Чт, 27.04.2017, 23:38
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 2 з 4«1234»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Сертифікація учителів інформатики (Сертифікація учителів інформатики)
Сертифікація учителів інформатики
Чи підтримуєте Вм обов'язкову фахову сертифікацію вчителів інформатики?
1.Так, це засіб покращення фахової компетентності вчителів[ 8 ][40.00%]
2.Так, підтримую за певних умов.[ 4 ][20.00%]
3.Можливо, коли я вийду на пенсію.[ 1 ][5.00%]
4.Скоріше не підтримую, сказати складно.[ 0 ][0.00%]
5.Не підтримую з особистих причин.[ 1 ][5.00%]
6.Не підтримую, бо це засіб дискредитації вчителя.[ 5 ][25.00%]
7.Це питання варто винести на розгляд у майбутньому.[ 1 ][5.00%]
8.Відмовляюсь відповідати.[ 0 ][0.00%]
Усього відповідей: 20
gromko Дата: Сб, 11.02.2017, 09:26 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2361
Нагороди: 19
Рейтинг: 273
Одним з важливих чинників якості освіти є фахова підготовка вчителя. Чи можна щось говорити про вивчення інформатики коли більшість учителів, які її викладають є не фахівцями у цій області, вони не мають потрібних теоретичних знань і у них зовсім відсутні навички програмування. Одним з можливих виходів є запровадження обов'язкової фахової сертифікації вчителів інформатики з вищеозначених питань.
mul44 Дата: Сб, 11.02.2017, 23:49 | Повідомлення № 16
Наполегливий учасник
Повідомлень: 791
Нагороди: 2
Рейтинг: 41
Цитата draker ()
так-так, не у всіх Лінукс ліцензія GNU GPL
Назвіть мені відомий дистр Лінукса, який має іншу ліцензію, і який можна і треба використовувати в школі.
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 12.02.2017, 00:30 | Повідомлення № 17
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3494
Нагороди: 27
Рейтинг: 240
Цитата swetikccc ()
Шановні я вже повідомля що буде 4 рівні.
Перші два здає молодша школа, це методика і тому подібне.
Будемо і ми здавати методику з філософією, а в додачу предмет

А будуть магові 4 рівня платити більше ніж тим, хто тулиться на другому? Якщо ні, то це якийсь развод.
Цитата W-w-W ()
Скільки вже було тем створено, прохань, що давайте будем ділитись хто чим вміє і програмуванням теж,

А як ним ділитись? Я кілька разів (давно) пробував аналізувати розв'язки сильних учасників обласних олімпіад. Буквально після перших 5-10 команд опускаються руки... Був колись максимальний варіант: написав програму, яка працювала, робила правильне виведення (якась рекурсія з перестановками), але сам не міг толком зрозуміти, як вона працює. А тут ще й ділитись :)
Це виглядатиме якось так:
Задача D (сам придумав): http://zoi2014.at.ua/index/umovi/0-28


Розв'язок (потратив кілька вечорів. Користуйтесь): http://zoi2014.at.ua/index/avtorski_rozv_39_jazki/0-32


Якщо понизити рівень - не зможемо диференціювати "верхівку".


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Нд, 12.02.2017, 00:30
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 12.02.2017, 00:35 | Повідомлення № 18
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3494
Нагороди: 27
Рейтинг: 240
Цитата fox11 ()
А не хотите вспомниь Гомельского, тренера сборной СССР по баскетболу. Он все умел делать, что и его девочки?

Ну, щось він таки вмів (Википедия): "Выступал за ленинградские баскетбольные команды «СКИФ» (1945—1948) и СКА (1949—1953), защитник".
Bandalak Дата: Нд, 12.02.2017, 01:18 | Повідомлення № 19
Лідер форуму
Повідомлень: 5084
Нагороди: 33
Рейтинг: 231
Цитата Пилипчук_О_П ()
Якщо понизити рівень - не зможемо диференціювати "верхівку".

Для цього і є 5 задач.
Кожна задача різної складності, так щоб можна було диференціювати не тільки верхи, а й низи та середину. Правда на останніх олімпіадах низи не було чим диференціювати, вони отримали нулі!
fox11 Дата: Нд, 12.02.2017, 09:56 | Повідомлення № 20
Тут живе...
Повідомлень: 152
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата Ковальчук_Олександр ()
Окрім того - олімпіада - це велика додаткова позаурочна робота, яка не оплачується, але яку заставляють виконувати. А зараз після підвищення зарплати очікуйте півищеня вимог до всього...
И это все на фоне полного безразличия и инфантильности детей. Фанаты вымирают как класс. Раньше за мной бегало по 5 энтузиастов с параллели, сейчас по одному не найдешь. (Мотивацией занимаюсь больше чем надо.)

