Нд, 22.10.2017, 07:35
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 6123456»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Незалежна атестація вчителів?
Незалежна атестація вчителів?
Ketrin Дата: Чт, 18.12.2008, 16:23 | Повідомлення № 1
Часто заходить...
Повідомлень: 81
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Нещодавно на колегії в МОН Вакарчук сказав, що будуть упроваджувати незалежну атестацію учителів (чи незалежне тестування), бо, мовляв, дуже багато листів приходить від учнів, в яких вони просять це зробити.
Як ви ставитеся до незалежної атестації вчителів? Чи готові ви до цього?


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Чт, 18.12.2008, 18:06
PanPete Дата: Чт, 18.12.2008, 17:50 | Повідомлення № 2
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Якщо це не чергове шоу, чи засіб активізації оббігу "бумажок для галочки", то чому б і ні. Цікаво, а хто ж претендує на роль незалежного (від кого?) арбітра?
filnick Дата: Чт, 18.12.2008, 18:09 | Повідомлення № 3
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Будь-яка атестація вчителя є річ суб'єктивна. Її результат в переважній більшості залежить від таких суб'єктивних факторів як:
- відношення до вчителя з боку адміністрації школи, колег, учнів, батьків;
- підбору учнів класів (цим переважно визначається якість знань);
- склад атетсаційної комісії (професійність) тощо.
Пам'ятаю, як у середині 80-х у Дніпропетровську вирішили "перевірити" учителів усіх предметів, заставивши їх написати диктант з української мови. Розголос був великим, протестів освітян ніхто не слухав. Але коли в кількох школах було проведено такий "екзамен", то відразу цю затію й припинили. Одні говорили, що побачили погані знання мови у педагогів, інші, що поступив сигнал з обкому партії чи ЦК.
W-w-W Дата: Чт, 18.12.2008, 18:14 | Повідомлення № 4





Ну ЗНО для учнів є, треба ще й для вчителів!!!! більше проблем нема!!!!!!!!!!!

А наш доблесний міністр знову не знає чим занятись!!!!!! Відмили кошти раніше, і тут відмиють!!!!!

Я в ніякі дурниці, які зверху придумують і слухати нічого нехочу!!!!!!!

Та за оцю зарплату, що я отримую хай ще дякуюють, що роблю!!!!!!!!!!

Звідки такий тупізм????????

Ketrin Дата: Чт, 18.12.2008, 19:37 | Повідомлення № 5
Часто заходить...
Повідомлень: 81
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (PanPete)
Якщо це не чергове шоу, чи засіб активізації оббігу "бумажок для галочки", то чому б і ні. Цікаво, а хто ж претендує на роль незалежного (від кого?) арбітра?

Та мабуть той же центр, що і для учнів.
Мене більше цікавить, хто ті тести складати буде? Викладачі вишів? А потім почнуть перевіряти їх? ;)
Quote (filnick)
Будь-яка атестація вчителя є річ суб'єктивна.

І не тільки вчителів :)
Quote (WWW)
більше проблем нема!!!!!!!!!!!

точно, гроші на вітер знову викидати... та хто нас питатиме
а ось як зарплату перестануть платити, то будуть вони самі не в кабінетах пригоди нам придумувати, а самі працювати
Quote (WWW)
Звідки такий тупізм????????

від великого бажання бути в Європі ;)

а взагалі новини з колегії невтішні, крім цього ще є такі накази як економити світло, не купувати комп'ютери за бюджетні гроші, при цьому підвищувати професійний рівень учителів, особливо щодо ІКТ-компетенцій, рухати науку та ін.

Відредаговано: Ketrin - Чт, 18.12.2008, 19:40
filnick Дата: Чт, 18.12.2008, 21:35 | Повідомлення № 6
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Міністерські новації останніх років, особливо ті, що відбуваються "для переведення освіти на європейські рейки" - це не тільки відмивання грошей. З моєї точки зору - це прояв злочинних дій по відношенню до майбутніх поколінь.
Конкретні приклади:
1) Переведення навчальних закладів на семестрову систему навчання
Позитив: ??? Негатив: фактична відсутність інформованості батьків (та й учнів) про рівень знань за табелем успішності.
2) Введення тематичного оцінювання і т.з. повторного оцінювання.
Позитив: "гуманне" відношення до дітей. Негатив: Діти відучилися працювати, надіючись на перездачу.
3) Продовження навчальних занять до 31 травня, а навчального року - практично до кінця червня.
Позитив: ??? Негатив: Відомо, як діти акитивно і творчо навчаються в кінці весни.
4) 12-річна система навчання... з плавним переходом до "навчання протягом життя"
Позитив:??? Негатив: випуск "вічних студентів", моральна підготовка до майбутнього безробіття
5) Профілізація освіти
Позитив: ностальгія за рабфаками. Негатив:порожня декларативність, абсолютна непідготовленість, а для сільських шкіл - повна профанація.
Список можна продовжувати...
Результати цих нововведень можна спостерігати чи не у кожному навчальному закладі України, багато типових прикладів їх прояву читайте чи не у кожній гілці форуму. Що можуть добавити чергові новації? Перш за все. ще більшу залежність вчителя від чиновника (це означає корупцію).
PanPete Дата: Пт, 19.12.2008, 02:48 | Повідомлення № 7
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Колеги, давайте відкинемо професійний егоїзм, і по суті розглянемо питання необхідності атестації відповідності посаді не в загальному, а в конкретному аспекті, який стосується вчителів інформатики. Порівняно швидкий перехід з бемашинного варіанту викладання на варіант з використанням спеціалізованих кабінетів, невелике завантаження (відповідно - низька зарплата) та ряд інших чинників зробило можливим те, що на даний час подекуди (особливо малі школи та сільські школи) інформатику викладають люди з педагогічною освітою, які освоїли компютер на рівні користувача (часом такий викладач толково не володіє навіть всіма темами, які необхідно викласти, наприклад в багатьох існують певні проблеми з програмуванням, електронними таблицями та базами данних). Інший варіант - за викладача беруть технаря, який в достатні мірі володіє технічною стороною, проте має ряд проблем в питаннях проведення освітнього процесу. І в тому, і в другому випадку школа закрила питання проведення уроків інформатики, але який результат для учня? Ідеальний варіант - людина, яка визначила свою професію як вчитель інформатики, проаналізувала власні пізнання і зробила (робить) все можливе для того, щоб "білих плям" в необхідних знаннях і навиках не існувало, але ж й непоодинокі випадки відношення;
Quote
Та за оцю зарплату, що я отримую хай ще дякуюють, що роблю!!!!!!!!!!
УВАГА, цитата, вирвана з контексту іншого повідомлення і тому її аж ніяк не можна розглядати як позицію її автора відносно питання, яке вона ілюструє в даному повідомленні.
Знаю кілька шкіл, де працюють такі "педагоги", при чому їх кваліфікаційний рівень аж ніяк не спеціаліст. В журналах та звітах у них - повен ажур, а в дійсності за весь курс в цих школах навчають поюзати мишкою та створити простенький документ Word. На більше не хватає або предметних знань, або уміння передати свої знання дітям. Саме виходячи з цього я і говорю:
Quote
Якщо це не чергове шоу, чи засіб активізації оббігу "бумажок для галочки", то чому б і ні.

До речі - я також не вписуюсь в класичні рамки вчителя-пофесіонала, так як педагогічної освіти не маю.
В разі проведення атестації виникає ще одне запитання - держава потратить значні кошти на переатестацію, результати якої ймовірно виявлять частину людей, які не відповідатимуть кваліфікаційним вимогам, проте чи дасть це якусь користь, адже допоки держава не поміняє своє відношення до потреб вчителя, хто ж прийде (кого поставлять, яким пряником заманять ) на місце тих, що не проойдуть атестацію?
savitoleg Дата: Пт, 19.12.2008, 15:02 | Повідомлення № 8
Я тут недавно...
Повідомлень: 29
Нагороди: 0
Рейтинг: 11
Да, действительно в школах много учителей информатики, которые не должны преподавать данный предмет, да иногда стыдно за «коллег», за их проф. подготовку. Но с другой стороны, на ЗП учителя далеко не все бегут.
Quote (PanPete)
проте чи дасть це якусь користь, адже допоки держава не поміняє своє відношення до потреб вчителя, хто ж прийде (кого поставлять, яким пряником заманять ) на місце тих, що не проойдуть атестацію?

