Вт, 28.03.2017, 03:27
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 4 з 12«1234561112»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Мова програмування для школи (Мова програмування для школи)
Мова програмування для школи
Яку мову програмування варто вивчати в школі?
1.Алгоритмічну мову[ 8 ][18.18%]
2.C[ 13 ][29.55%]
3.Java[ 5 ][11.36%]
4.Logo[ 0 ][0.00%]
5.Pascal[ 19 ][43.18%]
6.Python[ 10 ][22.73%]
7.Scratch[ 12 ][27.27%]
8.Visual Basic[ 6 ][13.64%]
9.Іншу[ 8 ][18.18%]
Усього відповідей: 44
FutureTeacher Дата: Вт, 31.03.2015, 19:36 | Повідомлення № 1
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Розкажіть колегам яку мову програмування варто вивчати в школі? Яку використовуєте Ви? Чому?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:10
Ktara Дата: Сб, 21.11.2015, 08:36 | Повідомлення № 46
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3704
Нагороди: 36
Рейтинг: 254
У меня ребенок в третьем классе, ну не учат они отрицательные числа :) А остальное им подается не в математическом варианте а больше в логическом :)
Можно почитать программу по математике. конечно, но вряд ли там во втором классе (да и в третьем) найдется упоминание про отрицательные числа

Во нашла.
У 4 класі вперше запроваджуються дроби. Спочатку розглядають знаходження частини числа і числа за його частиною; поняття чи­сельника і знаменника, читання дробів, потім - знаходження дробу числа (визначення числа за його дробом тут не передбачено)
У 6 класі відбувається розширення числових множин - вводяться додатні та від'ємні числа, дії з ними (множина цілих чисел і множина раціональних чисел)
fox11 Дата: Сб, 21.11.2015, 08:45 | Повідомлення № 47
Тут живе...
Повідомлень: 140
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
"Детям скретч изучать интереснее"
Ну и что?
swetikccc Дата: Сб, 21.11.2015, 09:51 | Повідомлення № 48
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3612
Нагороди: 22
Рейтинг: 300
Інформатика в школі не програмування і офіс, це розвиток дитини .

В фізиці, он постійно вчать те що в математиці будуть вчити через рік.
І не просто ознайомитися, а використовувати в обчисленнях при рішенні задач.

Цитата fox11 ()
"Детям скретч изучать интереснее"Ну и что?
Є мотиввація до навчання і з під палки може бути тільки видимість навчання.

Алгоритмізацію вчиться на любій мові.
С++ в житті наприклад, це те що вчать в школі.
Перейти з мови на мову, зацікавленій людині досить легко, але краще зразу вчити мову яка використовується на виробництві.

Один мій учень розповідав про небо і землю, коли викладач по програмуванню просто теоретик, а інший був практиком.
Так у нас в основном теоретики, бо практики гроші заробляють.
gromko Дата: Сб, 21.11.2015, 11:57 | Повідомлення № 49
Лінуксоїд
Повідомлень: 2339
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата Пилипчук_О_П ()
"Як вимірювати температуру повітря? (2 клас. Природознавство)". Серед завдань: "Прочитайте показники термометра: -16°; +21°; -7°; 0°.", "При якій температурі буде тепліше: +12° чи -12°?".

У 2 класі НЕ ВВОДИТЬСЯ ПОНЯТТЯ ВІД’ЄМНОГО ЧИСЛА - на основі життєвого досвіду учні приходять до думки, що +20° - тепло, -20° - холодно, не йде мова про операції з від’ємними числами. Я не заперечую того факту, що Скретч МОЖНА з успіхом використовувати і в молодшій школі, але не з усіма учнями і не усіма вчителями інформатики.

Цитата Пилипчук_О_П ()
На уроках "іграшкового" програмування

На уроках "іграшкового" програмування краще скористатися такими засобами, як LittleWizzard, LihtBot, PictoMir
gromko Дата: Сб, 21.11.2015, 12:09 | Повідомлення № 50
Лінуксоїд
Повідомлень: 2339
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата Ktara ()
У меня ребенок в третьем классе, ну не учат они отрицательные числа А остальное им подается не в математическом варианте а больше в логическом
Можно почитать программу по математике. конечно, но вряд ли там во втором классе (да и в третьем) найдется упоминание про отрицательные числа

Естественно, поскольку ещё не все авторы програм для начальной школы забыли о возрастной психологии и периодизации умственного развития ребёнка - всему своё время

Цитата fox11 ()
"Детям скретч изучать интереснее"
Ну и что?

Вопрос в мотивации, если её не будет - качество обучения будет "стремиться к 0"
В выборе языка программирования необходимо учитывать:
- возраст детей;
- степень базовой подготовки учеников;
- цели обучения;
- возможности педагога.

