 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Семінари, вікриті уроки. Негатив і позитив. Чи потрібно це?
| |
Pentiume |
Дата: We, 30.04.2008, 12:45 | Повідомлення № 1 |
Тут живе...
Повідомлень: 198
| У цьому розділі я попрошу вас розповісти про той позитив і особливо негатив під час проведення , підготовки до відкритого уроку, семінару, тощо. Етикет вчителя, етикет присутніх.
Чи потрібно різко висловлювати негативні думки щодо того як проведено занняття, як правильно це все зробити? Чи потрібно казати всі проколи, а не тільки всі успіхи....
Викладайте будь-ласка поради для початківців, і старших вчителів.
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: WWW - Sa, 07.06.2008, 16:39 |
|
| |
Anatoli |
Дата: Sa, 03.05.2008, 23:13 | Повідомлення № 16 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 281
| Хочу - роблю. Не хочу - не роблю. Ми не бидло, ми не казли.
|
|
| |
filnick |
Дата: Su, 04.05.2008, 10:50 | Повідомлення № 17 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (Anatoli) Хочу - роблю. Не хочу - не роблю. Які тоді претензії до учнів? Хочуть - вчаться, не хочуть - не вчаться.
|
|
| |
Anatoli |
Дата: Su, 04.05.2008, 15:54 | Повідомлення № 18 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 281
| Жодних претензій. Але оце вже безпосередня робота вчителя - вчити. Моя репліка стосувалася безпідставних безоплатних навантажень.
|
|
| |
filnick |
Дата: Su, 04.05.2008, 22:07 | Повідомлення № 19 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (Anatoli) Моя репліка стосувалася безпідставних безоплатних навантажень. Тут заперечень немає. Будь-яка праця повинна мати відповідну оплату.
|
|
| |
Igor66 |
Дата: Th, 14.08.2008, 14:52 | Повідомлення № 20 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
| Репетиції не признаю. Для учнів семінари це скоріше шкода ніж користь.
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Th, 14.08.2008, 22:47 | Повідомлення № 21 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Quote (Igor66) Для учнів семінари це скоріше шкода ніж користь. Для вчителів також. Адже скільки здоров’я потрібно втратити, щоб відмучити районний семінар. Позитиву тут мало: деякий досвід виступу перед публікою, самоствердження. Але це не варте втрачених нервових клітин, які як відомо з біології, не відновлюються.
|
|
| |
Стифа |
Дата: Fr, 15.08.2008, 19:43 | Повідомлення № 22 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 33
| Районні семінари МО у нас проходять дуже доброзичливій обстановці, тому готуватися до них і, взагалі, проводити досить цікаво. Але в практиці нашого району: не проводити відкриті уроки з участю учнів. На семінарах в ролі учнів виступають самі вчителі. Досить цікавий досвід. І вчитель готується, і на уроці відчуває, що його не підставлять, і іншим вчителям цікаво відчути себе в ролі учня, так сказати відчути урок зсередини.
|
|
| |
argun |
Дата: Sa, 16.08.2008, 19:14 | Повідомлення № 23 |
Активний учасник
Повідомлень: 519
| Quote (Стифа) Але в практиці нашого району: не проводити відкриті уроки з участю учнів. На семінарах в ролі учнів виступають самі вчителі. Досить цікавий досвід. І вчитель готується, і на уроці відчуває, що його не підставлять, і іншим вчителям цікаво відчути себе в ролі учня, так сказати відчути урок зсередини. Корисна методика. Якщо маєте цікаві приклади, будь ласка, скиньте в мило. У першому семестрі наступного н.р. маю провести міський семінар. Буду дуже вдячний.
|
|
| |
Ковшун |
Дата: Su, 17.08.2008, 15:55 | Повідомлення № 24 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
| Quote (Стифа) Районні семінари МО у нас проходять дуже доброзичливій обстановці, тому готуватися до них і, взагалі, проводити досить цікаво. Але в практиці нашого району: не проводити відкриті уроки з участю учнів. На семінарах в ролі учнів виступають самі вчителі. Досить цікавий досвід. І вчитель готується, і на уроці відчуває, що його не підставлять, і іншим вчителям цікаво відчути себе в ролі учня, так сказати відчути урок зсередини. Відкриті уроки теж дають свій позитивний результат. Так, що проводити іх все-таки варто. Але перетворювати засідання районного МО вчителів інформатики лише у спостереження відкритого уроку, теж не варто. Користі від цього ніякої. А от Ваша пропозиція слушна!
