Вт, 21.11.2017, 21:12
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 3123»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Що важливіше: знання чи вміння застосувати знання?
Що важливіше: знання чи вміння застосувати знання?
W-w-W Дата: Нд, 26.10.2008, 08:00 | Повідомлення № 1





Що важливіше: знання з інформатики чи вміння застосувати ці знання на практиці?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
[/admin]
argun Дата: Нд, 26.10.2008, 08:57 | Повідомлення № 2
Прописаний назавжди
Повідомлень: 479
Нагороди: 1
Рейтинг: 32
Застосувати те, чого не знаєш, мабуть важкувато буде.
Звичайно, потративши якийсь час, можно і застосувати, але знаючі - буде швидше.
Зіткнувшись з новою програмою ми її швидше опановуємо знаючи, що є в якомусь пункті меню, на панелі інструментів та інше.
Тому базові знання повинні бути обов'язково.


Відредаговано: argun - Нд, 26.10.2008, 09:02
Jokerz Дата: Нд, 26.10.2008, 09:27 | Повідомлення № 3
Хостер
Повідомлень: 1198
Нагороди: 4
Рейтинг: 102
я тоже думаю что вопрос как то не верно поставлен, что то делать не зная как не возможно, другое дело просто знать но практически не уметь не есть хорошо.
W-w-W Дата: Нд, 26.10.2008, 14:04 | Повідомлення № 4





Quote (Jokerz)
думаю что вопрос как то не верно поставлен

Я трішки відредагую запитання!!! Мається на увазі, що в школах по різному викладається інформатика з ряду причин, тому і таке питання назріло: дати лише просто знання і часткова практика через тіж причини вище вказані чи відхилятись від програми частково і давати вмінь більше використовувати здобуті знання на практиці.

Справа ось в чому: що ми даєм знання з свого предмету по максимуму, частково викорисовуєм практику, а насправді, якщо глянути глибше, то така ситуація, діти вивчили здали тему і забули, тому що це природнє явище для людини забувати, і так на всіх предметах. Це повязано з тим, що теми різні, і потім учні призабувають деякі знання, припустим вчать ОС потім ворд, пізніше програмування. а також повязане з дуже мізерним часом самостійної роботи. Тому треба побільше дітей направляти на \

Quote (WWW)
вміння застосувати ці знання на практиці
argun Дата: Нд, 26.10.2008, 16:07 | Повідомлення № 5
Прописаний назавжди
Повідомлень: 479
Нагороди: 1
Рейтинг: 32
Quote (WWW)
діти вивчили здали тему і забули, тому що це природнє явище для людини забувати, і так на всіх предметах. Це повязано з тим, що теми різні, і потім учні призабувають деякі знання, припустим вчать ОС потім ворд, пізніше програмування.

Діти забудуть те, що в подальшому житті не будуть використовувати. Наприклад - програмування, порахуйте скільком учням з Ваших випускників воно знадобилось для подальшого життя.
А те, що вони будуть використовувати у повсякденному житті, або хоч інколи, вони пом'ятатимуть та зуміють використати. Що, мов би забудуть, голова та руки вспомнять :)
Колись, ще у минулому тисячелітті, я працював у СПТУ майстром токарів(1979-1985р.). Нещодавно знадобилось дещо для себе виточити. Пішов у шкільну майстерню і все зробив, може не так швидко, як зробив би у ті часи.
W-w-W Дата: Нд, 26.10.2008, 16:41 | Повідомлення № 6





Quote (argun)
Діти забудуть те, що в подальшому житті не будуть використовувати. Наприклад - програмування, порахуйте скільком учням з Ваших випускників воно знадобилось для подальшого життя.

На оце я й наголошую, багато кому з учнів інформатика не потрібна, вони використають мінімум знань після закінчення школи!
Quote (argun)
і все зробив, може не так швидко, як зробив би у ті часи.

От до чого я і веду, якщо навички не набудеш вчасно, то тоді роби не роби, а нічого не вийде! А от як ви пройшли курс, отримали знання, застосуали на практиці, то все буде добре!!! І справджується
Quote (argun)
Що, мов би забудуть, голова та руки вспомнять
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 27.10.2008, 00:44 | Повідомлення № 7
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (WWW)
На оце я й наголошую, багато кому з учнів інформатика не потрібна, вони використають мінімум знань після закінчення школи!

Точніше - програмування. Воно дійсно одиницям буде потрібно. А знання з інформаційних технологій потрібні будуть майже всім.
Це аналогічно до вивчення, напиклад, математики. Предмет один з найважливіших в школі, але також не все вивчене на уроці буде потрібно в подальшому житті. Наприклад, інтеграли, логарифми, первісні і т.д. не будуть потрібні більшості, але вони вивчаються. Так само програмування вивчається перед усім для розвитку логічного мислення, "упорядкування мозку".
Quote (WWW)
Мається на увазі, що в школах по різному викладається інформатика з ряду причин, тому і таке питання назріло: дати лише просто знання і часткова практика через тіж причини вище вказані чи відхилятись від програми частково і давати вмінь більше використовувати здобуті знання на практиці.

Погоджуюсь. В різних школах якість знань з інформатики, що отримують учні, різна. Причин є багато. Серед них одна з найважливіших - вчитель і його вміння навчити. А також: матеріальна база, програмне забезпечення, індивідуальні особливості учнів...
Практика, практика і ще раз практика. По мінімум теорії, по максимуму практики.
Такий лозунг стає справедливим лише тоді, коли учні 100% забезпечені підручниками. В мене завжди так було. Користуємось підручниками видавництв "Аспект" і "Деол - СПД Глинський" і в кожного учня є книжки. Батьки розуміють важливість придбання посібників і гроші не шкодують. Правда є контингент учнів, які купують книжки і при цьому дуже рідко в них заглядують. Тоді якість знань таких учнів залишає бажати кращого.
Успішність вища в тих учнів, що мають вдома комп’ютери. Читаючи параграф посібника, можна зробити дії написані в ньому і це вже будуть вміння. Виконавши практичну на уроці можна здобути навички.
Викладаючи курси в Регіональній комп’ютерній школі, я також роблю ставку на практику. Перевага цієї школи і подібних в тому, що для кожної теми відводиться величезна кількість годин, що дає змогу виробити навички роботи з тією чи іншою програмою.
Наприклад, на веб-дизайн я виділив 56 уроків по 30 хв. (28 повноцінних годин). За цей час учні вивчать HTML, підготовку графіки для веб, каскадні таблиці стилів. На даний момент у мене 13 година. Учні вже на пам’ять знають структуру HTML-документа і досить велику кількість тегів.
Наприклад, на роботу з таблицями відведено 6 уроків (3 години).
Такі знання і практичні вміння в школі можливо виробити лише при наявності великої кількості годин на вивчення теми.
А при нинішніх умовах толку мало.
filnick Дата: Пн, 27.10.2008, 18:05 | Повідомлення № 8
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Все таки інформатика - це більш прикладна дисципліна, ніж теоретична.
А розвивати мислення учня покликані всі шкільні предмети, але...
Nicola Дата: Вт, 28.10.2008, 11:12 | Повідомлення № 9
Прописаний назавжди
Повідомлень: 337
Нагороди: 2
Рейтинг: 13
Головне завдання школи - підготувати учнів до життя. Отже головне - вироблення навичок.
swetikccc Дата: Вт, 28.10.2008, 13:28 | Повідомлення № 10
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Головне завдання школи - навчити вчитися

Додано (28.10.2008, 13:28)
---------------------------------------------
Головне завдання школи - навчити вчитися

zverok Дата: Вт, 28.10.2008, 13:49 | Повідомлення № 11
Креативний вчитель
Повідомлень: 153
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Quote (Nicola)
Головне завдання школи - підготувати учнів до життя. Отже головне - вироблення навичок.

Это спорный тезис, который обычно принимают на вооружение те, кто ратует за уменьшение количества (или исключение из программы) математики, физики, литературы и перенос акцента на медицину, гражданское право, основы устройства водопровода.

Как по мне, основное задание школы -- заложить общий культурный базис у учеников (который в дальнейшем станет основой -- и для обучения, и для взаимодействия с обществом, и для построения собственной жизни).

В контексте изначального вопроса -- мне кажется более важным вопрос "чему учить", а не "как". Какие знания по информатике нужно попытаться дать? А методология уже только следствие. Деление на "теорию" и "практику" в разных областях выглядит по-разному, но наиболее перспективным мне кажется... гхм... "выработка информационного мироощущения" -- которое складывается из Понимания и Умения. Умение -- вторично, но через правильно построенное обучение Умениям можно прийти к Пониманию. А через неправильно построенное -- создать сегодняшнее общество офисных работников, для которых компьютер есть неведомый магический предмет -- а они освоили лишь несколько необходимых "пассов", не видя никакой общей логики.

dpi Дата: Вт, 28.10.2008, 13:57 | Повідомлення № 12
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Учеба - это труд.
Вот и учите их трудиться.
filnick Дата: Вт, 28.10.2008, 14:03 | Повідомлення № 13
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Nicola)
головне - вироблення навичок

Тепер Міносвіти формулює по-іншому:
Завдання школи - формування життєвих компетенцій.
W-w-W Дата: Вт, 28.10.2008, 19:44 | Повідомлення № 14





Quote (filnick)
Тепер Міносвіти формулює по-іншому:
Завдання школи - формування життєвих компетенцій.

Гарно сказав міносвіти, по модному, але чи щось толкове зробив для ????
Quote (filnick)
формування життєвих компетенцій.


filnick Дата: Вт, 28.10.2008, 21:47 | Повідомлення № 15
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (WWW)
але чи щось толкове зробив

Кожний з учасників форуму швидко перерахує те, що безтолково зроблене міністерством. А про реально корисні речі прийдеться довго згадувати й не згадаєш.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Що важливіше: знання чи вміння застосувати знання?
Сторінка 1 з 3123»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.