 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Сертифікація учителів інформатики
|
| | |
gromko |
Дата: Sa, 11.02.2017, 08:26 | Повідомлення № 1 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Одним з важливих чинників якості освіти є фахова підготовка вчителя. Чи можна щось говорити про вивчення інформатики коли більшість учителів, які її викладають є не фахівцями у цій області, вони не мають потрібних теоретичних знань і у них зовсім відсутні навички програмування. Одним з можливих виходів є запровадження обов'язкової фахової сертифікації вчителів інформатики з вищеозначених питань.
|
|
| |
mudrak |
Дата: Su, 12.02.2017, 16:26 | Повідомлення № 31 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 895
| Цитата gry (  ) як бути з отими різними ... "психологія, філософія освіти, педагогіка...", теорія яких звичайно після ВНЗ забулася... така сама проблема...
|
|
| |
sergey1979 |
Дата: Su, 12.02.2017, 20:13 | Повідомлення № 32 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 435
| Ще трішки свої роздумів (каюсь за шоколадку колегам з англійської штампував сертифікати з цифрових технологій(ну не 30, а хоча б 29 :))) ) Сертифікація (витяг з української Вікіпедії)
Сертифіка́ція — діяльність уповноважених органів з підтвердження відповідності товару (роботи, послуги) не обов'язковим(ЗУ "Про стандартизацію" Розд. 1 ст.1) вимогам стандарту і видачі документа відповідності. Для сертифікації продукції використовуються різні нормативно-технічні документи, стандарти, а щодо експортної продукції, крім перерахованих, міжнародні і національні стандарти інших країн. Сертифікація (англ. Certification) – процедура, за допомогою якої визнаний в установленому порядку орган документально засвідчує відповідність продукції, систем якості, систем управління якістю, систем управління довкіллям, персоналу встановленим законодавчим вимогам. [1]
// Для всіх напевне цікаве те, що виділив червоним
З англійської версії
Certification refers to the confirmation of certain characteristics of an object, person, or organization. This confirmation is often, but not always, provided by some form of external review, education, assessment, or audit. Accreditation is a specific organization's process of certification. ypes[edit]One of the most common types of certification in modern society is professional certification, where a person is certified as being able to competently complete a job or task, usually by the passing of an examination and/or the completion of a program of study. Some professional certifications also require that one obtain work experience in a related field before the certification can be awarded. Some professional certifications are valid for a lifetime upon completing all certification requirements. Others expire after a certain period of time and have to be maintained with further education and/or testing. Certifications can differ within a profession by the level or specific area of expertise to which they refer. For example, in the IT Industry there are different certifications available for software tester, project manager, and developer. Also, the Joint Commission on Allied Health Personnel in Ophthalmology offers three certifications in the same profession, but with increasing complexity. Certification does not designate that a person has sufficient knowledge in a subject area, only that they passed the test.[1] Certification does not refer to the state of legally being able to practice or work in a profession. That is licensure. Usually, licensure is administered by a governmental entity for public protection purposes and a professional association administers certification. Licensure and certification are similar in that they both require the demonstration of a certain level of knowledge or ability. Another common type of certification in modern society is product certification.
Цитата gromko (  ) вони не мають потрібних теоретичних знань і у них зовсім відсутні навички програмування
// Зверніть увагу на виділене підкресленням і особливо збільшене - все таки сертифікація це лише тест (Passed/Failed) Ми ж проходили Інтели, Цифрові та пінші технології і знову ізобретаєм вєлосипед. Ну можна й не проти ЗНО з фаху, але тоді дайте з рік підготовки (як школярам), а не підготовка між випускними, зустрічами, зошитами, педрадами тд. тп
Відредаговано: sergey1979 - Su, 12.02.2017, 20:18 |
|
| |
Sergey07 |
Дата: Mo, 13.02.2017, 19:07 | Повідомлення № 33 |
Новий користувач
Повідомлень: 3
| Сама задумка сертифікації заслуговує на увагу і підтримку. Головне, щоб не вийшло як завжди. Треба добре поміркувати як її проводити, бо інформатику справді часто викладають м'яко кажучи "сторонні" люди. Це наслідок відношення держави до вчителів, бо навіть більш-менш розумний випускник ВУЗу в приватній фірмі отримуватиме зарплату вищу, ніж вчитель з 20-річним стажем та купою звань/доплат.
|
|
| |
draker |
Дата: Tu, 14.02.2017, 12:01 | Повідомлення № 34 |
IT school admin
Повідомлень: 279
| Сама задумка сертифікації є нікому не потрібною. Диплом учителя інформатики є найкращим сертифікатом. Методику викладення предмету як сертифікувати? Чи це не потрібний артефакт? А може це все-таки головна складова оцінювання роботи вчителя? Чи сертифікуємо лише знання? Що пропонується сертифікувати? а) у молодшій - знання "Сходинок"? Paint? З присвоєнням ступеня магістр Scratch? б) крім Pascal у середній школі інших мов програмування у програмі інформатики немає. Великий магістр Pascal?
/гіпербола/ При серверному тестуванні прибиральниця Галя посадить за клавіатуру племінника Колю з місцевого політеху, то вона успішно пройде сертифікацію, а потім повісить папірець сертифікат на стіну і до неї не під'їдеш. Чи збирати всіх вчителів району в одній залі, відбирати смартфони і т.д. (ЗНО - залежне непотрібне оцінювання?).
Якщо людина (вибачте, помилився) учитель знає свою справу і вкладає всі зусилля, вона і з Delphi на Lazarus за вихідні перейде і в питаннях ООП дасть фору більшості випускників Полутеха. Не треба думати, що на периферії інформатику викладають лише "прибиральниці". ІМХО це марнотратство часу, зусиль та ресурсів.
Відредаговано: draker - Tu, 14.02.2017, 12:59 |
|
| |
Bandalak |
Дата: Tu, 14.02.2017, 12:45 | Повідомлення № 35 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6386
| Диплом це звичайно добре. У всіх вчителів є диплом. Але з часом теоретичні знання забуваються, потрібно постійно займатися самоосвітою, щоб тримати себе у формі. Та й вивчають в універах не завжди те, що потрібно у школі. Так що раціональне зерно у сертифікації є. Цього року вже пробували провести сертифікацію на курсах підвищення кваліфікації вчителів математики. Завдання дали із ЗНО-2012. Із групи 25 чоловік тільки троє здали нижче 170 балів, ще п'ятеро нижче 180, дванадцятеро нижче 190 і п'ятеро вище 190 балів. Так що при розумному підході у цьому нічого страшного немає.
Але я боюся, щоб в цьому питанні у нас не перегнули палку! На сертифікацію потрібно виносити тільки питання по діючих на даний момент шкільних програмах, щоб перевірити, чи може даний вчитель навчити учнів програмового матеріалу. Головне, щоб не натикали зарозумних теоретичних питань, які у школі не використовуються. Також питання з Педагогіки+Психології+ загальної Методики можуть викликати проблеми. Краще взагалі звести ці питання до мінімуму.
Не подумайте, що я Лев і дуже хочу сертифікації. Просто все потрібно робити розумно, без зайвого фанатизму!
|
|
| |
ALEKS |
Дата: Tu, 14.02.2017, 14:01 | Повідомлення № 36 |
Активний учасник
Повідомлень: 527
| Цитата Bandalak (  ) Цього року вже пробували провести сертифікацію на курсах підвищення кваліфікації На курсах підвищення кваліфікації потрібно вчити вчителів! А то всі тільки перевіряти хочуть...
|
|
| |
skif |
Дата: We, 15.02.2017, 00:14 | Повідомлення № 37 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 449
| Цитата swetikccc (  ) Будемо і ми здавати методику з філософією, для мене це буде найважче, на жаль.
|
|
| |
gromko |
Дата: We, 15.02.2017, 07:29 | Повідомлення № 38 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Цитата draker (  ) Сама задумка сертифікації є нікому не потрібною. Диплом учителя інформатики є найкращим сертифікатом. Більше половини вчителів, які викладають інфрматика не є за фахом вчителями інформатики.
Цитата draker (  ) крім Pascal у середній школі інших мов програмування у програмі інформатики немає. С, Python, Java, Visual Basic - ті, що реально вже використовуються
Цитата draker (  ) Якщо людина (вибачте, помилився) учитель знає свою справу і вкладає всі зусилля, вона і з Delphi на Lazarus за вихідні перейде Delphi та Lazarus - практично одне і теж саме.
Цитата draker (  ) і в питаннях ООП дасть фору більшості випускників Полутеха. ООП в школі не вивчаєть (поліморфізм, інкапсуляція, наслідування)
Цитата draker (  ) Не треба думати, що на периферії інформатику викладають лише "прибиральниці". Ніхто так і не думає.
|
|
| |
gry |
Дата: We, 15.02.2017, 09:27 | Повідомлення № 39 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1160
| Цитата gromko (  ) Delphi та Lazarus - практично одне і теж саме. Майже всі навчальні програми, які я давненько писав на Делфі на Лазарусі пішли аж бігом. (Ctrl+C, Ctrl+V). Може, якщо копнути глибше і є якісь відмінності, але на рівні шкільних навчальних проектів іде все з Делфі. (Протестував близько 50-ти програм)
|
|
| |
swetikccc |
Дата: We, 15.02.2017, 12:39 | Повідомлення № 40 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Цитата gromko (  ) ООП в школі не вивчаєть (поліморфізм, інкапсуляція, наслідування) 1 Це принципи ООП 2 Основа об'єкт, його властивості, методи і події. 3 Створюючи кнопочку ви не знаючи принципів, ними користуєтеся.
|
|
| |
volevikt |
Дата: We, 15.02.2017, 16:23 | Повідомлення № 41 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
| В. Громовий: педосвіта як вимога втратила актуальність
|
|
| |
DPV |
Дата: We, 15.02.2017, 19:18 | Повідомлення № 42 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
| Цитата gromko (  ) Чи можна щось говорити про вивчення інформатики коли більшість учителів, які її викладають є не фахівцями у цій області, вони не мають потрібних теоретичних знань і у них зовсім відсутні навички програмування. Одним з можливих виходів є запровадження обов'язкової фахової сертифікації вчителів інформатики з вищеозначених питань. Цитата gromko (  ) Більше половини вчителів, які викладають інфрматика не є за фахом вчителями інформатики. Маємо те що маємо. Але, за "Фаберже" не вчителів потрібно брати, створювати їм сертифікації, а тих хто ставить викладати не фахівців, - це починаючи з відділів освіти і впершу чергу саме МОН, що до цього довели.
Цитата Bandalak (  ) Диплом це звичайно добре. У всіх вчителів є диплом.Але з часом теоретичні знання забуваються, потрібно постійно займатися самоосвітою, щоб тримати себе у формі. Та й вивчають в універах не завжди те, що потрібно у школі.
А до чого сертифікація - триматися у формі. Для цього повинні бути добрі курси підвищення кваліфікації, на останніх курсах читали лекції, ті що й 10 років тому (у себе для всіх курсів один збірник і на наступні візьму) .
|
|
| |
oksanka120 |
Дата: We, 15.02.2017, 19:26 | Повідомлення № 43 |
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
| Цитата gromko (  ) Більше половини вчителів, які викладають інфрматика не є за фахом вчителями інформатики. "розстрілять" казав товариш Сталін і набратти нових, потім їх розтрілять
Цитата gromko (  ) ООП в школі не вивчаєть (поліморфізм, інкапсуляція, наслідування) ага і супергіпертряперкулермеханізація
|
|
| |
Bandalak |
Дата: We, 15.02.2017, 21:11 | Повідомлення № 44 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6386
| Цитата oksanka120 (  ) "розстрілять" казав товариш Сталін і набратти нових, потім їх розтрілять
Щоб одного розстріляли - решта би за ніч вивчила всі існуючі та неіснуючі мови програмування, і далі розстрілювати було б не потрібно!
А якщо серйозно, то треба нарешті поділити Інформатику на ІКТ та програмування. ІКТ нехай викладають технологи, а програмування - математики. Адже на матфаці програмування викладається на рівні!
|
|
| |
sergey1979 |
Дата: We, 15.02.2017, 22:05 | Повідомлення № 45 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 435
| Так розумію, лінія знань зростає так технолог - математик.... А якщо в дипломі чисто інформатик? Це вже нірвана ?
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |