Ср, 22.11.2017, 16:35
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 3123»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Ефективність існуючого курсу шкільної інформатики (Оцінити ефективність курсу інформатики в школі)
Ефективність існуючого курсу шкільної інформатики
Оцініть ефективність чинного курсу інформатики в школі
1.Шкільна інформатика в цілому відповідає вимогам суспільства та часу[ 1 ][7.69%]
2.Для підвищення ефективності курсу варто оновити технічну базу[ 4 ][30.77%]
3.Повній реалізації можливостей курсу інформатики заважає слабка методична база[ 1 ][7.69%]
4.Стан викладання інформатики можна поліпшити, використавши кращі посібники[ 0 ][0.00%]
5.Шкільній інформатиці заважає слабка підготовка викладачів і їх небажання навчатися[ 4 ][30.77%]
6.Чинний курс інформатики надає застарілі знання та навички, які не знадобляться учням[ 3 ][23.08%]
7.Поліпшити справу може збільшення заробітної плати та введення посади лаборанта[ 0 ][0.00%]
Усього відповідей: 13
FutureTeacher Дата: Пн, 23.03.2015, 18:10 | Повідомлення № 1
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Шановне товариство, пропоную вам оцінити ефективність чинного курсу шкільної інформатики - хочу порівняти наші відповіді з висловлюваннями батьків учнів однієї з київських шкіл:
"Информатика в школе в нынешнем её виде не нужна, поскольку в госпрограмме фактически растянули курс информатики 10-11 классов на 10 лет. изучая всё тот же Пэйнт, печать шрифтом Таймс НьюРоман в Word, создание примитивных слайдшоу в Поверпойнте, рисование красивых табличек в Экселе и нахождение пресловутых корней квадратного уравнения в каком-то древнем языке программирования. Большей части учеников это попросту неинтересно, поскольку они питают отвращение к ненужным и устаревшим "знаниям", навязываемых "учителями", которые, в большинстве своем, знают учебный материал порой даже хуже учеников. О учебниках отдельный разговор - они есть печатным "хэлпом" для офисных програм, причём не всегда самым лучшим.
О состоянии дел в школьной информатике можно сказать по следующему примеру - из 48 учеников 11 класов только 2 смогло внятно обьяснить принцип работы струйного принтера, никто не рассказал о том, как работает сканер, никто не смог обьяснить почему программы для iPad не работают на Android.
Будут ли актуальными в "взрослой жизни" приобретённые на таких уроках "знания" и "навыки", "знания и навыки" позавчерашнего дня?


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Сб, 26.12.2015, 15:23
swetikccc Дата: Пн, 23.03.2015, 18:28 | Повідомлення № 2
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата FutureTeacher ()
О состоянии дел в школьной информатике можно сказать по следующему примеру - из 48 учеников 11 класов только 2 смогло внятно обьяснить принцип работы струйного принтера, никто не рассказал о том, как работает сканер, никто не смог обьяснить почему программы для iPad не работают на Android.
Будут ли актуальными в "взрослой жизни" приобретённые на таких уроках "знания" и "навыки", "знания и навыки" позавчерашнего дня?

Шановний, а Ви знаєте як працює коробка передач в автомобілі, чи система вприску, чим дизель відрізняється від бензинового мотору і принципи їх роботи?
Я думаю і 'права' маєте і автомобілем керуєте, а от як працює коробка автомат і не знаєте ;)


Відредаговано: swetikccc - Пн, 23.03.2015, 18:55
FutureTeacher Дата: Пн, 23.03.2015, 19:06 | Повідомлення № 3
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Цитата swetikccc ()
як працює коробка передач в машині

За рахунок зміни шестерень з різною кількістю зубів змінюється кількість обертів на виході

Цитата swetikccc ()
чим дізель відрізняється від бензинового мотору і принципи їх роботи

В бензиновому двигуні повітряно-бензинова суміш запалюється від електричної іскри, в дизельному двигуні суміш запалюється в результаті стиснення

Цитата swetikccc ()
як працює коробка автомат і не знаєте

Якщо "робот" - звичайна КПП з електронним керуванням, якщо гідромеханічна АКПП - "ганяє" мастило

Перші два пункти - шкільний курс фізики, останнє - від цікавості.

Питання стояло у тому, що шкільна інформатика повинна працювати на випередження, навчати тому, що буде актуально завтра, оскільки матимемо ситуацію середини 90-их - всі вивчали Бейсик на "Корветах", але ніхто не знав як працювати з Windows 95
swetikccc Дата: Пн, 23.03.2015, 19:32 | Повідомлення № 4
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата FutureTeacher ()
Якщо "робот" - звичайна КПП з електронним керуванням, якщо гідромеханічна АКПП - "ганяє" мастило

Просто чудово, для розвитку, в 60-ті на Саабах була ременна, як на сучасних мопедах.
Цитата FutureTeacher ()
Питання стояло у тому, що шкільна інформатика повинна працювати на випередження, навчати тому, що буде актуально завтра, оскільки матимемо ситуацію середини 90-их - всі вивчали Бейсик на "Корветах", але ніхто не знав як працювати з Windows 95

У сина в ліцеї на паскалі хлопці написали щось на зразок Думма, але навіть Вікна не могли перевстановити.
В школі потрібні основи, неприв'язані до конкретного продукту і пошук того хто буде складати компетентностні ) інструкції для всіх інших, як в Азімова в оповіданні Фах.
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 23.03.2015, 19:33 | Повідомлення № 5
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3622
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Я погоджуюсь з Вашою думкою, шановний колего. Але, щоб шкільний курс інформатики йшов в ногу з часом, в школах повинні стояти технічно сучасні комп’ютери з 2 Гб ОЗП або більше, нормальним процесором та графічним прискорювачем, а не як на ділі в більшості шкіл 256-512 Мб оперативки і приходиться відключати всі візуальні ефекти, щоб не сильно тормозили Windows XP та Office 2003. Ну і програмне забезпечення це окреме питання. Підручники то описують навіть Office 2010, тільки ставити його ми можемо хіба що піратський і то знову ж повторюсь, в більшості шкіл комп’ютери не задовільнятимуть мінімальні технічні вимоги.
Щодо інформатики в молодшій школі - це окрема болюча тема, нещо інше як велика помилка починати освоювати комп’ютер з 8-річного віку, коли діти сприймають комп’ютер як засіб пограти ігри, не засвоюють толком базових понять, не вміють нормально читати. А програми то жах, Windows, графічний редактор, редактор презентації... Питається навіщо, якщо все це успішно починає вивчатись з 5-го класу і до 9-го можна освоїти все по 2 рази. У мене інформатику в молодшій школі викладають вчителі молодших класів, то це щось... щось, але не інформатика. І їхньої вини в цьому найменше. Тому я глибоко переконаний, що інформатика чи ІКТ повинні вивчатись з 5-го класу і не раніше + корегування шкільних програм потрібне в сторону збільшення актуальних для даного часу тем.
FutureTeacher Дата: Пн, 23.03.2015, 19:55 | Повідомлення № 6
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Цитата Ковальчук_Олександр ()
в 60-ті на Саабах була ременна, як на сучасних мопедах.

Варіатор

Цитата swetikccc ()
У сина в ліцеї на паскалі хлопці написали щось на зразок Думма, але навіть Вікна не могли перевстановити.

А тут не вірю - натискати кнопку "Далі" не змогли?

Цитата swetikccc ()
У сина в ліцеї на паскалі хлопці написали щось на зразок Думма

Супер!

Цитата swetikccc ()
В школі потрібні основи, неприв'язані до конкретного продукту

Золотими літерами викарбувати на дверях ІІТЗО

Цитата Ковальчук_Олександр ()
щоб шкільний курс інформатики йшов в ногу з часом, в школах повинні стояти технічно сучасні комп’ютери з 2 Гб ОЗП або більше, нормальним процесором та графічним прискорювачем, а не як на ділі в більшості шкіл 256-512 Мб оперативки і приходиться відлючати всі візуальні ефекти, щоб не сильно тормозили Windows XP та Office 2003.

В Великобританії чомусь вважають, що в школі не варто вивчати використання офісних програм :( , а "computing" - програмування. Мені приходилось бачити британські школи в яких в класах стояли ПК з Windows 98
swetikccc Дата: Пн, 23.03.2015, 19:55 | Повідомлення № 7
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата Ковальчук_Олександр ()
Я погоджуюсь з Вашою думкою, шановний колего. Але, щоб шкільний курс інформатики йшов в ногу з часом, в школах повинні стояти технічно сучасні комп’ютери з 2 Гб ОЗП або більше, нормальним процесором та графічним прискорювачем, а не як на ділі в більшості шкіл 256-512 Мб оперативки і приходиться відлючати всі візуальні ефекти, щоб не сильно тормозили Windows XP та Office 2003. Ну і програмне забезпечення це окреме питання. Підручники то описують навіть Office 2010, тільки ставити його ми можемо хіба що піратський і то знову ж повторюсь, в більшості шкіл комп’ютери не задовільнятимуть мінімальні технічні вимоги.

О , чудовий приклад невірного акценту.
Ми вивчаємо ту ж презентацію, як комп'ютерну програму, а потрібно як засіб донесення інформації і робити на цьому акцент. Дискутувати в Греції не просто так вчили. ;)
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 23.03.2015, 20:31 | Повідомлення № 8
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3622
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Цитата swetikccc ()
Ми вивчаємо ту ж презентацію, як комп'ютерну програму, а потрібно як засіб донесення інформації і робити на цьому акцент.

Хто Вам таке сказав? Презентація — це публічне представлення певної інформації. Комп’ютерна презентація (слайдова) - це набір слайдів, що містять об’єкти мультимедіа.
Редактор презентацій - програма для створення, редагування та форматування комп’ютерних презентацій.
Без прив’язки до конкретного ПЗ це як? Вчимось створювати, редагувати, форматувати презентації без використання PowerPoint чи аналогів, опрацьовувати текстові дані без використання Word чи аналогів?
Я маю на увазі, що якщо в нас ліцензія для Office XP, то поставити 2010 вже не можемо, хіба що піратський з усіма можливими наслідками для себе, навіть якщо комп’ютери задовільняють технічні вимоги. От і йдемо в ногу з часом, "створюємо" "міні-діаграми" в Excel, об’єкти SmartArt та інші інновації на Office XP чи 2003 )
Це тільки один приклад щодо офісу. Так у всьому.
swetikccc Дата: Пн, 23.03.2015, 21:10 | Повідомлення № 9
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата Ковальчук_Олександр ()
Хто Вам таке сказав? Презентація — це публічне представлення певної інформації. Комп’ютерна презентація (слайдова) - це набір слайдів, що містять об’єкти мультимедіа.

Дискусія це набір слів, чудовий висновок пане Олександре.
Набір слів з
Цитата Ковальчук_Олександр ()
"міні-діаграми" в Excel, об’єкти SmartArt та інші інновації
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 23.03.2015, 21:20 | Повідомлення № 10
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3871
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата FutureTeacher ()
Будут ли актуальными в "взрослой жизни" приобретённые на таких уроках "знания" и "навыки", "знания и навыки" позавчерашнего дня?

Значною мірою так. Будуть актуальними. Звичайно, мова про учня, який нормально опанував програму. Чи ви прогнозуєте, що через 10 років комп'ютери не будуть використовуватись для розв'язання прикладних завдань: текстовий і графічний дизайн, автоматизована обробка та візуалізація масивів числових даних, обслуговування баз даних? Якщо учневі пропонують випробувати всі ці речі в якійсь операційній системі з графічним інтерфейсом та з відповідними прикладними програмами, не змушуючи при цьому зубрити "гарячі клавіші" і списки форматів файлів для кожної з програм, то користь буде. Ну й програмування, звичайно, залишатиметься актуальним довго. Але безглуздо намагатися вивести учня на рівень програміста.

Які кардинальні зміни в інформаційному просторі зроблять неактуальним весь масив сучасної шкільної інформатики? Сенсорний ввід клавіатуру не замінив: вона просто малюється на екрані, але залишається клавіатурою. Розпізнавання мови замінить ручний набір тексту, нейроімпульсний інтерфейс - мишу. Може ще щось. Так інформатики зі стажем до подібних змін звикли. Постійно доводиться щось додатково вивчати, щоб не відстати.

Вагомим і корисним кроком було б розділення власне інформатики і її прикладного "боку". Текстовий процесор - філологам, графічний редактор - вчителям малювання, електронні таблиці - математикам, географам, презентації - всім, кому є що презентувати. Тоді для інформатики залишиться будова комп'ютера, формалізація даних, програмування тощо. Про це вже не раз йшлося й тут на форумі. Але на рівні "стандарту освіти" інформатику віднесено до технологій...


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Пн, 23.03.2015, 21:23
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 23.03.2015, 21:22 | Повідомлення № 11
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3871
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата FutureTeacher ()
Мені приходилось бачити британські школи в яких в класах стояли ПК з Windows 98

Очевидно, вони не можуть собі дозволити "нормальної" техніки і програм. B) Або дивляться на речі не так, як багато з нас.
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 23.03.2015, 21:33 | Повідомлення № 12
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3622
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Пане Святославе, в попередньому пості я аргументував свою думку та задав декілька конкретних питань Вам, а ви як завжди продовжуєте формат обговорення в стилі "а ля філософ"... Для себе вважаю його не прийнятним, тому закінчую цю розмову.
FutureTeacher Дата: Вт, 24.03.2015, 08:01 | Повідомлення № 13
Часто заходить...
Повідомлень: 75
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Через дискусію, підняту форумчанами Пилипчук, Лапінський, Громко, Шестопалов, swetikccc та інших, було докорінно змінено програму з інформатики
Разом з тим усі розуміють, що нинішня програма - паліатив, намаганя "схрестити вужа з їжаком". а від бачення вчителями-практиками стану та перспектив курсу залежить майбутнє шкільної інформатики.

Цитата Пилипчук_О_П ()
Або дивляться на речі не так, як багато з нас.

Там вважають(у більшості шкіл), що вивчення ICT саме по собі не є потрібним (ніхто не навчає користуватись мобільником), трендом останніх років є вивчення computing (Scratch, Python) та розробка і конструювання мікроелектронних пристроїв на основі Raspberry Pi чи Arduino
swetikccc Дата: Вт, 24.03.2015, 08:56 | Повідомлення № 14
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3957
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Цитата Ковальчук_Олександр ()
Пане Святославе, в попередньому пості я аргументував свою думку та задав декілька конкретних питань Вам, а ви як завжди продовжуєте формат обговорення в стилі "а ля філософ"... Для себе вважаю його не прийнятним, тому закінчую цю розмову.

Вибачаюсь за тон.
Цитата swetikccc ()
Ми вивчаємо ту ж презентацію, як комп'ютерну програму, а потрібно як засіб донесення інформації і робити на цьому акцент.

Цитата Пилипчук_О_П ()
Вагомим і корисним кроком було б розділення власне інформатики і її прикладного "боку". Текстовий процесор - філологам, графічний редактор - вчителям малювання, електронні таблиці - математикам, географам, презентації - всім, кому є що презентувати. Тоді для інформатики залишиться будова комп'ютера, формалізація даних, програмування тощо. Про це вже не раз йшлося й тут на форумі. Але на рівні "стандарту освіти" інформатику віднесено до технологій...

Потрібно було так подати, що комп не самоціль.
Навіть 'чисті' програмісти в більшості непотрібні, потрібен спеціаліст який уміє програмувати.
Дітям привожу аргумент
Дайте мені навіть скрипку Страдіварі..... ;) , а от Паганіні на одній струні грав.
Що потрібно однозначно.
1 Сліпий друк(потрібен всім від офісу до програмування) і гроші не на вітер.
Цитата FutureTeacher ()
трендом останніх років є вивчення computing (Scratch, Python)

Пейтон- чудово, але якщо обмежитися базовими алгоритмами, то різниці між ним і Паскалем ніякої, окрім використання як чудового калькулятора. І цікаво що вирішать після Scratch включити в програму?


Відредаговано: swetikccc - Вт, 24.03.2015, 09:41
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 24.03.2015, 09:48 | Повідомлення № 15
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3871
Нагороди: 30
Рейтинг: 346
Цитата FutureTeacher ()
Через дискусію, підняту форумчанами Пилипчук, Лапінський, Громко, Шестопалов, swetikccc та інших, було докорінно змінено програму з інформатики

А чому ми цього не помітили? Правильно було б сказати, що форумчани і не тільки в свій час намагались докорінно змінити проект програми. Головним результатом стала розроблена за активної участі форумчан "народна" програма, в якій, зокрема, була варіативна можливість значно збільшити час на вивчення програмування та суміжних речей. Але вона наразі не має визнання у вигляді грифу. На проект МОН вплинути по серйозному ми так і не змогли.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Ефективність існуючого курсу шкільної інформатики (Оцінити ефективність курсу інформатики в школі)
Сторінка 1 з 3123»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.