 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
З якого класу потрібно обов’язково вивчати інформатику?
|
| |
kom_adm |
Дата: Нд, 19.08.2007, 01:44 | Повідомлення № 1 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3758
| Будь ласка, дайте відповіді на питання, а також у повідомленні напишіть переконливі аргументи: чому ви дали саме таку відповідь.
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: WWW - Сб, 07.06.2008, 22:08 |
|
| | |
foma |
Дата: Вт, 16.10.2007, 15:01 | Повідомлення № 16 |
Новий користувач
Повідомлень: 2
| Я думаю что лечше с 8 кл. Потомушто в этом возрасте начинается тяга к новому но в школьном курсе информатики мало чего интересного, надо давать ту информацию которая интересна ученикам(но такого никогда небудит)
|
|
| | |
Ковшун |
Дата: Вт, 16.10.2007, 15:29 | Повідомлення № 17 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (foma) Я думаю что лечше с 8 кл. Потомушто в этом возрасте начинается тяга к новому но в школьном курсе информатики мало чего интересного, надо давать ту информацию которая интересна ученикам(но такого никогда небудит) Тяга до нового починається з 1 класу. Всі діти, які йдуть до 1 класу, роблять це з охотою! В інформатиці дуже багато цікавого.
|
|
| | |
kom_adm |
Дата: Вт, 16.10.2007, 18:05 | Повідомлення № 18 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3758
| Quote (Ковшун) Те що Ви робите, варто робити у 2-4 класах. Є чудове програмне забезпечення "Сходинки до інформатики", якраз для дітей цього шкільного віку. Згоден з тим, що Сходинки до інформатики досить хороше програмне забезпечення, але його на довго не вистачить. Не думаю, що ми можемо скодинками для 2-4 класів вчити дітей 3 роки. Там все за пів-року можна пройти. А далі потрібна спеціальна програма. Наприклад, я вже говорив, що в нашому районі діє (діяла) організація "Регіональна комп’ютерна школа". В них якраз дуже правильно розроблено програмно-методичне забезпечення для навчання учнів 4-11 класів. Для 4-го класу є методичка "Комп’ютерна азбука", фрагмент якої є в приватному форумі, яка дає змогу з дітками 4 класу вивчити за рік Windows (на поч. рівні), Paint, WordPad, роботу зі сканером та принтером, музичні програвачі і ще багато чого. Я двічі на тиждень проводив по 1 год. заняття і діти постійно щось вчились, а не грали комп’ютерні ігри. А в кінці місяця я дозволяв 60 хвилин пограти в ігри, що входять в склад "Сходинок..." Моя думка така - 4-5 клас - саме той час, коли потрібно почати освоювати комп’ютер. Раніше, думаю, не варто. Тут також потрібно враховувати аспект шкідливості комп’ютерів (випромінювання, розвиток короткозорості, порушення постави і т.д.). В зв’язку саме з впливом комп’ютера на здоров’я дітей - з 2-го класу - це зарано.
|
|
| | |
Ковшун |
Дата: Ср, 17.10.2007, 13:45 | Повідомлення № 19 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (Ковальчук_Олександр) Згоден з тим, що Сходинки до інформатики досить хороше програмне забезпечення, але його на довго не вистачить. Не думаю, що ми можемо скодинками для 2-4 класів вчити дітей 3 роки. Там все за пів-року можна пройти. Якраз "Сходинки до інформатики" розраховані для 2-4 класів. Ви враховуйте вікові особливості всіх учнів і санітарні норми. Quote (Ковальчук_Олександр) ...Наприклад, я вже говорив, що в нашому районі діє (діяла) організація "Регіональна комп’ютерна школа". В них якраз дуже правильно розроблено програмно-методичне забезпечення для навчання учнів 4-11 класів. Для 4-го класу є методичка "Комп’ютерна азбука", фрагмент якої є в приватному форумі, яка дає змогу з дітками 4 класу вивчити за рік Windows (на поч. рівні), Paint, WordPad, роботу зі сканером та принтером, музичні програвачі і ще багато чого. "Регіональна комп’ютерна школа" це не загальноосвітня школа. Туди всі учні не підуть. Та і навантаження тижневе у загальноосвітній школі у 5 класі 1 година.
|
|
| | |
Львовна |
Дата: Пт, 19.10.2007, 20:01 | Повідомлення № 20 |
Новий користувач
Повідомлень: 2
| Я вважаю, що обовязково потрібно вивчати у класі 7-8. А факультативно, звичайно з 1-го класу для тих, хто бажає вивчати цей предмет так рано. Мотивую тим, що молодші класи перетомлюються на уроках й так, а якщо їм ще й інформатику поставити, то це вже буде важко для бідолашних дітей. Тим більше, що учні 1-х класів, наприклад, можуть бути за компютером тільки 15 хвилин. Мене бентежать олімпіади з теми "програмування", коли за програмою його треба вивчати у 11 класі, у другому семестрі. Я розумію, що можна факультативно вивчати раніше. Але діти від програмування "варяться".
|
|
| | |
Newbie |
Дата: Пт, 19.10.2007, 20:30 | Повідомлення № 21 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| Ковальчук_Олександр, у мене така ж проблема. на одній з машин взагалі жах - сходинки збиваються на якісь незрозумілі параметри монітору і таке враження, що там 16 кольорів (чи щось таке). я не пам*ятаю точно що там написано, бо давно вже не вмикала в такому режимі, але таке є. на інших комп*ютерах вони не збивають частоту, а тільки розширення. і таке повідомлення як Ви наводили - теж є до речі, може хтось підкаже, якщо вже за частоту мова зайшла? на одному з комп*ютерів є таке, що як тільки хочу поміняти частоту монітора - зразу йде перезавантаження. на інших його "побратимах" з тієї ж серії, з такою ж "начинкою" все гаразд. Додано (Сегодня, 20:30) --------------------------------------------- і ще - в травні був лист районо, де запитували чи потрібні для школи підручники "Сходинки" 2-4 класи, і програми "Сходинки" 2-6 (!) класи. школа замовлення подала, але з того часу ні слуху ні духу. я зараз по тих Сходинках з 5 класом "пробігаю", вони з задоволенням працюють. це чудова програма, незважаючи на всі глюки з моніторами!!! 
|
|
| | |
Ковшун |
Дата: Сб, 20.10.2007, 17:42 | Повідомлення № 22 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (Львовна) Я вважаю, що обовязково потрібно вивчати у класі 7-8. А факультативно, звичайно з 1-го класу для тих, хто бажає вивчати цей предмет так рано. Мотивую тим, що молодші класи перетомлюються на уроках й так, а якщо їм ще й інформатику поставити, то це вже буде важко для бідолашних дітей. Тим більше, що учні 1-х класів, наприклад, можуть бути за компютером тільки 15 хвилин. Так у 1 класі лише ознайомлювальний курс. Все повинно відбуватись в ігровій діяльності. Тоді діти не перевтомлюються.
|
|
| | |
Newbie |
Дата: Сб, 20.10.2007, 19:40 | Повідомлення № 23 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| ага, ознайомлювальний діти дуже добре ознайомлюються і вивчають - природа у них така. а потім в 10 класі їм розказувати про Пейнт - відверто скажу заняття не для слабких нервами просто в моїй школі вже є випускники, які мали інформатику в тій чи в іншій формі з 1го класу - їм шкільна програма у будь-якому вигляді далеко не цікава. а от щодо санітарних норм - вони існують лише в нас. питала у вчителів з інших країн - дивились на мене як на зовсім неадекватну. бо ж діти вдома проводять більше часу за компом, ніж 15 хвилин. навіщо ж таке лицемірство в школі?! краще вже проводити активну роботу з профілактичних вправ, щоб вони знали, ЯК працювати з комп*ютерами, а не просто забороняти
|
|
| | |
kom_adm |
Дата: Сб, 20.10.2007, 21:02 | Повідомлення № 24 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3758
| Quote (Львовна) Я вважаю, що обовязково потрібно вивчати у класі 7-8. А от американці і другі продвинуті народи так не вважають. Ми - українці, народ трудящий, уміємо добре працювати на полі. Про міністрів такого не скажеш. Вони і на полі не вміють і в кріслах своїх розкішних. Програма з інформатики для 10-11 класів побудована практично повністю не правильно. Але ми дійсно змушені її виконувати. Якби програму складали вчителі інформатики, вони напевне склали б значно кращу програму. Quote (Newbie) до речі, може хтось підкаже, якщо вже за частоту мова зайшла? на одному з комп*ютерів є таке, що як тільки хочу поміняти частоту монітора - зразу йде перезавантаження. на інших його "побратимах" з тієї ж серії, з такою ж "начинкою" все гаразд. Тут причин небагато. Думаю, вони такі: 1. Проблема з відеоадаптером фізична (погано під'єднаний контакт, ще якісь дефекти на фізичному рівні). 2. Проблема з драйвером відеокарти (потрібно встановити новішу версію). 3. Проблема з Windows (після установки нової копії Windows проблема повинна зникнути). Я гадаю, що причина одна із трьох, але потрібно виявити, яка саме і усунути проблему. Можливі шляхи вирішення: Покласти на той комп'ютер іншу відеокарту (таку ж) і попробувати змінити частоту (поставити максимальну, яку підтримує монітор). Більшість моніторів підтримують частоту оновлення 85-100 Гц, а рідкокристалічні, як правило - 75 Гц. Якщо частота зміниться, то причина в відеокарті - вона пошкоджена, якщо ні, то причина в драйвері, або в Windows. Тоді знайти новіший драйвер, або переустановити існуючу версію - може поможе, і як крайній варіант - переустановити Windows. Пробуйте знайти і усунути проблему, бо працювати з частотою 60 Гц - однозначно шкідливо для учнів. Щодо сходинок. Проблема є. Я попробував сьогодні запустити сходинки в дома і мені видало таке вікно: У мене рідкокристалічний монітор і сучасна відеокарта, проте розд. здатність змінилась після запуску до 800х600, 60 Гц (а стояла чатота 75 Гц). Тому після кожного користування програмою, потрібно змінювати розд. здатність монітору і його частоту оновлення. Та ще й дітям доводиться працювати з програмою і в них дуже швидко втомлюються очі.
|
|
| | |
alexa |
Дата: Ср, 31.10.2007, 19:49 | Повідомлення № 25 |
Новий користувач
Повідомлень: 1
| Я вважаю, що інформатику потрібно вивчати з першого класу у такому аспекті: інформатика - це засіб навчання
|
|
| | |
Ковшун |
Дата: Чт, 01.11.2007, 08:28 | Повідомлення № 26 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (alexa) Я вважаю, що інформатику потрібно вивчати з першого класу у такому аспекті: інформатика - це засіб навчання Повністю поділяю Вашу точку зору. Надіюсь, що вивчення цього предмету почнеться з 1 класу. А поки що хоча б вдалось ввести вивчення його з 5 класу по всіх школах України!
|
|
| | |
Newbie |
Дата: Чт, 01.11.2007, 09:35 | Повідомлення № 27 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| Quote (alexa) Я вважаю, що інформатику потрібно вивчати з першого класу у такому аспекті: інформатика - це засіб навчання але в такому разі її не вивчати (як предмет) треба, а використовувати (як засіб). хіба ні? і ще - що ми вважаємо інформатикою? Я вже кілька років слідкую за розвитком інформатики (computer science) у більш глобальному вимірі, ніж Україна. І бачу, що інформатика, як предмет у школі - це програмування, бази даних, теоретичні основи обробки інформації. І далеко не Ворд+Ексель+ПауерПоінт, цьому справді вчать на якомусь семестровому курсі, і то - тільки тих, хто не вміє. Такі курси називаються проектні, тобто на них учні виконують проект з застосуванням ІТ, відповідно підтягують свої навички. Отож - науку інформатику з першого класу - як на мене ранувато. Засіб навчання - хоч з дитсадка 
|
|
| | |
Ковшун |
Дата: Чт, 01.11.2007, 10:16 | Повідомлення № 28 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (Newbie) але в такому разі її не вивчати (як предмет) треба, а використовувати (як засіб). хіба ні? Так починаючи з 1 класу йде лише ознайомлення. І триватиме включаючи 4 клас. Для цього створено спеціальне програмне забезпечення "Сходинки до інформатики". Оце Вам і засіб, а не як предмет. Quote (Newbie) і ще - що ми вважаємо інформатикою? Я вже кілька років слідкую за розвитком інформатики (computer science) у більш глобальному вимірі, ніж Україна. І бачу, що інформатика, як предмет у школі - це програмування, бази даних, теоретичні основи обробки інформації. І далеко не Ворд+Ексель+ПауерПоінт, цьому справді вчать на якомусь семестровому курсі, і то - тільки тих, хто не вміє. Такі курси називаються проектні, тобто на них учні виконують проект з застосуванням ІТ, відповідно підтягують свої навички. Отож - науку інформатику з першого класу - як на мене ранувато. Засіб навчання - хоч з дитсадка А рання пропедевтика курсу інформатики починається з 5 по 6 клас. Пропедевтичний курс охоплює 7-8 класи. Систематичний курс розпочинається з 9 класу. Так от, починаючи з 5 класу термін ІНФОРМАТИКА повинен повністю фігурувати!
|
|
| | |
pushkin |
Дата: Сб, 03.11.2007, 09:09 | Повідомлення № 29 |
Новий користувач
Повідомлень: 1
| Я вважаю, що серйозно навчати дітей інформатики треба з 5 класу, адже тоді і їх фізіологія дозволяє це робити. Наприклад, мишку тримають вже не двома, а однією рукою(з мого досвіду!). А знайомити дітей з комп`ютером треба починати з 2 класу. Є багато цікавих програм для молодших школярів, де вони граючись навчаються компю`ютерній грамоті. Наприклад всім відомі "Сходинки до інформатики", тай взагалі та сама "Комп`ютерна азбука" від Регіональної Комп`ютерної Школи.
|
|
| | |
mouse |
Дата: Пт, 09.11.2007, 09:16 | Повідомлення № 30 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Шановний Ковальчук Олександр! В мене "Сходинки" ще з прадідів, коли вони не були ще таким могутнім комплексом. Частота завжди залишається сталою (яка була до цього). Я гадаю, що це проблеми відео і программи. В класах маємо різні мишини (від Селеронів 433 з відео 4 Мб, до Атлонів 3000 + ноутбуки) проблем таких не бачили (хоча зауважу, що программа змінює роздільну здатність монітора на 800*600 з 1024*768), але частота 85 Гц. Можливо можна погратися з відео компа. Звичайно, що 60 Гц для дітей недопустимо (в самого очі болять!).Добавлено (09.11.2007, 09:16) --------------------------------------------- З приводу теми. Моя власна думка. Спочатку треба мати фахівці!!!!! Ті які знають методику викладання в початковій школі! Переконаний на практиці (5 років), що діти зараз в 2 класі абсолютно психологічно готові до інформаткики!!! (за 1 клас не знаю, практики не маю). Зараз працюють (в цю мить) діти в кабінеті 2 класу (інформатика ведеться 1 година на тиждень), почали з 2 класу з вересня - - - -ВОНИ КРАЩЕ ВОЛОДІЮТЬ мишею ніж тритина студентів в кого не було до 10 класу інформатики і нема вдома ПК. Я вважаю, якщо зараз в містах в дуже багатьох є ПК - ПРОСТО НЕОБХІДНО дітей навчити правильно ним користуватися в своєму житті. Тому бути чи не бути інформатиці в початковій школі - однозначно БУТИ. І це не теорія - а дослідження з практики, і не тільки мої. Мав нагоду спілкуватися з автором "Сходинок до інформатики" Олексієм Андрусичем - Він вважає, це відно з комплексу, що 2 клас - це як мінімум. Хотілось би почути зауваження у свій бік. 
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2021.  |