Вт, 23.10.2018, 05:58
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Який рівень знань програмування у вас??? (Цікаво чого затихають теми з програмування???)
Який рівень знань програмування у вас???
Який рівень знань програмування у вас???
1.Високий - Запрограмую мох і болото (знаю більше 5 мов програмування).[ 18 ][25.00%]
2.Достатній - Знаю як в паскалі організувати цикли і розгалуження, для школи хватить, а більше мені не тра.[ 50 ][69.44%]
3.Нулевий - А нашо воно мені.[ 4 ][5.56%]
Усього відповідей: 72
Varkan Дата: Ср, 02.04.2008, 14:03 | Повідомлення № 1
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
У всіх темах форуму, де задача стоїть написати програму, беруть участь близько 10 людей.
Невже серед 412 зареєстрованих учасників так мало людей знають алгоритмізацію та програмування?
Якшо це так, то як інші викладають програмування в школах?
Напишіть свої думки і аргументуйте відповідь.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Newbie Дата: Пн, 11.05.2009, 11:40 | Повідомлення № 31
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
так, до речі, Вчитель, дуже симпатична задачка! люблю, коли для вирішення задачі не потрібно застосовувати знання математики/фізики/чи ще якоїсь заумної теорії.
але насправді для того, щоб побачити картину, треба давати задачу, яка має кілька рівнів: хтось зробить лише елементарне, хтось трохи більше, а хтось - усе. інакше, якщо всі по нулях (або всі по 100% балів) - то який сенс у такій задачі?
filnick Дата: Пн, 11.05.2009, 13:37 | Повідомлення № 32
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
На превеликий жаль, програмуванням володію не на високому рівні. Сам свого часу освоював Бейсік, потім Паскаль. Хоча в кінці 80-х на початку 90-х і складав тестові, моделюючі програмки на Бейсіку (застосовував їх на УК-НЦ для уроків фізики, математики). Свого часу навіть зробив програму для гри в преферанс (особливо вдало працювала, коли ловила мізер і грали розпаси). Але вся колекція цих програм канула в лєту разом з 5-ти дюймовими дискетами, на яких вони були записані. В кінці 90-х перейшов на Паскаль. Хоча, в принципі, зараз розв'яжу любу шкільну, можливо й олімпіадну задачу з програмування, але в своєму розвитку я зупинився. Не зважаючи на те, що маю книги, підручники та оболонки практично усіх мов програмування. І виходить у мене, як писав dpi
Quote (dpi)
Мечтаю изучить все. Каждый раз иду домой, думаю ну сейчас...
. І так вже майже вісім років.
salal Дата: Пн, 11.05.2009, 15:47 | Повідомлення № 33
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (Varkan)
У всіх темах форуму, де задача стоїть написати програму, беруть участь близько 10 людей.
Невже серед 412 зареєстрованих учасників так мало людей знають алгоритмізацію та програмування?

Сьогодні алгоритмізація та програмування в шкільному курсі інформатики займає щонайбільше 30% та й то в класах певних профілів. В універсальних - це менше 10%. Звідси, на мою думку, і низький інтерес до цієї теми.
До того ж держзапит на програмістів не настільки великий, щоб цією темою цікавилося багато учнів.
Оскільки шкільна інформатика сьогодні є об’єднанням двох досить далеких за змістом і методикою викладання розділів - інформаційних технологій та АП, то всіх вчителів інформатики можна розділити на тих, хто віддає перевагу технологіям, та тих, хто полюбляє програмування. З вказаних вище причин других значно менше ніж перших.
Якщо було б все навпаки: 90% програмування та 10% технологій, то й серед вчителів інформатики було б більше прихильників програмування. Це не обов'язково означає, що ті, хто зараз не любить програмування, були б його прихильниками. Просто був би інший кадровий склад.

Що стосується мене, то свого часу, коли АП займало більше 90% курсу інформатики (кінець 80-х - початок 90-х років), я багато часу витрачав на вивчення мов та методів програмування. Навіть писав АРМи для бухобліку, які довгий час використовувалися в бухгалтерії. Мені це було цікаво. Однак, із зміною змісту і задач шкільного курсу інформатики, став більше уваги приділяти вивченню операційних систем та офісних програм. Менше часу стало залишатися на програмування і згодом інтерес до нього зник. Щоправда, отримані навички нерідко використовую при створенні макросів для Excel та Word.

Відредаговано: salal - Пн, 11.05.2009, 16:02
Вчитель Дата: Вт, 12.05.2009, 22:24 | Повідомлення № 34
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (mouse)
Там 5 операторів з файлами. А все інше всі знають. Можливо і занадто. Варто було дати від простою до складної.

Там не було сказано навіть про те, що обов"язково брати-писати у файл, було сказано про послідовність симвоів... Я знайшов це завдання - воно в мене народилось тоді, коли я читав Паскаль для 2ФІ. Просто з файлами зручніше. До речі, на дитячих олімпіадах, починаючи з тих пір, коли я брав у них участь (як член журі ;) !), прийнято завдання і результати писати/читати у/з файл - так зручніше перевіряти, бо як напишуть, було, "умніки" програми, то перевіряли їх до ранку. А писали тоді на Басіку, Паскалі, Сі - де набрати людей, які оте все прочитають і оцінять...
А щодо простого і складного - хто заважає забити стрінг1 у константу1, а стрінг2 - у змінну1, обидві вивести на друк... Хоча б показати алгоритм компресування...
Цікаво, як такі вчителі пояснюють дітям алгоритм стиснення зображення... Я його пояснюю казочкою про літачок на блакитному небі - буде Ваше бажання - розповім і Вам...

Додано (12.05.2009, 21:24)
---------------------------------------------

Quote (salal)
До того ж держзапит на програмістів не настільки великий, щоб цією темою цікавилося багато учнів.

Люди добрі, подивіться матеріали прес-релізу фірми 1С. В ненці Україні зараз програмістів (фахівців з ІТ ) випускають майже вдвоє менше потреби! Десь пару тижднів тому мені на Промені в прямому ефірі задавали запитання "Чого наші програмісти їдуть за кордон?"... Та й казали, що вже їдуть не програмісти, а недоучені нами студенти. Раніше вистачало і Мелкософту, і Бундесу наших, а тепер - собі не вистачає. Згадайте про Бразилію і футбол - щоб народився один Пеле, потрібно, щоб 100000 дітлахів бігало з м"ячем по пляжу. Хибна установка - програмістів виходить 1%, то 1% і треба навчати азам прграмування. Не буде жодного в результаті!!!!!
JKMZ Дата: Вт, 12.05.2009, 22:32 | Повідомлення № 35
Часто заходить...
Повідомлень: 85
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (Вчитель)
Хибна установка - програмістів виходить 1%, то 1% і треба навчати азам прграмування. Не буде жодного в результаті!!!!!

да, так и есть! ! !
Ktara Дата: Вт, 12.05.2009, 22:38 | Повідомлення № 36
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4054
Нагороди: 38
Рейтинг: 351
JKMZ, поддерживаю, я тоже не настолько сильна в программировании. Мне ближе аналитика :) Да и в группе из 15 человек максимум 2-е кому это надо, все остальные вообще ничего знать не хотят. :)
Ktara Дата: Вт, 12.05.2009, 22:41 | Повідомлення № 37
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4054
Нагороди: 38
Рейтинг: 351
Сразу объясню, чтоб не возникало вопросов - сильным в программировании считаю того, кто действительно Программист с большой буквы, уважаю таких людей. Но таким нужно родится
alex Дата: Вт, 12.05.2009, 22:41 | Повідомлення № 38
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Недоучені студенти (в плані програмування) приходять в школу. У них два варіанти або довчитись алгоритмізації та програмуванню
(правда за це ніхто не платить, це потрібно робити на голому етузазізмі , причому достатньо довгий час)
або довести непотрібність цієї теми в шкільному курсі школи.
Характерно , що проблема необхідності навчання основам алгоритмізації піднімається на різних вітках.
Тих хто відстоює необхідність небагато. Тих хто проти багато. З часом тема затихає. Але через деякий час появляється на інших вітках. І все відбувається по томуж сценарію.
P.S. Вітки методика викладання основ алгоритмізації та програмування задекларовані на форумі , але дальшого
розвитку не отримали. Як Ви думаєте ЧОМУ?
Ktara Дата: Вт, 12.05.2009, 22:43 | Повідомлення № 39
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4054
Нагороди: 38
Рейтинг: 351
Я не говорю что программирование не надо. Я как раз за то, что надо. Основы должны знать. Я за то, чтоб в школе это вывели отдельно, не смешивая с общей программой. тогда и часов бы было больше :) И поработать можно было нормально
alex Дата: Вт, 12.05.2009, 22:49 | Повідомлення № 40
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
А де вчителів взяти? За останні роки рівень знаннь по темі значно знизився. Є як обєктивні так і субєктивні причини.
Кращі ідуть в бізнес . Не кращі в школу. Ну а далі...
salal Дата: Вт, 12.05.2009, 22:51 | Повідомлення № 41
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (salal)
До того ж держзапит на програмістів не настільки великий, щоб цією темою цікавилося багато учнів

Мабуть краще перефразувати цей вислів так: "Популярність професії програміста в нашій державі досить низька. В той час вона вимагає неабиякої підготовки. Звідси невисока зацікавленість учнів".

Spirit Дата: Вт, 12.05.2009, 23:07 | Повідомлення № 42
Сис.адмін
Повідомлень: 406
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Ktara)
Программист с большой буквы, уважаю таких людей. Но таким нужно родится

Неа! Не нужно рождаться таким... меня это проперло в 8 классе и капец, прёт до сих пор! Программистом я стал, но в 8 классе, в 9-ом я под ДОСом написал подобие редактора Paint

Ktara Дата: Вт, 12.05.2009, 23:13 | Повідомлення № 43
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4054
Нагороди: 38
Рейтинг: 351
Quote (Spirit)
Неа! Не нужно рождаться таким.

А это разве не рождение7 Рождение - это не на родовом столе (ребята, сорри за подробности) а когда человек открывает сам себя. Ведь часто этого просто не происходит
Newbie Дата: Вт, 12.05.2009, 23:49 | Повідомлення № 44
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Вчитель)
Я його пояснюю казочкою про літачок на блакитному небі - буде Ваше бажання - розповім і Вам...

прошу-прошу :o

Quote (alex)
Вітки методика викладання основ алгоритмізації та програмування задекларовані на форумі , але дальшого розвитку не отримали. Як Ви думаєте ЧОМУ?

а хіба методика інших розділів інформатики у кращому становищі? зараз справді по методиці на форумі не так багато матеріалів, і програмування тут не виняток

Quote (salal)
Популярність професії програміста в нашій державі досить низька

а оце вже пряме недопрацювання вчителів інформатики - не зуміли показали краси професії програміста (хоча сама професія "програміст" то не зовсім однозначне поняття: кодери справді мало де потрібні, але то вже інше питання). те, що ми не навчимо програмуванню - не страшно, а от прорекламувати професію необхідно!

я не вважаю, що в мене високий рівень знань з програмування (цікаво, я голосувала чи ні?), олімпіадників готувати - це явно не моє. але вважаю, що цей розділ є дуже простим, не бачу потреби його ані виокремлювати, ані вводити в абсолют. навпаки, його варто вплітати в офісні програми (ті ж макроси)

dpi Дата: Ср, 13.05.2009, 07:44 | Повідомлення № 45
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (salal)
Сьогодні алгоритмізація та програмування в шкільному курсі інформатики займає щонайбільше 30% та й то в класах певних профілів.

Программа Каравановой - 50%.

Quote (alex)
А де вчителів взяти?

Программистов в Украине днем с огнем не найти, не говоря уже об учителях, знающих программирование.
Но есть и положительная сторона в этом. По моему наблюдению, те учителя, которые овладевают программирование, меньше внимания начинают уделять технологиям. А многим детям нравится именно последнее.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Який рівень знань програмування у вас??? (Цікаво чого затихають теми з програмування???)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.