Вт, 26.09.2017, 15:42
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 8«12345678»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Який рівень знань програмування у вас??? (Цікаво чого затихають теми з програмування???)
Який рівень знань програмування у вас???
Який рівень знань програмування у вас???
1.Високий - Запрограмую мох і болото (знаю більше 5 мов програмування).[ 17 ][23.94%]
2.Достатній - Знаю як в паскалі організувати цикли і розгалуження, для школи хватить, а більше мені не тра.[ 50 ][70.42%]
3.Нулевий - А нашо воно мені.[ 4 ][5.63%]
Усього відповідей: 71
Varkan Дата: Ср, 02.04.2008, 14:03 | Повідомлення № 1
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
У всіх темах форуму, де задача стоїть написати програму, беруть участь близько 10 людей.
Невже серед 412 зареєстрованих учасників так мало людей знають алгоритмізацію та програмування?
Якшо це так, то як інші викладають програмування в школах?
Напишіть свої думки і аргументуйте відповідь.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
TanaT Дата: Ср, 13.05.2009, 13:14 | Повідомлення № 46
Я тут недавно...
Повідомлень: 43
Нагороди: 0
Рейтинг: 8
Погоджуюсь з тими, хто говорить, що некоректно сформульовані відповіді. Я знаходжусь між відповідями 1 і 2.
Достатньо володію мовою Pascal (можу розв'язати деякі олімпіадні, якщо вони дійсно з інформатики :)
Програмую на VB (VBA). Влітку планую трохи глибше "колупнути" Java та Делфі.
А взагалі, головне не стояти на місці, рости і розвиватись. Моя думка така - вчителі інформатики не повинні заглиблювати в якусь одну мову і бути супер-професіоналом в одному "болоті". Їх задача знайомити і зацікавлювати учнів до вивчення сучасних, новітніх технологій. А шкільна програма...Розумні вчителі завжди знайдуть видіх :))
В справжнього учителя інформатики ніколи не буде рутини - все тече, все змінюється, завжди є щось новеньке.
SLKuty Дата: Ср, 13.05.2009, 14:34 | Повідомлення № 47
Монтажер
Повідомлень: 805
Нагороди: 6
Рейтинг: 103
Я напевно також народився програмістом
мені тато подарував програмований калькулятор МК61 ще в 7 класі (1987 рік)
Я так ним захопився що не виключав ніколи поки не сідали батарейки (постійної памяті не було і приходилося набирати заново)
вставав о 6-7 годині і складав програми
тоді були книжки і журнали з програмами до того калькулятора, я їх всіх переписав і перепробував
своїх програм склав цілий загальний зошит
Коли появилися компютери (Пошук) - Бейсік, Асемблер, Паскаль
Відкривав защіпки на вікні в компютерному класі і лазив на другий поверх ввечері, щоб ніхто не бачив - так здобував знання
Я вважаю, що програмування - саме цікаве, що можна робити на компютері
Зараз Дельфі, але немає часу реалізувати все що надумав
тай не потрібне воно нікому.
в школі 2-3 учні які хочуть програмувати, а решту юзери-геймери
напевно тепер програмісти вже не народжуються :((
Newbie Дата: Ср, 13.05.2009, 14:40 | Повідомлення № 48
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (SLKuty)
Відкривав защіпки на вікні в компютерному класі і лазив на другий поверх ввечері, щоб ніхто не бачив - так здобував знання

Quote (SLKuty)
напевно тепер програмісти вже не народжуються :((

а ви спробуйте забороняти програмування ;)
Ostrenko_Aleks Дата: Ср, 13.05.2009, 15:16 | Повідомлення № 49
Часто заходить...
Повідомлень: 66
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Quote
Запрограмую мох і болото (знаю більше 5 мов програмування)
Навіщо? і кому це потрібно? Вам за це платять?

Звісно вчитель інформатики повинен бути професіоналом. Але не треба забувати, що є ще родина, власні діти (а не тільки учні), та ще до того ж і домашнє господарство.
Я вважаю що досить знати 1-2 мови програмування і то не потрібно в них аж занадто заглиблюватись. Ми не програмісти.

Я повністю погоджуюсь з думкою

Quote (TanaT)
Моя думка така - вчителі інформатики не повинні заглиблювати в якусь одну мову і бути супер-професіоналом в одному "болоті". Їх задача знайомити і зацікавлювати учнів до вивчення сучасних, новітніх технологій.

А що стосується

Quote (SLKuty)
Відкривав защіпки на вікні в компютерному класі і лазив на другий поверх ввечері, щоб ніхто не бачив - так здобував знання
то вас дружина з дому не вигнала поки ви здобували знання?
НІКОЛЯ Дата: Ср, 13.05.2009, 16:05 | Повідомлення № 50
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
Quote (Ostrenko_Aleks)
Я вважаю що досить знати 1-2 мови програмування і то не потрібно в них аж занадто заглиблюватись. Ми не програмісти.

А ніхто і не вимагає поглибленого знання мов праграмування. Як на мене то це особисте справа кожного окремо . Я розумію що є ряд питань та доводів що до застосувння на практиці знань .І саме перше деяким просто ліньки, а деяким бракує часу. Колись і я так думав "нащо воно мені" Але з часом зрозумів що глибоко помилявсь довелось учити як кажуть запоєм . Хоча з того часу пройшов не один рік процес самонавчання я не полшив і до цих пір . Хіба не цікаво наприклад : поковиряти якусь проблему яка на перший погляд кажеться невирішальною, або простіш сказать іксовою, і спробувати її вирішити з допомогою не одної лінії розвязку а скажем 4 або 5 , Я не маю на увазі варіанти . Не знаю як на кого а для мене то поглиблине знання двох або трьох мов програмування це тільки плюс якому знходитимиться застосування доволі часто . Навідь частіше як можн собі уявити.
Ostrenko_Aleks Дата: Ср, 13.05.2009, 16:49 | Повідомлення № 51
Часто заходить...
Повідомлень: 66
Нагороди: 0
Рейтинг: 7
Quote (НІКОЛЯ)
Не знаю як на кого а для мене то поглиблине знання двох або трьох мов програмування це тільки плюс якому знходитимиться застосування доволі часто . Навідь частіше як можн собі уявити.

В принципі я з вами згоден, але де взяти часу? З однієї сторони вимагають конспекти (а програми змінюють і минулорічні не завжди проходять), з іншого предметні тижні, класне керівництво, гуртки, та ще й адміністрація зі своїми "проханнями" від яких не завжди можна відкосити. Крім цього є ще журнали, районне методобднання і методисти райво, а інколи і підвищення кваліфікації та атестація.

dpi Дата: Ср, 13.05.2009, 17:02 | Повідомлення № 52
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Для меня, не зависимо от программы обучения в школе, программирование просто хобби.
Самоучка, языки изучаю 20 лет (будет в декабре этого года), работаю в школе 10.
salal Дата: Ср, 13.05.2009, 18:24 | Повідомлення № 53
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (dpi)
Для меня, не зависимо от программы обучения в школе, программирование просто хобби.

Я розумію, що ви маєте на увазі алгоритмічне програмування. А як ви відноситися до візуального (об'єктного)?

Quote (Newbie)
а оце вже пряме недопрацювання вчителів інформатики - не зуміли показали краси професії програміста

Цікаво, як Ви уявляєте цей процес - показати красу професії програміста? Якими особливостями цієї професії можна зацікавити учня? Поясніть, будь ласка.

Quote (SLKuty)

Я вважаю, що програмування - саме цікаве, що можна робити на компютері

У кожного своя зацікавленість в можливостях комп'ютера. Найбільше користувачів полюбляють ігри, інтернет-спілкування, скачування та перегляд фільмів або прослуховування музики. Майже всі користувачі цікавилися програмуванням тоді, коли цього всього не було, а був примітивний "Корвет" або БК-0010-01Ш. Та й то, іграми й тоді цікавилися більше, хоча вони й були значно простішими. Відсоток користувачів, для яких програмування є хобі, дуже малий. І це природно, бо у кожного своя зацікавленість.

Відредаговано: salal - Ср, 13.05.2009, 18:58
Newbie Дата: Ср, 13.05.2009, 18:46 | Повідомлення № 54
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
salal, http://www.cs.washington.edu/education/ugrad/prospective/outreach.html маю версію з власноруч робленим перекладом. якщо є зацікавлення - викладу на якийсь файлобмінник, але там багато - більше 100 Мб. якщо двома словами - то це перспективна і цікава професія, яка постійно міняється, яка передбачає роботу з людьми по всьому світі :)
salal Дата: Ср, 13.05.2009, 19:06 | Повідомлення № 55
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (Newbie)
якщо є зацікавлення - викладу на якийсь файлобмінник,

Буду вдячний. Питання профорієнтаціїї сучасна школа чомусь ігнорує, тому і матеріалу недостатньо. Але, якщо там все зводиться лише до працевлаштування та заробітку, то можна вважати, що тема не розкрита.
А чи немає у Вас тестів на виявлення схильності людини до алгоритмізації та програмування?

Newbie Дата: Ср, 13.05.2009, 20:20 | Повідомлення № 56
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Newbie)
версію з власноруч робленим перекладом
, так що не судіть строго
http://rapidshare.com/files/232516723/Power.wmv.html - 65 Мб

http://rapidshare.com/files/232529766/OneDay.wmv.html - 169 Мб

доступно 10 скачувань
обидва файли є ще на флешці укр.нету (newbie0@ukr.net), можу відкрити доступ, якщо у вас є пошта на цьому сервері

dpi Дата: Ср, 13.05.2009, 20:22 | Повідомлення № 57
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (salal)
Я розумію, що ви маєте на увазі алгоритмічне програмування. А як ви відноситися до візуального (об'єктного)?

Так.

Quote (salal)
Цікаво, як Ви уявляєте цей процес - показати красу професії програміста?

Я показывал программиста в прямом смысле.

А не помните ли Вы как Вам в школе нравились предметы в зависимости от личности преподавателя?

salal Дата: Нд, 17.05.2009, 19:55 | Повідомлення № 58
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Дякую, Newbie, за відеофайли. Це цікаво. Можливо зацікавить і декого з учнів.

Quote (dpi)
А не помните ли Вы как Вам в школе нравились предметы в зависимости от личности преподавателя?

Цікавий спосіб вибору професії, але часто буває хибним, бо вчитель і його предмет - це не одне і теж. Є такі поняття як схильність і здібності. Так ось, якщо перше ще можна якось сформувати штучно, то друге надається людині природою.

Про це ще свого часу писав Платон:
"Люди народжуються не занадто схожими один на одного, їхня природа різна, та й здатності до тієї чи іншої справи також... Тому можна зробити усе в більшій кількості, краще і легше, якщо виконувати одну яку-небудь роботу відповідно своїм природним задаткам" (Платон. Твори. У 3-х т. М.: Думка, 1971. Т.3.).

Відредаговано: salal - Нд, 17.05.2009, 20:54
filnick Дата: Нд, 17.05.2009, 22:53 | Повідомлення № 59
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (salal)
Про це ще свого часу писав Платон

Платон мне друг, но ...
На превеликий жаль, класно-урочна система не може запропонувати дитині реальну можливість розвинути свої природні здібності. В цьому плані більшу роль, на мою думку, відіграють позашкільні (гурткові) форми роботи.
mouse Дата: Пн, 18.05.2009, 10:36 | Повідомлення № 60
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
ну да, а ще і профільне навчання мало б.
Пам'ятаю рік 1992. Тато зібрав перший ПК ZX Spectrum Sinclair (монітор - телевізор).
Все вантажилось у 48 Кбайт ОЗУ з касетного магнітофону (3-6 хв).
В мене була ціла купа ігор. Але не дивлячись на це на ПК було ще 16Кбайт ПЗУ - де містився Бейсик. Сам опанував. Перечитав багато журналів в пошуку цікавих програм. І як не дивно, в школі 10-11 клас для мене був зовсім не цікавим. Можливо програмістом треба народитись, а можливо, ще потрібно захопити, показати, навчити цьому.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Який рівень знань програмування у вас??? (Цікаво чого затихають теми з програмування???)
Сторінка 4 з 8«12345678»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.