Додано (12.02.2017, 08:56)
---------------------------------------------
Цитата Пилипчук_О_П ()
Розв'язок (потратив кілька вечорів. Користуйтесь)
"Достойный" ответ. А вот такие условия, с Петьками которые задумались, меня всегда раздражают. Особенно много воды стало в ИКТ заданиях. Вспотеешь, пока до сути доберешься с этими Петьками и Маньками.


Відредаговано: fox11 - Нд, 12.02.2017, 09:57
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 12.02.2017, 10:07 | Повідомлення № 21
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3494
Нагороди: 27
Рейтинг: 240
Цитата fox11 ()
А вот такие условия, с Петьками которые задумались, меня всегда раздражают. Особенно много воды стало в ИКТ заданиях.

Ця "вода" називається "компетентнісна задача". :)
Якщо серйозно, то задачу з "водою" цікаво читати не тільки тим учням які належать до типу "людина-знакова система". Якщо всі задачі формулювати формалізовано - втратимо частину потенційних "програмістів".
Bandalak Дата: Нд, 12.02.2017, 10:30 | Повідомлення № 22
Лідер форуму
Повідомлень: 5084
Нагороди: 33
Рейтинг: 231
"Водою" у задачу вводиться нова компетентність - вміння вгадувати і передбачувати! B)
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 12.02.2017, 10:40 | Повідомлення № 23
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3494
Нагороди: 27
Рейтинг: 240
Цитата Bandalak ()
"Водою" у задачу вводиться нова компетентність - вміння вгадувати і передбачувати! B)

Вміння застосувати знання в реальній ситуації.
Bandalak Дата: Нд, 12.02.2017, 10:43 | Повідомлення № 24
Лідер форуму
Повідомлень: 5084
Нагороди: 33
Рейтинг: 231
Та нічого реального в таких умовах немає. То є заплутана фантастика, дуже часто неоднозначна!
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 12.02.2017, 11:06 | Повідомлення № 25
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3494
Нагороди: 27
Рейтинг: 240
Цитата Bandalak ()
дуже часто неоднозначна!

Тут не погоджусь. Неоднозначність є в поганих задачах. Тоді виникає потік справедливих питань, наприклад, від учасників олімпіади.
fox11 Дата: Нд, 12.02.2017, 14:09 | Повідомлення № 26
Тут живе...
Повідомлень: 152
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Больше нравятся задачи четко сформулированные, 1-2 предложения, а не романы. Это субъективное мнение.
mudrak Дата: Нд, 12.02.2017, 15:40 | Повідомлення № 27
Активний учасник
Повідомлень: 552
Нагороди: 2
Рейтинг: 27
Не тільки в інформатиків така морока (сертифікація). Обласна методистка повідомила в напівприватній бесіді, що вже придумали критерії для рівня знань для вчителів іноземної мови: не здаси на С1 - понижують категорію до другої, не дотягнеш до В2 - міняй професію! От тільки не придумали ЯК і ХТО буде таку сертифікацію проводити щоб "числом поболее, ценой подешевле", бо здати езамени у котрійсь з "буржуйських" контор коштує 30-50 тис.грн!...Скоріш за все, буде якась "порнуха" за зразком міліцейської атестації...
sergey1979 Дата: Нд, 12.02.2017, 16:20 | Повідомлення № 28
Прописаний назавжди
Повідомлень: 355
Нагороди: 1
Рейтинг: 18
Незабаром будемо мати репетиторів з сертифікації ;) . Дуже неоднозначна ця сертифікація... Однозначно, що знати та навчити не у всіх перетинається.
P.S. 40 спеціалістів-непедагогів прийдуть у школи
gry Дата: Нд, 12.02.2017, 16:35 | Повідомлення № 29
Наполегливий учасник
Повідомлень: 964
Нагороди: 2
Рейтинг: 86
Цитата mudrak ()
Не тільки в інформатиків така морока (сертифікація).
Та з інформатикою розберуся, а от як бути з отими різними ... "психологія, філософія освіти,  педагогіка...", теорія яких  звичайно після ВНЗ забулася... По новому "зубрити "" ?
Ruslan_Pr Дата: Нд, 12.02.2017, 17:19 | Повідомлення № 30
Часто заходить...
Повідомлень: 66
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Цитата Ковальчук_Олександр ()
Вже навіть "двоюшник" знає

Воно то так. Але у різних школах є різні "двоюшники". Є школи, де в класі 5-10 учнів і для них завдання 2*2/(2+2) порою непосильне. Зрозуміло, що проблема з математикою і це головна біль не вчителя інформатики чи вчителя з нахилом інформатики. То тут і рівень вчителя буде нижчим. Тому що для чого "парити мозги", якщо твоїх знань для них вистачить. І якщо вони перепишуть малесеньку програмку в Лазарусі із скріншоту, то це вже велика подія.
Я теж за сертифікацію вчителів, але в межах розумного.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Сертифікація учителів інформатики (Сертифікація учителів інформатики)
Сторінка 2 з 4«1234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.