 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Що важливіше: знання чи вміння застосувати знання?
| |
W-w-W |
Дата: Нд, 26.10.2008, 08:00 | Повідомлення № 1 |
| Що важливіше: знання з інформатики чи вміння застосувати ці знання на практиці?
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!![/admin]
|
|
| |
argun |
Дата: Нд, 26.10.2008, 08:57 | Повідомлення № 2 |
Активний учасник
Повідомлень: 519
| Застосувати те, чого не знаєш, мабуть важкувато буде. Звичайно, потративши якийсь час, можно і застосувати, але знаючі - буде швидше. Зіткнувшись з новою програмою ми її швидше опановуємо знаючи, що є в якомусь пункті меню, на панелі інструментів та інше. Тому базові знання повинні бути обов'язково.
Відредаговано: argun - Нд, 26.10.2008, 09:02 |
|
| |
Jokerz |
Дата: Нд, 26.10.2008, 09:27 | Повідомлення № 3 |
Хостер
Повідомлень: 1376
| я тоже думаю что вопрос как то не верно поставлен, что то делать не зная как не возможно, другое дело просто знать но практически не уметь не есть хорошо.
|
|
| |
W-w-W |
Дата: Нд, 26.10.2008, 14:04 | Повідомлення № 4 |
| Quote (Jokerz) думаю что вопрос как то не верно поставлен Я трішки відредагую запитання!!! Мається на увазі, що в школах по різному викладається інформатика з ряду причин, тому і таке питання назріло: дати лише просто знання і часткова практика через тіж причини вище вказані чи відхилятись від програми частково і давати вмінь більше використовувати здобуті знання на практиці. Справа ось в чому: що ми даєм знання з свого предмету по максимуму, частково викорисовуєм практику, а насправді, якщо глянути глибше, то така ситуація, діти вивчили здали тему і забули, тому що це природнє явище для людини забувати, і так на всіх предметах. Це повязано з тим, що теми різні, і потім учні призабувають деякі знання, припустим вчать ОС потім ворд, пізніше програмування. а також повязане з дуже мізерним часом самостійної роботи. Тому треба побільше дітей направляти на \ Quote (WWW) вміння застосувати ці знання на практиці
|
|
| |
argun |
Дата: Нд, 26.10.2008, 16:07 | Повідомлення № 5 |
Активний учасник
Повідомлень: 519
| Quote (WWW) діти вивчили здали тему і забули, тому що це природнє явище для людини забувати, і так на всіх предметах. Це повязано з тим, що теми різні, і потім учні призабувають деякі знання, припустим вчать ОС потім ворд, пізніше програмування. Діти забудуть те, що в подальшому житті не будуть використовувати. Наприклад - програмування, порахуйте скільком учням з Ваших випускників воно знадобилось для подальшого життя. А те, що вони будуть використовувати у повсякденному житті, або хоч інколи, вони пом'ятатимуть та зуміють використати. Що, мов би забудуть, голова та руки вспомнять Колись, ще у минулому тисячелітті, я працював у СПТУ майстром токарів(1979-1985р.). Нещодавно знадобилось дещо для себе виточити. Пішов у шкільну майстерню і все зробив, може не так швидко, як зробив би у ті часи.
|
|
| |
W-w-W |
Дата: Нд, 26.10.2008, 16:41 | Повідомлення № 6 |
| Quote (argun) Діти забудуть те, що в подальшому житті не будуть використовувати. Наприклад - програмування, порахуйте скільком учням з Ваших випускників воно знадобилось для подальшого життя. На оце я й наголошую, багато кому з учнів інформатика не потрібна, вони використають мінімум знань після закінчення школи! Quote (argun) і все зробив, може не так швидко, як зробив би у ті часи. От до чого я і веду, якщо навички не набудеш вчасно, то тоді роби не роби, а нічого не вийде! А от як ви пройшли курс, отримали знання, застосуали на практиці, то все буде добре!!! І справджується Quote (argun) Що, мов би забудуть, голова та руки вспомнять
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Пн, 27.10.2008, 00:44 | Повідомлення № 7 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Quote (WWW) На оце я й наголошую, багато кому з учнів інформатика не потрібна, вони використають мінімум знань після закінчення школи! Точніше - програмування. Воно дійсно одиницям буде потрібно. А знання з інформаційних технологій потрібні будуть майже всім. Це аналогічно до вивчення, напиклад, математики. Предмет один з найважливіших в школі, але також не все вивчене на уроці буде потрібно в подальшому житті. Наприклад, інтеграли, логарифми, первісні і т.д. не будуть потрібні більшості, але вони вивчаються. Так само програмування вивчається перед усім для розвитку логічного мислення, "упорядкування мозку". Quote (WWW) Мається на увазі, що в школах по різному викладається інформатика з ряду причин, тому і таке питання назріло: дати лише просто знання і часткова практика через тіж причини вище вказані чи відхилятись від програми частково і давати вмінь більше використовувати здобуті знання на практиці. Погоджуюсь. В різних школах якість знань з інформатики, що отримують учні, різна. Причин є багато. Серед них одна з найважливіших - вчитель і його вміння навчити. А також: матеріальна база, програмне забезпечення, індивідуальні особливості учнів... Практика, практика і ще раз практика. По мінімум теорії, по максимуму практики. Такий лозунг стає справедливим лише тоді, коли учні 100% забезпечені підручниками. В мене завжди так було. Користуємось підручниками видавництв "Аспект" і "Деол - СПД Глинський" і в кожного учня є книжки. Батьки розуміють важливість придбання посібників і гроші не шкодують. Правда є контингент учнів, які купують книжки і при цьому дуже рідко в них заглядують. Тоді якість знань таких учнів залишає бажати кращого. Успішність вища в тих учнів, що мають вдома комп’ютери. Читаючи параграф посібника, можна зробити дії написані в ньому і це вже будуть вміння. Виконавши практичну на уроці можна здобути навички. Викладаючи курси в Регіональній комп’ютерній школі, я також роблю ставку на практику. Перевага цієї школи і подібних в тому, що для кожної теми відводиться величезна кількість годин, що дає змогу виробити навички роботи з тією чи іншою програмою. Наприклад, на веб-дизайн я виділив 56 уроків по 30 хв. (28 повноцінних годин). За цей час учні вивчать HTML, підготовку графіки для веб, каскадні таблиці стилів. На даний момент у мене 13 година. Учні вже на пам’ять знають структуру HTML-документа і досить велику кількість тегів. Наприклад, на роботу з таблицями відведено 6 уроків (3 години). Такі знання і практичні вміння в школі можливо виробити лише при наявності великої кількості годин на вивчення теми. А при нинішніх умовах толку мало.
|
|
| |
filnick |
Дата: Пн, 27.10.2008, 18:05 | Повідомлення № 8 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Все таки інформатика - це більш прикладна дисципліна, ніж теоретична. А розвивати мислення учня покликані всі шкільні предмети, але...
|
|
| |
Nicola |
Дата: Вт, 28.10.2008, 11:12 | Повідомлення № 9 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
| Головне завдання школи - підготувати учнів до життя. Отже головне - вироблення навичок.
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Вт, 28.10.2008, 13:28 | Повідомлення № 10 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Головне завдання школи - навчити вчитися Додано (28.10.2008, 13:28) --------------------------------------------- Головне завдання школи - навчити вчитися
|
|
| |
zverok |
Дата: Вт, 28.10.2008, 13:49 | Повідомлення № 11 |
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
| Quote (Nicola) Головне завдання школи - підготувати учнів до життя. Отже головне - вироблення навичок. Это спорный тезис, который обычно принимают на вооружение те, кто ратует за уменьшение количества (или исключение из программы) математики, физики, литературы и перенос акцента на медицину, гражданское право, основы устройства водопровода. Как по мне, основное задание школы -- заложить общий культурный базис у учеников (который в дальнейшем станет основой -- и для обучения, и для взаимодействия с обществом, и для построения собственной жизни). В контексте изначального вопроса -- мне кажется более важным вопрос "чему учить", а не "как". Какие знания по информатике нужно попытаться дать? А методология уже только следствие. Деление на "теорию" и "практику" в разных областях выглядит по-разному, но наиболее перспективным мне кажется... гхм... "выработка информационного мироощущения" -- которое складывается из Понимания и Умения. Умение -- вторично, но через правильно построенное обучение Умениям можно прийти к Пониманию. А через неправильно построенное -- создать сегодняшнее общество офисных работников, для которых компьютер есть неведомый магический предмет -- а они освоили лишь несколько необходимых "пассов", не видя никакой общей логики.
|
|
| |
dpi |
Дата: Вт, 28.10.2008, 13:57 | Повідомлення № 12 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Учеба - это труд. Вот и учите их трудиться.
|
|
| |
filnick |
Дата: Вт, 28.10.2008, 14:03 | Повідомлення № 13 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (Nicola) головне - вироблення навичок Тепер Міносвіти формулює по-іншому: Завдання школи - формування життєвих компетенцій.
|
|
| |
W-w-W |
Дата: Вт, 28.10.2008, 19:44 | Повідомлення № 14 |
| Quote (filnick) Тепер Міносвіти формулює по-іншому: Завдання школи - формування життєвих компетенцій. Гарно сказав міносвіти, по модному, але чи щось толкове зробив для ????Quote (filnick) формування життєвих компетенцій.
|
|
| |
filnick |
Дата: Вт, 28.10.2008, 21:47 | Повідомлення № 15 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (WWW) але чи щось толкове зробив Кожний з учасників форуму швидко перерахує те, що безтолково зроблене міністерством. А про реально корисні речі прийдеться довго згадувати й не згадаєш.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |