 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Які розділи найважче викладати в школі?
|
| |
kom_adm |
Дата: Нд, 17.08.2008, 21:19 | Повідомлення № 1 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3758
| Прохання проголосувати. В голосуванні можна вибирати 1 або декілька варіантів відповідей. В повідомленнях дозволяється залишати коментарі.
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 01:45 |
|
| | |
Ogorodets |
Дата: Нд, 17.08.2008, 22:24 | Повідомлення № 2 |
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
| Проголосовал за третий и четвертый пункты. Сложность преподавания заключается в пустых глазешках по ту сторону преподавания...
|
|
| | |
TetyanaT |
Дата: Пн, 18.08.2008, 07:32 | Повідомлення № 3 |
Тут живе...
Повідомлень: 111
| Проголосувала за пункт 4 і 1. Більше за 4, а вже потім 1. Важкувато винайти мотивацію для вивчення розділу програмування. - А для чого нам це треба? - Ніхто з нас не збирається програмувати на Паскалі. - А для чого мені таке малювати( робота , наприклад у графічному режимі). Все, що треба, я намалюю у Paint. 8-9 клас ще якось зацікавити можна, а 10-11 - виконують. звичайно, але без ентузіазму..
|
|
| | |
Varkan |
Дата: Вт, 26.08.2008, 10:10 | Повідомлення № 4 |
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
| Програмування це розділ який найменш цікавить учнів, ще плюс те, що для вивчення алгоритмізації і програмування учень повинен мати схильність до логічного мислення. І останнє це те, що годин не хватає для того, щоб повністю викласти матеріал.
|
|
| | |
savitoleg |
Дата: Вт, 26.08.2008, 13:58 | Повідомлення № 5 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 29
| Основы алгоритмизации и программирования. Хотя, я больше получаю удовольствия, когда ученики решаю задачу (программируют, логично мыслят) чем когда демонстрирую навыки работы с офисом, ОС и т.д.
|
|
| | |
NataliyG |
Дата: Вт, 26.08.2008, 19:37 | Повідомлення № 6 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| Можливо програмування (Я маю на увазі на серйозному рівні) не доцільно викладати всім, а тільки вибраним. Приклад: інколи бувають випадки коли пояснюємо одну важку задачу цілий урок, в цей же час більшість учнів класу загубилися ще на початку. Може програмування для усіх учнів (універсального профілю) має закінчуватися на самих простих циклічних програмах. Доречі, мені здається що це стосується не лише програмування в інформатиці, а й деяких розділів алгебри і геометрії. В цей же час дітей які хочуть і можуть знати більше навіть задоволення є навчити. Це можна робити на факультативах.
Відредаговано: WWW - Вт, 26.08.2008, 23:53 |
|
| | |
W-w-W |
Дата: Вт, 26.08.2008, 23:56 | Повідомлення № 7 |
| Quote (Varkan) Програмування це розділ який найменш цікавить учнів, ще плюс те, що для вивчення алгоритмізації і програмування учень повинен мати схильність до логічного мислення. І останнє це те, що годин не хватає для того, щоб повністю викласти матеріал. повністю погоджуюсь з Varkan, учням більшості не хочеться не тільки програмування вчити, а й дихати!!! чи це час такий чи діти такі???
|
|
| | |
TetyanaT |
Дата: Ср, 27.08.2008, 06:45 | Повідомлення № 8 |
Тут живе...
Повідомлень: 111
| Quote (WWW) повністю погоджуюсь з Varkan, учням більшості не хочеться не тільки програмування вчити, а й дихати!!! чи це час такий чи діти такі??? Час ще й такий, що інструкціїї з викладання предметів поставили інформатику у другорядний стан . Цього року поділ в гімназії тільки з 10 класу. Інші класи- факультатив. Тобто клас не ділиться. Про яке програмування на весь клас ( чи інший розділ) можна говорити, якщо за комп"ютером по 2-3 учні?
|
|
| | |
Pentiume |
Дата: Сб, 30.08.2008, 14:09 | Повідомлення № 9 |
Тут живе...
Повідомлень: 198
| Проголосував за 4 пункт. Quote (TetyanaT) Час ще й такий, що інструкціїї з викладання предметів поставили інформатику у другорядний стан Quote (TetyanaT) учням більшості не хочеться не тільки програмування вчити, а й дихати!!! чи це час такий чи діти такі??? Вихід є . Спосіб перший -повернення назад , вивчення теорії алгоритмізації на листочках і ніяких комп'ютерах, Спосіб №2 : якщо наше мін освіти так помішанена алгоритмізації і програмуванні, то необхідно збільшення числа комп'ютерів, рівня і якості підготовки фахівців, місця трудовлаштувань програмістів за сферою навчання в школах коледжах і інших НЗ, а головне НАВЧАЛЬНИХ ГОДИН ВИКЛАДАННЯ !!! , (а не гуртків ). Мінус першого способу: не використання нових технологій навчання, Мінуси другого способу:кожен знайде те що йому не вигідно.... та інші, можете доповнювати....
|
|
| | |
Anri |
Дата: Нд, 31.08.2008, 15:24 | Повідомлення № 10 |
Новий користувач
Повідомлень: 9
| На мій погляд проблема викладання "Основи алгоритмізації та програмування" полягає в малій зацікавленості учнів до цього розділу, а причин для цього є декілька: - розділ потрібен реально тільки учням, які пов'язують своє майбутнє з професійною діяльністю в інформаційній сфері - наявність у учня розвинутого логічного мислення та грунтовних знань з математики, чого в більшості учнів немає - тенденція сучасної молоді йти найпростішим шляхом (навіщо вчити команди, якщо хтось вже зробив для цього просту в користуванні програму) і т. ін. Причин є багато. але зараз треба думати про вихід з цієї ситуації, про зміни, які необхідно зробити.
|
|
| | |
Ktara |
Дата: Пн, 01.09.2008, 13:53 | Повідомлення № 11 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4262
| А за новими навчальними планами МОНУ кількість годин на алгоритмізацію та програмування зменшено майже в 3 рази :(
|
|
| | |
romius |
Дата: Пн, 08.09.2008, 22:42 | Повідомлення № 12 |
Новий користувач
Повідомлень: 17
| Найтяжчий розділ програмування. Навіть не потрібно робити опитування.
|
|
| | |
Boris_A |
Дата: Пн, 08.09.2008, 23:01 | Повідомлення № 13 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 34
| Я взяв собі віжуал бейсік, 40 годин, мене шманає СБУ, тому, що "неліцензіонка", пардон за матюки Додано (08.09.2008, 23:01) --------------------------------------------- ...увидел флуд, извините
|
|
| | |
filnick |
Дата: Вт, 09.09.2008, 00:16 | Повідомлення № 14 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (Boris_A) мене шманає СБУ, тому, що "неліцензіонка", За ці речі "шманає" також КРУ. Quote (romius) Найтяжчий розділ програмування. Я все таки розумію, що питання стояло про складність у викладанні розділів програми, а не у сприйманні їх дітьми.
|
|
| | |
NAW1977 |
Дата: Вт, 09.09.2008, 15:17 | Повідомлення № 15 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 22
| Які розділи найважче викладати в школі? На мою думку, Основи алгоритмізації та програмування та Прикладні програми. Поясню чому - що стосується алгоритмів та програм, то, нажаль, у мене немає жодного середовища програмування, та й бажання у дітей логічно мислити теж нема, адже я працюю в школі-інтернаті, і хоча вона загальноосвітня, та є один прибамбас - в 10 клас можуть йти всі хто бажає, навіть діти з діагнозом ЗПР, а як дитину з затримкою психічного розвитку можна швидко навчити азам інформатики я поки ще не знаю. А з ППЗ історія коротка - у мене в наявності лише 3 диски.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2021.  |