Вт, 26.09.2017, 15:52
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 3«123
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Семінари, вікриті уроки. Негатив і позитив. Чи потрібно це? (Чи потрібно висловнювати негативну думку на семінарах)
Семінари, вікриті уроки. Негатив і позитив. Чи потрібно це?
Pentiume Дата: Ср, 30.04.2008, 13:45 | Повідомлення № 1
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
У цьому розділі я попрошу вас розповісти про той позитив і особливо негатив під час проведення , підготовки до відкритого уроку, семінару, тощо. Етикет вчителя, етикет присутніх.

Чи потрібно різко висловлювати негативні думки щодо того як проведено занняття, як правильно це все зробити? Чи потрібно казати всі проколи, а не тільки всі успіхи....

Викладайте будь-ласка поради для початківців, і старших вчителів.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Сб, 07.06.2008, 17:39
Anatoli Дата: Ср, 10.09.2008, 19:53 | Повідомлення № 31
Прописаний назавжди
Повідомлень: 209
Нагороди: 0
Рейтинг: 15
Відкритий урок - це прикольно. Приходять всі знайомі, можна про все переговорити. Головне, щоб був план на рік, і не звертати ні на кого уваги.
А щодо того, чи самому робити комусь зауваження, то, як правило, всі ті уроки нікуди не годяться. Краще мовчати.


Відредаговано: Anatoli - Ср, 10.09.2008, 19:57
filnick Дата: Ср, 10.09.2008, 22:01 | Повідомлення № 32
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Anatoli)
Головне, щоб був план на рік, і не звертати ні на кого уваги.

В принципі можна й без плану
zagrelena Дата: Пт, 24.10.2008, 01:32 | Повідомлення № 33
Я тут недавно...
Повідомлень: 24
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Действительно, открытый урок - хлопотно, но с другой стороны, еще один повод разнообразить типаж урока, да и учеников подстегивает.
Леена Дата: Сб, 24.04.2010, 14:40 | Повідомлення № 34
Часто заходить...
Повідомлень: 78
Нагороди: 5
Рейтинг: 17
Знаете, если делать открытый урок как показуху - проблем больше, чем пользы. А вот если ты можешь любой урок сделать открытым, тогда это полезные уроки. Я никогда не против гостей у себя на уроках. Милости просим, только конспект урока Вы получите в том случае, если меня предупредите хотя бы за день, иначе будет короткая коза с темой и целью, не более.
Сами открытые уроки у меня не отличаются от любых других, материал под них - никогда не подгоняется, показухи - никакой.
Тут было мнение, что все открытые уроки отрепетированы и не один раз, а вот нет. Единственный урок, который репетировался - когда к нам должен был в школу приехать пан Омельченко. И то только потому, что нас загнали "на позиции" часа за 3 до его приезда и чем-то заниматься с детьми все это время надо было. Тогда прогнали один раз, а потом пустила к компьютерам на самоподготовку.
Гостей дети воспринимают нормально. По большей части им все равно, только те, кому надо выслужиться будут вести себя чуть иначе, чем обычно, не более того. А так любой открытый урок - именно урок, и ничего больше.
Послушать о своих недостатках - тоже бывает полезно. Например в этом году меня ткнули носом в русизмы во время проведения урока. Есть такое, справедливое замечание. Но я русско говорящая, и украинский у меня далеко не чистый. Тут же предложили выход, не можешь говорить на правильном украинском - говори по русски, но не мешай два языка в одно.
mouse Дата: Сб, 24.04.2010, 14:55 | Повідомлення № 35
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Визначимось з метою відкритого занятт.
1. Для галочки, для атестації - бо потрібно
2. Показати колегам свої наробки, методики тощо.

Ніколи не робив показуху с заздалегідь вимуштруваними дітками. Але намагався на відкрите заняття винести цікаві теми, цікави прийоми роботи. Показати використання ІКТ, перш за все для того, щоб поділитися досвідом.
Завжди радий бачити багато людей на таких заняттях. Як правило, говорять і +, і -. Але культурно, без фанатизму. Полюбляю записувати це явище на відео. Подивитись на себе - завжди корисно. Хочеш чи ні, а хвилюєшся. А на екрані потім чуєш мову, бачиш рухи, аналізуєш в спокійній обставновці.
Відкрите заняття - це благо.
Але кожну справу, звичайно, можно довести до ідіотизму.
:?

Bandalak Дата: Сб, 24.04.2010, 15:06 | Повідомлення № 36
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (Леена)
Но я русско говорящая, и украинский у меня далеко не чистый. Тут же предложили выход, не можешь говорить на правильном украинском - говори по русски, но не мешай два языка в одно.

Це хто таке розумне запропонував?
Якщо школа україномовна, уроки потрібно проводити 100% українською мовою! Читайте закон про освіту.
А суржиком усі ми грішимо на початку педагогічної діяльності. З досвідом Ви почнете розмовляти як соловейко! :)

Quote (mouse)
Ніколи не робив показуху с заздалегідь вимуштруваними дітками.

Я теж такий самий, за що і отримував від директора по шапці. Останній вважає, що все повинно бути відточено від а до я.
Але в мене інша думка, потрібно всі уроки проводити на високому рівні та саме це показувати іншим! ^_^
mouse Дата: Сб, 24.04.2010, 15:22 | Повідомлення № 37
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Bandalak)
всі уроки проводити на високому рівні

Тут не погодитись важко. Але бувають скрутні моменти, коли приходиться наздоганяти і переганяти програму та інше.

Маргарита Дата: Сб, 24.04.2010, 15:35 | Повідомлення № 38
Юний талант
Повідомлень: 142
Нагороди: 3
Рейтинг: 30
mouse, Bandalak, я з Вами погоджуюся повністю!
Прийти на урок не підготовленим учитель не має права, це повинно бути нижче його гідності.
Звичайно, коли йде кореція програми, важко все правильно зробити, але потрібно намагатися.
Я ще педагог молодий, особливих показух не давала, але вже багато таких відвідала. Інколи гидко дивитися, як учні зазубрюють наперед роздані тексти. Особливо кумедно це виглядає в режимі діалогу та при використанні інновації "Мікрофон". :)
От був випадок, відкритий урок програмування в 11 класі в одному із гірських сіл.
Учня викликали до дошки написати програму упорядкування масиву. Він без заминок написав, видно що не раз тренувався. Потім районний методист з Надвірної мав необережність запитати учня, а що таке "Type" (призначення власних типів). Учень митьтєво відповів - "Тупе". Учневі ще повезло, що методист розуміється у Паскалі на такому рівні, що ще його можна було таким типом описувати. B) А всі інші чемно мовчали, головне досидіти до 6-го питання, застілля! :)
mouse Дата: Сб, 24.04.2010, 15:40 | Повідомлення № 39
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Маргарита, 5 років стажу це достатньо професійний педагог. Можна отримувати і 1 категорію. :)
А приколів буває багато на таких заняттях :) І сам не раз бачив.
Мені особисто цікаво бачити мислячих дітей, нехай і не зовсім ті відповіді, що хотілось - але ти знаєш, що то їх відповіді, а не твої...
pasichov Дата: Сб, 24.04.2010, 18:51 | Повідомлення № 40
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Маргарита)
головне досидіти до 6-го питання, застілля!

+100%
Найчастіше в таких заходах це єдина корисна річ.
Показушні відкриті уроки - це БІДА і СМЕРТЬ учительської гідності. ЖОДНОГО РАЗУ за 35 років роботи НЕ ЗДАВ заступниику графік відкритих уроків. Хай приходять, коли бажають там в методичному кабінеті і приводять кого захочуть. Чим пізніше про це дізнаюся, тим краще проходять уроки. Колись років 25 тому перед початком такого уроку "зморозив" дітям (всі гості вже сиділи в класі) "Ребята, будем сегодня наглядным пососбием в школе служебного собаководства" - мав неприємності...
Єдина категорія, для кого відкриті уроки проводжку з задоволенням - це молоді учителі чи студенти-практиканти. були роки, коли таких уроків набігало до 150 за рік...
А в решті випадків, особливо, якщо якісь комісії чи перевіряючі (при чому за життя провів 2 уроки в присутності 2-х різних міністрів освіти) з"являється якесь внутрішнє остервеніння "НУ, $#$#$##$.....ХОЧЕТЕ БАЧИТИ? Дивітьтся!!!!" - і на куражі все Ок!
Звичайно, це ососбисте відчуття. Але не раз і не два вставав і виходив з чужих явно "вірепетированих" уроків. НЕ МОЖУ ЦЬОГО БАЧИТИ. Розумію, що негарно, але не можу всидіти. Ось чому посилаю замість себе лаборанта на різні семінари-заходи. Хай заодно й 6 питання розгляне...


Відредаговано: pasichov - Сб, 24.04.2010, 19:04
W-w-W Дата: Нд, 25.04.2010, 01:14 | Повідомлення № 41
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2718
Нагороди: 10
Рейтинг: 206
Quote (mouse)
5 років стажу це достатньо професійний педагог

Не погоджусь з вами! Вчитись треба все життя, можливо я неправий, але це запорука професійного розвитку педагога.
Quote (mouse)
Можна отримувати і 1 категорію

Можна й вчителя методиста дати, але чи відповідає вчитель займаній посаді? Якщо я сам по собі знаю, що на даний час я ще тільки відповідаю 2 категорії і ніколи не перескочу вище, поки не досягну того рівня який треба на 1 категорію

Quote (pasichov)
Показушні відкриті уроки - це БІДА і СМЕРТЬ учительської гідності.

Я з самого початку роботи в школі був противником відкритих уроків, по перше як можна свої погляди навязувать вчителю, от я б так зробив, зробила і т.д., це все низько, а особливо по відношенню до того вчителя який проводить урок, то це жах, він просто стає на 45 хв. обєктом знущання і обговорення

Взагалі як сказали, що в мене буде семінар інформатиків нашого району, то я відразу відмовив проводити урок з дітьми. пояснив ряд проблем, які є в роботі вчителя, переконав, що для роботи не треба дивитись як хто уроки проводить, а треба допомагати один одному в колі вчителів, проблем маса.
Записав на диски різні корисні матеріали і всім роздав, потім ділились досвідом, що і як краще в компютерному класі робити, так би мовити ділились власним досвідом. Переконаний, що всі вчителі однаково не знають курс інформатики, одні в одному напрямку мають значні знання, а інші слабкіші, і ось тут, як на мене, є поле для роботи, самовдосконалення. Така робота краща, а показухи теж не терплю, вона так в очі кидається, що жах

НІКОЛЯ Дата: Нд, 25.04.2010, 08:20 | Повідомлення № 42
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
Quote (Махновець_Ігор)
от я б так зробив, зробила і т.д., це все низько, а особливо по відношенню до того вчителя який проводить урок, то це жах, він просто стає на 45 хв. обєктом знущання і обговорення

Хуже! Одним визначенням це можна назвати робота на публіку. Так як діти до відкритого уроку знають матеріал напамять по даному уроці. То смисл проведення такіх заходів зводиться тільки для галочки. Особливо добиває обговорення в кінці уроку. Коли деякі колеги які нерозуміють елементарного намагаються підкинути мислю, що а от так було б геть добре. Хоча самі реально навідь не розуміють про що говорять.
Я важаю це дибілізмом.
ppima Дата: Нд, 25.04.2010, 12:13 | Повідомлення № 43
Тут живе...
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 11
Кращий урок - це коли діти помиляються або висловлюють неправильні припущення, а потім знаходять правильний шлях. Хай навіть і не зможуть задачу розв'язати - це нормально, школа ж таки, а не цирк з дресированими мавпами. І дітям і колегам в очі дивитися не соромно. А при присвоєнні категорії вважаю, що вчитель не повинен писати заяву, на яку категорію він претендує, її повинні присвоювати за результатами роботи.
mouse Дата: Нд, 25.04.2010, 12:38 | Повідомлення № 44
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Махновець_Ігор)
Не погоджусь з вами! Вчитись треба все життя, можливо я неправий, але це запорука професійного розвитку педагога.

Не мав на увазі, що потрібно отримати щось і повішати на стінку - зупинитись. Але перш за все - я говорив про потенціальну можливість. Можна отримати. Під словом "Проф.педагог" мав на увазі на сам перед педагога.
І звичайно категорію потрібно заробити - на те є комісія.
І молодому педагогу, працювати за 800 грн. мабуть також соромно.... Це зарплата двірника.
Тому є в нього стимул працювати, вдосконалюватися. І на мій погляд, можливо, відкрите заняття може показати стиль педагога, його вміння використовувати різні методи тощо.
SV Дата: Пт, 30.04.2010, 01:23 | Повідомлення № 45
Новий користувач
Повідомлень: 16
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Безглузда трата часу!!!!!
Майже нічого нового з цих семінарів не можна для себе взяти.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Семінари, вікриті уроки. Негатив і позитив. Чи потрібно це? (Чи потрібно висловнювати негативну думку на семінарах)
Сторінка 3 з 3«123
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.