Вт, 26.09.2017, 03:15
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 4«1234»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Чи може любов до дітей виявити себе у конспекті уроку?
Чи може любов до дітей виявити себе у конспекті уроку?
W-w-W Дата: Нд, 26.10.2008, 09:09 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2717
Нагороди: 10
Рейтинг: 206
Конспект уроку самого вчителя нікого не повинен хвилювати, окрім нього самого. Можливо, найкращий варіант – це, коли його на паперовому носії і зовсім немає. Може, за таких підходів і формуються найкращі умови для проявів головного в учителеві – творчості ? Тієї творчості, що заради дітей. Головне, щоб конспект був у голові вчителя. І такий, що не просто копіює підручник, а несе в собі ті ДОДАТКИ, що так життєво необхідні для успішної освіти! Це ті порухи небайдужої учительської душі, що здатні вдихнути живе життя в академічну НАУКОВІСТЬ, якою не може не дихати будь – який, навіть найкращий підручник.

Мається на увазі не саме намагання зробити предмет чи тему цікавою, що завжди є доречним. Головне, – включити за будь-якої абстрактної теми – роботу УЯВИ дитини, щоб не залишатись на позиції простих вимог: „ Це треба ЗАПАМ'ЯТАТИ!!!” Звичайно, що спочатку повного розуміння програмного матеріалу учнями нам не досягти без деякої роботи їхньої простої дзеркальної пам'яті. Але ми і не підемо далі формального навчання без нашого вміння подати життєву сутність предмету вивчення, користуючись лише стандартною науковою лексикою. Її вкрай важливо доповнити таким звучанням, котре здатне відкрити УЯВУ дитини, як істоти інтелектуальної.

Тож висловлюйте ваші думки стосовно чи обов'язково треба писати план-конспекти????


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
[/admin]
filnick Дата: Пт, 15.05.2009, 00:06 | Повідомлення № 31
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (shef100)
Конспект впорядковує урок, але якщо він стає законом - то це вже БІДА.

Конспект - це план дій для ідеалу, а в реалі - у конспекті всього не врахуєш. Тому й виходить на перший план майстерність та потенціал вчителя, який повинен практично миттєво зреагувати на любу зміну ситуації на уроці.
salal Дата: Ср, 20.05.2009, 23:55 | Повідомлення № 32
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Основна задача вчителя - станом на певну дату дати знання та навички своїм учням відповідно до переліку, зазначеному у програмі свого предмету. Як це він буде робити, значення не має, аби тільки закони не порушував.
Але в таких умовах потрібен незалежний кінцевий контроль його роботи. В цьому є одне слабке місце: якщо учні цього вчителя покажуть низький рівень знань на кінцевому етапі, то виправити вже не можна буде нічого. Час згаяно. Ось і існують системи поточного контролювання роботи вчителя. Дуже часто перевіряючі не мають достатніх знань, щоб перевірити зміст уроку. Особливо це стосується предметів на зразок інформатики, які швидко розвиваються і ускладнюються. Тому їх цікавить його форма, тобто ті ж конспекти, своєчасні записи в журналі, наявність стендів з інформацією, яку ніколи ніхто не читає та інше.

Вважаю, що вчитель сам повинен вирішувати, чи потрібен йому на уроці конспект. Але в будь-якому разі він повинен пам'ятати мету уроку, та технологію її реалізації.
Та чи вважають так перевіряючі?

Відредаговано: salal - Чт, 21.05.2009, 00:12
filnick Дата: Чт, 21.05.2009, 20:03 | Повідомлення № 33
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (salal)
Основна задача вчителя - станом на певну дату дати знання та навички своїм учням .

Тепер перевіряючі формулюють трохи інакше. Основна задача вчителя - сформувати такі-то компетенції.
Quote (salal)
він повинен пам'ятати мету уроку, та технологію її реалізації. Та чи вважають так перевіряючі?

Швидше всього так, якщо перевіряючі об'єктивні. В противному разі вони шукають "жучків".
shef100 Дата: Пт, 22.05.2009, 00:02 | Повідомлення № 34
Тут живе...
Повідомлень: 104
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (salal)
Вважаю, що вчитель сам повинен вирішувати, чи потрібен йому на уроці конспект.

Особливо цікаво, коли про це тобі заявляє вчитель, в якого невеликий стаж роботи.
Суть не в конспекті, а втому , що процес НАПИСАННЯ КОНСПЕКТУ взаємоповязаний з ПРОЦЕСОМ ПІДГОТОВКИ до уроку, є його паперовим доказом. ТОму всім вчителям (не тільки молодим) , які опановують можливо нову тему, що не була раніше в програмі чи впроваджують якусь навчальну технологію , конспект необхідний ПО ФАКТУ.
Багато проблем виникає просто із-за форми конспекту, його обовязкових елементів, обсягу, наповнення.. Саме тут багато критичних точок зіткнення перевіряючого і вчителя.
Вважаю, що конспект (це може бути кілька рядків) обовязково підвищує КОЖНОМУ вчителю ефективність його уроку.(економія часу, впорядкованість думки, тощо)
mouse Дата: Пт, 22.05.2009, 11:17 | Повідомлення № 35
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
shef100, погоджуюсь. Все пам*ятати не можна. А конспект - запис плану уроку та своїх думок під час підготовки. Його потім можна вдосконалювати - явище зростання вчителя. Конспект на то і названо конспектом - містить основне.
salal Дата: Пт, 22.05.2009, 12:14 | Повідомлення № 36
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (salal)
Вважаю, що вчитель сам повинен вирішувати, чи потрібен йому на уроці конспект. Але в будь-якому разі він повинен пам'ятати мету уроку, та технологію її реалізації.

Quote (shef100)
Суть не в конспекті, а втому , що процес НАПИСАННЯ КОНСПЕКТУ взаємоповязаний з ПРОЦЕСОМ ПІДГОТОВКИ до уроку, є його паперовим доказом. ТОму всім вчителям (не тільки молодим) , які опановують можливо нову тему, що не була раніше в програмі чи впроваджують якусь навчальну технологію , конспект необхідний ПО ФАКТУ.

Хіба перше твердження суперечить другому?

Відредаговано: salal - Пт, 22.05.2009, 12:56
mouse Дата: Пт, 22.05.2009, 12:23 | Повідомлення № 37
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (salal)
Хіба перше твердження суперечить другому?

Мова йде трохи про ішне.
Можна пам*ятати мету, технологію. Але можна все це зробити ще краще? Можна! А через рік ви пригадаєте, що "озорило" вас? Непевно, що ні. Бо самі гарні думки приходять під час проводення занять або одразу після.
Тому запис думок, нових, свіжих після проведення - це доповнення конспекта.


Відредаговано: mouse - Пт, 22.05.2009, 19:45
salal Дата: Пт, 22.05.2009, 13:18 | Повідомлення № 38
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (mouse)
Мова йде трохи про ішне.
Можна пам*ятати мету, технологію. Але можна все це зробити ще краще? Можна! А через рік ви пригадаєте, що "озорило" вас? Непевно, що ні. Бо самі гарні думки приходять під час проводення занять або одразу після.
Тому запис думок, нових, свіжих після проведення - це доовнення конспекта.

Повністю згоден. Але конспект у тій чи іншій формі потрібен саме вчителю, а не перевіряючому. Яку конспект матиме форму, бути написаним від руки, чи надрукованим, що містити, вчитель повинен вирішувати сам. А перевіряючий повинен перевіряти не конспект, а хід уроку і його результативність. Є певна схема перевірки уроку, коли перевіряючий відслідковує його хід, заповнює бланк, в кінці - аналізує та робить висновки. А ось, коли результати незадовільні, тоді доречно поцікавитися, як вчитель готувався до уроку.

Відредаговано: salal - Пт, 22.05.2009, 13:20
Ktara Дата: Пт, 22.05.2009, 16:26 | Повідомлення № 39
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3892
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
До речі, є дуже гарна книга "Аналіз уроку". Автор Ю.А. Конаржевський. Рік видання 2008. Об'єм - 336 ст.
Мені ця книга дуже сподобалась. Але взяли почитати методисти, поки що не повернули.
Розписано все дуже чітко, а головне зрозуміло. Якраз 2-га частина книги присвячується саме аналузу уроку.
filnick Дата: Пт, 22.05.2009, 19:40 | Повідомлення № 40
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Останні пости теми, зокрема shef100, salal, mouse, Ktara, вказують, що їх автори мають досвід не лише викладацької , а й адміністративної роботи. Тому, можливо, варто розділити поняття конспекту (поурочного плану) для вчителя та перевіряючого. Якщо для другого - це один із засобів кронтролю, то для вчителя - це ...?
salal Дата: Сб, 23.05.2009, 09:47 | Повідомлення № 41
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (filnick)
Тому, можливо, варто розділити поняття конспекту (поурочного плану) для вчителя та перевіряючого. Якщо для другого - це один із засобів кронтролю, то для вчителя - це ...?

Принцип подвійних стандартів - спадок часів Радянського Союзу, існуючий для замилювання очей перевіряючих. Це, скоріше, хитро, аніж мудро. Створювати по два конспекти на кожну тему - це занадто.

Ktara Дата: Сб, 23.05.2009, 11:25 | Повідомлення № 42
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3892
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
А упомянула книжку для того, что та все четко расписано что должно быть. заем, что там нужно рассматривать. Т.е. то, что проверяют. Сталкиваясь с проверками, убедилась, проверяют не содержание материала в конспекта а его структуру. И поэтому пришлось купить книгу и написать так как проверяют. Когда задала вопрос, почему нет замечаний к материалу, то мне сказала, что кроме кроме учителя может знать качество материала.
Quote (filnick)
Якщо для другого - це один із засобів кронтролю, то для вчителя - це ...?

для учителя - это подсказка, но в части материала. А для проверяющего - средство контроля - в разделе структуры
filnick Дата: Сб, 23.05.2009, 14:33 | Повідомлення № 43
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (salal)
Створювати по два конспекти на кожну тему - це занадто.

Я не пропонував створювати по два конспекти і не мав на увазі подвійних стандартів. Говорив про розділення поняття (його роль, функціональне призначення) саме для вчителя. Бо для перевіряючого вчительський конспект є лише засобом контролю.
salal Дата: Нд, 24.05.2009, 22:32 | Повідомлення № 44
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (filnick)
Я не пропонував створювати по два конспекти і не мав на увазі подвійних стандартів. Говорив про розділення поняття

Вибачте, неправильно зрозумів Вашу думку.

Bizon Дата: Нд, 13.09.2009, 22:47 | Повідомлення № 45
Я тут недавно...
Повідомлень: 24
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
В высших учебных заведениях однозначно стоит, в школе только когда имеется острая необходимость(сложная тема например)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Чи може любов до дітей виявити себе у конспекті уроку?
Сторінка 3 з 4«1234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.