Ср, 22.11.2017, 13:12
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 5 з 8«12345678»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Які розділи найважче викладати в школі? (Прохання проголосувати)
Які розділи найважче викладати в школі?
Які розділи шкільного курсу інформатики найважче викладати?
1.Операційні системи. Основи роботи з дисками.[ 5 ][6.67%]
2.Офісні програми.[ 4 ][5.33%]
3.Інтернет та веб-дизайн.[ 12 ][16.00%]
4.Основи алгоритмізації та програмування[ 59 ][78.67%]
5.Програми навчального призначення[ 13 ][17.33%]
Усього відповідей: 75
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 17.08.2008, 21:19 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3622
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Прохання проголосувати. В голосуванні можна вибирати 1 або декілька варіантів відповідей.
В повідомленнях дозволяється залишати коментарі.



[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 01:45
Newbie Дата: Пт, 15.05.2009, 22:15 | Повідомлення № 61
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
а навіщо математика? невже немає задач, у яких без неї можна обійтись?
PanPete Дата: Пт, 15.05.2009, 22:27 | Повідомлення № 62
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Є, і ними й стараюсь обігнатись. але рішення багатьох задач вимагає математичного обробітку. Наприклад обрахування траєкторії руху, зміни швидкості, тощо.

Відредаговано: PanPete - Пт, 15.05.2009, 22:28
filnick Дата: Пт, 15.05.2009, 22:31 | Повідомлення № 63
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Newbie)
а навіщо математика? невже немає задач, у яких без неї можна обійтись?

Шановна, пані Оксано. Якщо програмування може обійтись без математики, то інформатика може обійтись без програмування.
dpi Дата: Пт, 15.05.2009, 22:44 | Повідомлення № 64
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Newbie)
а навіщо математика? невже немає задач, у яких без неї можна обійтись?

Честно, думал, что никто не поймет и не писал этой фразы.
Newbie, %) .
Даю задачи связанные с математикой и физикой только из-за ВУЗов, там без них не могут.
В большинстве случаев решаем головоломки.
filnick Дата: Пт, 15.05.2009, 23:12 | Повідомлення № 65
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (dpi)
В большинстве случаев решаем головоломки.

Ще можна кросворди, благо, зараз чи не на кожному ТБ-каналі їх пропонують пачками - телефонуй і ще й гроші виграєш:*
Newbie Дата: Пт, 15.05.2009, 23:33 | Повідомлення № 66
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
dpi, дякую за розуміння :)

ви самі себе заганяєте у "глухий кут" програмування - ну немає там математики. і складності немає. і розгадування кросвордів може ближче до програмування, ніж формули математичні. зовсім без математики не обійтись, це факт. але її в програмуванні не так багато, щоб це заважало опанувати курс найзатятішим філологам :)

gry Дата: Пт, 15.05.2009, 23:47 | Повідомлення № 67
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1057
Нагороди: 3
Рейтинг: 120
Quote (Newbie)
але її в програмуванні не так багато, щоб це заважало опанувати курс

Говоримо про різні речі.
1. Олімпіадні задачі з програмування без грунтовного знання математики аж ніяк не розв’яжуться.
2. Спробуйте пояснити "найзатятішому" філологу що таке двійкова система числення... (для опанування курсу)
3. Коли йде захист МАН з інформатики то контрольні роботи там дають не з української мови, а з математики.
4. Кожна задача - та ж сама головоломка, кросворд, чи що завгодно має математичну модель.
Newbie Дата: Пт, 15.05.2009, 23:58 | Повідомлення № 68
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
по олімпіадах і МАН - нічого не скажу

а модель в головоломках така ж математична, як і філологічна, як і інформаційна, як і логічна, як і ....
ну а тема "кодування інформації" це взагалі тема з курсу лінгвістики. що свідчить про одне єдине - немає розподілу на науки, немає розподілу на "складні і легкі" розділи в інформатиці. це все взаємнопов*язані речі. і якщо в учнів проблема з оцим загальним розумінням - то звісно програмування буде складним, а квадратне рівняння - магічним набором символів. але не через незнання конкретно математики. так самі і знання конкретно математики - не поможе у програмуванні зокрема, і інформаці взагалі

filnick Дата: Сб, 16.05.2009, 00:02 | Повідомлення № 69
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Про легкість чи складність я не писав. Але й математика - це не тільки формули, але й аналіз, моделювання, логіка, просторове мислення, навіть абстракція. Причому все це виражається конкретними речами. Хіба такого інструменту не потрібно для програміста?
PanPete Дата: Сб, 16.05.2009, 00:11 | Повідомлення № 70
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Newbie)
тема "кодування інформації" це взагалі тема з курсу лінгвістики

Цікаво яку схему (закономірність) використовують лінгвіністи, чи не лежить в її основі математика?
Newbie Дата: Сб, 16.05.2009, 00:15 | Повідомлення № 71
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (filnick)
аналіз, моделювання, логіка, просторове мислення, навіть абстракція. Причому все це виражається конкретними речами. Хіба такого інструменту не потрібно для програміста?

все це необхідно!!! і все це не лише математика дає ;) в математиці це має звиклий вигляд, але по суті не має значення "з якого боку" це вчити, через формули, чи через абстракції, через фізичні моделі, чи через мистецтво. поки ми будемо вчити дітей розв*язувати математичні задачі в інформатиці (і не дай Бог про це говорити їм), доти вони будуть вважати, що це два різні предмети

Додано (16.05.2009, 00:15)
---------------------------------------------

Quote (PanPete)
Цікаво яку схему (закономірність) використовують лінгвіністи, чи не лежить в її основі математика?

:) кожен побачить у цьому загальному понятті своє: філолог, математик, фізик, інформатик, теолог і т.д. хоч насправді-то процес один і той же
dpi Дата: Сб, 16.05.2009, 05:08 | Повідомлення № 72
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
МАН и факультативы - это мухи, школьная программа обучения - котлеты. Давайте их то же не валить в одну кучу.
Проблема будет у тех кто на уроках информатики пытается готовить олимпиадников.
PanPete Дата: Сб, 16.05.2009, 12:06 | Повідомлення № 73
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (dpi)
Проблема будет у тех кто на уроках информатики пытается готовить олимпиадников.

а також тих, хто не збирається школою обмежувати свою освіту, адже
Quote (dpi)
Даю задачи связанные с математикой и физикой только из-за ВУЗов, там без них не могут.
filnick Дата: Сб, 16.05.2009, 13:33 | Повідомлення № 74
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Отже, отримуємо парадоксальну ситуацію - програмування, ніби, для загального розвитку потрібне усім. А математика, лише для тих, хто бажає чи може? Ця ідея вже років п'ятнадцать витає в системі нашої освіти.
oksanka120 Дата: Нд, 17.05.2009, 11:14 | Повідомлення № 75
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
Програмування. Незнаю чому, щось в мене не виходить ніяк зрозуміти все.

Відредаговано: oksanka120 - Нд, 17.05.2009, 11:16
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Які розділи найважче викладати в школі? (Прохання проголосувати)
Сторінка 5 з 8«12345678»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.