Цитата swetikccc ()
Інформатика в школі не програмування і офіс, це розвиток дитини

Беззаперечно

Цитата swetikccc ()
В фізиці, он постійно вчать те що в математиці будуть вчити через рік.
І не просто ознайомитися, а використовувати в обчисленнях при рішенні задач.

Це у сучасних "калічених" програмах - раніше укладачі програми з фізики спирались саме на знання з математики, чітко просліджувався зв’язок: вивчили поняття на алгебрі - за деякий час воно буде використано на фізиці


Відредаговано: gromko - Сб, 21.11.2015, 12:09
fox11 Дата: Сб, 21.11.2015, 14:00 | Повідомлення № 51
Тут живе...
Повідомлень: 140
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата swetikccc ()
Так у нас в основном теоретики, бо практики гроші заробляють.
Есть еще практики пенсионеры.
Но, если мы даем основы программирования, то это в основном теория. А мы пытаемся сидеть на трех стульях: ИКТ, теория и практика программирования. (Под практикой я понимаю создание калькуляторов, блокнотов ну или даже сетевая БД школы в Билдере.)
gromko Дата: Сб, 21.11.2015, 14:04 | Повідомлення № 52
Лінуксоїд
Повідомлень: 2339
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата fox11 ()
Но, если мы даем основы программирования, то это в основном теория. А мы пытаемся сидеть на трех стульях: ИКТ, теория и практика программирования. (Под практикой я понимаю создание калькуляторов, блокнотов ну или даже сетевая БД школы в Билдере.)

От этого мы никуда не денемся: 5% учеников могут(будут) изучать информатику углублённо, для 95% - ИКТ, основы алгоритмизации и элементы программирования
gry Дата: Сб, 21.11.2015, 18:07 | Повідомлення № 53
Наполегливий учасник
Повідомлень: 954
Нагороди: 2
Рейтинг: 86
Цитата gromko ()
в молодшій школі, але не з усіма учнями і не усіма вчителями інформатики.
Вивчення інформатики у молодшій школі (на мою думку) даремна трата часу. Буває сиджу в кабінеті під час уроків, які проводять вчителі молодшої школи... ВРАЖЕНЬ -  "ПО ЗАВ'ЯЗКУ".
LVV Дата: Сб, 21.11.2015, 18:57 | Повідомлення № 54
Прописаний назавжди
Повідомлень: 371
Нагороди: 5
Рейтинг: 65
Информация к размышлению:
На II этапе предметной олимпиады по информатике я предложил для тестирования автоматической системы простейшую задачу: вывести фразу "Hello, World!".
C заданием справилась половина участников, и не все с первой попытки, потому что были Паскалевские коды, типа:
begin
Hello, World!
end.

Уверен, что ничего не изменится, если мы будем со 2-го по 7- й класс изучать Scratch, а в 8-м и 9-м классах Visual Basic.

Согласен, что на уроках ОАП нужно готовить ребёнка к жизни, а не к олимпиадам, ДПА, ЗНО и прочим экзаменам.
Но где во взрослой жизни пригодятся выпускнику навыки работы в том же Scratch или знание Pascal?
Верхом расточительства при нынешнем мизере часов на ОАП в школе считаю шарахание от одного бесполезного языка (среды) программирования к другому. Основам алгоритмизации можно научить даже играя в футбол. Но научить программировать можно только на компьютере и нужно учить на современных и перспективных языках в современных визуальных средах. Попробовал в прошлом году по "народной" программе дать 5-классникм ОАП на С++ в Visual Studio. Убедился в том, что никаких проблем с усвоением  материала у детей не было. Так почему не С++ с 5-го по 9-й класс?
swetikccc Дата: Сб, 21.11.2015, 20:20 | Повідомлення № 55
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3612
Нагороди: 22
Рейтинг: 300
Цитата LVV ()
Уверен, что ничего не изменится, если мы будем со 2-го по 7- й класс изучать Scratch, а в 8-м и 9-м классах Visual Basic.
Дійсно нічого не зміниться.
Для чого тоді вчити програмування? ;)
Цитата gry ()
Вивчення інформатики у молодшій школі (на мою думку) даремна трата часу. Буває сиджу в кабінеті під час уроків, які проводять вчителі молодшої школи... ВРАЖЕНЬ -  "ПО ЗАВ'ЯЗКУ"
Наушники і не бачити і не чути методику викладання у молодшій школі.
Ну хто це видумав, в молодшій дати викладання інформатики неспеціалістам.

Я знаю чітко одне, якщо забрати дитину з 'ніякого' середовища і помістити де навчаються - на порядок виростає рівень знань.
Ділити дітей після 9 уже пізно, потрібно як у німців в шостому.


Відредаговано: swetikccc - Сб, 21.11.2015, 20:26
sergey1979 Дата: Сб, 21.11.2015, 20:32 | Повідомлення № 56
Прописаний назавжди
Повідомлень: 352
Нагороди: 1
Рейтинг: 18
Також буває сиджу поруч на уроці (якщо вчительки не проти) теж десь чортик кричить що вчителька "трохи" не так пояснює, але для дітей вона авторитет тому нічого туди мені лізти. Це їх власний світ. Просто допомагаю якщо щось не те (F1 при старті компа нажати (батарейка здохла), ярлик програмки десь подівся).

Відредаговано: sergey1979 - Сб, 21.11.2015, 20:33
SLKuty Дата: Сб, 21.11.2015, 21:41 | Повідомлення № 57
Монтажер
Повідомлень: 789
Нагороди: 6
Рейтинг: 83
Цитата fox11 ()
"Детям скретч изучать интереснее"Ну и что?
третьокласники за пів уроку роблять примітивний графічний редактор і до кінця уроку ним малюють
Суть редактора така: кіт ходить по екрану і олівцем малює, або не малює. Різні кнопки змінюють товщину і колір олівця.
На одному уроці я допомогав це все зробити. а на наступному уроці діти повторили все самі!!! майже всі.

Учні сьомого класу навіть футболісти і боксери(навіть ті, що пропускають удари по голові) всі  написали таку самостійну задачу:
Кіт і пес бігають по екрану керовані двома учнями(один стрілками другий буквами) доганяють м'яч, який ковзає по екрану у точки з випадковими координатами. Хто доганяє тому збільшуються  бали. Все відбувається у лабіринті з яким неможна стукатися бо штраф і об'єкт опиняється у своєму кутку.

Діти підсвідомо використовують циклічний і умовний оператор, а такою елементи об'єктного програмування.
Намагаюся давати менше мудрої теорії, а більше практики. Особливо цікавим мудрагелям пояснюю більше і глибше.

Наші діти ростуть і виховуються  на  комп'ютерних іграх. І процес створення гри цікавий всім(ну майже всім).

Звичайно є мудрі учні які хочуть вивчати JAVA у сьомому класі. Я їм даю почитати уроки по Жава і в них пропадає бажання лізти поперед дядю Сашу з ложкою  і тоді всі дружно вчимо Скретч.

На жаль я не маю часу глибоко освоїти Скретч(від мене забрали всі гуртки інформатики) і все вивчаю на уроці разом з учнями. Всі ідеї і реалізація - повний експромт. Деколи кажу початок умови задачі і ще не знаю, яке буде закінчення.  Декілька творчих дітей є в кожному класі(якщо класовод не затуркає) і вони працюють на уроці генераторами ідей, а реалізуємо всі разом.

Програмістами стануть не всі, але логічне мислення і вміння спланувати свої дії для реалізації задачі потрібне всім (навіть боксерам і футболістам) 

!!!О  ідея : наступного разу робимо футбол.
mul44 Дата: Сб, 21.11.2015, 22:07 | Повідомлення № 58
Наполегливий учасник
Повідомлень: 771
Нагороди: 2
Рейтинг: 40
У меня есть мысль: каждый учитель предлагает тот язык который сам "сумел освоить", если учитель информатик не освоил язык - то идет по пути простому: паскаль (ну ведь простой же и не надо заморачиваться - и книжек много, и его на нем учили). Оратора выше поддерживаю "логічне мислення і вміння спланувати свої дії для реалізації задачі потрібне всім", но нужен взгляд в будущее... я паскаля там не вижу.
sergey1979 Дата: Сб, 21.11.2015, 22:50 | Повідомлення № 59
Прописаний назавжди
Повідомлень: 352
Нагороди: 1
Рейтинг: 18
Невеликий оффтоп на тему "А що ж буде потрібно випускнику".
Підійшов учора до мене випускник '15 року вступив до Херсонського НТУ . Йде як розумію І семестр - Паскаль - вони вже пройшли, йдуть вже по С (і не потому що CPP чи CS, а ще по тому С ).
Коли сам вчився на інформатика, з учнями вивчив Паскаль, в ХДУ зрозумів що краще вчити С++ чи С#. Навіть почав з Шарпа, але потім зрозумів що для нашої трохи занадто з класами на 16 год факультатива тому вже декілька років йду по Вапінчному, Ребрина Факультатив С++.


Відредаговано: sergey1979 - Сб, 21.11.2015, 22:55
swetikccc Дата: Сб, 21.11.2015, 23:47 | Повідомлення № 60
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3612
Нагороди: 22
Рейтинг: 300
Цитата sergey1979 ()
але потім зрозумів що для нашої трохи занадто з класами на 16 год факультатива тому вже декілька років йду по Вапінчному, Ребрина Факультатив С++
Як сказав мій учень - не "парьтися", всерівно ви програмуєте на Паскалі, тільки використовуєтє С++.
І він правий, бо ось недавно мій син сказав з яким трудом він 'убиває' в себе С++ програмуючи на Пітоні.


Відредаговано: swetikccc - Сб, 21.11.2015, 23:55
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Мова програмування для школи (Мова програмування для школи)
Сторінка 4 з 12«1234561112»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.