Чт, 21.09.2017, 13:25
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 3«123
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Ефективність існуючого курсу шкільної інформатики (Оцінити ефективність курсу інформатики в школі)
Ефективність існуючого курсу шкільної інформатики
Оцініть ефективність чинного курсу інформатики в школі
1.Шкільна інформатика в цілому відповідає вимогам суспільства та часу[ 1 ][7.69%]
2.Для підвищення ефективності курсу варто оновити технічну базу[ 4 ][30.77%]
3.Повній реалізації можливостей курсу інформатики заважає слабка методична база[ 1 ][7.69%]
4.Стан викладання інформатики можна поліпшити, використавши кращі посібники[ 0 ][0.00%]
5.Шкільній інформатиці заважає слабка підготовка викладачів і їх небажання навчатися[ 4 ][30.77%]
6.Чинний курс інформатики надає застарілі знання та навички, які не знадобляться учням[ 3 ][23.08%]
7.Поліпшити справу може збільшення заробітної плати та введення посади лаборанта[ 0 ][0.00%]
Усього відповідей: 13
FutureTeacher Дата: Пн, 23.03.2015, 19:10 | Повідомлення № 1
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Шановне товариство, пропоную вам оцінити ефективність чинного курсу шкільної інформатики - хочу порівняти наші відповіді з висловлюваннями батьків учнів однієї з київських шкіл:
"Информатика в школе в нынешнем её виде не нужна, поскольку в госпрограмме фактически растянули курс информатики 10-11 классов на 10 лет. изучая всё тот же Пэйнт, печать шрифтом Таймс НьюРоман в Word, создание примитивных слайдшоу в Поверпойнте, рисование красивых табличек в Экселе и нахождение пресловутых корней квадратного уравнения в каком-то древнем языке программирования. Большей части учеников это попросту неинтересно, поскольку они питают отвращение к ненужным и устаревшим "знаниям", навязываемых "учителями", которые, в большинстве своем, знают учебный материал порой даже хуже учеников. О учебниках отдельный разговор - они есть печатным "хэлпом" для офисных програм, причём не всегда самым лучшим.
О состоянии дел в школьной информатике можно сказать по следующему примеру - из 48 учеников 11 класов только 2 смогло внятно обьяснить принцип работы струйного принтера, никто не рассказал о том, как работает сканер, никто не смог обьяснить почему программы для iPad не работают на Android.
Будут ли актуальными в "взрослой жизни" приобретённые на таких уроках "знания" и "навыки", "знания и навыки" позавчерашнего дня?


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:23
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 26.03.2015, 17:51 | Повідомлення № 31
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3774
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата PTetyana ()
нам пояснили, що можна продовжувати курс інформатики на технологіях (

Це підкріпили документами? Наразі це ще не актуально, тому ніхто нічого й не знає. Ще три роки попереду.
В стандарті освіти є прописаний інформаційно-комунікаційний компонент для старшої школи, і він відрізняється від базової. Відповідно, на якихсь уроках він формуватися буде. А от чи буде окремий предмет - не зрозуміло. Цілком можливо, що захочуть прикладну складову "розмити" по різних предметах.
Mykola Дата: Пт, 27.03.2015, 01:54 | Повідомлення № 32
Я тут недавно...
Повідомлень: 36
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Цитата PTetyana ()
Ви праві, нам пояснили, що можна продовжувати курс інформатики на технологія
Як на мене, то потрібно спочатку чітко розмежувати поняття: інформатика, інформаційні технології, комп'ютерні технології та ІКТ, а потім вирішувати що, коли, де і для чого.

Додано (27.03.2015, 00:54)
---------------------------------------------

Цитата Пилипчук_О_П ()
Цілком можливо, що захочуть прикладну складову "розмити" по різних предметах.
Я, ЗА!
Bandalak Дата: Пт, 27.03.2015, 07:09 | Повідомлення № 33
Лідер форуму
Повідомлень: 5383
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
А я проти!
Це прийдеться вчити різних вчителів-предметників викладати деякі розділи власних предметів з використанням ІКТ. А самим сидіти на пів-ставки!
PTetyana Дата: Пт, 27.03.2015, 09:35 | Повідомлення № 34
Прописаний назавжди
Повідомлень: 289
Нагороди: 3
Рейтинг: 40
Цитата Пилипчук_О_П ()
Наразі це ще не актуально, тому ніхто нічого й не знає.

Так, але в нас є школи, де на технологіях читається курс ІТ.
Цитата Mykola ()
Як на мене, то потрібно спочатку чітко розмежувати поняття: інформатика, інформаційні технології, комп'ютерні технології та ІКТ
Як на мене, то потрібно хоча б розділити інформатику (програмування) та ІТ.
Цитата Bandalak ()
Це прийдеться вчити різних вчителів-предметників викладати деякі розділи власних предметів з використанням ІКТ.
Також згодна. Спитайте інших вчителів-предметників - чи мають вони досить часу, щоб вивчити хоча б необхідне. Як не сумно, але не лише міністерство освіти, але й вчителі часто вважають усіх учнів геніями, яких потрібно навчити геть усього...


Відредаговано: PTetyana - Пт, 27.03.2015, 09:35
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 27.03.2015, 10:47 | Повідомлення № 35
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3774
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата Bandalak ()
Це прийдеться вчити різних вчителів-предметників викладати деякі розділи власних предметів з використанням ІКТ.

Вам гроші не потрібні? Чи Ви зібрались робити це на громадських засадах? B)

Та й взагалі, в атестаційних вимогах до вчителя категорії "спеціаліст" написано: ^_^
"Кваліфікаційна категорія «спеціаліст» присвоюється педагогічним працівникам з повною вищою освітою, діяльність яких характеризується: ... використанням інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових освітніх ресурсів у навчально-виховному процесі; ".

Так що нікого нічому вчити не доведеться.


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Пт, 27.03.2015, 10:48
Bandalak Дата: Пт, 27.03.2015, 10:50 | Повідомлення № 36
Лідер форуму
Повідомлень: 5383
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Це теоретично, а практично доведеться вчити ще й безкоштовно!
ALEKS Дата: Сб, 28.03.2015, 11:04 | Повідомлення № 37
Прописаний назавжди
Повідомлень: 302
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
В даному опитуванні важко вибрати один пункт. Особисто я б вибрав усі крім першого...
FutureTeacher Дата: Сб, 28.03.2015, 11:08 | Повідомлення № 38
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Скоріше з усього, в старшій школі інформатики, як такої не буде взагалі - систематичний курс закінчуватиметься у 9 класі
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Ефективність існуючого курсу шкільної інформатики (Оцінити ефективність курсу інформатики в школі)
Сторінка 3 з 3«123
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.