 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Мова програмування для школи
|
| | |
FutureTeacher |
Дата: Вт, 31.03.2015, 18:36 | Повідомлення № 1 |
Часто заходить...
Повідомлень: 75
| Розкажіть колегам яку мову програмування варто вивчати в школі? Яку використовуєте Ви? Чому?
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 15:10 |
|
| |
LVV |
Дата: Пт, 20.11.2015, 14:32 | Повідомлення № 31 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 440
| Що пропонується в програмах зараз (проект програми МОН)
2 клас - Scratch (за підручниками) 3 клас - Scratch (за підручниками) 4 клас - Scratch (за підручниками) 5 клас - знову Scratch (за підручниками) 6 клас - і знову Scratch (за підручниками) 7 клас - мабуть Pascal (Підручників, окрім "aspect", поки що немає. Але, якщо знову буде Scratch, то вже навіть і не смішно) 8 клас - ??????? (За проектом: щось типу візуально-об'єктно-подійно-орієнтовне) 9 клас - ??????? (За проектом: обробка масивів)
|
|
| |
Bandalak |
Дата: Пт, 20.11.2015, 15:02 | Повідомлення № 32 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6386
| Цитата LVV (  ) 7 клас - мабуть Pascal (Підручників, окрім "aspect", поки що немає. Але, якщо знову буде Scratch, то вже навіть і не смішно) Є електронний варіант підручників! Як не дивно, знову Scratch!!!
|
|
| |
fox11 |
Дата: Пт, 20.11.2015, 15:20 | Повідомлення № 33 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 404
| Цитата LVV (  ) Що пропонується в програмах зараз (проект програми МОН) Для меня это тихий ужас. У меня со 2 по 11 дети не знают о существовании этой программы. Последние года три читал этот форум и наблюдал как эту программу боготворили.
Відредаговано: fox11 - Пт, 20.11.2015, 15:20 |
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пт, 20.11.2015, 15:53 | Повідомлення № 34 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Цитата fox11 (  ) наблюдал как эту программу боготворили. Да ладно! Як на мене, то люди ставляться спокійно: комусь подобається, комусь ні. Думки звучали й діаметрально протилежні. Суть в тому, що є інструмент, який знімає частину проблем для початківців: мовний бар'єр, відсутність навичок набору тексту, психологічний бар'єр перед знаковою системою тощо. Чому програмувати поведінку кнопок і текстових полів - це добре, а програмувати поведінку котів, привидів, і власних об'єктів - зло?
|
|
| |
fox11 |
Дата: Пт, 20.11.2015, 16:56 | Повідомлення № 35 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 404
| Цитата Пилипчук_О_П (  ) Чому програмувати поведінку кнопок і текстових полів це добре. Потому, что Офисом люди пользуются, потом, всю сознательную жизнь.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пт, 20.11.2015, 17:04 | Повідомлення № 36 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Прошу уточнити:
Цитата fox11 (  ) У меня со 2 по 11 дети не знают о существовании этой программы. Последние года три читал этот форум и наблюдал как эту программу боготворили.
Це йшлося про Scratch чи про програму МОН?
|
|
| |
fox11 |
Дата: Пт, 20.11.2015, 17:45 | Повідомлення № 37 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 404
| Цитата Пилипчук_О_П (  ) Це йшлося про Scratch
|
|
| |
gromko |
Дата: Пт, 20.11.2015, 18:05 | Повідомлення № 38 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Щодо програми - все розтягнуто, неначе автори не знали, чим наповнити програму.
2-4 клас - інформатика для них НЕ ПОТРІБНА, Скретч варто розпочинати вивчати принаймі з 6-ого класу (система координат, змінні, від’ємні числа, десяткові дроби) Якщо знайомити з алгоритмізацією, то на основі завдань таких, як на Code.org (або LightBot) 5 клас - знайомство з засобами інформаційних технологій та базовим програмним забезпеченням (операційна система, текстовий та графічний редактори, прикладні програми) 6 клас - програмування в Скретчі для легкого "входу" 7 клас - системи з візуальною розробкою інтерфейсу (VisualBasic) 8-9 клас - Паскаль Це для "звичайних" шкіл, де є можливість вивчати інформатику поглиблено - 7-9 класи повинні вивчати С або Java
Вже сьогодні маю таке: 6(7) клас - за 6 уроків розробляє навчальний проект-гру "Арканоїд", у процесі якого учні знайомляться з: - повторенням; - умовним оператором; - змінними; - подіями та їх обробкою. На виході - готова гра, якою може скористатися кожен. Для розробки не важливий рівень базових математичних навичок, проект виконують усі без виключення, причому кожен розробляє свою, індивідуальну, гру (дизайн, інтерфейс, тощо).
П.С. У 6 класі пропонується створювати електронну поштову скриньку - спробуйте у Gmail вказати, що вам 12-13 років і побачите, чим все закінчиться У пояснювальній записці 34 рази зустрічається згадка про "компетентність"
П.П.С. Звідки візьмуть ще одну годину у 8-9 класах? За рахунок зменшення годин на вивчення математики?
|
|
| |
gromko |
Дата: Пт, 20.11.2015, 18:28 | Повідомлення № 39 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Щодо Скретчу і його можливостей - не варто його переоцінювати, але не варто й піддавати обструкції
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Пт, 20.11.2015, 18:28 | Повідомлення № 40 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Цитата gromko (  ) 7 клас - системи з візуальною розробкою інтерфейсу (VisualBasic)8-9 клас - Паскаль Спочатку бюльдозер, а потім лопату? Я то розумію що спочатку потрібно навчитись працювати лопатою, але як привчити до неї після бюльдозера?
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Пт, 20.11.2015, 18:32 | Повідомлення № 41 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Цитата gromko (  ) Щодо Скретчу і його можливостей - не варто його переоцінювати, але не варто й піддавати обструкції Дійсно, в такому віці дітям потрібно щось цікаве.
Я думаю дітям він легше дається, бо ми крім процедурних нічого не знаємо і вчити не хочемо.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Пт, 20.11.2015, 18:34 | Повідомлення № 42 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Цитата gromko (  ) Скретч варто розпочинати вивчати принаймі з 6-ого класу (система координат, змінні, від’ємні числа, десяткові дроби) Робота в Скретчі дає потужну пропедевтику цих та інших математичних понять. Вони засвоюються мимоволі при програмуванні зрозумілих дітям речей. Можна давати значно раніше.
Цитата swetikccc (  ) бо ми крім процедурних нічого не знаємо і вчити не хочемо. Якраз тут і є корінь проблеми: для більшості вчителів є проблемою вивчити щось нове, щоб потім навчати цьому учнів. Особливо, якщо для цього немає крайньої необхідності.
Відредаговано: Пилипчук_О_П - Пт, 20.11.2015, 18:41 |
|
| |
gromko |
Дата: Пт, 20.11.2015, 19:17 | Повідомлення № 43 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Цитата swetikccc (  ) Спочатку бюльдозер, а потім лопату? Я то розумію що спочатку потрібно навчитись працювати лопатою, але як привчити до неї після бюльдозера? Для більшості учнів вивчення Паскаля нічим не мотивоване, оскільки в результаті вони отримують якісь "числодробительні" консольні програми. Як бути з програмною реалізацією суто математичних алгоритмів, якщо частина учнів не може розв’язати квадратне рівняння? Та разом з тим, вони можуть "забабахати" простий медіаплеєр, а сьогодні на уроці робили калькулятори.
Як на мене головне - доступність та можливість побачити кінцевий результат. Разом з тим це не дасть нічого для участі в олімпіаді
Цитата Пилипчук_О_П (  ) Робота в Скретчі дає потужну пропедевтику цих та інших математичних понять. Вони засвоюються мимоволі при програмуванні зрозумілих дітям речей. Можна давати значно раніше. Тоді чому в 3-4 класах не вивчають від’ємні числа та десяткові дроби?
|
|
| |
Bandalak |
Дата: Пт, 20.11.2015, 23:17 | Повідомлення № 44 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6386
| Все робиться - аби зробити, з метою - аби було! Ніякої логіки в наповнювальності, послідовності та змісті нинішньої програми не прослідковується.
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Сб, 21.11.2015, 00:12 | Повідомлення № 45 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4330
| Цитата gromko (  ) Тоді чому в 3-4 класах не вивчають від’ємні числа та десяткові дроби? Щойно легко знайшов план-конспект "Як вимірювати температуру повітря? (2 клас. Природознавство)". Серед завдань: "Прочитайте показники термометра: -16°; +21°; -7°; 0°.", "При якій температурі буде тепліше: +12° чи -12°?". Тобто від'ємними числами на уроках починають оперувати значно раніше, ніж у 3-4 класах. Чим інформатика гірша? Не треба вважати інформатику неповноцінним предметом: вона, звичайно, спирається на математику, але й зворотний зв'язок цілком виправданий. На уроках "іграшкового" програмування учні отримають уявлення про те, що пізніше на математиці буде строго "оформлене" як від'ємні числа, координати тощо.
Відредаговано: Пилипчук_О_П - Сб, 21.11.2015, 00:12 |
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |