Вт, 25.07.2017, 17:37
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 41234»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Сертифікація учителів інформатики (Сертифікація учителів інформатики)
Сертифікація учителів інформатики
Чи підтримуєте Вм обов'язкову фахову сертифікацію вчителів інформатики?
1.Так, це засіб покращення фахової компетентності вчителів[ 8 ][38.10%]
2.Так, підтримую за певних умов.[ 5 ][23.81%]
3.Можливо, коли я вийду на пенсію.[ 1 ][4.76%]
4.Скоріше не підтримую, сказати складно.[ 0 ][0.00%]
5.Не підтримую з особистих причин.[ 1 ][4.76%]
6.Не підтримую, бо це засіб дискредитації вчителя.[ 5 ][23.81%]
7.Це питання варто винести на розгляд у майбутньому.[ 1 ][4.76%]
8.Відмовляюсь відповідати.[ 0 ][0.00%]
Усього відповідей: 21
gromko Дата: Сб, 11.02.2017, 09:26 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2411
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Одним з важливих чинників якості освіти є фахова підготовка вчителя. Чи можна щось говорити про вивчення інформатики коли більшість учителів, які її викладають є не фахівцями у цій області, вони не мають потрібних теоретичних знань і у них зовсім відсутні навички програмування. Одним з можливих виходів є запровадження обов'язкової фахової сертифікації вчителів інформатики з вищеозначених питань.
Bandalak Дата: Сб, 11.02.2017, 10:08 | Повідомлення № 2
Лідер форуму
Повідомлень: 5206
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Все правильно.
Тільки потрібно зробити перехідний період.
Інакше з наступного 1 вересня може статися гострий дефіцит вчителів Програмування!
Ruslan_Pr Дата: Сб, 11.02.2017, 10:57 | Повідомлення № 3
Часто заходить...
Повідомлень: 66
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
А їх і так гострий дефіцит. Можливо і місті їх більше, а в селі не вистачає. Тому що ті випускники, які закінчуюють педагогічні навчальні заклади по напрямку інформатика не йдуть назад у село з декількох причин: мала зарплата, не хочуть жити у селі, не хочуть працювати в школі.
Ви уявляєте вчителя інформатики, який не вміє встановити Віндовс на комп'ютері. То про яке програмування може бути мова?
ПС. Може я помиляюсь.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 11.02.2017, 11:07 | Повідомлення № 4
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3605
Нагороди: 27
Рейтинг: 277
Цитата gromko ()
Одним з можливих виходів є запровадження обов'язкової фахової сертифікації вчителів інформатики з вищеозначених питань.
А якщо спрацює по максимуму і всіх, хто не володіє - звільнять? Чи яким може бути вердикт після (не)сертифікації? І чому тільки для інформатиків її потрібно запроваджувати? Взагалі, зараз існує практика випускати з університетів людей з трійками в дипломі? Якщо так, то який рівень фахової компетентності від них варто очікувати?
swetikccc Дата: Сб, 11.02.2017, 12:51 | Повідомлення № 5
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3745
Нагороди: 23
Рейтинг: 331
Шановні я вже повідомля що буде 4 рівні.
Перші два здає молодша школа, це методика і тому подібне.
Будемо і ми здавати методику з філософією, а в додачу предмет
Цитата Ruslan_Pr ()
Ви уявляєте вчителя інформатики, який не вміє встановити Віндовс на комп'ютері. То про яке програмування може бути мова?ПС. Може я помиляюсь.
Помиляєтеся.
Я знаю дітей які брали перші місця на Україні, але не вміли встановлювати Вікна
Ruslan_Pr Дата: Сб, 11.02.2017, 14:10 | Повідомлення № 6
Часто заходить...
Повідомлень: 66
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Цитата swetikccc ()
Я знаю дітей які брали перші місця на Україні, але не вміли встановлювати Вікна
Я думаю, що ці діти працювати в школу не підуть.
SLKuty Дата: Сб, 11.02.2017, 14:36 | Повідомлення № 7
Монтажер
Повідомлень: 805
Нагороди: 6
Рейтинг: 103
Цитата swetikccc ()
брали перші місця на Україні, але не вміли встановлювати Вікна
Встановлювати Вінду набагато простіше ніж перші місця на Україні. Вони не хочуть опускатися так низько.