Если «проредить» ряды учителей, таким образом, то не уверен, что уровень преподавания вырастет. Скорей тут еще одна попытка сэкономить на нашем труде. Так для этого есть аттестация учителей, хотя, аттестуют всегда всех :-)
Quote (PanPete)
І в тому, і в другому випадку школа закрила питання проведення уроків інформатики, але який результат для учня?

Тут, конечно должна администрация делать выводы, если конечно престиж дорог или есть из кого выбрать.
Newbie Дата: Пт, 19.12.2008, 15:04 | Повідомлення № 9
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
і що зроблять з тими, хто "не пройде"? звільнять? а хто працювати буде?
Ketrin Дата: Пт, 19.12.2008, 15:30 | Повідомлення № 10
Часто заходить...
Повідомлень: 81
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Не скажу про всіх учителів, але зараз я бачу як моя дочка навчається у початковій школі, то вчителям початкових класів просто пам'ятники ставити треба. Яка там атестація, головне щоб вони не збігли звідти!
Щодо вчителів інформатики, то спостерігається таке явища, що в школу пішли ті, хто не зміг влаштуватися на круті комп'ютерні фірми, або щоб в армію не піти. Щодо сільських шкіл то я взагалі мовчу. Ніхто не хоче туди їхати.

Але, як сьогодні кажуть, в умовах кризи ситуація різко може змінитися, і підвищиться конкурентність. Отже щоб зробити перерозподіл кадрів вона і буде корисна. Проте, більше за все справа у грошах (чи то відмивати, чи то на вчителях економити).

Ще, наскільки я зрозуміла, головний наголос у цій атестації робиться на ІКТ-компетентніть, чого нам боятися :) .
Також хочуть зробити випускний обов'язковий екзамен з інформатики у школах і внз.

Ktara Дата: Пт, 19.12.2008, 15:55 | Повідомлення № 11
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
ага, а как же понять то, что по новым министерским программам кол-во часов на информатику в ВУЗах сокращается с каждым годом?
Newbie Дата: Пт, 19.12.2008, 16:42 | Повідомлення № 12
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Ketrin)
від великого бажання бути в Європі ;)

:) Недавно перебуваючи в Швеції разом з високим освітнім начальством (місцевого рівня) якраз зачепили тему. Так от - на питання про те, як перевіряють вчителя там (ну наприклад конспект уроку, чи атестація чи ще щось), отримали відповідь "НІЯК" вчителя перевіряє вуз, який йому видає диплом. все. хто має диплом вчителя - той працює вчителем, і перевіряти нікого не треба... тільки очевидно на рівні вузу там ситуація інакша, ніж у нас...
W-w-W Дата: Пт, 19.12.2008, 20:15 | Повідомлення № 13





Quote (PanPete)
давайте відкинемо професійний егоїзм, і по суті розглянемо питання необхідності атестації відповідності посаді не в загальному, а в конкретному аспекті, який стосується вчителів інформатики.

Давайте відкинемо, але спочатку треба вияснити які причини спонукали до незалежної атестації, можливо оці:
Quote (Ketrin)
будуть упроваджувати незалежну атестацію учителів (чи незалежне тестування), бо, мовляв, дуже багато листів приходить від учнів, в яких вони просять це зробити

Зверніть увагу, що ініціаторами листів є учні, а на якій основі з цих листів роблять такі серйозні висновки МОН???
Тобто до проблем і побажань вчителів ніхто не звертає уваги, а на проблеми учнів, яким вже прав по горло насипали, увагу звертати можна????? Чи нетак?????

Да нас вчителів за бидло рахують, що зверху (ВЛАДА), що знизу (БАТЬКИ ТА УЧНІ), нам плюють в очі, а ми кажем, що дощ йде!!!!!!!

