Вт, 26.09.2017, 15:45
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 3123»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Семінари, вікриті уроки. Негатив і позитив. Чи потрібно це? (Чи потрібно висловнювати негативну думку на семінарах)
Семінари, вікриті уроки. Негатив і позитив. Чи потрібно це?
Pentiume Дата: Ср, 30.04.2008, 13:45 | Повідомлення № 1
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
У цьому розділі я попрошу вас розповісти про той позитив і особливо негатив під час проведення , підготовки до відкритого уроку, семінару, тощо. Етикет вчителя, етикет присутніх.

Чи потрібно різко висловлювати негативні думки щодо того як проведено занняття, як правильно це все зробити? Чи потрібно казати всі проколи, а не тільки всі успіхи....

Викладайте будь-ласка поради для початківців, і старших вчителів.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Сб, 07.06.2008, 17:39
NataliyG Дата: Ср, 30.04.2008, 20:10 | Повідомлення № 2
Активний учасник
Повідомлень: 680
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
В моєму районі на семінарах після відкритих уроків поганого не говорять взагалі. Говорять тільки хороше і як намене це добре. Поперше людина готувалася, а все ідеально не може бути. Але я б відмінила відкриті уроки, залишити може краще фрашмент уроку, чи якийсь захід, адже цей відкритий урок так чи інакше є добре підготовлений і діти матеріал чують не вперше. (до того певно не ода репетиція була)
W-w-W Дата: Чт, 01.05.2008, 01:44 | Повідомлення № 3
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2718
Нагороди: 10
Рейтинг: 206
Quote (NataliyG)
В моєму районі на семінарах після відкритих уроків поганого не говорять взагалі. Говорять тільки хороше і як намене це добре. Поперше людина готувалася, а все ідеально не може бути. Але я б відмінила відкриті уроки, залишити може краще фрашмент уроку, чи якийсь захід, адже цей відкритий урок так чи інакше є добре підготовлений і діти матеріал чують не вперше. (до того певно не ода репетиція була)

цілком з вами погоджуюсь, вірно все пишете.
Щодо недоліків, то їх в кого хочеш можна найти, аби бажання, але головне вчителю допомогти направити в його д-сті, підказати, ну ні в якому разі не критикувати, бо у вчителя відпаде інтерес від такого відношення, особливо у молодого
Lviza Дата: Чт, 01.05.2008, 10:03 | Повідомлення № 4
Тут живе...
Повідомлень: 158
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Як це не дивно, але на обговоренні відкритих уроків, особливо молодих вчителів, "гості" залишаються задоволені і говорять тільки хороше, а от рідні завучі ведуть себе некоректно по відношенню до вчителя при дітях. Декілька разів спостерігала, як завуч робила зауваження учням, якісь коментарі, руйнуючи хід уроку і роль учителя на ньому. Це метод "бий своїх, щоб чужі боялися?" Я вважаю, що навіть якщо вчитель працює 1-й або 2-й рік - він хазяїн на уроці. НЕ сторонник "репетицій". Відкритий урок готувати треба, але проводити безліч репетицій - не поважати себе. Якщо урок підготовлений з урахуванням всіх ньюансів, то репетиції не потрібні. Відтренований урок не дає можливості судити про справжню майстерність вчителя.
Pentiume Дата: Пт, 02.05.2008, 11:43 | Повідомлення № 5
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Lviza)
Відкритий урок готувати треба, але проводити безліч репетицій - не поважати себе. Якщо урок підготовлений з урахуванням всіх ньюансів, то репетиції не потрібні. Відтренований урок не дає можливості судити про справжню майстерність вчителя.

Цілком з вами погоджуююсь, А що можна придумати на семінар, наприклад міжнародного рівня . tongue ("Ми часто перевиконуемо плани, які запланували, ДЖ. Кенеді. "). wink Який існує етикет під час прийому .
Tanechka84 Дата: Пт, 02.05.2008, 13:01 | Повідомлення № 6
Новий користувач
Повідомлень: 6
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Відкриті уроки дуже негативно сприймаються учнями, і сенсу з них мало, тому я взагалі противник цієї "показухи".
Семінари- це добре, особливо коли учні мають можливість обирати тему, матеріал з якої потім готують, тобто в групі присутня конкуренція "хто краще", з'являються суперечливі моменти які породжують важливі "істини".
filnick Дата: Пт, 02.05.2008, 14:47 | Повідомлення № 7
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Семінари районних (шкільних) методичних об'єднань вчителів того чи іншого фаху практикуються ще з часів радянської школи як один з видів обміну педагогічним досвідом. Проведення відкритих уроків чи фрагментів уроків - це невід'ємна частина таких семінарів. Мені за час освітянської роботи довелося провести біля двох десятків районних та два обласних семінари. Кількість семінарів, на яких був присутній як вчитель чи адміністратор, сягає понад сотню (причому це не лише інформатика). Чи потрібні вони? Спробую викласти свою думку.
Позитив:
1. Можливість безпосереднього спілкування зі своїми колегами, обговорення назрілих та проблемних питань у викладанні навчального предмету.
2. Побачити, як це роблять інші й порівняти з собою.
3. Періодичний відхід від щоденної рутини при підготовці до відкритого уроку.
4. Непоганий шанс показати свій творчий потенціал перед колегами та методистами відділу освіти.
5. Розвиток уміння дати аналіз уроку (самоаналіз)
Негатив:
1 Певний стрес для організатора семінару - переживання, що не вдасться, розкритикують.
2. Деякі матеріальні витрати.
3. Труднощі у виборі теми, форми проведення тощо.
4. Репетиція уроку (повірте, досить однієї хвилини, щоб побачити - це підготовлений урок чи відрепетируваний урок). Якщо друге, то повністю згоден з Tanechka84, що такий урок дуже негативно сприймається учнями. В першому ж випадку - навпаки.
Стосовно обговорення уроків (а саме тоді виникають проблеми й навіть конфлікти).
Наприклад на семінарах директорів, заступників чи методистів понад 50% часу обговорення, витрачається саме на виявлення та усунення помилок або недоліків. Ну така вже робота у цієї категорії людей. Але це говорять не при вчителях і для того, щоб молоді директори чи заступники навчились аналізувати й давати об'єктивну оцінку. Взагалі з точки зору педагогічної етики робити зауваження чи "вичитувати" вчителя в присутності інших вчителів, а тим більше дітей, НЕ МОЖНА! Про це, до речі, знає кожен директор чи завуч. Разом з тим і директору і завучу корисно почути, як оцінюють його вчителя інші вчителі, і , повірте, вони цю думку враховують. Саме тому вчителі-предметники й зачасту дають переважно позитивні оцінки тим урокам, які вони побачили. Похвалити за урок безумовно потрібно будь-якого вчителя, знайти в його роботі ту родзинку, яка дійсно заслуговує на увагу. Але також не менш важливо коректно вказати на реальні недоліки чи помилки, порекомендувати як зробити краще. Я, наприклад, знаю, що вчитель з іншої школи не досить добре оцінюється завучем цієї школи. На обговорені уроку в присутності цього завуча чи директора жодним словом не обмовлюсь про негативи. Але в разі потреби після обговорення поговорю віч-на-віч з вчителем, і скажу йому свою думку. Коли сам проводжу відкритий урок, то мені важливо не стільки почути гарні відгуки про себе (хоча це приємно), але реальні поради та рекомендації своїх колег щодо уроку.
ihor_hontar Дата: Пт, 02.05.2008, 15:37 | Повідомлення № 8
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (filnick)
2. Деякі матеріальні витрати.

Цілком з Вами, Микола Аркадійовичу, повністю згоден. Але будь-який семінар, а особливо інформатиків, які люблять довго обговорювати свої досягнення і особливо проблеми, затягує довгий час. Ось тут і потрібно, хочеш чи не хочеш, включається до семінару фінансову витрату на третю частину. Прикиньте, вчителі приїжджають до вас із всього району (області), хто виїжджає о 6.00, або 7.00, урок, правило дирекція ставить 2-м, щоб приїжджі діти не запізнювались і вчитель міг все підготувати, це 9.30 або 10.00 годин. Тоді урок+обговорення+обмін досвідом+дебати і вже 14.00, пора відкривати третю частину. Ну а там, розкривається наша українська щедра натура "хто краще", Та теперішній час не кожному вчителю це посильно, якщо не має колективної підтримки.


Відредаговано: ihor_hontar - Пт, 02.05.2008, 15:39
Anatoli Дата: Пт, 02.05.2008, 17:39 | Повідомлення № 9
Прописаний назавжди
Повідомлень: 209
Нагороди: 0
Рейтинг: 15
Quote (Tanechka84)
Відкриті уроки дуже негативно сприймаються учнями, і сенсу з них мало, тому я взагалі противник цієї "показухи".

Ці уроки виховують в учнів цинізм, а вчителя принижують.
P.S. Tanechka, в твоїй анкеті написано, що ти чоловік wacko
filnick Дата: Пт, 02.05.2008, 21:41 | Повідомлення № 10
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (ihor_hontar)
Та теперішній час не кожному вчителю це посильно, якщо не має колективної підтримки.

Ви праві. У нас в районі будь-який семінар проходить з неофіційною частиною. Тому педагоги школи, знаючи дату проведення семінару включаються в матеріальну підтримку. Адже через певний час семінар буде проводити хтось з них.
Quote (Anatoli)
Ці уроки виховують в учнів цинізм, а вчителя принижують

Ви маєте на увазі взагалі відкриті уроки чи уроки, які наперед відрепетирувані. Це, з моєї точки зору не одне і те саме.
Anatoli Дата: Пт, 02.05.2008, 22:29 | Повідомлення № 11
Прописаний назавжди
Повідомлень: 209
Нагороди: 0
Рейтинг: 15
Quote (filnick)
Ви маєте на увазі взагалі відкриті уроки чи уроки, які наперед відрепетирувані.

О! Ви бачили відкриті непоказушні невідрепетирувані уроки? Я ні. Якщо не враховувати тих декількох, що давав сам.
yanasklyar Дата: Сб, 03.05.2008, 01:50 | Повідомлення № 12
Тут живе...
Повідомлень: 100
Нагороди: 5
Рейтинг: 24
Репетиція певног уроку - це дійсно сором для вчителя.
Але можна відшліфувати конкретні форми і види роботи, обрані для відкритого уроку, а потім використати їх, ну майже як "шаблон".
Тоді і самоповагу не розгубиш, і цинічного відношення учнів не відчуєш, і перд колегами соромно не буде. Бо репетицію думаюча людина відчує на перших хвилинах.
filnick Дата: Сб, 03.05.2008, 02:24 | Повідомлення № 13
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Anatoli)
О! Ви бачили відкриті непоказушні невідрепетирувані уроки?

Бачив і досить багато.
Newbie Дата: Сб, 03.05.2008, 13:19 | Повідомлення № 14
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
за репетирувані уроки мені ще ученицею соромно було smile зараз би й не додумалась до такого :))) перед уроком дітям сказала, що то не у них відкритий урок, а у мене. і вони навіть до уроку не знали теми.
що стосується семінарів - то мене залучають для презентацій, сама я ніколи не була гостодарем таких заходів. так от - як на мене, вони більше відволікають від роботи, ніж дають позитивний досвід. так, є приємні винятки, але задля однієї-двох ідей збивати з нормального робочого ритму стількох вчителів, як на мене нерозумно. я взагалі не розумію як таке можна проводити в урочний час...
filnick Дата: Сб, 03.05.2008, 23:16 | Повідомлення № 15
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Newbie)
як на мене, вони більше відволікають від роботи, ніж дають позитивний досвід.

Від роботи відволікають не лише семінари. Кожен з Учасників форуму наведе десятки прикладів того, як вчитель (а то й учні) займаються не тим, чим потрібно під час навчального процесу. Акції, заходи, концерти, прибирання територій, ярмарки, спортивні змагання, творчі звіти і т.д. Це все проводиться не по вихідних, а в навчальний час.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Семінари, вікриті уроки. Негатив і позитив. Чи потрібно це? (Чи потрібно висловнювати негативну думку на семінарах)
Сторінка 1 з 3123»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.