Сертифікація потрібна і чим вищий рівень - тим вища зарплата. Але як її провести чесно - це складне питання


Відредаговано: SLKuty - Сб, 11.02.2017, 14:39
gromko Дата: Сб, 11.02.2017, 15:11 | Повідомлення № 8
Лінуксоїд
Повідомлень: 2411
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Цитата SLKuty ()
Сертифікація потрібна і чим вищий рівень - тим вища зарплата. Але як її провести чесно - це складне питання


Теоретична частина - тести, на кшталт ЗНО, практична - складання програм з їх автоматизованою перевіркою на сервері (подібно до олімпіади з програмування).
Зрозуміло, що завдання не будуть братися з олімпіад ІІІ-IV рівня - вчитель повинен показати. що він вміє програмувати на рівні, який він вимагає від учнів.
Теоретичну частину теж можна проводити в онлайні - є досить багато засобів для реалізації тестування. Обмежений час, присутність колег, які будуть виконувати подібні завдання і найпростіший контроль (хоча б в ІППО)
gromko Дата: Сб, 11.02.2017, 15:12 | Повідомлення № 9
Лінуксоїд
Повідомлень: 2411
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Цитата swetikccc ()
Я знаю дітей які брали перші місця на Україні, але не вміли встановлювати Вікна

Я знаю досить багато висококласних програмістів, які жодного разу в житті не встановлювали операційної системи
draker Дата: Сб, 11.02.2017, 16:30 | Повідомлення № 10
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 1
Рейтинг: 22
А давайте винайдемо велосипед... А давайте поліцію знов перейменуємо у міліцію...
Учитель інформатики - не програміст і не системний адміністратор.
Якщо є бажання вчителя  - є сталі процедури здобуття сертифікатів і з програмування і з системного адміністрування (Microsoft, RHEL etc). Якщо це буде додатково винагороджуватись - я тільки за. Засобів контролю над якістю викладання предмету вчителя (не тільки інформатики) і так достатньо.
Досить експериментів.

А ось введення посади системного адміністратора (IT school admin) давно назріло. Не інженера з електроніки, не лаборанта класу. Підключення провайдерів з пільговим Інтернетом, адміністрування серверів, ПК (в т.ч. і встановлення ліцензійних Лінукс або "Вікон",  (так-так, не у всіх Лінукс ліцензія GNU GPL)), встановлення та налаштування ліцензійного (або опенсорсного) ПЗ, у т.ч. і систем управління класом, планування та прокладання локальних мереж, організація відеоспостереження, система електронного документообігу, принтери, ремонт "заліза" або його організація, забезпечення інформаційної безпеки, ведення технічної документації, участь у закупівлях ПЗ та "заліза", консультування користувачів, перелік можливо продовжувати.... Не забути ще про сайт школи.
Якщо у школі приблизно 50 учителів - це 50 ПК + 2-3 комп'ютерні класи по 15 ПК + бібліотека (5 ПК). Директор, секретар, бухгалтерія, завучі - це святе. От і набігає сотня з хвостиком. Ось де потрібен спеціаліст з сертифікатом.

Якщо є бажання до інновацій і відповідні кошти - подумайте над цим. Вибачте, якщо відійшов від теми.
W-w-W Дата: Сб, 11.02.2017, 18:01 | Повідомлення № 11
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2707
Нагороди: 10
Рейтинг: 196
в поліції зробили сертифікацію, всі знають чим закінчилось, таке саме буде в освіті

Мене дивує поведінка колег, таке враження, що хто знає програмування то уровень "бога", а хто ні, то "лузери" і можна говорити в їх адресу що хоч і як хоч. Да я його ледь поверхово знаю, але намагаюсь за новими програмами сам його освоювати, важко, але для шкільного рівня якось з часом все вийде, а от на олімпіади не вистачить мене. А тут такі лозунги, що вчителі інформатики, це не ті, що потрібні і так далі.

Кожного разу щось нове і нове про вчителів:
-на рівні держави вони ніхто;
-в школі вони ніхто;
-для батьків ніхто;
-для суспільства вони ніхто;
-а тепер інформатикам інформатики заважають, браво, такого ще не було, респект і уважуха всім

Скільки вже було тем створено, прохань, що давайте будем ділитись хто чим вміє і програмуванням теж, все закінчувалось балачками, часто насмішками, які відбивали намагання взагалі щось робити, а тепер давайте сертифікацію зробим, та ще по програмуванню, бо воно саме важливе, а все решта непотрібно.

Цитата gromko ()
Одним з можливих виходів є запровадження обов'язкової фахової сертифікації вчителів інформатики з вищеозначених питань.

чесно, після таких пропозицій, руки опускаються працювати, та і тим, що прийдуть в школу працювати, а точніше не прийдуть, їм воно не буде потрібно, і матимемо через деякий час що заслужили.
всім всього найкращого!
fox11 Дата: Сб, 11.02.2017, 19:04 | Повідомлення № 12
Тут живе...
Повідомлень: 158
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата gromko ()
Зрозуміло, що завдання не будуть братися з олімпіад ІІІ-IV рівня - вчитель повинен показати. що він вміє програмувати на рівні, який він вимагає від учнів.
А не хотите вспомниь Гомельского, тренера сборной СССР по баскетболу. Он все умел делать, что и его девочки?
gromko Дата: Сб, 11.02.2017, 19:06 | Повідомлення № 13
Лінуксоїд
Повідомлень: 2411
Нагороди: 20
Рейтинг: 295
Цитата draker ()
Учитель інформатики - не програміст і не системний адміністратор.

Учитель інформатики повинен вміти програмувати на рівні, який вимагає програма від учнів 6-11 класів. Ви не згодні?

Вчитель-сисадмін? Навіщо? Хоча в реаліях наших шкіл це є звичайною практикою.

Цитата draker ()
Засобів контролю над якістю викладання предмету вчителя (не тільки інформатики) і так достатньо.

Значна кількість вчителів, що викладають інформатику, "довантажені" нею, реально вони вчителі біології, зарубіжної літератури, фізики, математики, іноземної мови. Для них, у більшості, що ІКТ, що ОАП - порожні слова. Мені прийшлося відвідати дуже багато уроків інформатики у різних вчителів і у різних регіонах України - є вчителі, які за освітою не інформатики (вчителька початкових класів, до прикладу), але вона опанувала шкільну інформатику самостійно, викладає у молодшій і основній школі, і є значно кращим вчителем ніж багато хто з тих, що маж диплом вчителя інформатики, але є такі, які не знають, ані навчального матеріалу, ані програмних вимог, і таких, на жаль дуже багато.
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 11.02.2017, 19:41 | Повідомлення № 14
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3627
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Цитата gromko ()
Учитель інформатики повинен вміти програмувати на рівні, який вимагає програма від учнів 6-11 класів. Ви не згодні?
Це звучить як аксіома, важко не погодитись. Візьмемо для прикладу нинішній 8-й клас, програма дуже схожа на стару програму 11 класу, правда кількість годин значно збільшилась. Особисто в мене програмування заплановано з початку семестру і до кінця квітня. Дітям подобається Object Pascal (Delphi) і Lazarus нормальне середовище. Дуже багато уваги приділив подіям та їх обробникам. Вже навіть "двоюшник" знає, що після настання події для певного об’єкта (візуального компонента), активується процедура - обробник події, яка містить серію команд і фактично використовуючи обробники подій ми можемо досягати поставленої мети, зробити той чи інший компонент функціональним. Розглянули змінні величини, типи даних, компонент "Текстове поле", оператор присвоювання. Через пару уроків зробимо проект "Калькулятор". Далі - розгалуження, цикли. Все зрозуміло. На шкільному рівні нічого надскладного не бачу і вважаю шкільну програму з інформатики посильною для всіх колег. А от олімпіадний рівень, навіть ІІ етап - то вже рівень студента 5 курсу КПІ. Вибачте, на таке я не підписувався. Занадто воно вже виходить за рамки шкільної програми з інформатики. Купа складних і непотрібних рядовому вчителю теорій. Вимагає неабиякого терпіння і цілеспрямованості від самого учня. Термін підготовки призера ІІІ етапу - 3-5 років. Олімпіада з інформатики (програмування) стартувала з досить посильного рівня, а за 20 з лишнім років цей рівень зріс просто до недосягненних висот і реально навіть з задачами ІІ етапу в Україні можуть працювати не велика кількість вчителів інформатики. Про ІІІ-IV етапи нема що і говорити.
Я за комплексну олімпіаду, яка буде містити половину завдань з ІКТ, половину з програмування. І рівень задач з програмування треба значно опустити, ті задачі, що зараз для ІІ етапу можна сміливо давати на ІІІ етапі, тоді буде якийсь толк.
Окрім того - олімпіада - це велика додаткова позаурочна робота, яка не оплачується, але яку заставляють виконувати. А зараз після підвищення зарплати очікуйте півищеня вимог до всього...
swetikccc Дата: Сб, 11.02.2017, 20:41 | Повідомлення № 15
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3745
Нагороди: 23
Рейтинг: 331
А тут ше поділ подавай на програмування і ІКТ ;)

В математиці 2+2=4
А в методиці чи чомусь подібному? ;)
А здавати будемо. B)


Відредаговано: swetikccc - Сб, 11.02.2017, 20:46
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Сертифікація учителів інформатики (Сертифікація учителів інформатики)
Сторінка 1 з 41234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.