Вт, 24.10.2017, 01:25
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 8«12345678»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Які розділи найважче викладати в школі? (Прохання проголосувати)
Які розділи найважче викладати в школі?
Які розділи шкільного курсу інформатики найважче викладати?
1.Операційні системи. Основи роботи з дисками.[ 5 ][6.67%]
2.Офісні програми.[ 4 ][5.33%]
3.Інтернет та веб-дизайн.[ 12 ][16.00%]
4.Основи алгоритмізації та програмування[ 59 ][78.67%]
5.Програми навчального призначення[ 13 ][17.33%]
Усього відповідей: 75
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 17.08.2008, 22:19 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Прохання проголосувати. В голосуванні можна вибирати 1 або декілька варіантів відповідей.
В повідомленнях дозволяється залишати коментарі.



[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 02:45
NatVovk Дата: Пт, 10.04.2009, 11:58 | Повідомлення № 46
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Доброго дня всім!
Шановний Євгене, дякую Вам за книжку Антонової «Інформатика. 3 клас». Особливо сподобалися вправи, які потрібно виконувати без комп’ютера. Докладніше напишу Вам у приват, коли досліджу визначення.
Передаю подяку від моєї племінниці, яка саме у 3 класі навчається й залюбки стала розв’язувати завдання з цієї книжки (а вона з тих дітей, які більше полюбляють гратися на комп’ютері, ніж читати книжки. А ця книжка її зацікавила).
Шестопалов Дата: Пт, 10.04.2009, 13:39 | Повідомлення № 47
Видавець посібників
Повідомлень: 1387
Нагороди: 11
Рейтинг: 172
Quote (NatVovk)
Докладніше напишу Вам у приват

Збираюся у Ялту на "Зліт вчителів інформатики" з доповіддю про засоби навчання інформатики. До зустрічі!
salal Дата: Пт, 10.04.2009, 20:02 | Повідомлення № 48
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Які розділи шкільного курсу інформатики найважче викладати?

Це питання можна перефразувати: яку роботу виконувати важче?
Що впливає на результати праці людини?
- фахова підготовка працівника (знання, навички та володіння технологією виконання робіт)
- наявність засобів праці (інструменти, пристрої, машини) та їх якість
- якість матеріалу, який обробляється
- достатність часу на виконання роботи

Цю схему можна віднести і до освіти. Тоді виходить, що важко викладати ті розділи, для яких на недостатньому рівні знаходиться якась одна, дві, три, або всі чотири умови.

piktor Дата: Сб, 18.04.2009, 14:34 | Повідомлення № 49
Активний учасник
Повідомлень: 521
Нагороди: 1
Рейтинг: 19
Може, щоб легше було відповідати на запитання "А навіщо це нам?", розділ програмування варто змістити у сторону написання простих макросів та скриптів, що допоможе автоматизувати роботу у прикладних програмах. Той самий VBA не є найкращим середовищем програмування, але-ж його потім можна до чогось застосувати, навіть якщо ви не програміст.
До речі, коли працював у школі, теж намагався 11-му класу дати цей розділ. Спочатку алгоритми. Бився головою об дошку, показував різних виконавців, давав їм самим бути виконавцями, малював, старався - нічого не виходило. Плюнув, посадив їх за Pascal - і, о чудо, дітки почали самостійно писати програмки. Звичайно, зірок з неба не хапали, але простенькі задачки розв"язували досить непогано. Ті, що відмінниці, навіть нікуди не підглядували, писали програми сходу.
Ще в мене в коледжі були студенти-заочники, з ним, щоправда, цей фокус не пройшов.
gromko Дата: Сб, 18.04.2009, 17:36 | Повідомлення № 50
Лінуксоїд
Повідомлень: 2606
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Quote (salal)
Які розділи шкільного курсу інформатики найважче викладати? Це питання можна перефразувати: яку роботу виконувати важче? Що впливає на результати праці людини? - фахова підготовка працівника (знання, навички та володіння технологією виконання робіт) - наявність засобів праці (інструменти, пристрої, машини) та їх якість - якість матеріалу, який обробляється - достатність часу на виконання роботи Цю схему можна віднести і до освіти. Тоді виходить, що важко викладати ті розділи, для яких на недостатньому рівні знаходиться якась одна, дві, три, або всі чотири умови.

Ось тут все сказано

Чому більшість вважає, що програмування викладати важче - з-за того, що в інших розділах потрібні більш не знання, а практичні навички. За півтора року ми їх відучуємо вчитися, а потім, у 2 семестрі 11 класу даємо програмування (це звичайна школа), і отримуємо, та ні - нічого не отримуємо.

Quote (piktor)
Той самий VBA не є найкращим середовищем програмування, але-ж його потім можна до чогось застосувати, навіть якщо ви не програміст.

Обідзвонив - відділення держказначейства, філію податкової, фінвідділ, відділення Пенсійного фонду, три відділення банків, технікум - хто використовує VBA? Відповідь а що воно таке або а навіщо.

Quote (piktor)
Спочатку алгоритми. Бився головою об дошку, показував різних виконавців, давав їм самим бути виконавцями, малював, старався - нічого не виходило

Виконавці треба вивчати у шостому-сьомому класах

Quote (piktor)
Плюнув, посадив їх за Pascal - і, о чудо, дітки почали самостійно писати програмки. Звичайно, зірок з неба не хапали, але простенькі задачки розв"язували досить непогано.

Так простенькі програми можуть написати більшість, особливо коли по готовому алгоритму. Років з п'ятнадцять назад, коли ми працювали на "Корветах" з Експрес Паскалем учні програми складали - аж дух перехоплювало. Адміністрація приходила на уроки і дивувалась - як це так. Секрет простий - шаблон програми той самий, лише формули для обчислень змінювались і кількість змінних. Але ж це не програмування, а результат дресури
piktor Дата: Сб, 18.04.2009, 22:05 | Повідомлення № 51
Активний учасник
Повідомлень: 521
Нагороди: 1
Рейтинг: 19
Ага! Пан Громко прийшов мене погромити. Відбиваюся:
Quote (gromko)
Обідзвонив - відділення держказначейства, філію податкової, фінвідділ, відділення Пенсійного фонду, три відділення банків, технікум - хто використовує VBA? Відповідь а що воно таке або а навіщо.

Не треба VBA? Згоден, майкрософтовску поробку в смітник! Perl, PHP, Python, що загодно. Ясне діло, що податкова про таке не знає - а хто-ж їх навчив?
Quote (gromko)
Виконавці треба вивчати у шостому-сьомому класах

Угу. Але для цього потрібно з цих класів поставити уроки інформатики, чи не так? Мені-ж дали почати з десятого. (Та я і сам тільки починав вчителювати)
Quote (gromko)
Так простенькі програми можуть написати більшість, особливо коли по готовому алгоритму.

Ну, ви знаєте, я все-таки не обмежувався задачками типу обчислити площу трапеції чи квадратне рівняння. Хоча, зізнаюся, далеко звідси не зайшов. :'( Часу забракло.
Quote (gromko)
За півтора року ми їх відучуємо вчитися, а потім, у 2 семестрі 11 класу даємо програмування

А от тут згоден. Необхідно певний вступ до програмування робити, пояснюючи, що таке машина фон Неймана на самому початку. Нехай вони самі повчаться командувати комп’ютером, що зрозуміти, чого від нього можна очікувати. А потім "давайте, дітки, спробуємо покористуватися уже готовими програмами".
P.S. Невже ви і справді телефонували до податкової та питали, чи не використовують вони бува VBA?


Відредаговано: piktor - Сб, 18.04.2009, 22:07
gromko Дата: Сб, 18.04.2009, 22:38 | Повідомлення № 52
Лінуксоїд
Повідомлень: 2606
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Quote (piktor)
Ага! Пан Громко прийшов мене погромити.

Нікого не громлю (найбільше поважаю людей які мають свою думку і можуть її обстояти). Навіть на уроках "підкидаю" учням "вредные советы" і найбільше подобається коли п'ятикласниця (145 см у стрибку) з серйозним виглядом обличчя доводить мою неправоту

Quote (piktor)
P.S. Невже ви і справді телефонували до податкової та питали, чи не використовують вони бува VBA?

Там мої колишні учні працюють

А так - із всим згоден. До олімпіад я не готовлю (поки що нікого), займаюсь з дітками 5-6 класів (Скретч), VBA не вивчаємо - у нас Linux, а писати скрипти на Перлі чи Пітоні - нащо?

piktor, на edu.root.ua заглядаєте? - почали "ворушитись"

piktor Дата: Сб, 18.04.2009, 22:48 | Повідомлення № 53
Активний учасник
Повідомлень: 521
Нагороди: 1
Рейтинг: 19
Quote (piktor)
і найбільше подобається коли п'ятикласниця (145 см у стрибку) з серйозним виглядом обличчя доводить мою неправоту

Адекватний вчитель. Респект.
Щодо програмування, уточню свою думку щодо скриптових мов. Оскільки, сам розділ ми-ж не викидаємо із програми, то потрібно витягнути з нього максимум користі і обрати те середовище програмування, яка найбільш знадобиться широкому колу непрограмістів та інших не ІТ-шників. З різними прикладними програмами працюють усі, прогрес таки до нас добирається потихеньку, от і подумав на вбудовані мови програмування.
Quote (gromko)
piktor, на edu.root.ua заглядаєте? - почали "ворушитись"

Не заглядаю. Причина проста - лінуюся почитати (мною-ж роздрукований) довідник з Wiki-розмітки.
gromko Дата: Сб, 18.04.2009, 22:52 | Повідомлення № 54
Лінуксоїд
Повідомлень: 2606
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Quote (piktor)
Не заглядаю. Причина проста - лінуюся почитати (мною-ж роздрукований) довідник з Wiki-розмітки.

І без довідника там уже є на що поглянути

piktor Дата: Сб, 18.04.2009, 23:01 | Повідомлення № 55
Активний учасник
Повідомлень: 521
Нагороди: 1
Рейтинг: 19
Quote (gromko)
І без довідника там уже є на що поглянути

Просто поглядати сенсу немає - я не використовую наразі ВПЗ у навчальному процесі.
gromko Дата: Нд, 19.04.2009, 09:05 | Повідомлення № 56
Лінуксоїд
Повідомлень: 2606
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Quote (piktor)
Просто поглядати сенсу немає - я не використовую наразі ВПЗ у навчальному процесі.

Тоді повертаємось до теми обговорення
Karl Дата: Нд, 19.04.2009, 23:54 | Повідомлення № 57
АнтиЛінукс
Повідомлень: 59
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Найважче даєця програмування
TanaT Дата: Чт, 14.05.2009, 22:44 | Повідомлення № 58
Я тут недавно...
Повідомлень: 43
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Все залежить від класу (тобто учнів). З одними важко на калькуляторі рахувати, не те що програмувати, а іншим - навпаки.
Я проголосувала за ОС та навчальні програми. Пояснюю, я викладаю в коледжі та гімназії. В коледжі діти дуже різні - одні вже все знають, а інші вперше побачити комп'ютер. І треба навчити частину групи користуватися мишкою, в той час коли друга половина все зробила за 15 хв.
Доводиться робити багато індивідуальних завдань.
А викладання навчальних програм я просто не розумію. Не тому треба вчити дітей, з цим вони самі розберуться (ну хіба що Gran, але він "іде" лише в маткласах, яких зараз мало).
Я намагаюсь не витрачати час на такі теми, а використовую їх для вивчення графічних програм (наприклад, Flash).
gry Дата: Пт, 15.05.2009, 18:13 | Повідомлення № 59
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1033
Нагороди: 3
Рейтинг: 105
Quote (Karl)
Найважче даєця програмування

... через те, що наші учні, навіть маючи якісь задатки до програмування , абсолютно не знають математику. Розвязати лінійну нерівність для них - це вже подвиг. Про яке програмування тут можна говорити? Хоча маючи в цьому році факультатив з програмування ( 10 кл - 1 год) за рік ми впевнено навчилися писати програми для розвязування задач шкільного курсу математики, фізики; створювати графічні примітиви та змушувати їх рухатися.(Delphi). Але це ж факультатив і одиниці учнів ( учнів - 8. Двоє з них призери районного етапу МАН). На той рік плануємо з ними багато, якщо звичайно ще дадуть ту годину. Поживемо - побачимо.
PanPete Дата: Пт, 15.05.2009, 22:45 | Повідомлення № 60
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (gry)
... через те, що наші учні, навіть маючи якісь задатки до програмування , абсолютно не знають математику.

Аналогічно. Якщо відкинути математику - миритись можна, тільки діло торкається математики, зразу ж глухий кут і небажання будь - що робити
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Які розділи найважче викладати в школі? (Прохання проголосувати)
Сторінка 4 з 8«12345678»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.