Вт, 24.10.2017, 01:22
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 3«123»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Що важливіше: знання чи вміння застосувати знання?
Що важливіше: знання чи вміння застосувати знання?
W-w-W Дата: Нд, 26.10.2008, 09:00 | Повідомлення № 1





Що важливіше: знання з інформатики чи вміння застосувати ці знання на практиці?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
[/admin]
Anatoli Дата: Ср, 29.10.2008, 09:40 | Повідомлення № 16
Прописаний назавжди
Повідомлень: 209
Нагороди: 0
Рейтинг: 15
Quote (zverok)
для которых компьютер есть неведомый магический предмет

Інформатика настільки всеосяжна і розмита, що формування того чи іншого світосприймання дуже залежить від особистості вчителя. Мабуть, інакше й не буде. У кожного своя картина світу і свої магічні предмети. Для когось телевізор магічний предмет, яким користуються, не маючи уяви про систему ретрансляції чи кабельне господарство, чи про зйомки телепрограми. Хтось користується магічним водопровідним краном, не маючи щонайменшої уяви про струнку систему водогонів та каналізації.
Це так, репліка.

Omudrik Дата: Нд, 02.11.2008, 18:58 | Повідомлення № 17
Новий користувач
Повідомлень: 15
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Завдання кожного вчителя будь-якого предмету і завжди навчити дитину вчитись, вміти самому в складній ситуації знайти вірний вихід. Дійсно практика має велике значення в навчанні але без теорії теж не можливо. Наша задача дати теорію і показати, як ця теорія застосовується на практиці. Доведено що коли теорія закріплена практикою то в наші памяті залишається 90% матеріалу.
zverok Дата: Сб, 15.11.2008, 07:26 | Повідомлення № 18
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (Anatoli)
Інформатика настільки всеосяжна і розмита, що формування того чи іншого світосприймання дуже залежить від особистості вчителя.

Информатика есть предмет совершенно конкретный: это методы взаимодействия с информацией и информационными системами. Все остальное -- от кнопки "Пуск" до ООП -- это частности. Я вижу нашу цель лишь в том, чтобы дать ученику объемлющие методы, которые позволят ему справляться с частностями. Т.е. в первую очередь -- именно превратить "страшную компьютерную магию" в понятный и логичный предмет.

Додано (15.11.2008, 06:26)
---------------------------------------------

Quote (Anatoli)
У кожного своя картина світу і свої магічні предмети.

Собственно, сверх-задача информатики именно в демистификации мира вообще: одно дело не представлять как работает теливизор (но понимать, что если такой вопрос возникнет -- он имеет вполне конкретный, открытый и постижимый ответ), другое дело -- считать эти материи априори "неведомыми", или, хуже того, "зависящими от личного мнения".

Соответственно, "информатически грамотный" человек представляет, в какой области будут лежать ответы на неизвестные ему вопросы и как проверить их связь с уже известными.

badm Дата: Сб, 15.11.2008, 11:00 | Повідомлення № 19
Знаток програмування
Повідомлень: 185
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Для найбільш важливіше це вміння шукати і застосовувати.
Anatoli Дата: Сб, 15.11.2008, 12:17 | Повідомлення № 20
Прописаний назавжди
Повідомлень: 209
Нагороди: 0
Рейтинг: 15
Quote (zverok)
Собственно, сверх-задача информатики именно в демистификации мира вообще

Це я б сказав і про математику, і про літературу, біологію і історію. А "інформатично грамотна людина", мабуть, відзначається тим, що вона не вважає комп'ютер містичною магією, тому що, бачивши багато, точно знає, що завжли ж десь є та клята кнопка 'Пуск", тільки треба знати, де швидше її знайти.
Я не опоную, але мене завжди цікавить питання методики. Як це зробити? Замість двох комп'ютерних програм знайомитися з десятьма? Замість однієї мови вчити - краще сказати - знайомитися - з чотирма?


Відредаговано: Anatoli - Сб, 15.11.2008, 12:19
VicS13 Дата: Сб, 15.11.2008, 14:12 | Повідомлення № 21
Тут живе...
Повідомлень: 103
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Снова очередная холивар разгорается......
Разговор чему и как учить подрастающее поколение в условиях нынешнего мира это уже вопрос скорее не педагогики а идеологии.
Вспомните рекламный ролик:
Младшая сестра говорит брату: "А ти знаєш як роблять майонез?"
Тот отвечает: "А навіщо мені це знати? Я знаю як його з'їсти!"

Я безоговорочно согласен с утверждениями, что школа должна дать ребенку ЦЕЛОСТНУЮ картину мироздания. Научить думать, анализировать и формулировать свое личное мнение и что средняя школа как и высшая школа должны научить ребенка учиться....

В современном обществе такие знания не нужны а нужен потребитель, который будет знать как скушать свой майонез... И ничего более. А телеящик расскажет обо всем остальном.

Вот физкультуру чуть ли не опасной для жизни объявили........ Ужас.

Украина идет к западной модели образования:

а) Классическое университетское образование для детей правящей элиты, для тех детей, которые должны будут нами править в будущем, и которые должны по своему жизненному предназначению понимать устройство мироздания.

б) Практическое образование. Ну это для "широкого загалу", "электората", "избирателей". Этим не нужно думать, им нужно уметь выполнять свою работу, и уметь "правильно" выбрать правителя, и правильно выбрать подходящий майонез.....

Вот поэтому пути Украина и топает.
С этой точки зрения на всех школьных дисциплинах можно смело ставить кресты. Зачем знать алгебру? Химию? Астрономию? Информатику?

Ну учим мы ХТМЛ с детьми и кричим что программирование не нужно....
Теперь ответьте на вопрос. Вы знаете допустим язык С. Сколько времени вам нужно на освоение ХТМЛ?
Ну и наоборот.
По себе сужу (знаю ассемблеров несколько, C/С++, Python, Perl, bash, Pascal) что выучить еще что-то это дело техники, пару вечеров на ознакомление с синтаксисом и семантикой.

zverok Дата: Сб, 15.11.2008, 20:54 | Повідомлення № 22
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (Anatoli)
Я не опоную, але мене завжди цікавить питання методики. Як це зробити? Замість двох комп'ютерних програм знайомитися з десятьма? Замість однієї мови вчити - краще сказати - знайомитися - з чотирма?

Я, собственно, к этой теме вернулся потому, что всю ночь работал над журнальной статьей про свой взгляд на эту тему. Пара цитат (извините, если покажутся наивными):

Quote

Информатика не более наука о компьютерах, чем астрономия – наука о телескопах. (Дийкстра)

<...>

...только и исключительно безжалостная <компьютера> как части огромного и единого творческого и информационного пространства. Разнообразие путей и возможностей при непременной «накопительной последовательности» действий, создающей структуру знаний. Ни конкретные задания, ни конкретный софт здесь не имеет ровно никакого значения – все может варьироваться из года в год и даже от ученика к ученику. Единственная цель: построить обучение и контроль его так, чтобы это требовало собственноручной добычи информации и последовательного выстраивания понимания логики действия информационных систем.

Что это должно значить «по-простому»? В первую очередь – наличие «внешней» задачи, более очевидно осмысленной, чем «отформатируй этот список»/«отсортируй эти числа в цикле»; кроме того – вариативность инструмента, ведь конкретный софт – лишь инструмент. И наконец, темпоритм этих «учебных заданий» должен требовать разнообразных видов деятельности с акцентом на самостоятельную проработку – через справку, поиск в интернетах, ковыряние с настройками и т.п.

<...>
Здесь найдется место и программированию – но лишь как «вишенке на пироге» – высшей степени вторжения в логику работы информационной системы. И, безусловно, никакие турбопаскали и кубейсики к делу отношения не имеют <...>

filnick Дата: Нд, 16.11.2008, 14:10 | Повідомлення № 23
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (VicS13)
Вот по этому пути Украина и топает. С этой точки зрения на всех школьных дисциплинах можно смело ставить кресты. Зачем знать алгебру? Химию? Астрономию? Информатику?

Про це я вже не раз говорив на гілках форуму. Процеси профілізації та болонізації в кінцевому випадку призведуть не тільки до відмирання вітчизняної освіти, а що значно гірше, до масового отупіння населення.
dpi Дата: Нд, 16.11.2008, 22:02 | Повідомлення № 24
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Наверное, это не патриотично, но у нас всегда было лучшее образование, лучшая медицина, армия и т.д.
Давайте будем более самокритичны.
У них просто меньше скрывают недостатки.
А мы находимся не на том уровне развития общества, чтобы проводить параллели.
PanPete Дата: Нд, 16.11.2008, 23:15 | Повідомлення № 25
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (dpi)
Наверное, это не патриотично, но у нас всегда было лучшее образование, лучшая медицина, армия и т.д.
Давайте будем более самокритичны.

Якщо в Вас дійсно 27 років стажу, тобто Ви людина яка не з періодики та підручників знайома з життям кінця минулого віку, згадайте початок вісімдесятих, і з огляду на тодішній стан галузей, які Ви перечислили, підведіть результати безупинного реформування для того, щоб зрозуміти чому
Quote (dpi)
мы находимся не на том уровне развития общества, чтобы проводить параллели.


Відредаговано: PanPete - Нд, 16.11.2008, 23:17
Anatoli Дата: Пн, 17.11.2008, 00:20 | Повідомлення № 26
Прописаний назавжди
Повідомлень: 209
Нагороди: 0
Рейтинг: 15
З тим, що сказано в цитаті Зверка, важко не погодитися, хоча мене продовжує цікавити конкретна методика впровадження, практика. Можливо, щоб порівняти із своєю. І взагалі, де можна прочитати готову статтю? Мені цікаво.
З тим, що кажуть решта шановні панове, погодитися неможливо. Совєтська супер школа із супер рівними супер можливостями намагалася дати супер усім супер світогляд. ЗНАЧНА частина випускників совєтської школи не може відрізнити Ахматову від Ахмєтової, Бебеля від Бабеля, а Гулака-Артемовського від Гулака Артьомовского. Ще менше вчила совєтська школа, як вибирати правителя – як, до речі, і майонез, – тому і досі значна частина випускників совєтської школи ладна вибрати собі в правителі хай навіть тричі судимого невігласа. Совєтські вчителі поміж собою проклинали «учнів-бовдурів», які ніяк не хотіли набиратися обов’язкових для усіх совєтських школярів знань, і ті ж вчителі тільки й благали про диференціацію та профілізацію. Як то вже давно зробили на праклятом Западє, де намагаються не силувати дітей, а допомогти їм знайти своє. Майбутнім чудовим шоферам, столярам, продавчиням теж треба астрономія, хімія та інформатика, але без асемблера. Правильно йде Україна, правильно.
До речі, що таке холивар?


Відредаговано: Anatoli - Пн, 17.11.2008, 00:21
dpi Дата: Пн, 17.11.2008, 14:44 | Повідомлення № 27
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Давайте говорить куда гребет МОН, а не вся Украина. Уж очень толстые намеки. И поверьте, как вы уверены в своей правоте, мы так же уверены что иудам и предателям доверять нельзя.
Пора кому то сказать "брейк". На форуме запахло политикой.
filnick Дата: Пн, 17.11.2008, 18:07 | Повідомлення № 28
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (dpi)
На форуме запахло политикой.

Це - нормально. Як під час п'янки розмови переходять про жінок, так під час дискусії - про політику.
Quote (Anatoli)
Правильно йде Україна, правильно.

На превеликий жаль НЕ ЙДЕ, а створює імітацію наполегливого руху. Для початку порівняємо кількість чиновників від освіти в минулому й тепер. А також кількість паперів, які ці чиновники вимагають.
Я мовчу про зміст навчальних програм, коли теперішнім 7-класникам доводиться вивчати матеріал. який вивчався в 10-11 класах. Так це для того, щоб семикласники в 10-12 класах змогли вивчитись на чудових шоферів, столярів, продавчинь?
ЛЕВ-КОРОЛЬ Дата: Пн, 31.05.2010, 21:17 | Повідомлення № 29
Експерт по тестах
Повідомлень: 109
Нагороди: 1
Рейтинг: 7
... цікаві роздуми, але відхилилися від теми.

Quote (Махновець_Ігор)
дати лише просто знання і часткова практика (через ті ж причини вище вказані) чи відхилятись від програми частково, і давати вмінь більше використовувати здобуті знання на практиці.

Чи коритися методичним вимогам 20+25 хв., чи більше часу відводити на закріплення вмінь та навичок?

Шановні вчителі, в щойно завершеному навчальному році в 9-му класі на практичні роботи ви дійсно відвели
12 пр * 25 хв. = 300 хв. всього лише...?

2 запитання: Чому така панічна ситуація із MS Excel? Ця програмка має не лише теоретине значення(гарно розвиває мислення, логіку) а і практичне(багато життєвих проблем можна з нею вирішувати, та і в подальшому життя люди багатьох професій її застосовують.)

Так, програмування - це добре. Але середньостатичний учень з ним менше зустрічається, чим з MS Excel. Чому не виділити на Excel стільки годин, щоб учні його знали, як 2*2!

alex Дата: Пн, 31.05.2010, 22:17 | Повідомлення № 30
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
Чому не виділити на Excel стільки годин, щоб учні його знали, як 2*2!

ТОму що Excel, це технологія і
1) завдання школи не в підготовці спеціялістів в вузькій області
2) Технологія змінилась і більша частина затрат пропала
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Що важливіше: знання чи вміння застосувати знання?
Сторінка 2 з 3«123»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.