 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Які розділи найважче викладати в школі?
|
| |
kom_adm |
Дата: Нд, 17.08.2008, 21:19 | Повідомлення № 1 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3758
| Прохання проголосувати. В голосуванні можна вибирати 1 або декілька варіантів відповідей. В повідомленнях дозволяється залишати коментарі.
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 01:45 |
|
| | |
swetikccc |
Дата: Пт, 27.02.2009, 11:16 | Повідомлення № 31 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4193
| І програмування, і Excel (коли ставиш задачу , а не розказуеш що куди вводити), і бази. Все де потрібно логічно мислити. Quote (Шестопалов) 11-й клас 8.1. Засоби візуальної розробки програм - 9 год. 8.2. Основи структурного програмування - 12 год. 12-й клас 8.3. Алгоритми й структури даних - 17 год. 8.4. Основи об’єктно-орієнтованого аналізу і проектування - 8 год. незрозуміла мотивація такої побудови тем
|
|
| | |
salal |
Дата: Нд, 29.03.2009, 11:34 | Повідомлення № 32 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
| Відмітив 4 пункт. Хоча і вважаю, що шкільний курс алгоритмізації та програмування не настільки складний, як про це багато говорять. Він не складніший ні за алгебру, ні за геометрію, ні за фізику... А якщо серйозно це проаналізувати, то з упевніністю можна стверджувати, що він значно простіший за них. Ось тільки починати його вивчення необхідно своєчасно (значно раніше, ніж в 11-му класі) і відпрацьовувати ефективні методики викладання. Зрозуміло, що для цього потрібно набагато більше часу, ніж виділяється програмою. Що таке алгоритмізація в школі? Це процес створення простих алгоритмів розв'язування задач. При її вивченні розглядаються два основних питання: вивчення мови алгоритму (погодьтеся, досить нескладної) та її використання при створенні нескладних алгоритмів. Що таке програмування в школі? Це процес перекладу алгоритму на машинну мову. Включає: вивчення мови програмування (яка значно простіша від мов спілкування, які також вивчаються в школі) та, використовуючи правила цієї мови, перекладати прості алгоритми на програми. (Щоправда, у нас частіше алгоритмізують відразу на мові програмування. Можливо це і ускладнює навчання). Погодьтеся, що при своєчасному введенні цього курсу, при наявності якісних ефективних методик, при наявності хороших, а головне - зрозумілих, підручників та відповідній підготовці вчителя алгоритмізація та програмування ніяких би проблем не створювали. Це моя думка. Готовий вислухати альтернативну.
Відредаговано: salal - Нд, 29.03.2009, 14:57 |
|
| | |
dpi |
Дата: Нд, 29.03.2009, 18:10 | Повідомлення № 33 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Quote (salal) Погодьтеся, що при своєчасному введенні цього курсу, при наявності якісних ефективних методик, при наявності хороших, а головне - зрозумілих, підручників та відповідній підготовці вчителя алгоритмізація та програмування ніяких би проблем не створювали. Но условия то не выполняются. Отсюда и проблемы. Quote (salal) Він не складніший ні за алгебру, ні за геометрію, ні за фізику... Можно поспорить.
Відредаговано: dpi - Нд, 29.03.2009, 18:11 |
|
| | |
Шестопалов |
Дата: Чт, 02.04.2009, 15:30 | Повідомлення № 34 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1700
| Quote (swetikccc) Цитата (Шестопалов ) 11-й клас 8.1. Засоби візуальної розробки програм - 9 год. 8.2. Основи структурного програмування - 12 год. 12-й клас 8.3. Алгоритми й структури даних - 17 год. 8.4. Основи об’єктно-орієнтованого аналізу і проектування - 8 год. Quote (swetikccc) незрозуміла мотивація такої побудови тем Я лише навів фрагмент програми, рекомендованої МОН України. За мотивацією звертайтесь до автора програми, Ігоря Завадського. Він тут на форумі під назвою Zava.
|
|
| | |
NataliyG |
Дата: Пт, 03.04.2009, 10:00 | Повідомлення № 35 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| На мою думку програмування - бо це не всім дано. В нас є волонтер в школі хлопець з США так він говорить що в них основні навики повинні вивчити всі. А такі розділи як програмування, або якийсь поглиблений підхід до прикладних програм - це курс за вибором. На мою думку так було б розумніше.
|
|
| | |
volevikt |
Дата: Пт, 03.04.2009, 10:34 | Повідомлення № 36 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1910
| Програмування. 1) мотивація для учнів; 2) потребує гарних знань математики + добре розвинене логічне мислення; 3) сама хотіла б краще володіти мовою пограмування.
|
|
| | |
JKMZ |
Дата: Пт, 03.04.2009, 21:03 | Повідомлення № 37 |
Часто заходить...
Повідомлень: 85
| программирование Quote (volevikt) 3) сама хотіла б краще володіти мовою пограмування. у меня тоже такая же проблема, думаю многие учителя плохо владеют программированием, особенно в селах. это еще одна причина, почему этот раздел самый тяжелый.
|
|
| | |
dpi |
Дата: Пт, 03.04.2009, 23:45 | Повідомлення № 38 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Quote (JKMZ) у меня тоже такая же проблема, Беритесь за самое сложное, не страшно остановиться на середине пути. С++ с STL, структурами и классами. Это будет бомба. И, в случае перехода на С# лет через 5, будите отдыхать.
|
|
| | |
zava |
Дата: Сб, 04.04.2009, 08:29 | Повідомлення № 39 |
Тут живе...
Повідомлень: 120
| Quote (Шестопалов) Цитата (swetikccc ) Цитата (Шестопалов ) 11-й клас 8.1. Засоби візуальної розробки програм - 9 год. 8.2. Основи структурного програмування - 12 год. 12-й клас 8.3. Алгоритми й структури даних - 17 год. 8.4. Основи об’єктно-орієнтованого аналізу і проектування - 8 год. Цитата (swetikccc ) незрозуміла мотивація такої побудови тем Я лише навів фрагмент програми, рекомендованої МОН України. За мотивацією звертайтесь до автора програми, Ігоря Завадського. Він тут на форумі під назвою Zava. Це структура програми для академічного рівня (математичний, фізичний, фізико-математичний профілі). На рівні стандарту пропонуються тільки теми 8.1 і 8.2. Питання про мотивацію, як я відчуваю, можна поділити на підпитання так: а) Чому спочатку засоби візуальної розробки програм, а потім - основи структурного програмування? б) Для чого в школі вивчати основи об’єктно-орієнтованого аналізу і проектування? в) Чому програмування починаємо вивчати аж у 2-й половині 11 класу? Питання в) відразу переадресовую тим, хто складав типові навчальні плани і виділив на академічному рівні для інформатики: 10 клас - 1 год. 11 клас - 1 год. 12 клас - 2 год. За таких розкладок автори програм опинилися в положенні вужа на сковороді. Спробуйте перемістити програмування у 10 клас - у 12-й вилізе щось іще неприпустиміше, наприклад презентації або табличний процесор. Проте певний вихід ми знайшли, дозволивши вчителю змінювати послідовність викладання тем, якщо це не порушує змістових зв'язків. Читайте уважно пояснювальну записку. Саму програму та інші корисні матеріали ви знайдете на сайті http://itosvita.ucoz.ua. Відповідь на питання а) і б) також міститься в пояснювальній записці. Втім, найближчим часом спробую пояснити більш розлого, в гілці щодо візуального програмування. Або створю нову тему форуму.
|
|
| | |
mouse |
Дата: Сб, 04.04.2009, 13:20 | Повідомлення № 40 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Шановні колеги! Опитування - це дуже добре. Але я вважаю, що питання поставлено не коректно "Які розділи шкільного курсу інформатики найважче викладати?". Мені важче викладати ОС. А там де є логіка - зовсім не важко. Питання в іншому - КОМУ важко! Вам чи учням?! Лунали думки, що пізно в 10 класі починати алгоритми... ЗВИЧАЙНО!!! Інтегрований курс - початкова школа (базові поняття, прийоми роботи з мишею, клавіатурою....) Підготовчий етап - середня ланка (базові можливості програм, а також програмуємо у ЛОГО, Скреч та подібне, потім початки С, Паскаль) Заключний - можна говорити і за олімпіади і т.д. Я забув, у нас же профільне навчання.... але ми все рівно гуманітаріям: алгоритми - Паскаль!!!! Бідні дітки, вони навіть не розуміють навіщо воно їм, де ж вони використають Пошук у масиві тощо.
|
|
| | |
Шестопалов |
Дата: Сб, 04.04.2009, 14:02 | Повідомлення № 41 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1700
| Quote (mouse) Інтегрований курс - початкова школа (базові поняття, прийоми роботи з мишею, клавіатурою....) Підготовчий етап - середня ланка (базові можливості програм, а також програмуємо у ЛОГО, Скреч та подібне, потім початки С, Паскаль) Заключний - можна говорити і за олімпіади і т.д. "Класичний", рекомендований спеціалістами МОН України і мабуть єдино правильний розподіл курсів інформатики такий: Початковий курс (2-4 класи) У початковій школі учні знайомляться з основними поняттями інформатики, здійснюють практичну діяльність на комп’ютері для підтримки вивчення основних предметів, розвивають пам’ять, просторову уяву, логічне мислення та творчі здібності за допомогою виконання вікових завдань на комп’ютері. Застосування комп’ютера має починатися з 2-го класу. У 1-му класі, як свідчать психологи та практичний досвід, ще зарано залучати комп’ютер до навчально-пізнавальної діяльності учнів. Принциповим моментом застосування комп’ютерів у початковій школі є те, що заняття повинен проводити певним чином підготовлений учитель початкових класів. Пропедевтичний курс (5-6 класи). Для вивчення основних понять алгоритму і виконавця, вивченням команд управління виконавцем-черепашкою та іншими об’єктами, основами програмної обробки подій, створення мультимедійних проектів, творчого самовираження учнів пропонується середовище Лого. Базовий курс (7-9 класи). У результаті вивчення базового курсу інформатики у 7-9 класах в учнів повинен бути сформований необхідний мінімум знань, умінь і навичок для подальшого успішного навчання в 10-12 класах старшої школи незалежно від її профілю. Профільні курси (10-12 клас). Профільне навчання інформатики у старшій школі проводиться за вибором: інформаційні технології або основи програмування. Детальніше див. статтю "Навчання інформатики у структурі 12-річної загальної середньої освіти" / Юрій Дорошенко, Наталія Прокопенко (журнал "Інформатика та інформаційні технології". № 1, 2006)
Відредаговано: Шестопалов - Сб, 04.04.2009, 14:15 |
|
| | |
mouse |
Дата: Чт, 09.04.2009, 18:47 | Повідомлення № 42 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Quote (Шестопалов) "Класичний", рекомендований спеціалістами МОН України і мабуть єдино правильний розподіл курсів інформатики такий: Мені здається, що ця статья має багато точок перетину з моїм попереднім повідомленням. Євгене Анатолійовичу, скажіть, будь-ласка, чи маєте Ви інформації стосовно науковий досліджень запропонованого підходу в Quote (Шестопалов) Детальніше див. статтю "Навчання інформатики у структурі 12-річної загальної середньої освіти" / Юрій Дорошенко, Наталія Прокопенко (журнал "Інформатика та інформаційні технології". № 1, 2006) Адже, потрібне дослідження має тривати як мінімум 11 років! Тобто воно мало б розпочатися 1995 року. Наскільки я пам*ятає в ті часи була інша техніка, інші програми. Виходить, що це лише припущення. (я в ніякому разі не заперечую авторитетність та професійність авторів статті, а то як завжди зрозуміють з точністю до навпаки) Дана тема - глобальне питання всього курсу. Буду вдячний за відповідь.
|
|
| | |
Шестопалов |
Дата: Чт, 09.04.2009, 20:15 | Повідомлення № 43 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1700
| Quote (mouse) чи маєте Ви інформації стосовно науковий досліджень запропонованого підходу Ні, не маю! Власне таких досліджень не сподіваюсь побачити. Педагогіка - не точна наука, грунтується більше на інтуіції та узагальнені власного і чужого досвіду. Quote (mouse) Адже, потрібне дослідження має тривати як мінімум 11 років! Потрібно триматися якогось берега, я тримаюсь цього. Цей підхід відображено у посібниках для 2-12 класів видавництва "Аспект", якими охоче користуються багато шкіл України, а значить його визнають. А що Ви пропонуєте? До того, як пройдуть "дослідження", фантазувати кожному, хто як зможе?
Відредаговано: Шестопалов - Чт, 09.04.2009, 20:22 |
|
| | |
mouse |
Дата: Пт, 10.04.2009, 09:06 | Повідомлення № 44 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Quote (Шестопалов) Педагогіка - не точна наука, грунтується більше на інтуіції та узагальнені власного і чужого досвіду. Тут з вами згоден, але не зовсім. Мова не зовсім про педагогіку. Візьмемо, наприклад, математику, а певна лінія протягом навчання від 1 до 12 класу (є різні програми, отже різні лінії, різні концепції на рівні курсу - така собі конкуренція). Quote (Шестопалов) А що Ви пропонуєте? До того, як пройдуть "дослідження", фантазувати кожному, хто як зможе? Я не можу пропонувати свою особисті переконання для всієї спільноти інформатиків. Залюбки взяв би участь у такій групі. Але лінію викладання, методика викладання мають бути. А у нас мова йде: потрібно, не потрібно, як потрібно тощо. А то у нас буває так (на верхах) пишуться програми, книги (зокрема, видання Вашого видавництва мені подобаються як за змістом, так і за ціною), люди на цьому захищаються і т.д., а коли справа доходить до уроку - починаються проблеми. Мав досвід з книгою Фізика-9. Не буду писати ім*я автора, але це поважна людина. Книга вийшла як для 1 курсу університету (або 9 клас фізмат). А було написано: "для звичайних шкіл, шкіл гуманітарного профілю і т.д." Бідні дітки. Те що робити Ви - це позитивне явище для всієї галузі. От так би працювали в МОНі !!! Уявляєте який був би прогрес в освіті? Особисто сам маю багато Вашіх книг.
|
|
| | |
Шестопалов |
Дата: Пт, 10.04.2009, 10:41 | Повідомлення № 45 |
Видавець посібників
Повідомлень: 1700
| Quote (mouse) Я не можу пропонувати свою особисті переконання для всієї спільноти інформатиків. Залюбки взяв би участь у такій групі. В чому справа? У видавництві "Аспект" плідно працюють багато вчителів з різних регіонів України. Приєдуйтесь! Роботи є багато!
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2021.  |