|
|
| |
Ktara |
Дата: Su, 17.08.2008, 16:44 | Повідомлення № 25 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4316
| Quote (Стифа) Районні семінари МО у нас проходять дуже доброзичливій обстановці, тому готуватися до них і, взагалі, проводити досить цікаво. Але в практиці нашого району: не проводити відкриті уроки з участю учнів. На семінарах в ролі учнів виступають самі вчителі. Досить цікавий досвід. І вчитель готується, і на уроці відчуває, що його не підставлять, і іншим вчителям цікаво відчути себе в ролі учня, так сказати відчути урок зсередини. так, дійсно, дуже цікаво. А чи могли б ви скинути декілька прикладів в приват?
|
|
| |
Anri |
Дата: Su, 31.08.2008, 15:53 | Повідомлення № 26 |
Новий користувач
Повідомлень: 9
| Я буду говорити про ті відкриті уроки на яких був. Складається враження, що ця форма обміну досвідом перетворилася просто на фарс. Це відкрита показуха. яка просто обурює нахабністю того, що відбувається. Я знаю уроки до яких дітей муштрували по 2 місяці. Доходить до того, що діти знають слова просто на пам'ять. Знають за ким вони повинні відповідати, яке завдання виконувати і т. ін. При обговоренні все залежить не від того, на скільки якісно ти провів урок, а від того в яких відносинах ти з тими хто був на уроці. Дуже часто ті вчителі, які начебто дали "прекрасний відкритий урок" на звичайних уроках зовсім не працюють. Я сам давав декілька відкритих уроків і скажу чесно, що сама думка про репетицію і зазубрювання уроку була мені огидною. Так діти знали тему уроку, так я наголошував їм на розділах теорії, які треба повторити, але вони абсолютно нічого не знали про структуру уроку, які будуть завдання чи запитання і взагалі, що буде відбуватись на уроці. На деякі мої відкриті уроки діти боялись іти, мотивуючи це тим, що вони ж не готовились (тобто не було репетицій уроку).
|
|
| |
dpi |
Дата: Su, 31.08.2008, 16:23 | Повідомлення № 27 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| У нас на семинарах обстановка доброжелательная, учим молодых учителей, делимся опытом и новостями.
|
|
| |
Боря |
Дата: We, 10.09.2008, 14:01 | Повідомлення № 28 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 23
| Я вважаю що відкритий урок - це суцільна нікому не потрібна ПОКАЗУХА до якої заздалегіть готуються (може не стільки урок як обідній стіл), це стрес як для вчителя так і для учнів. А щодо семінарів то вони мають бути і проводити їх має методист а не той на кого палець вкаже, аргументуючи тим що: "Ми ще не були у вашій школі" І теми семінарів вчителі повинні знати заздалегіть а не так що сьогодні дзвонять щоб завтра прибути в РМК на семінар.
|
|
| |
NAW1977 |
Дата: We, 10.09.2008, 15:56 | Повідомлення № 29 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 22
| Цитата (NataliyG ) В моєму районі на семінарах після відкритих уроків поганого не говорять взагалі. Говорять тільки хороше і як намене це добре. Поперше людина готувалася, а все ідеально не може бути. Але я б відмінила відкриті уроки, залишити може краще фрашмент уроку, чи якийсь захід, адже цей відкритий урок так чи інакше є добре підготовлений і діти матеріал чують не вперше. (до того певно не ода репетиція була). Згоден з леді, але інколи корисно і критику почути, хоча сам цього не люблю, але допомагає в майбутньому. Ось наприклад в цьому році буду атестуватись як вчитель математики, боюсь, а що робити час прийшов
|
|
| |
filnick |
Дата: We, 10.09.2008, 16:12 | Повідомлення № 30 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (NAW1977) Ось наприклад в цьому році буду атестуватись як вчитель математики, боюсь, а що робити час прийшов Боятися нічого. Атестація - практично буденна річ. що проходить раз на 5 років. Оскільки ви атестуєтесь як вчитель математики - використайте можливості комп'ютерної підтримки викладання математики. Повірте, це буде дуже доречно.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |