Нд, 17.12.2017, 16:04
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 812378»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Які розділи найважче викладати в школі? (Прохання проголосувати)
Які розділи найважче викладати в школі?
Які розділи шкільного курсу інформатики найважче викладати?
1.Операційні системи. Основи роботи з дисками.[ 5 ][6.67%]
2.Офісні програми.[ 4 ][5.33%]
3.Інтернет та веб-дизайн.[ 12 ][16.00%]
4.Основи алгоритмізації та програмування[ 59 ][78.67%]
5.Програми навчального призначення[ 13 ][17.33%]
Усього відповідей: 75
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 17.08.2008, 21:19 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3631
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
Прохання проголосувати. В голосуванні можна вибирати 1 або декілька варіантів відповідей.
В повідомленнях дозволяється залишати коментарі.



[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 01:45
Ogorodets Дата: Нд, 17.08.2008, 22:24 | Повідомлення № 2
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
Проголосовал за третий и четвертый пункты. Сложность преподавания заключается в пустых глазешках по ту сторону преподавания...
TetyanaT Дата: Пн, 18.08.2008, 07:32 | Повідомлення № 3
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 1
Рейтинг: 12
Проголосувала за пункт 4 і 1.
Більше за 4, а вже потім 1.
Важкувато винайти мотивацію для вивчення розділу програмування.
- А для чого нам це треба?
- Ніхто з нас не збирається програмувати на Паскалі.
- А для чого мені таке малювати( робота , наприклад у графічному режимі). Все, що треба, я намалюю у Paint.
8-9 клас ще якось зацікавити можна, а 10-11 - виконують. звичайно, але без ентузіазму..
Varkan Дата: Вт, 26.08.2008, 10:10 | Повідомлення № 4
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Програмування це розділ який найменш цікавить учнів, ще плюс те, що для вивчення алгоритмізації і програмування учень повинен мати схильність до логічного мислення.
І останнє це те, що годин не хватає для того, щоб повністю викласти матеріал.
savitoleg Дата: Вт, 26.08.2008, 13:58 | Повідомлення № 5
Я тут недавно...
Повідомлень: 29
Нагороди: 0
Рейтинг: 11
Основы алгоритмизации и программирования.
Хотя, я больше получаю удовольствия, когда ученики решаю задачу (программируют, логично мыслят) чем когда демонстрирую навыки работы с офисом, ОС и т.д.
NataliyG Дата: Вт, 26.08.2008, 19:37 | Повідомлення № 6
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Можливо програмування (Я маю на увазі на серйозному рівні) не доцільно викладати всім, а тільки вибраним.
Приклад: інколи бувають випадки коли пояснюємо одну важку задачу цілий урок, в цей же час більшість учнів класу загубилися ще на початку. Може програмування для усіх учнів (універсального профілю) має закінчуватися на самих простих циклічних програмах. Доречі, мені здається що це стосується не лише програмування в інформатиці, а й деяких розділів алгебри і геометрії. В цей же час дітей які хочуть і можуть знати більше навіть задоволення є навчити. Це можна робити на факультативах.


Відредаговано: WWW - Вт, 26.08.2008, 23:53
W-w-W Дата: Вт, 26.08.2008, 23:56 | Повідомлення № 7





Quote (Varkan)
Програмування це розділ який найменш цікавить учнів, ще плюс те, що для вивчення алгоритмізації і програмування учень повинен мати схильність до логічного мислення.
І останнє це те, що годин не хватає для того, щоб повністю викласти матеріал.

повністю погоджуюсь з Varkan, учням більшості не хочеться не тільки програмування вчити, а й дихати!!!
чи це час такий чи діти такі???
TetyanaT Дата: Ср, 27.08.2008, 06:45 | Повідомлення № 8
Тут живе...
Повідомлень: 111
Нагороди: 1
Рейтинг: 12
Quote (WWW)
повністю погоджуюсь з Varkan, учням більшості не хочеться не тільки програмування вчити, а й дихати!!! чи це час такий чи діти такі???

Час ще й такий, що інструкціїї з викладання предметів поставили інформатику у другорядний стан .
Цього року поділ в гімназії тільки з 10 класу. Інші класи- факультатив. Тобто клас не ділиться.
Про яке програмування на весь клас ( чи інший розділ) можна говорити, якщо за комп"ютером по 2-3 учні? :Q
Pentiume Дата: Сб, 30.08.2008, 14:09 | Повідомлення № 9
Тут живе...
Повідомлень: 175
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Проголосував за 4 пункт.

Quote (TetyanaT)
Час ще й такий, що інструкціїї з викладання предметів поставили інформатику у другорядний стан

Quote (TetyanaT)
учням більшості не хочеться не тільки програмування вчити, а й дихати!!! чи це час такий чи діти такі???

Вихід є . Спосіб перший -повернення назад , вивчення теорії алгоритмізації на листочках і ніяких комп'ютерах,
Спосіб №2 : якщо наше мін освіти так помішанена алгоритмізації і програмуванні, то необхідно збільшення числа комп'ютерів, рівня і якості підготовки фахівців, місця трудовлаштувань програмістів за сферою навчання в школах коледжах і інших НЗ, а головне НАВЧАЛЬНИХ ГОДИН ВИКЛАДАННЯ !!! , (а не гуртків ).
Мінус першого способу: не використання нових технологій навчання, Мінуси другого способу:кожен знайде те що йому не вигідно.... та інші, можете доповнювати....
Anri Дата: Нд, 31.08.2008, 15:24 | Повідомлення № 10
Новий користувач
Повідомлень: 9
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
На мій погляд проблема викладання "Основи алгоритмізації та програмування" полягає в малій зацікавленості учнів до цього розділу, а причин для цього є декілька:
- розділ потрібен реально тільки учням, які пов'язують своє майбутнє з професійною діяльністю в інформаційній сфері
- наявність у учня розвинутого логічного мислення та грунтовних знань з математики, чого в більшості учнів немає
- тенденція сучасної молоді йти найпростішим шляхом (навіщо вчити команди, якщо хтось вже зробив для цього просту в користуванні програму)
і т. ін.
Причин є багато. але зараз треба думати про вихід з цієї ситуації, про зміни, які необхідно зробити.
Ktara Дата: Пн, 01.09.2008, 13:53 | Повідомлення № 11
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3930
Нагороди: 37
Рейтинг: 303
А за новими навчальними планами МОНУ кількість годин на алгоритмізацію та програмування зменшено майже в 3 рази :(
romius Дата: Пн, 08.09.2008, 22:42 | Повідомлення № 12
Новий користувач
Повідомлень: 17
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Найтяжчий розділ програмування. Навіть не потрібно робити опитування.
Boris_A Дата: Пн, 08.09.2008, 23:01 | Повідомлення № 13
Я тут недавно...
Повідомлень: 34
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я взяв собі віжуал бейсік, 40 годин, мене шманає СБУ, тому, що "неліцензіонка", пардон за матюки

Додано (08.09.2008, 23:01)
---------------------------------------------
...увидел флуд, извините

filnick Дата: Вт, 09.09.2008, 00:16 | Повідомлення № 14
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Boris_A)
мене шманає СБУ, тому, що "неліцензіонка",

За ці речі "шманає" також КРУ.
Quote (romius)
Найтяжчий розділ програмування.

Я все таки розумію, що питання стояло про складність у викладанні розділів програми, а не у сприйманні їх дітьми.
NAW1977 Дата: Вт, 09.09.2008, 15:17 | Повідомлення № 15
Я тут недавно...
Повідомлень: 22
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Які розділи найважче викладати в школі? На мою думку, Основи алгоритмізації та програмування та Прикладні програми. Поясню чому - що стосується алгоритмів та програм, то, нажаль, у мене немає жодного середовища програмування, та й бажання у дітей логічно мислити теж нема, адже я працюю в школі-інтернаті, і хоча вона загальноосвітня, та є один прибамбас - в 10 клас можуть йти всі хто бажає, навіть діти з діагнозом ЗПР, а як дитину з затримкою психічного розвитку можна швидко навчити азам інформатики я поки ще не знаю. А з ППЗ історія коротка - у мене в наявності лише 3 диски.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Які розділи найважче викладати в школі? (Прохання проголосувати)
Сторінка 1 з 812378»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.