Нд, 28.05.2017, 00:15
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 2 з 3«123»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Ефективність існуючого курсу шкільної інформатики (Оцінити ефективність курсу інформатики в школі)
Ефективність існуючого курсу шкільної інформатики
Оцініть ефективність чинного курсу інформатики в школі
1.Шкільна інформатика в цілому відповідає вимогам суспільства та часу[ 1 ][7.69%]
2.Для підвищення ефективності курсу варто оновити технічну базу[ 4 ][30.77%]
3.Повній реалізації можливостей курсу інформатики заважає слабка методична база[ 1 ][7.69%]
4.Стан викладання інформатики можна поліпшити, використавши кращі посібники[ 0 ][0.00%]
5.Шкільній інформатиці заважає слабка підготовка викладачів і їх небажання навчатися[ 4 ][30.77%]
6.Чинний курс інформатики надає застарілі знання та навички, які не знадобляться учням[ 3 ][23.08%]
7.Поліпшити справу може збільшення заробітної плати та введення посади лаборанта[ 0 ][0.00%]
Усього відповідей: 13
FutureTeacher Дата: Пн, 23.03.2015, 19:10 | Повідомлення № 1
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Шановне товариство, пропоную вам оцінити ефективність чинного курсу шкільної інформатики - хочу порівняти наші відповіді з висловлюваннями батьків учнів однієї з київських шкіл:
"Информатика в школе в нынешнем её виде не нужна, поскольку в госпрограмме фактически растянули курс информатики 10-11 классов на 10 лет. изучая всё тот же Пэйнт, печать шрифтом Таймс НьюРоман в Word, создание примитивных слайдшоу в Поверпойнте, рисование красивых табличек в Экселе и нахождение пресловутых корней квадратного уравнения в каком-то древнем языке программирования. Большей части учеников это попросту неинтересно, поскольку они питают отвращение к ненужным и устаревшим "знаниям", навязываемых "учителями", которые, в большинстве своем, знают учебный материал порой даже хуже учеников. О учебниках отдельный разговор - они есть печатным "хэлпом" для офисных програм, причём не всегда самым лучшим.
О состоянии дел в школьной информатике можно сказать по следующему примеру - из 48 учеников 11 класов только 2 смогло внятно обьяснить принцип работы струйного принтера, никто не рассказал о том, как работает сканер, никто не смог обьяснить почему программы для iPad не работают на Android.
Будут ли актуальными в "взрослой жизни" приобретённые на таких уроках "знания" и "навыки", "знания и навыки" позавчерашнего дня?


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 16:23
Bandalak Дата: Вт, 24.03.2015, 13:20 | Повідомлення № 16
Лідер форуму
Повідомлень: 5125
Нагороди: 33
Рейтинг: 236
Вважаю саму концепцію шкільної інформатики в корені помилковою. Відповідно все решта є наслідком цього.
Раніше все це ми вже обговорювали.
FutureTeacher Дата: Вт, 24.03.2015, 19:01 | Повідомлення № 17
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Цитата swetikccc ()
Пейтон- чудово, але якщо обмежитися базовими алгоритмами, то різниці між ним і Паскалем ніякої, окрім використання як чудового калькулятора. І цікаво що вирішать після Scratch включити в програму?


Ідея слідуюча: знайомство з програмуванням на основі Скретчу, потім більш серйозне на "Пітоні", причому програмування - не самоціль, фактично лише знайомство з азами та розробка досить простих проектів, бажаючі можуть потім поглиблювати знання через спецкурси.
Щодо роботи з апаратним забезпеченням, то кожен учень отримає від компанії BBC Micro Bits 
http://www.bbc.com/news/technology-31834927
mul44 Дата: Вт, 24.03.2015, 20:01 | Повідомлення № 18
Наполегливий учасник
Повідомлень: 803
Нагороди: 2
Рейтинг: 41
Цитата swetikccc ()
то різниці між ним і Паскалем
а потом дети с паскалем куда? а с питоном в веб как минимум, и считай вы уже профориентацию делаете, потому и страдает наша информатика потом - некуда применять знания: хотим что бы наши дети строили ИТ будущее страны - давайте уж тогда учить их (и СЕБЯ) тому что применяется в мире.
gry Дата: Вт, 24.03.2015, 20:21 | Повідомлення № 19
Наполегливий учасник
Повідомлень: 970
Нагороди: 2
Рейтинг: 90
Цитата mul44 ()
а потом дети с паскалем куда? а с питоном в веб как минимум
КВН, КВН, КВН- кому воно нужне? Хоч "кілок мені на голові тешіть" - , а поголовно,  учні мої, (наші , Ваші) не будуть знати ( не матимуть найменшого   уявлення про той самий Pithon, С++, і  т .д.). Даремно втрачаємо час.   Шукати треба ТАЛАНТИ  ( один раз на 4-7 років з’являється і то...). Квадратним рівнянням -  програмування не обмежується ( 12 год.  У 11 КЛАСІ   - вибачте....). :)
Bandalak Дата: Вт, 24.03.2015, 21:16 | Повідомлення № 20
Лідер форуму
Повідомлень: 5125
Нагороди: 33
Рейтинг: 236
Це по рівню академічному, а в більшость - стандарт (0 годин програмування).

Все таки я за Паскаль, тому що олімпіаду ще ніхто не відміняв. А у ВУЗі перевчать на потрібну суспільству мову, головне навчитися алготмувати.

Всі пам'ятають, що я прибічник викладання програмування окремим предметом. Так як алгебра і геометрія, хоч там і там використовують тригонометричні функції.
swetikccc Дата: Вт, 24.03.2015, 22:21 | Повідомлення № 21
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3699
Нагороди: 23
Рейтинг: 322
Цитата mul44 ()
а потом дети с паскалем куда? а с питоном в веб как минимум,

Після чого? Після
Цитата FutureTeacher ()
фактично лише знайомство з азами

А от після
Цитата mul44 ()
хотим что бы наши дети строили ИТ будущее страны - давайте уж тогда учить их (и СЕБЯ) тому что применяется в мире.

Я не знаю які будуть відносини з дітьми, які навіть елементарну математичну задачу розв'язують з трудом.
Мотивації у них ноль, це ж думати потрібно.....
mul44 Дата: Вт, 24.03.2015, 23:23 | Повідомлення № 22
Наполегливий учасник
Повідомлень: 803
Нагороди: 2
Рейтинг: 41
тогда им и паскаль не нужен, а про олимпиаду - ну так вот уберут 10-11 классы (реформа, да?) и что будет олимпиада по программированию для 9 классов? или думаете сделают олимпиаду для 5-9? а какой смысл тогда?
Bandalak Дата: Ср, 25.03.2015, 00:48 | Повідомлення № 23
Лідер форуму
Повідомлень: 5125
Нагороди: 33
Рейтинг: 236
Думаю олімпіада по програмуванню все одно залишиться в 9-11 класах.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 25.03.2015, 11:46 | Повідомлення № 24
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3523
Нагороди: 27
Рейтинг: 256
Цитата FutureTeacher ()
Щодо роботи з апаратним забезпеченням, то кожен учень отримає від компанії BBC Micro Bits  http://www.bbc.com/news/technology-31834927
Крім всього іншого в статті за посиланням сказано: "The initiative is part of a wider push to increase digital skills among young people and help to fill the digital skills gap. The UK is facing a significant skills shortage, with 1.4 million "digital
professionals" estimated to be needed over the next five years". Тобто британська система не є зразком. Вони мають ті ж проблеми, що й ми (прогалини в "цифровій" освіті, брак "цифрових" фахівців), і так само як ми роблять певні кроки для їх розв'язання. А наскільки ці кроки ефективні покаже час.
FutureTeacher Дата: Ср, 25.03.2015, 20:55 | Повідомлення № 25
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Цитата mul44 ()
а потом дети с паскалем куда? а с питоном в веб как минимум, и считай вы уже профориентацию делаете, потому и страдает наша информатика потом - некуда применять знания: хотим что бы наши дети строили ИТ будущее страны

Якщо людина вміє програмувати хоча б на одній мові програмування, то опанувати іншу не становить суттєвої складності.
Мій приклад (у порядку опановування):
MSX BASIC
Z80 Assembler
FORTRAN
Turbo Pascal 3.0
Aztec C
Fort
Express Pascal
Pascal MT
Visual Basic
Python
mul44 Дата: Ср, 25.03.2015, 21:51 | Повідомлення № 26
Наполегливий учасник
Повідомлень: 803
Нагороди: 2
Рейтинг: 41
Цитата Bandalak ()
Думаю олімпіада по програмуванню все одно залишиться в 9-11 класах.
а если не будет 10-11 классов?
Bandalak Дата: Чт, 26.03.2015, 08:38 | Повідомлення № 27
Лідер форуму
Повідомлень: 5125
Нагороди: 33
Рейтинг: 236
Наскільки я зрозумів, то буде. Але далеко не в усіх школах.

А інформатика в 10-12 класах буде тільки у інформаційно-технологічному профілі.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 26.03.2015, 10:59 | Повідомлення № 28
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3523
Нагороди: 27
Рейтинг: 256
Якщо я правильно розумію ідею реформи, то 10-12 класи будуть тільки в школах ІІІ ступеня. Шкіл І-ІІІ і ІІ-ІІІ ступенів не буде взагалі. Інформатика в різних профілях буде різною: від чисто користувацької у спортсменів і музикантів до потужного програмування в інформаційно-технологічному профілі.
Bandalak Дата: Чт, 26.03.2015, 14:47 | Повідомлення № 29
Лідер форуму
Повідомлень: 5125
Нагороди: 33
Рейтинг: 236
А я зрозумів, що ніби в ІІІ ступені, окрім інформаційно-технологічного профілю, інформатики не буде взагалі як предмету. Там ніби планується обмежена кількість інтегрованих предметів. Всього тільки 3, або 4 загальних предмети у всіх профілях, решта - спецкурси.
PTetyana Дата: Чт, 26.03.2015, 16:46 | Повідомлення № 30
Прописаний назавжди
Повідомлень: 287
Нагороди: 3
Рейтинг: 40
Цитата Bandalak ()
А я зрозумів, що ніби в ІІІ ступені, окрім інформаційно-технологічного профілю, інформатики не буде взагалі як предмету.
Ви праві, нам пояснили, що можна продовжувати курс інформатики на технологіях (зараз читається трудове навчання). А щодо олімпіад, то і зараз є предмети, які не читаються у старших класах, але школа має представити учасника, інакше знизиться рейтинг закладу.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Ефективність існуючого курсу шкільної інформатики (Оцінити ефективність курсу інформатики в школі)
Сторінка 2 з 3«123»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.