Ви подивіться, що з нас скрізь сміються, на телебачені, в ЗМІ та скрізь...

А тепер останній фініш: Незалежна атестація вчителів!!!!

Так, вона можливо й потрібна, але чому на вчителях саме?????????

В відділах освіти працівників непрофесійних вистачає, в вищих ешелонах теж, так там не проводять!!!!!!

І кому вже в тій школі буде треба робити???!

Я сам чесно кажучи ще не все добре знаю, оскільки інформатика – наука динамічна і щодня щось нове, я постійно працюю над собою, вивчаю те, що не знав самотушки, шукаю і дістаю різні програми, налагоджую всі ПК, роблю все, щоб комп’ютерний клас нормально робив і за яку заробітну плату???????

В сусідньому селі інорматику викладає секретарка сільської ради на рівні Ворд і має таку саму заробітну плату як в мене, немаючи відповідної педагогічної освіти, так це справедливо???????????????Давайте дивитись на все об’єктивно!!! А не жити минулим і казати, що воно повинно бути так!!!

PanPete як ви думаєте, чи однакова підготовка вчителя інформатики та укр.мови чи іншого предмета до уроку???? Заробітна плата то однакова!!!!!!
А робота????????

Як на мене, то це вже перебор!!!!!!!!!!!!

І хіба я неправий?????? настроюєм всі комп'ютери в школі ми інформатики, обізнані з новими інфр.технологіями теж ми, а нас хтось цінить?????

Нам тільки експеременти роблять, як тим щурам піддослідним!!!!

І на кінець: Якими критеріями повинні користуватись при атестації вчителів????
Всі школи різні, вчителі теж, міські- більші вимоги, оскільки значно випереджають сільські, а вони про своє там теревенять!!!!!!!!!!!!

PanPete Дата: Пт, 19.12.2008, 20:46 | Повідомлення № 14
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Шановний WWW, пафос вашого повідомлення і є нічим іншим, як проявом порофесійного егоїзму. Дивіться на проблему менш упереджено, не лише дзвінниці своєї професії. Я впевнений що в цьому випадку ви зможете знайти більш переколиві аргументи, аніж тільки ті, що привели. При цьому враховуйте, що :
Кожна проофесія, якщо ти в ній справжній професіонал, вимагає певних знань та умінь, які властиві саме цій професії
Кожен справжній професіонал не може відмовитися від постійного самовдосконалення,
БУДЬ-ЯКА ПРОФЕСІЯ в умовах, що склалися нині в нашій державі не оцінена по достойному
Той факт що ми ДОБРОВІЛЬНО вибрали певну професію, не робить цю професію винятковою серед інших.


Відредаговано: PanPete - Пт, 19.12.2008, 20:48
Ketrin Дата: Пт, 19.12.2008, 21:57 | Повідомлення № 15
Часто заходить...
Повідомлень: 81
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (Ktara)
ага, а как же понять то, что по новым министерским программам кол-во часов на информатику в ВУЗах сокращается с каждым годом?

Ги
Одне іншому не заважає (самостійних годин же більшає :)), тобто самі викручуйтесь.

Quote (WWW)
Якими критеріями повинні користуватись при атестації вчителів????

Ось це слушне питання, особливо стосовно інформатиків, адже навіть професійний стандарт з інформатики ще лише в проекті.

А на те, що в університетах, не те, що в сільських школах техніки не вистачає і її якість бажає кращого, було сказано - "якщо ректор не знає про що говорити, говорить про гроші", тобто переводимо на наші рейки - ваші проблеми ,а ми будемо йти до європейських стандартів.
ЮНЕСКО було розроблено стандарти ІКТ-компетентності вчителів, ось на них і будуть рівнятися.

Quote (PanPete)
Кожна проофесія, якщо ти в ній справжній професіонал, вимагає певних знань та умінь, які властиві саме цій професії
Кожен справжній професіонал не може відмовитися від постійного самовдосконалення,
БУДЬ-ЯКА ПРОФЕСІЯ в умовах, що склалися нині в нашій державі не оцінена по достойному

Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Незалежна атестація вчителів?
Сторінка 1 з 6123456»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.