 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
З якого класу потрібно обов’язково вивчати інформатику?
|
| | |
kom_adm |
Дата: Нд, 19.08.2007, 01:44 | Повідомлення № 1 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Будь ласка, дайте відповіді на питання, а також у повідомленні напишіть переконливі аргументи: чому ви дали саме таку відповідь.
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: WWW - Сб, 07.06.2008, 22:08 |
|
| |
НІКОЛЯ |
Дата: Ср, 09.09.2009, 12:43 | Повідомлення № 91 |
Знавець вірусів
Повідомлень: 2878
| Quote (pasichov) в початковій школі інтелектуальний розвиток дитини недостатній (через вікові особливості) для свідомого оволодіння комп'ютером. заняття зводяться в основному до ігор А отут ви не праві, залежить від від розвитку дитини і від викладача, і як ви висловились зводиться все не до ігор а до вивчення та застосування компютервів як в побуті так і в інших сферах людської діяльності. Візміть сходинки відкрийте розділ застосування компютерів, це одна із навчальних програм для молодшої школи, там ніде немає показано що дитина сидить і грає в ігри. а показано що ПК виеолистовуються у різних галузях від лікарень до будівництва та освіти. Я вважаю з 2 - го класу самий раз, тому що до сьомого класу діти вже самі собі сформують уявлення про компютер та його застосування БО ЇХ В МОЛОДШІЙ ШКОЛІ ЦЬОМУ НЕ НАВЧАЛИ, І ВОНО БУДЕ ЯВНО РОЗВИНУТЕ НЕ В БІК ВИВЧЕННЯ А НІ ПРОГРАМУВАННЯ А НІ ІНШИХ ЗАСАД РОБОТИ НА ПК. І при введенні предмету з сьомого класу ми вже матимем приготовленні класи супергеймерів, які застосування модів та патчів вивчили ще з першого класу на практиці а от застосування ворду та його можливості ні, бо не було кому навчити.
|
|
| |
Ktara |
Дата: Ср, 09.09.2009, 14:13 | Повідомлення № 92 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4317
| Погоджуюсь з НІКОЛЯ, в 7-му класі вони вже по мережі в Конктр-страйк шпилять, і не уявляють навіщо ще потрібен комп'ютер. Чому ми вивчення інформатики зводимо саме до роботи з комп'ютером. Одна зі складових - це інформаційна культура (про яку вже не раз йшла мова). То краще нам направити дітей що таке комп'ютер і навіщо він потрібен чим вони це саме вирішать в той бік, як їм зручніше (вибір буде на користь ігор) до речі в Росії є окремий курс "Інформаційна культура" (який, до речы, вивчаэться з 1 по 11 клас), хоч "Основи інформатики" теж існують Якщо комусь потрібно, то можу скинути програму курсу 1-11 класу
|
|
| |
zzalex |
Дата: Ср, 09.09.2009, 15:58 | Повідомлення № 93 |
Новий користувач
Повідомлень: 11
| Але як бути з негативним впливом техніки на дитячий організм?
|
|
| |
kytsuk_ua |
Дата: Ср, 09.09.2009, 16:42 | Повідомлення № 94 |
Новий користувач
Повідомлень: 4
| Вірно сказано дещо вище. Інформатика повинна вивчатись з молодших класів, але все навчання має починатись з культури інформації
|
|
| |
НІКОЛЯ |
Дата: Ср, 09.09.2009, 16:44 | Повідомлення № 95 |
Знавець вірусів
Повідомлень: 2878
| Quote (zzalex) Але як бути з негативним впливом техніки на дитячий організм? Саме найперше це повинні контролювати батьки. Як ви гадаєте діти які шпарять по 4 години підряд вдома на ПК і діти які в школі користуюця ПК 20 хвилин мають різницю в негативному впливі.
|
|
| |
Ktara |
Дата: Ср, 09.09.2009, 17:13 | Повідомлення № 96 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4317
| Quote (zzalex) Але як бути з негативним впливом техніки на дитячий організм? А впливу аж 10 хвилин, це по-перше. По-друге я запитувала, а чому ми інформатику асоціюємо тільки з роботою на комп'ютері. Невже всі забули, що вивчає наука інформатика? По-трєтє батьки вдома садовлять дитину за комп'ютер на декілька годин, купують мобільні телефони, СД-плєєри з дуже гарними навушниками (аж всі в радіусі метру чують, що там дитина слухає), дивиться телевізор пів дня Це не нагативний вплив? Всьому має бути розумна межа. Як кажуть поляки "що занадто, то не здраво"
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Ср, 09.09.2009, 22:28 | Повідомлення № 97 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Quote (Ktara) Невже всі забули, що вивчає наука інформатика? Не забули. Інформатика - наука про інформацію. Точніше - про методи і засоби опрацювання інформації. Комп’ютер - помічник, засіб опрацювання інформації, але ні в якому разі не є головним об’єктом вивчення інформатики. Якщо в молодшій школі урок розділити на 2 частини: 25 хвлини без комп’ютера і 20 хв. з ним, то ніякого шкідливого впливу при роботі 20 хвилин на тиждень! для дітей не буде. А в першій половині уроку можна успішно навчати і розвитку логічного мислення і прививати дитині інформаційну культуру... Тому говорити про шкідливий вплив комп’ютера в даному випадку не має сенсу. А що завадило в 12-річній школі ввести інформатику хоча б з 5-го класу?
|
|
| |
filnick |
Дата: Ср, 09.09.2009, 23:16 | Повідомлення № 98 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (Ковальчук_Олександр) 25 хвлини без комп’ютера і 20 хв. з ним, то ніякого шкідливого впливу при роботі 20 хвилин на тиждень! для дітей не буде. Взагалі тривалість уроку в молодшій школі становить: 35 хв - 1 клас; 40 хв. - 2-4 класи.
|
|
| |
zzalex |
Дата: Чт, 10.09.2009, 14:11 | Повідомлення № 99 |
Новий користувач
Повідомлень: 11
| Quote (Ktara) А впливу аж 10 хвилин, це по-перше. По-друге я запитувала, а чому ми інформатику асоціюємо тільки з роботою на комп'ютері. Невже всі забули, що вивчає наука інформатика? По-трєтє батьки вдома садовлять дитину за комп'ютер на декілька годин, купують мобільні телефони, СД-плєєри з дуже гарними навушниками (аж всі в радіусі метру чують, що там дитина слухає), дивиться телевізор пів дня Це не нагативний вплив? Всьому має бути розумна межа. Як кажуть поляки "що занадто, то не здраво" Добре, але у вчителів є відчуття відповідальності за здоров'я дітей, дома - одне, в школі- інще. Як бути з цим. Я 1,5 років працюю в ліцеї, учні мають вік від 15 років, до цього працював у школі. Як вести себе в цій сетуації?
|
|
| |
Ktara |
Дата: Чт, 10.09.2009, 14:19 | Повідомлення № 100 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4317
| За 10(по санитарным нормам) минут абсолютно ничего не произойдет
|
|
| |
Bizon |
Дата: Нд, 13.09.2009, 21:29 | Повідомлення № 101 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 24
| Наверное начинать с 5 класса это оптимальный вариант
|
|
| |
Scorpion |
Дата: Пн, 04.01.2010, 10:51 | Повідомлення № 102 |
Часто заходить...
Повідомлень: 76
| У нас Інформатика з 2 класу...... Всі задоволені..... ))))
|
|
| |
SV |
Дата: Пт, 30.04.2010, 00:07 | Повідомлення № 103 |
Новий користувач
Повідомлень: 16
| потрібно починати з 5 класу по15-20 хв. на урок. Згідно норм, але для дітей цього мало.
|
|
| |
PanPete |
Дата: Пт, 30.04.2010, 08:50 | Повідомлення № 104 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
| Quote (SV) потрібно починати з 5 класу по15-20 хв. на урок. Згідно норм, але для дітей цього мало. Тобто урок інформаики втискати в годину іншої дисципліни? Навіщо, не буде чим занятись, коли діти не сидятітимуть за клавою? (норми регламентують час за компютером, а не час, відведений на урок інформатики)
|
|
| |
NataliyG |
Дата: Пт, 30.04.2010, 12:06 | Повідомлення № 105 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| Quote (PanPete) (норми регламентують час за компютером, а не час, відведений на урок інформатики) Так питання стоїть з якого класу взагалі вивчати інформатику, чи згідно норм з якого класу. Моя думка чим раніше тим краще. Діти в дома сідають за компютер з 3-4 років і сидять не по 20-25 хвилин в день. Є тепер багато цікавих програм для молодших школярів. І вони сприймають інформацію в 10 разів швидше ніж 9-11 клас. Ми маємо випускати конкурентно спроможного громадяними а для цього треба володіння навиками роботи з компютером. А такі навики мають бути поставлені на рівень навчити читати і писати. Тобто навчити всіх.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |