Пн, 20.11.2017, 11:30
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 6 з 8«1245678»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Які розділи найважче викладати в школі? (Прохання проголосувати)
Які розділи найважче викладати в школі?
Які розділи шкільного курсу інформатики найважче викладати?
1.Операційні системи. Основи роботи з дисками.[ 5 ][6.67%]
2.Офісні програми.[ 4 ][5.33%]
3.Інтернет та веб-дизайн.[ 12 ][16.00%]
4.Основи алгоритмізації та програмування[ 59 ][78.67%]
5.Програми навчального призначення[ 13 ][17.33%]
Усього відповідей: 75
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 17.08.2008, 21:19 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Прохання проголосувати. В голосуванні можна вибирати 1 або декілька варіантів відповідей.
В повідомленнях дозволяється залишати коментарі.



[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 01:45
salal Дата: Нд, 17.05.2009, 18:51 | Повідомлення № 76
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (oksanka120)
Програмування. Незнаю чому, щось в мене не виходить ніяк зрозуміти все.

Перше, що потрібно зрозуміти - це те, що програмування є процесом запису алгоритму, тобто послідовності вказівок для виконавця-комп'ютера на мові, яку "розуміє" комп'ютер, результатом чого є програма, як засіб розв'язування задачі. Раніше спочатку створювали математичну модель задачі, потім - створювали алгоритми у вигляді блок-схем, а потім перекладали на машинну мову. Зараз, як правило, алгоритми складають відразу на мові програмування. Тому для написання програм спочатку слід:
1. навчитися до елементарних задач складати математичні моделі (систему формул, які пов'язують результит з аргументами)
2. навчитися складати алгоритми з використанням базових структур (лінійна, розгалуження та цикли), як засіб розв'язання цих задач
3. вивчити певну алгоритмічну мову, перекладаючи алгоритми розв'язання цих елементарних задач на цю мову та виконуючи їх
4. навчитися відразу писати програми для елементарних задач, досліджуючи роботу конструкцій, процедур та функцій мови, змінюючи їх параметри
5. навчитися створювати процедури та функції користувача
6. поступово переходити до розв'язання більш складних задач (складні алгоритми складаються із елементарних, записаних у вигляді процедур та функцій користувача - принцип структурного програмування).

Згодом виробляються навички програмування і людина пише програми як то кажуть "з лету", бо відчуває способи розв'язування на рівні підсвідомості.
Саме такого стану повинен досягти викладач і до такого стану готувати учнів до олімпіади. Але не всіх. Чому?
1. бо для такого рівня підготовки не вистачить годин, відведених програмою на вивчення програмування
2. "програмістів" слід почати готувати значно раніше, ніж вводиться інформатика - бажано з 7-го класу
3. підготувати до такого рівня можна лише учнів, які мають до цього хист і, головне, бажання, та які мають певний рівень розвитку та освіти, перш за все, добре знають математику.

Відредаговано: salal - Нд, 17.05.2009, 19:40
piktor Дата: Нд, 17.05.2009, 20:05 | Повідомлення № 77
Активний учасник
Повідомлень: 521
Нагороди: 1
Рейтинг: 19
Quote (salal)
Перше, що потрібно зрозуміти...

Абсолюто згоден, але ваш допис містить багато тексту. Точно так-же програмування відрізняється від деяких інших розділів інформатики - воно містить багато тексту, тут мало тицяти курсором в інтуїтивно-зрозумілі кнопульки Word чи PowerPoint. Тут треба думати. А не всі полюбляють думати. Викладаючи своїм студентам Access я трошки зачіпаю VBA, там, ніби все просто, тим більше вони програмування вчили до мене, а ні - прапорець намалювати вони можуть, а от написати Кнопка2.Visible = Флажок4.Value дано не всім. :'( Звичайно, я - молодий викладач, ще не вмію з них вижимати всі соки, та і часу не так багато на це, проте це не тільки від мене залежить.


Відредаговано: piktor - Нд, 17.05.2009, 20:06
Newbie Дата: Нд, 17.05.2009, 22:04 | Повідомлення № 78
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (filnick)
програмування, ніби, для загального розвитку потрібне усім. А математика, лише для тих, хто бажає чи може

я б інакше сказала - і математика, і програмування, і етика потрібні усім. звісно не усі є видатними художниками чи видатними програмістами. але осягнути бази предмету цілком спроможні.

Quote (piktor)
прапорець намалювати вони можуть, а от написати Кнопка2.Visible = Флажок4.Value дано не всім

чому в мене 8 клас без проблем це робить? (ок, в них 3 год/тиждень, але 8 клас) можливо тому, що я вважаю, що написання Кнопка2.Visible = Флажок4.Value - це технологія, а не програмування? ;) програмування - це коли ми робимо алгоритм із цеглинок-команд. а саме оформлення команд - це технологія.
filnick Дата: Нд, 17.05.2009, 22:19 | Повідомлення № 79
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (piktor)
Тут треба думати. А не всі полюбляють думати.

А можливо тому не хочуть, що значна частина користувачів підсвідомо ставиться до ПК як до інструменту, який не тільки має виконувати певну рутинну роботу, а й має замінити розумову діяльність.
Newbie Дата: Нд, 17.05.2009, 22:21 | Повідомлення № 80
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (filnick)
який не тільки має виконувати певну рутинну роботу, а й має замінити розумову діяльність.

дуже влучно! і наприклад VBA може показати як невеличке "думання" може значно зменшити обсяг рутинних робіт
mouse Дата: Пн, 18.05.2009, 09:26 | Повідомлення № 81
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Newbie)
VBA може показати як невеличке "думання" може значно зменшити обсяг рутинних робіт

Згоден. Потрібно показувати саму логіку, причину - наслідок - результат (це по суті і є технологія). А там буде потрібно дитині - піде, не буде потрібно - залишиться уявлення про процес.
Взагалі, ще не бачив цікаво написаного курса для основної школи. Адже за всіма кнопочками можна і потрібні алгоритмии розглянути.
Як показує досвід учні 7 класів засвоюють матеріал краще ніж 10. Мабуть щось у консерваторіїї...
:?
piktor Дата: Пн, 18.05.2009, 14:22 | Повідомлення № 82
Активний учасник
Повідомлень: 521
Нагороди: 1
Рейтинг: 19
Quote (Newbie)
чому в мене 8 клас без проблем це робить?

Та в мене 11-тикласниці теж самостійно писали програми, відчувалося певне розуміння ними того, що вони роблять. А взагалі - буду радий, якщо поділитеся досвідом. Крім того, влітку планую перебудувати роботи для студентів, може краще піде.
Вчитель Дата: Сб, 26.09.2009, 22:11 | Повідомлення № 83
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (NAW1977)
А з ППЗ історія коротка - у мене в наявності лише 3 диски.

Їх з грифами в Україні 200 (!!!!)
Зайдіть до мене на сайт і з нього - на ІПІТ...
Середовище програмування - до Василя Петріва разом з Шестопаловим! Все буде ОК!

Додано (26.09.2009, 22:11)
---------------------------------------------

Quote (Nicola)
А у МОН крім програмування нічого не знають. Все програми, програми... А результат? Школа повинна готувати до життя. І скільки людей програмістами буде?

Просто ми орієнтуємось на міжнародні олімпіади, а там - тільки програмування. Альтернативні олімпіади проводять, але толку з того!
dpi Дата: Нд, 27.09.2009, 06:43 | Повідомлення № 84
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Вчитель)
І скільки людей програмістами буде?

В Украине в крупных областных центрах по 3-4 десятка программистов, а надо в сотни раз больше. Бум на эту профессию еще впереди. Так что не опускайте руки, кто этим занимается.
НІКОЛЯ Дата: Нд, 27.09.2009, 07:21 | Повідомлення № 85
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Попит на профі програмерів зараз по неофіційних даних склада 80 % від їх теперішньої кільксоті. Роботодавці найбільш зацікавленні в розробниках ПЗ та безпечниках, заробітна плата такого фахівця на цей час складає всередньому близько 14000 гр на місяць, але це, скажем мінімальний оклад.
Маю товаришів якім оплата йде більше 25000 гр. Плюс кантора в які вони працюють всіляко намагається на втратит фахівця і різньосторонньо зацікавленна в співробітництві. ;) Це виливається як в вирішенні житлового питання, надання житла на безкоштовних умовах, одним словом сворення для людини всіх умов для плодоворної та комфортної роботи. Як кажуть любий каприз. Тільки щоб був потрібний результат. Як в старі мудростті: Чим більш знаряддя праці доглянуте тим більші плоди воно принесе. А плоди ці як відомо це чималі кошти які інколи виливаються не в один лімон гривень. ;)
mouse Дата: Нд, 27.09.2009, 13:31 | Повідомлення № 86
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Програмування в школі має бути - це не питання. Тільки чи зможуть школи якісно вести профілі у сільській місцевості. Я відчуваю, що там великі проблеми є у 9 класі (особливо неповні школі І-ІІ ступіня).
Маю великі розчарування на прикладах міськіх шкіл, де в класі працюють 5-6 ПК, а інші в ремонт. А гроші з батьків. А батьки не дуже і біжать здавати. Добре якщо дах в школі полатали. Ось так. Та й не багато йдуть до шкіл студентів після ВУЗу. 700 грн на голій ставці. Добре якщо вона буде.
З цього всього і маємо проблеми з програмуванням, бо нема системи викладання. За рік може мінятися кілька вчителів інформатики в школі. Про яку систему говоримо.
dpi Дата: Нд, 27.09.2009, 14:29 | Повідомлення № 87
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (mouse)
бо нема системи викладання

Согласитесь, что не все физики и математики стали хорошими информатиками. И на это еще накладывается падение интереса учебы у детей. А какая помощь от родителей?
mouse Дата: Нд, 27.09.2009, 14:44 | Повідомлення № 88
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Важкість програмування обумовлена
Об*єктивні причини:
1. Не достатня кількість спеціалістів (педагог + фахові зання з курсу)
2. Нема методичної літератури (хтось своїми очими бачив друковане видання Методика Навчання Інформатики (розділ програмування?) з розділу. 99% літератури торкається Офісних програм і т.д.
3. Забезпечення технікою, особливо невеличкі міста.
4. Велика ротація учителів інформатики в школах
-----------------------------------------------------------------
Не для протоколу, з приводу допомоги батьків. Різні школи міста здають Благ. внески біля 50 грн з учня.
Арифметика: 30 учнів * 20 класів * 50 грн = 30 000 грн. з однієї школи. Цікаво, а куди йде така сума???
Може й вирішується так проблема ремонту техніки та придбання підручників?
Ktara Дата: Нд, 27.09.2009, 14:52 | Повідомлення № 89
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (mouse)
2. Нема методичної літератури (хтось своїми очими бачив друковане видання Методика Навчання Інформатики (розділ програмування?) з розділу. 99% літератури торкається Офісних програм і т.д.
Ага видела и в руках держала и на форуме предлагала. Н. Морзе, 4 том
Ktara Дата: Нд, 27.09.2009, 14:54 | Повідомлення № 90
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
И сейчас все 4 тома в шкафчику стоят :) С автографом автора :)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Які розділи найважче викладати в школі? (Прохання проголосувати)
Сторінка 6 з 8«1245678»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.