Вт, 28.03.2017, 03:29
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 3 з 12«123451112»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Мова програмування для школи (Мова програмування для школи)
Мова програмування для школи
Яку мову програмування варто вивчати в школі?
1.Алгоритмічну мову[ 8 ][18.18%]
2.C[ 13 ][29.55%]
3.Java[ 5 ][11.36%]
4.Logo[ 0 ][0.00%]
5.Pascal[ 19 ][43.18%]
6.Python[ 10 ][22.73%]
7.Scratch[ 12 ][27.27%]
8.Visual Basic[ 6 ][13.64%]
9.Іншу[ 8 ][18.18%]
Усього відповідей: 44
FutureTeacher Дата: Вт, 31.03.2015, 19:36 | Повідомлення № 1
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Розкажіть колегам яку мову програмування варто вивчати в школі? Яку використовуєте Ви? Чому?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:10
LVV Дата: Пт, 20.11.2015, 15:32 | Повідомлення № 31
Прописаний назавжди
Повідомлень: 371
Нагороди: 5
Рейтинг: 65
Що пропонується в програмах зараз (проект програми МОН)

2 клас - Scratch (за підручниками)
3 клас - Scratch (за підручниками)
4 клас - Scratch (за підручниками)
5 клас - знову Scratch (за підручниками)
6 клас - і знову Scratch (за підручниками)
7 клас - мабуть Pascal (Підручників, окрім "aspect", поки що немає. Але, якщо знову буде Scratch, то вже навіть і не смішно)
8 клас - ???????  (За проектом: щось типу візуально-об'єктно-подійно-орієнтовне) 
9 клас - ???????  (За проектом: обробка масивів)
Bandalak Дата: Пт, 20.11.2015, 16:02 | Повідомлення № 32
Лідер форуму
Повідомлень: 5018
Нагороди: 32
Рейтинг: 232
Цитата LVV ()
7 клас - мабуть Pascal (Підручників, окрім "aspect", поки що немає. Але, якщо знову буде Scratch, то вже навіть і не смішно)

Є електронний варіант підручників! Як не дивно, знову Scratch!!!
fox11 Дата: Пт, 20.11.2015, 16:20 | Повідомлення № 33
Тут живе...
Повідомлень: 140
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата LVV ()
Що пропонується в програмах зараз (проект програми МОН)
Для меня это тихий ужас.
У меня со 2 по 11 дети не знают о существовании этой программы.
Последние года три читал этот форум и наблюдал как эту программу боготворили.


Відредаговано: fox11 - Пт, 20.11.2015, 16:20
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 20.11.2015, 16:53 | Повідомлення № 34
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3404
Нагороди: 27
Рейтинг: 231
Цитата fox11 ()
наблюдал как эту программу боготворили.

Да ладно! Як на мене, то люди ставляться спокійно: комусь подобається, комусь ні. Думки звучали й діаметрально протилежні. Суть в тому, що є інструмент, який знімає частину проблем для початківців: мовний бар'єр, відсутність навичок набору тексту, психологічний бар'єр перед знаковою системою тощо. Чому програмувати поведінку кнопок і текстових полів - це добре, а програмувати поведінку котів, привидів, і власних об'єктів - зло?
fox11 Дата: Пт, 20.11.2015, 17:56 | Повідомлення № 35
Тут живе...
Повідомлень: 140
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата Пилипчук_О_П ()
Чому програмувати поведінку кнопок і текстових полів це добре.
Потому, что Офисом люди пользуются, потом, всю сознательную жизнь.
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 20.11.2015, 18:04 | Повідомлення № 36
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3404
Нагороди: 27
Рейтинг: 231
Прошу уточнити:
Цитата fox11 ()
У меня со 2 по 11 дети не знают о существовании этой программы.
Последние года три читал этот форум и наблюдал как эту программу боготворили.

Це йшлося про Scratch чи про програму МОН?
fox11 Дата: Пт, 20.11.2015, 18:45 | Повідомлення № 37
Тут живе...
Повідомлень: 140
Нагороди: 2
Рейтинг: 15
Цитата Пилипчук_О_П ()
Це йшлося про Scratch
gromko Дата: Пт, 20.11.2015, 19:05 | Повідомлення № 38
Лінуксоїд
Повідомлень: 2339
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Щодо програми - все розтягнуто, неначе автори не знали, чим наповнити програму.

2-4 клас - інформатика для них НЕ ПОТРІБНА, Скретч варто розпочинати вивчати принаймі з 6-ого класу (система координат, змінні, від’ємні числа, десяткові дроби)
Якщо знайомити з алгоритмізацією, то на основі завдань таких, як на Code.org (або LightBot)
5 клас - знайомство з засобами інформаційних технологій та базовим програмним забезпеченням (операційна система, текстовий та графічний редактори, прикладні програми)
6 клас - програмування в Скретчі для легкого "входу"
7 клас - системи з візуальною розробкою інтерфейсу (VisualBasic)
8-9  клас - Паскаль
Це для "звичайних" шкіл, де є можливість вивчати інформатику поглиблено - 7-9 класи повинні вивчати С або Java 

Вже сьогодні маю таке: 6(7) клас - за 6 уроків розробляє навчальний проект-гру "Арканоїд", у процесі якого учні знайомляться з:
- повторенням;
- умовним оператором;
- змінними;
- подіями та їх обробкою.
На виході - готова  гра, якою може скористатися кожен. Для розробки не важливий рівень базових математичних навичок, проект виконують усі без виключення, причому кожен розробляє свою, індивідуальну, гру (дизайн, інтерфейс, тощо).

П.С.
У 6 класі пропонується створювати електронну поштову скриньку - спробуйте у Gmail вказати, що вам 12-13 років і побачите, чим все закінчиться
У пояснювальній записці 34 рази зустрічається згадка про "компетентність"

П.П.С.
Звідки візьмуть ще одну годину у 8-9 класах? За рахунок зменшення годин на вивчення математики?
gromko Дата: Пт, 20.11.2015, 19:28 | Повідомлення № 39
Лінуксоїд
Повідомлень: 2339
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Щодо Скретчу і його можливостей - не варто його переоцінювати, але не варто й піддавати обструкції
swetikccc Дата: Пт, 20.11.2015, 19:28 | Повідомлення № 40
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3612
Нагороди: 22
Рейтинг: 300
Цитата gromko ()
7 клас - системи з візуальною розробкою інтерфейсу (VisualBasic)8-9  клас - Паскаль
Спочатку бюльдозер, а потім лопату?
Я то розумію що спочатку потрібно навчитись працювати лопатою, але як привчити до неї після бюльдозера? ;)
swetikccc Дата: Пт, 20.11.2015, 19:32 | Повідомлення № 41
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3612
Нагороди: 22
Рейтинг: 300
Цитата gromko ()
Щодо Скретчу і його можливостей - не варто його переоцінювати, але не варто й піддавати обструкції
Дійсно, в такому віці дітям потрібно щось цікаве.

Я думаю дітям він легше дається, бо ми крім процедурних нічого не знаємо і вчити не хочемо.
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 20.11.2015, 19:34 | Повідомлення № 42
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3404
Нагороди: 27
Рейтинг: 231
Цитата gromko ()
Скретч варто розпочинати вивчати принаймі з 6-ого класу (система координат, змінні, від’ємні числа, десяткові дроби)

Робота в Скретчі дає потужну пропедевтику цих та інших математичних понять. Вони засвоюються мимоволі при програмуванні зрозумілих дітям речей. Можна давати значно раніше.

Цитата swetikccc ()
бо ми крім процедурних нічого не знаємо і вчити не хочемо.

Якраз тут і є корінь проблеми: для більшості вчителів є проблемою вивчити щось нове, щоб потім навчати цьому учнів. Особливо, якщо для цього немає крайньої необхідності.


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Пт, 20.11.2015, 19:41
gromko Дата: Пт, 20.11.2015, 20:17 | Повідомлення № 43
Лінуксоїд
Повідомлень: 2339
Нагороди: 19
Рейтинг: 268
Цитата swetikccc ()
Спочатку бюльдозер, а потім лопату?
Я то розумію що спочатку потрібно навчитись працювати лопатою, але як привчити до неї після бюльдозера?

Для більшості учнів вивчення Паскаля нічим не мотивоване, оскільки в результаті вони отримують якісь "числодробительні" консольні програми. Як бути з програмною реалізацією суто математичних алгоритмів, якщо частина учнів не може розв’язати квадратне рівняння? Та разом з тим, вони можуть "забабахати" простий медіаплеєр, а сьогодні на уроці робили калькулятори.

Як на мене головне - доступність та можливість побачити кінцевий результат.
Разом з тим це не дасть нічого для участі в олімпіаді :)

Цитата Пилипчук_О_П ()
Робота в Скретчі дає потужну пропедевтику цих та інших математичних понять. Вони засвоюються мимоволі при програмуванні зрозумілих дітям речей. Можна давати значно раніше.

Тоді чому в 3-4 класах не вивчають від’ємні числа та десяткові дроби?
Bandalak Дата: Сб, 21.11.2015, 00:17 | Повідомлення № 44
Лідер форуму
Повідомлень: 5018
Нагороди: 32
Рейтинг: 232
Все робиться - аби зробити, з метою - аби було!
Ніякої логіки в наповнювальності, послідовності та змісті нинішньої програми не прослідковується.
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 21.11.2015, 01:12 | Повідомлення № 45
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3404
Нагороди: 27
Рейтинг: 231
Цитата gromko ()
Тоді чому в 3-4 класах не вивчають від’ємні числа та десяткові дроби?

Щойно легко знайшов план-конспект "Як вимірювати температуру повітря? (2 клас. Природознавство)". Серед завдань: "Прочитайте показники термометра: -16°; +21°; -7°; 0°.", "При якій температурі буде тепліше: +12° чи -12°?". Тобто від'ємними числами на уроках починають оперувати значно раніше, ніж у 3-4 класах. Чим інформатика гірша? Не треба вважати інформатику неповноцінним предметом: вона, звичайно, спирається на математику, але й зворотний зв'язок цілком виправданий. На уроках "іграшкового" програмування учні отримають уявлення про те, що пізніше на математиці буде строго "оформлене" як від'ємні числа, координати тощо.


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Сб, 21.11.2015, 01:12
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Мова програмування для школи (Мова програмування для школи)
Сторінка 3 з 12«123451112»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.