поділяю цю думку, і саме це має бути однією з передумов введення нових правил атестації вчителів
Quote (Ktara)
В нас, щоб пройти атестцію потрібно дуже гарно приготуватися.
В нас так само, але цю підготовку може провести як професіонал, так і не зовсім. Атестація в такому вигляді, в якому вона відбувається приносить лише головний біль тим, кого атестують, та насолоду створення вигляду напруженої роботи тим, хто атестує. Але вона не відображає істинної кваліфікації атестуємих. Виходячи з цього хіба не можна кваліфікувати цей захід як "захід для галочки"?
Quote (argun)
Чиновники - це і є держава.
Дозвольте не згодитися. Тіло держави -це ми, але і-за особливостей нашого менталітету ми забули про певні "правила гігієни", створивши цим спиятливі умови комфортного існування на тілі, яке складаємо, великої колонії паразитів


Відредаговано: PanPete - Сб, 20.12.2008, 13:49
Ktara Дата: Сб, 20.12.2008, 15:09 | Повідомлення № 22
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (PanPete)
Виходячи з цього хіба не можна кваліфікувати цей захід як "захід для галочки"?

не погоджуюсь. Але ще раз наголошую на тому, що спираюсь на досвід роботи своєї організації. Це не головний біль - це реальна допомога методистів. Тому що, якщо чогось не знаєш, то тобі допоможуть. З яких пір допомога методистів нікому не потрібна. Для мене атестація не головний біль, а те що я можу показати іншим (як прийдуть на мої відкриті заняття) як я бачу проведення тієї чи іншої теми. І якщо мені зроблять зауваження, то я уважно вислухаю і внесу корективи, тому що зі сторони краще видно огріхи. А коли ВУЗ нам видавав диплом спеціаліста - то че що нічого не значить? Виходить держава сама розписується в тому, що їй начхати, що вас готували до цієї спеціальності щонайменше 5 років. Адже за Законом на роботу може бути прийнятий тільки ФАХІВЕЦЬ. Картина - людина провчилася в ВУЗі, отримала диплом спеціаліста, прийшла на роботу і працює, а тут їй говорять - а нам все одно, що ти закінчив (закінчила) ВУЗ - проходь атестацію, чи ти відповідаєш займаній посаді" І навіщо тоді диплом. Нехай працює хто хоче, аби атестацію незалежну пройшов? :)
Хочу нагадати, що у будь-якій медалі завжди дві сторони :)


Відредаговано: Ktara - Сб, 20.12.2008, 15:11
PanPete Дата: Сб, 20.12.2008, 16:07 | Повідомлення № 23
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Ktara)
Картина - людина провчилася в ВУЗі, отримала диплом спеціаліста, прийшла на роботу і працює, а тут їй говорять - а нам все одно, що ти закінчив (закінчила) ВУЗ - проходь атестацію, чи ти відповідаєш займаній посаді"
Не секрет, що в останні десятиріччя однією з дотатніх умов для одержання вузівського диплома є батьківські гроші. Хто отримав освіту таким чином - нехай боїться, якщо ж диплом отримано за знання, то що мішає проявити їх ще раз, на атестації.
Quote (Ktara)
Нехай працює хто хоче, аби атестацію незалежну пройшов?
А чому ви думаєте що до атестації будуть допущені люди без фахової підготовки? А якщо й будуть допущені, то невже той, хто вміє працювати в даній галузі, має покликання до неї і підтвердив це результатами своєї роботи знаходиться на щабель нижче від дипломованого дурня? Що більше користі принесе - папірець з печаткою, чи реальні знання, здобуті на основі природніх нахилів та наполегливої самоосвіти?
Відносно проходження атестації в формі, яка практикується на сучасному етапі - якщо вона дієва, то чому
Quote (savitoleg)
Да, действительно в школах много учителей информатики, которые не должны преподавать данный предмет, да иногда стыдно за «коллег», за их проф. подготовку.


Відредаговано: PanPete - Сб, 20.12.2008, 16:28
Ktara Дата: Сб, 20.12.2008, 16:41 | Повідомлення № 24
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
але ж не ми придумали закони, по яким має викладати той, хто має педосвіту. Коли мене приймали на роботу, то це було обов'язковою умовою. Людина має знати пелагогіку та психологію. А якщо людина працює не маючи відповідної освіти, то це ж знову вина керівництва. Людина робить лише те, що їй дозволяють. Якщо взяли секретаря читати інформатику, то невже в цьому винні вчителі? І коли проводиться атестація, то людина без освіти вище СПЕЦІАЛІСТА скочити не може. Я ще раз кажу в цьому є як негативні, так і позитивні сторони. Але не можна вважати незалежну атестацією панацею від усіх бід, Не може вона одразу вірішити всі проблеми освіти.

Відредаговано: Ktara - Сб, 20.12.2008, 16:42
gromko Дата: Сб, 20.12.2008, 16:43 | Повідомлення № 25
Лінуксоїд
Повідомлень: 2601
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Знаєте, в чому проблема нашого суспільства? В менталітеті - "моя хата зкраю" і скигління про наше "бідне" життя. Думаю, що тут ніхто мені не зможе опонувати. Більшість нашого народу плаче, що "як важко жити в Україні", нічого не роблячи, щоб змінити це (своє в тому числі) життя на краще. Менталітет такий - хто заплатить більше, за того й голосуватиму ( і дарма, що 10 хвилин назад ця людина з піною в роті обстоювала зоасім протилежні переконання). Всі надіються, що прийде хтось - Тимошенко, Янукович, Путін, Євросоюз, і змінить нам життя на краще. Такого не було й не буде. 2000 року наші колгоспники вирішили ліквідувати колгосп в якому вони працювали. Дружньо проголосували, за три дні розтягли все рухоме, нерухоме. мукаюче і бекаюче майно, з півроку раділи, що не треба ходити на роботу, потім почали плакати - "немає роботи, немає грошей, держава про нас не думає! От при Союзі було добре!" І так у всій державі. Це вступ.
Я не розумію самого поняття "незалежна атестація". Незалежна від кого? Я вже не перший десяток працюю в школі, на різних посадах, тому маю свою думку - не треба винаходити велосипед. Атестація є, і худо-бідно вона виконує те, що на неї покладено - заставляє працювати частину нашого вчительства. Так, атестація не завжди об'єктивна, багато залежить від адміністрації школи. Але якщо ви працюєте на відповідному рівні (якість знань учнів, участь в методичній роботі, підвищення фахового рівня та самоосвіта, ведення необхідної документації), то які можуть бути претензії. Ну що зможе сказати адміністрація проти вас, якщо ваші вихованці здобувають призові місця на олімпіадах, ви маєте власні методичні розробки, друкуєтесь у фахових виданнях? Якщо проводити "незалежну атестацію", виключивши адміністрацію школи (спеціалістами райво, міськво), то це буде формально - приїхали дали дітям контрольну, опитали учнів, вчителів, батьків. І що в результаті? А нічого - роботу вчителя слід вивчати не один день і місяць, щоб скласти відповідну думку. Якщо залучити геть сторонніх осіб, то, вибачте, що може сказати зоотехнік чи продавець про якість моєї роботи?
Ktara Дата: Сб, 20.12.2008, 16:45 | Повідомлення № 26
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
І знову ж чула від чоловіків, що місце жінки - на кухні :) А якщо хтось з таким же принципом підійде до незалежної атестації. Як показує досвід незалежність теж залежить від когось :)

Додано (20.12.2008, 15:45)
---------------------------------------------

Quote (gromko)
Якщо проводити "незалежну атестацію", виключивши адміністрацію школи (спеціалістами райво, міськво), то це буде формально - приїхали дали дітям контрольну, опитали учнів, вчителів, батьків. І що в результаті? А нічого - роботу вчителя слід вивчати не один день і місяць, щоб скласти відповідну думку. Якщо залучити геть сторонніх осіб, то, вибачте, що може сказати зоотехнік чи продавець про якість моєї роботи?



Відредаговано: Ktara - Сб, 20.12.2008, 16:46
PanPete Дата: Сб, 20.12.2008, 17:00 | Повідомлення № 27
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (gromko)
Знаєте, в чому проблема нашого суспільства? В менталітеті - "моя хата зкраю" і скигління про наше "бідне" життя. Думаю, що тут ніхто мені не зможе опонувати. Більшість нашого народу плаче, що "як важко жити в Україні", нічого не роблячи, щоб змінити це (своє в тому числі) життя на краще.
Згоден, добавлю ще одну рису - не тільки нічого не пробить, а ще й почувши про якісь можливі зміни виголошує репліку "те що є, якось та працює, навіщо ж нове", замість того, щоб спробувати направити хвилю змін в необхідне русло


Відредаговано: PanPete - Сб, 20.12.2008, 17:02
Newbie Дата: Нд, 21.12.2008, 11:38 | Повідомлення № 28
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (gromko)
Але якщо ви працюєте на відповідному рівні (якість знань учнів, участь в методичній роботі, підвищення фахового рівня та самоосвіта, ведення необхідної документації), то які можуть бути претензії. Ну що зможе сказати адміністрація проти вас, якщо ваші вихованці здобувають призові місця на олімпіадах, ви маєте власні методичні розробки, друкуєтесь у фахових виданнях?

власне кажучи, для таких фахівців атестація не є проблемою :)

а якщо цього всього нема? от що робити в такому випадку??? за умови нестачі фахівців??
добре казати, що треба, щоб вчитель вмів і робив купу речей, але ж реальність інша. і не зміниться лише від введення ще однієї атестації.
не можна атестацією (чи езалежним оцінюванням зрештою) намагатись вирішити якісь інші проблеми (корупції, відсутності знань, чи ще чогось).

сама ідея незалежної атестації може й непогана, бо наприклад я зараз не можу претендувати на вищу категорію, бо стаж замалий. при цьому вважаю, що своєю роботою її заслуговую (порівнюючи свою роботу і своїх колег). зрештою наприклад у мене вже 5 років більш як по 20 годин, а у звичайній школі - по 6-8 годин навантаження вчителя інформатики. навіть по цьому параметру получається, що досвіду в мене більше :) то чому б не ввести такі параметри атестації, при яких враховується і цей фактор.
але чому мені здається, що мета зовсім протилежна? :)

W-w-W Дата: Нд, 21.12.2008, 12:07 | Повідомлення № 29





Quote (Newbie)
і не зміниться лише від введення ще однієї атестації.

Дійсно нічого не зміниться, треба бути перед своєю совістю чистим та відповідальним

Дуже багато чинників по яких треба враховувати на атестацію, а за таких умов буде таке як з пенсією: хто робив все життя, а хтось робив декілька років-пенсія то однакова всім-зрівняйлівку зробили і все.

Таке й нас чекає: в умовах кризи познімають багатьом надбавки, категорії-зрівняють всіх під один щабель і все!!!!!!

І буде соромно, коли з вулиці працівник в школі буде отримувати таку саму заробітну плату, як той вчитель, що проробив неодин десяток років!!!!

gromko Дата: Нд, 21.12.2008, 14:03 | Повідомлення № 30
Лінуксоїд
Повідомлень: 2601
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Quote (Newbie)
власне кажучи, для таких фахівців атестація не є проблемою

Це так - з такими здобутками та досвідом атестація скоріше є формальною

Quote (Newbie)
а якщо цього всього нема? от що робити в такому випадку???

Всього цього - наробок (див. попереднє моє повідомлення). Тоді треба працювати.

Quote (Newbie)
добре казати, що треба, щоб вчитель вмів і робив купу речей, але ж реальність інша.

Вимоги до фахової компетенції вчителя ніхто не відміняв - не може стороння людина працювати з дітьми

Quote (Newbie)
не можна атестацією (чи незалежним оцінюванням зрештою) намагатись вирішити якісь інші проблеми (корупції, відсутності знань, чи ще чогось).

Супер! Погоджуюсь на всі 100!

Quote (Newbie)
сама ідея незалежної атестації може й непогана

І хто "незалежно" зможе Вас оцінити?

Quote (Newbie)
я зараз не можу претендувати на вищу категорію, бо стаж замалий. при цьому вважаю, що своєю роботою її заслуговую (порівнюючи свою роботу і своїх колег). зрештою наприклад у мене вже 5 років більш як по 20 годин

Так в чому проблема? Читаємо Положення про атестацію:
" V. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КАТЕГОРІЙ
ТА ПЕДАГОГІЧНИХ ЗВАНЬ

5.1. Кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії"
встановлюється педагогічним працівникам, які виявили високий
рівень професіоналізму, ініціативи, творчості, досконало володіють
ефективними формами і методами організації навчально-виховного
процесу, забезпечують високу результативність, якість своєї праці.
Стаж безпосередньої педагогічної роботи - не менше 8 років.
Як виняток цей стаж може бути скорочений до 5 років."
Ви й можете бути таким винятком (якщо підлягаєте визначенню, вказаному вище)
Так що все у Ваших можливостях - не думаю, що адміністрація буде "гальмувати" творчо працюючого вчителя

Відредаговано: gromko - Нд, 21.12.2008, 14:04
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Незалежна атестація вчителів?
Сторінка 2 з 6«123456»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.