Пн, 25.09.2017, 07:21
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 5 з 8«12345678»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Впровадження електронного щоденника (Обговорюємо сайт shodennik.ua)
Впровадження електронного щоденника
Lion_Lev Дата: Ср, 23.11.2011, 23:12 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Шановні коллеги! Давайте обговоримо, як Ви ставитесь до примусового впровадження електронного щоденника в школі. Чи повинні вчителі інформатики відповідати за адміністрування шкільних сторінок цього щоденника?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 02:49
sahyc Дата: Ср, 28.12.2011, 15:35 | Повідомлення № 61
Прописаний назавжди
Повідомлень: 278
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (Anatoli)
Недружня країна більше ніж ви думаєте зацікавлена знати скільки-де-яких вчителів, скільки-де яких дітей, майбутніх солдатів, який у них рівень освіти, себто оцінок, как ані там без прісмотра уже 20 лєт.

Не виклачається і такий варіант! Недавні події показують, що будь-яка інформація за певних умов може бути доступна бажаючим!
mouse Дата: Ср, 28.12.2011, 16:54 | Повідомлення № 62
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Ще з приводу доступності інформації.

Гадаю, що спецслужби достименно знають рівень освіти нашої країни, для цього не потрібно ніяких ел. щоденників.
:) Ми і всі так як на долоні :)
sahyc Дата: Ср, 28.12.2011, 20:31 | Повідомлення № 63
Прописаний назавжди
Повідомлень: 278
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (mouse)
Гадаю, що спецслужби достименно знають рівень освіти нашої країни, для цього не потрібно ніяких ел. щоденників. Ми і всі так як на долоні

Але впровадженням такого щоденника, можливо, ми "гарненько" все про себе самі і про свого товариша повідомимо. ;)
Dgon Дата: Ср, 28.12.2011, 20:45 | Повідомлення № 64
Я тут недавно...
Повідомлень: 21
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Сіксоти завжди були, є і будуть, така вже сутність людини, тим більше в нашому суспільстві, але питання в іншому: Кому конкретно допоможе цей Щоденник і якщо допоможе то чим?
LeMa Дата: Ср, 28.12.2011, 20:50 | Повідомлення № 65
Новий користувач
Повідомлень: 15
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я для себе вирішила, що ЯКОГО ЛИСОГО? (лисі, не ображайтесь) і спускаю все на тормозах )))
Dgon Дата: Ср, 28.12.2011, 20:58 | Повідомлення № 66
Я тут недавно...
Повідомлень: 21
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
А Ви хто завуч, чи вчитель інформатики?
Anatoli Дата: Ср, 28.12.2011, 23:27 | Повідомлення № 67
Прописаний назавжди
Повідомлень: 209
Нагороди: 0
Рейтинг: 15
Я додам, що оцінки в Інтернеті - це, звичайно, зручно. Так само, як і якісь завдання. Оскільки я знічев'я підтримую свій сайт для своєї ж зручності, то мої учні їх бачать, і це зручно всім. Не потрібно школярів нічого змушувати робити, навпаки, якраз вони не відчеплюються: хочу виправити чи хочу зробити оту роботу. Але. Немає ніяких прізвищ і жодних персональних даних. Я впевнений, що ніяка зайва інформація не розповсюджується, бо не збирається. А заповнювати які б то не було анкети для сервера у Москві я не стану.

Відредаговано: Anatoli - Ср, 28.12.2011, 23:27
pasichov Дата: Пн, 02.01.2012, 18:48 | Повідомлення № 68
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (sahyc)
Але впровадженням такого щоденника, можливо, ми "гарненько" все про себе самі і про свого товариша повідомимо

Тут 2 проблеми не варто "схрещувати"
1. "Закон України про захист персональних даних" (діє з 1 липня 2011 р.). За цим законом дійсно "із рівного місця" таку штуку, як "Щоденник.ua/ru" впроваджувати НЕ МОЖНА.
2. Корисність такої інформації для батьків з одного боку і , раз "падає на руки" учителю інформатики, його НЕБАЖАННЯ на халяву паритися з нудною і тривалою роботою.
Спецслужби... трохи "за вуха", виходячи з небажання "робити на халяву" благо закон формально на "нашому" боці. У них все вже про нас є. А дитячі оцінки...:-( - секрет Полішенеля...
Але...
Бази типу "Щоденник" повинні бути сертифіковані. Як це зробити у випадку "чужого" комерціного проекту законно - не знаю, але думаю, що вони із часом "викрутяться". Але на цей час їх діяльність незаконна. Тому:
1. Маємо свою подібну платформу (базу) на своїх технічних площадках. Її сертифікувати просто - гроші, звичайно треба, але не смертельно.
2. У батьків, на момент написання заяви про прийом до школи, просимо вставити фразу типу "дозволяю використовувати в ручному та автоматичному режимі дані із свідотсва про народження, медичної картки, та реєстрації маоєї дитини з метою організації її навчання". Все.
Залишається найскладніше. Це праця закладу по підтриманню ресурсу. Думаю, включать в посадові обов'язки когось із працівників закладу, платити - навряд...
sahyc Дата: Пн, 02.01.2012, 20:00 | Повідомлення № 69
Прописаний назавжди
Повідомлень: 278
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (pasichov)
Я для себе вирішила, що ЯКОГО ЛИСОГО? (лисі, не ображайтесь) і спускаю все на тормозах )))

Теж непоганий підхід у наших умовах :$
filnick Дата: Вт, 03.01.2012, 22:07 | Повідомлення № 70
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Перш за все, якщо говорити про залучення ІКТ в навчальний процес (електроний документообіг, електронні щоденники, класні оцінки, електронна звітність, створення БД навчальних закладів та об'єднання їх в Єдину мережу, впровадження інтернет-проектів типу "Відкритий світ", "100 відсотків", "Мої знання", "Курс:школа", "Медіа-освіта"), то цей процес є об'єктивним з точки зору розвитку інформаційного суспільства. Але існують конкретні питання - для кого це потрібно? як це вплине на якість навчання? хто і як запроваджує ці проекти в навчальні заклади?
Оскільки мені персонально довелося займатися усіма перерахованими проектами, то маю свій погляд на ці події, що розгорнулися в освіті протягом останнього семестру.
Перше. Програма "Курс:школа". (про неї писав ще у серпні-вересні на гілках форуму). Головною ідеєю цього продукту (розробники - харківська компанія "MZ Systems" під керівництвом Юрія Зайцева) було створити шкільну базу даних з подальшим об'єднанням її в БД усієї області, і, напевне усієї України і можливості передачі статистичних освітніх звітів із шкіл у відділи освіти та обласні управління (ЗНЗ-1, РВК-77, РВК-83). Про недоліки програми, її користь для навчальних закладів писав особисто керівнику проекту. Суть недоліків - дорога ціна (близько 1500 грн), прив'язаність до конкретного комп'ютера (у закладі не більше п'яти, а в основному - по одному); фактично не потрібна рядовому вчителю (навіщо йому формувати згадані звіти), тим більше учневі чи батьку; зроблена під конкретну ОС і не придатну для роботи з іншою (зокрема на Win 7); програма не в змозі формувати елементарні звіти, які вимагають органи управління освіти чи здійснювати той чи інший моніторинг в межах навчального закладу. Тому, не дивно, що у жовтні інтерес до цього продукту практично попрямував до нуля як з боку навчальних закладів, так і чиновників від освіти.
Друга. "Мої знання". Це є фактично продовження проекту "Курс:школа" (та ж авторська розробка) з виведенням даних на сайт з однойменною назвою, де розміщуються розклад занять, класні оцінки і журнали. Для розширення можливостей навчальним закладам на згаданому хостингу пропонувалося розмістити сторінки шкільних сайтів. Окремі школи Дніпропетровщини продовжили працювати з цим проектом, але більшість, враховуючи недоліки "Курс:школа", яка прив'язана до "Моїх знань" проігнорували подальшу роботу з цим проектом.
Третя. "Класна оцінка" (теж харківський проект, теж з керівником Зайцевим, але вж з Харківського авіауніверситету) Виконує те ж саме, що мої знання, але з певними перевагами на свою користь. Серед них головними є те, що не прив'язані до певного ПЗ і є номінально безкоштовною. Також розмістили платформу для розміщення своїх сайтів, причому з простим конструктором з можливістю застосування HTML-редактора. Перевагою цього ресурсу стало можливість імпорту даних із своєї БД в нову базу учнів, вчителів і т.д. Тому, з жовтня місяця всі навчальні заклади "вказівкою зверху" погнали саме на "Класну оцінку". Саме на цьому сайті опрацювали ідею електронного журналу та електронних щоденників. Кожна дитина отримала свій логін иа пароль, які також були повідомленні батькам учнів і в період з 1 вересня по 23 грудня учителі школи своєчасно записували всі уроки та виставляли усі оцінки (Нехай вибачають колеги, але сам особисто навчив і показав як заходити на сторінку, заповнювати та виставляти. Вчителям пояснив, що працюємо в такому режимі до кінця семестру, а далі, після аналізу, приймемо рішення про використання чи не використання цього ресурсу в нашому закладі і про форми оплати цьогго виду діяльності). Після завершення семестру аналіз відвідування сайту показав, що електронний щоденник хоча б один раз за семестр переглянули 18% батьків, а регулярно (хоча б раз в тиждень) - всього 6 % батьків. Виникає питання чи потрібна така робота, ефективність якої має ККД=6%? Думаю, до початку другого семестру приймемо оптимальне рішення (відмова від електронного щоденника, або звільнення учителів від обов'язків заповнення). До речі, надзвичайно вразило, як не тільки школи, а дитячі садочки заставили масово розміщувати свої сайти на цьому порталі. Якби хтось з чиновників пояснив: навіщо дитячому садку цей сайт?
Четверта. "Відкритий світ". Цей проет отримав статус Національного і мав розпочатися ще з вересня місяця, але в силу певних обставин офіційно стартує 11 січня 2012 р. Суть його полягає у запровадженні в сьомих класах шкіл України вивчення базових предметів з використанням інтерактивних дошок, з проекторами та Пк (ноутбуками). До кожного уроку складені демонстраційно-навчальні програми, які використовує учитель на своєму уроці, а після уроку заповнює анкету про ефективність тої чи іншої програми (принцип апробації). Самі програми розміщені на відповідному ресурсі в мережі www.v-svit.kiev.ua. Знову, як і у вище згаданих проектах ідея непогана, але існує одне але. Для реалізації цього проекту необхідна інтерактивна дошка лише однієї технології, а саме SMART-BOARD. В нашій області навчальні заклади були забезпеченні дошками іншої технології (TRIUMPH-BOARD та IP-BOARD), у яких використані інші фізичні принципи (зокрема світлове перо замість сенсорного контакту рукою). Ну якщо до роботи з іншою дошкою можна пристосуватися, то з використанням спеціальної програми для смарт-дошок, а саме програми SMART Notebook виникає класична для нашої освіти проблема. SMART Notebook, що випускається корпорацією SMART TECHNOLOGY є ліцензійною авторською програмою вартістю 1100 долларів США і безумовно, ніхто не планує її закупляти для навчальних закладів. На установчій нараді в обласному інституті взагалі запропонували варіант - встановити цю програму на 30 днів (її тріал-версію), а потім знести, почистити реєстр і знову встановлювати тріалку. І так кожного місяця на усіх компах, де вона встановлена(!?).
Вибачте, що так багато написав. Але єдиний висновок, який для себе зробив, полягає у наступному: Таке "впровадження" ІКТ не потрібне ні дітям, ні вчителям, ні нашій освіті. Воно потрібне чиновникам від освіти, щоб прозвітувати перед вищими чиновниками про освоєння передових стандартів, і ... щоб відмити непогані гроші.
mouse Дата: Вт, 03.01.2012, 22:13 | Повідомлення № 71
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Радий Вас бачити знову на форумі.
А про проекти... Будь-яку геніальну ідею можна довести до абсурда, а якщо ця ідея розпочинається з абсурда - то уявіть до чого вона дійте в процесі виконання. Та в принципі ми все і так бачимо. :?
Пилипчук_О_П Дата: Вт, 03.01.2012, 23:11 | Повідомлення № 72
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3780
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Схоже, найближчим часом тем для розмов не поменшає: Проведено нараду щодо функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти
mouse Дата: Ср, 04.01.2012, 20:47 | Повідомлення № 73
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Про це давно було відомо. В країні вона мала б бути давно.
Starichok Дата: Чт, 05.04.2012, 13:13 | Повідомлення № 74
Новий користувач
Повідомлень: 2
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
подскажите, а если я не хочу регистрироваться на щоденнике, как мне это обосновать администрации? я выполняю обязанности учителя (17 часов) и лаборанта (0,25), разве это входит в мои обязанности регистрироваться или вести страничку школы на Щоденник.ua? разве приказ. даже внутришкольный может быть на чем-то основан так чтоб меня заставить?
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 05.04.2012, 13:26 | Повідомлення № 75
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3780
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Є посадові інструкції вчителя і лаборанта. Там написано, що Ви зобов'язані робити. Розширення кола обов'язків, на мою думку, має супроводжуватися збільшенням зарплати. І в наказі, яким це розширення вводиться має бути відповідний пункт: "Оплата в обсязі .... за рахунок коштів ...." тощо.

Конкретно запуск школи в Щоденнику багато часу не потребує, тому можна виконати й на громадських засадах (внесення списків людей + друкування та роздача вчителям та класним керівникам кодів доступу). Подальше ж адміністрування, звичайно, вимагає часу. Хай Вам вкажуть, яку частину попередніх обов'язків Вам дозволяють закинути (але продовжуватимуть оплачувати), щоб вивільнити час на Щоденник.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Впровадження електронного щоденника (Обговорюємо сайт shodennik.ua)
Сторінка 5 з 8«12345678»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.