Нд, 22.10.2017, 05:36
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 6 з 8«1245678»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Який рівень знань програмування у вас??? (Цікаво чого затихають теми з програмування???)
Який рівень знань програмування у вас???
Який рівень знань програмування у вас???
1.Високий - Запрограмую мох і болото (знаю більше 5 мов програмування).[ 17 ][23.94%]
2.Достатній - Знаю як в паскалі організувати цикли і розгалуження, для школи хватить, а більше мені не тра.[ 50 ][70.42%]
3.Нулевий - А нашо воно мені.[ 4 ][5.63%]
Усього відповідей: 71
Varkan Дата: Ср, 02.04.2008, 14:03 | Повідомлення № 1
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
У всіх темах форуму, де задача стоїть написати програму, беруть участь близько 10 людей.
Невже серед 412 зареєстрованих учасників так мало людей знають алгоритмізацію та програмування?
Якшо це так, то як інші викладають програмування в школах?
Напишіть свої думки і аргументуйте відповідь.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
mouse Дата: Пт, 22.05.2009, 19:40 | Повідомлення № 76
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Тут думав про свій рівень...
Можливо я помиляюсь. Але программування, якщо говорити про спеціальність: додатки писати то одне, а веб-програмування то інше, а дизайн це третє, а адміном бути - четверте. Це мабуть все різні люди і різні напрямки підготовки?
Чи можна все об*єднати в собі?
Цікаво почути думки. Може на форумі і є така людина(що може бути і 1, 2, 3, 4)?
:?
filnick Дата: Пт, 22.05.2009, 21:00 | Повідомлення № 77
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (mouse)
Може на форумі і є така людина

У Гоголя одна з героїнь говорила про майбутнього чоловіка "Если бы к уму Петра Ивановича, лицо Игнатия Сергеевича, улыбку Федора Михайловича, и положение Никодима Георгиевича - это был бы мой супружеский идеал".
Перефразовуючи цю класичну цитату, Ви хочете знайти інформатика, який поєднує в собі адміністраторські здібності Олександра Ковальчука та Махновець Ігора, спеца по вірусах НІКОЛЯ, досвід Ковшуна та Шестопалова, системного адміна Jokerz , творчу наполегливість модератора Ktara, нестримний пошук нового Bandalakа, молодість та натхнення Newbie, раціональність Ogorodets, впевненість та інтелект dpi, а також велику любов до інформатики у інших понад 1900 учасників нашого форуму?
Мені здається, що кожен із цієї когорти є професіоналом своєї (нашої) справи.
Bizon Дата: Чт, 03.09.2009, 12:58 | Повідомлення № 78
Я тут недавно...
Повідомлень: 24
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Знаком с основами программирования, хотелось бы углубиться, но все никак.
gromko Дата: Чт, 03.09.2009, 16:23 | Повідомлення № 79
Лінуксоїд
Повідомлень: 2601
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Чого затихають теми про програмування? - природньо, що риба шукає де глибше, а люди (більшість) шукають де легше (народна мудрість). Програмування хоч і цікаве, але завжди досить складне.
dpi Дата: Чт, 03.09.2009, 18:30 | Повідомлення № 80
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (gromko)
Програмування хоч і цікаве, але завжди досить складне.

Знаешь язык - интересно, не знаешь - трудно.
badm Дата: Чт, 03.09.2009, 21:19 | Повідомлення № 81
Знаток програмування
Повідомлень: 185
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Мені даний розділ найбільш цікавий. Завжди щось нове і цікаве можна придумати. А от офіс цікавий тільки був десь 1-2 рік вчительської роботи. Мені здається мова менш цікава ніж логіка побудови алгоритмів.

Відредаговано: badm - Чт, 03.09.2009, 21:22
pasichov Дата: Чт, 03.09.2009, 21:19 | Повідомлення № 82
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (gromko)
Чого затихають теми про програмування? - природньо, що риба шукає де глибше, а люди (більшість) шукають де легше (народна мудрість). Програмування хоч і цікаве, але завжди досить складне.

Я з вами погоджуюсь на 100%. Але складнстті частіше всього "рукотворні" ...
Де-які думки, звичайно, ІМХО. Дуже давно і багато над цим думав і власною с....ю "провалювався" в всі ці рукотворні ями....

1. Чомусь у нас ПРОГРАМІСТ=ЗНАВЕЦЬ БАГАТЬОХ МОВ.

Це невірно по суті. Як правило "поліглоти" - це кодери, які можуть створювати навідь інколи пристойний продукт, в основному спираючись на потужні вбудовані властивості сучасних візуальних середовищ програмування та інтегровані в мову ж бібліотеки з готовиими рішеннями. На виробництві такі горе-програмісти часто знаходять собі нішу, але ЦЕ НЕ ПРГРАМІСТ, і, тим більше, НЕ УЧИТЕЛЬ ПРОГРАМУВАННЯ. Так можна підзаробити (з власного досвіду молодших років), але не можна НАВЧИТИ УЧНІВ ПРОГРАМУВАННЮ.
Учитель, який хоче вивчити програмування кидається в вивчення мов...і це його обламує. Бо далеко не кожний може вивчати те, що не розуміє (це теж з ВЛАСНОГО досвіду)... ось чому затихають теми...

2. На жаль, учителя в ВНЗ не вчать ПРОГРАМУВАННЮ, його, якщо й вчать, то знову ж МОВАМ поверхнево. Ті ж, кого вчили, хто має відповідну освіту (мехмат, примат, етс) в школах не працюють..як правило.
Ось чому реально УЧИТЕЛЯМИ ПРОГРАМУВАННЯ стають одиниці, які найчастіше САМОТУЖКИ пройшли шлях вивчення теорії алгортмів та методів їх проектування (що, власне, і є змістом ІНФОРМАТИКИ), а вже потім, по мірі потреби, якщо вона виникала, оволодівали "мовами", при чому кожну наступну вчити в рази легше, ніж попередню...

ОСНОВНА ПРИЧИНА, ЩО ВІДШТОВХУЄ УЧИТЕЛЯ ВІД ПРОГРАМУВАННЯ - ЦЕ НЕВІРНА МЕТОДИКА ОСВІТИ ТА САМОСВІТИ ЗА СХЕМОЮ "МОВА+МОВА+...+МОВА=ПРОГРАМІСТ"

3. Якщо є БАЖАННЯ СТАТИ ГАРНИМ УЧИТЕЛЕМ ПРОГРАМУВАННЯ і ГАРНИМ ПРОГРАМІСТОМ варто примусити себе "зануритися" в класичні книжки (чи їх сучасні "переспіви") з теорії алгоритмів, навчитися конструювати алгоритми за методиками структурного програмування "згори вниз", використовуючи псевдокод, навчитися доводити надійність цих алгоритмів, а мови долучати до процесу вже на останньому етапі. Саме тоді виникає розуміння симантики тієї чи іншої мови програмування, її логіки, і вже не буде потреби запам'ятовувати черговий синтаксис - все вийде саме собою...

Ще одна проблема в тому, що сучасні мови програмування об'єктноорієнтовані, А НАВЧИТИСЯ ТАКОМУ ПРОГРАМУВАННЮ НЕМОЖЛИВО БЕЗ ЗНАННЯ СТРУКТУРНОГО (ПРОЦЕДУРНОГО) ПРОГРАМУВАННЯ!!!
А новачки починають... з об'єктів... механчно їх тягнучи мишкою на екран...

4. Розумію, що остання думка може на мене знов "накликати" звинувачення, але треба бути чесним. ПРОГРАМІСТАМИ СТАЄ ДУЖЕ МАЛИЙ ВІДСОТОК ВІД КІЛЬКОСТІ ТИХ, ХТО ВИВЧАЄ ЦЮ ДИСЦИПЛІНУ. Потрібен високий рівень того, що буржуї називають IQ і ДУЖЕ високий рівень математичної культури. А учитель інформатики не МІГ отримати це в ВНЗ...де його вчили ...технологіям. А САМОТУЖКИ, як показують навідь мої спроби з дистанційним кусом та олімпіадою) можуть робити це одиниці.
І ЩЕ ОДНЕ ЗНАЮ ТОЧНО - "ДОРОГУ ОСИЛИТ ИДУЩИЙ!"

ЩЕ РАЗ НАГОЛОШУЮ - ЦЕ МОЯ ОСОБИСТА ДУМКА, І Я НЕ СТАВЛЮ ЗА МЕТУ КОГСЬ ОБРАЗИТИ. МАЛЮЮ КАРТИНКУ, ЯК БАЧУ.

Відредаговано: pasichov - Чт, 03.09.2009, 21:25
badm Дата: Чт, 03.09.2009, 21:29 | Повідомлення № 83
Знаток програмування
Повідомлень: 185
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Знаючи скажімо С/С++ на рівні виконання шкільних конструкцій автоматично додається знання ще 2-4 мов. Тобто мови є подібні, головне правильні підходи і розуміння. Де коли буває таке що відчуваєш що воно так повино бути а не інакше і все тут. У вивченні програмування не потрібно боятися помилок, але головне їх розуміти і на них вчитися.
І ще за IQ в межа школи в основному ніхто не платить на відміну організацій і осіб за межами школи.


Відредаговано: badm - Чт, 03.09.2009, 21:42
dpi Дата: Чт, 03.09.2009, 22:07 | Повідомлення № 84
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (pasichov)
використовуючи псевдокод

Что хочется добавить к сказанному.
Лого, Исполнители, псевдокод, на русском, на украинском языках использую в 5-7 классах. В остальных классах после устного разбора алгоритма пишем на С++. Программа - это алгоритм, написанный на любом языке.
Ковальчук_Олександр Дата: Чт, 03.09.2009, 22:55 | Повідомлення № 85
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3620
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
pasichov, я погоджуюсь з Вашою думкою повністю. Є тільки один нюанс - учні. З кожним роком я спостерігаю, що учні приходять на уроки інформатики більш непідготовленими математично, не уміючи логічно мислити і заставляти їх працювати звивинами неймовірно важко, коли в кармані чекає мобільний телефон з черговою джава-грою, або виникає бажання обмінятися враженнями про вчорашні посиденьки в кабакові. З кожним роком учні загалом інтелектуально деградують і вивчення програмування для них стає надважким завданням. Не спорю, що в умовах ідеальної дисципліни і 100% уваги учнів освновам навчити можна. Не знаю, як у кого, але мені здебільшого такої атмосфери добитися не вдається і здебільшого під час вивчення програмування. Скільки б я не намагався мотивувати і зацікавлювати учнів в важливості цієї теми, як слід не виходить. В цьому році планую викладати візуальне програмування, подивлюсь, як воно буде. Буду вдячний за поради та прийоми, які слід використовувати при вивченні цього не простого, але без сумніву важливого розділу.
pasichov Дата: Пт, 04.09.2009, 00:19 | Повідомлення № 86
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Ковальчук_Олександр)
Є тільки один нюанс - учні. З кожним роком я спостерігаю, що учні приходять на уроки інформатики більш непідготовленими математично, не уміючи логічно мислити і заставляти їх працювати звивинами неймовірно важко,

А ось тут Ви, Ковальчук_Олександр, праві на 100%.
Але повірте мому досвіду - ТАК БУЛО ЗАВЖДИ!!! Правда, зараз через низку причин (тема не для цього форуму) це стало видно виразніше...
Але я вже не раз в різних темах називав прізвища відомих учителів (до речі, момлодих!!!), які працюючи в районних центрах та селах СЕРІЙНО навчають дітей програмуванню на рівні медалей міжнару... В них що, діти особливі?

Я думаю, що в мене діти не гірші, але я НЕ ДОТЯГАЮ ДО ЇХ РІВНЯ (наприклад, до рівня Сергія Савчука чи Валіка Мельника) хоча займаюся цим набагато довше. ніж вони, доволі успішно, але НЕ ДОТЯГУЮ.
Так що ІМХО, багато що залежить від учителя. Від його особисих знань та якостей. Від мотивів. що його тримають в рамках учительської професії. Від його життєвих пріоритетів. Від його "фахової репутації". Наша професія публічна. І громада завжди має на загал ПРАВИЛЬНУ УЯВУ ПРО РІВЕНЬ УЧИТЕЛЯ. Всі наші діїї у громади під мікроскопом. Знають це і учні. Відповідно своїх знань й ставляться до того, що викладає їм учитель...
Учні будуть вчитися в того вчителя, який вміє вчитися сам - це банальна істина, з якою ніхто не сперечається, але дуже часто....всі порушують.
УЧНЯМ СТАНЕ ЦІКАВО ВИВЧАТИ ПРОГРАМУВАННЯ, КОЛИ ЦЕ СТАЄ ЦІКАВИМ УЧИТЕЛЮ!!!!!!!! Ось тут я можу присягтися....та й не тільки програмування....будь-що!!!!

Додано (03.09.2009, 23:19)
---------------------------------------------

Quote (badm)
І ще за IQ в межа школи в основному ніхто не платить на відміну організацій і осіб за межами школи.

Так, на жаль....Тому учительський корпус і несе такі суттєві втрати....
Ковальчук_Олександр Дата: Пт, 04.09.2009, 00:35 | Повідомлення № 87
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3620
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (pasichov)
Правда, зараз через низку причин (тема не для цього форуму) це стало видно виразніше...

Я спостерігаю, що ця видимість збільшилась в рази. Факторів багато, зокрема, залежність від різних регіонів і населених пунктів, загального авторитету школи та конкретного вчителя, ну і, звичайно,
Quote (pasichov)
його особисих знань та якостей. Від мотивів. що його тримають в рамках учительської професії. Від його життєвих пріоритетів. Від його "фахової репутації".

Quote (pasichov)
Учні будуть вчитися в того вчителя, який вміє вчитися сам - це банальна істина, з якою ніхто не сперечається, але дуже часто....всі порушують.

Ця істинна вірна, але може бути не вагомою на фоні вищеназваних факторів.
dpi Дата: Пт, 04.09.2009, 06:58 | Повідомлення № 88
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (pasichov)
УЧНЯМ СТАНЕ ЦІКАВО ВИВЧАТИ ПРОГРАМУВАННЯ, КОЛИ ЦЕ СТАЄ ЦІКАВИМ УЧИТЕЛЮ!!!!!!!!

Абсолютно в точку. Ведь обучение двухсторонний процесс. Некоторые учителя уверены, что чтение лекций это обучение. А это только попытка научить. Законченный процесс, это когда есть результат. И тут многие начинают философствовать... . Халтуру надо оправдывать как то. (зарплата, количество часов, плохие дети, плохая погода и т.д.)
И это естественное поведение тех, кому не повезло влюбиться в свой предмет. А без пафоса: не увлечен лично программированием - откуда еще появиться заинтересованность при отсутствии такого важного стимула, как вознаграждение за твой труд.


Відредаговано: dpi - Пт, 04.09.2009, 07:01
pasichov Дата: Пт, 04.09.2009, 10:26 | Повідомлення № 89
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Ковальчук_Олександр)
Я спостерігаю, що ця видимість збільшилась в рази. Факторів багато,

Хоч може здатися, що це формально поза темою, але скажу.
Звичайно, основна причина втрати учнями інтересу до знань - це суспільні процеси, що відбуваються в державі. І на це можна списати багато чого. Але Янош Корчак не стріляв в фашистів, в його становищі це було неможливо. Він до останнього, як міг, спасав своїх учнів. Так і учитель в нашій державі ІМХО, зобов'язаний до останнього впиратися негативним тенденціям, що породжені суспільними процесами - іншого шляху просто немає, до того ж наче ні його, ні учнів на розстріл не ведуть... Треба протиставляти недолугій державній політиці в галузі освіти свій високий професвйний рівень, якраз ті якості, про які йшлося раніше... Більше того, держава все-таки визнає учительські досягнення, так чи інакше на кожному рівні (район-область-країна) є свої лідери, і не завжди вони "блатні". А з підвищенням свого статусу учитель отримує додаткові важелі впливу на прийняття рішень на відповідному рівні...

Колись прри мені одна ДУЖЕ ПОВАЖНА в світі інформатики людина, академік, на питання чиновника (після чарки) "а які пільги є у академіка?" відповіла - "Є одна. Прийти в кабнет до такого дурня, як ти, грюкнути кулаком по столу і крикнути - роби, як я казав - я академік!!!"

Отже, повернуся до навчання програмуванню. Попри всі негаразди з суспільною свідомістю програмування, як професія дуже витребувана на ринку праці. Толкові хлопці мають пристойні гроші. А отже, бажаючих навчатися цьому значно більше, ніж іншим наукам. А ось навчати цьому ... значно менше бажаючих (передивіться форум, достатньо цієї теми). І якщо

Quote (Ковальчук_Олександр)
В цьому році планую викладати візуальне програмування

таких рішень БУДЕ ПРИЙНЯТО БІЛЬШЕ, справа піде значно краще!!!!!
А суспільні процеси, ІМХО, є ПОХІДНОЮ від рівня освіти суспільства. Якщо хочете, то ОСВІТА ФОРМУЄ ЦІ ПРОЦЕСИ. (саме боячись цього, держава "гнобить" свою освіту). Та ми повинні впиратися запропонованим ІМХО, способом.
Тоді зміниться і держава.


Відредаговано: pasichov - Пт, 04.09.2009, 10:30
badm Дата: Пт, 04.09.2009, 13:51 | Повідомлення № 90
Знаток програмування
Повідомлень: 185
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Quote (pasichov)
Я думаю, що в мене діти не гірші, але я НЕ ДОТЯГАЮ ДО ЇХ РІВНЯ (наприклад, до рівня Сергія Савчука чи Валіка Мельника) хоча займаюся цим набагато довше. ніж вони, доволі успішно, але НЕ ДОТЯГУЮ.

Тут проблема напевне в середовищі і в умовах. А в основі учні скрізь однакові. Велику роль відіграють умови підготовки, навички вчителя і бажання учня.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Який рівень знань програмування у вас??? (Цікаво чого затихають теми з програмування???)
Сторінка 6 з 8«1245678»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.