 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Поштові сервери
|
| | |
filnick |
Дата: Пн, 28.02.2011, 21:17 | Повідомлення № 1 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Цікавить Ваша думка, колеги. Обласний інститут освіти націлює всіх створювати скриньки на Gmail, для участі в інтернет-конкурсах гонять на Hotmail. Чи можлива взагалі така постановка питання - робити поштову скриньку тільки тут чи тільки там... Може на перше місце ставити параметри безпеки, мінімуму спаму та реклами
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 01:54 |
|
| |
Jokerz |
Дата: Ср, 23.12.2015, 01:21 | Повідомлення № 61 |
Хостер
Повідомлень: 1378
| Цитата GekoYPres (  ) Досить давно зробив пошту на милі, зараз думаю, що на гуглі буде безпечніше С чего такое мнение? Мне кажется, или действительно из географической принадлежности сервисов вы так думаете?
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Сб, 26.03.2016, 23:17 | Повідомлення № 62 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Не знайшов гілки про електронну пошту в цілому, тому розміщу посилання тут: "Согласно отчету App Annie, электронная почта стремительно погибает."
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Чт, 17.11.2016, 23:13 | Повідомлення № 63 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Років 8 користуюсь укр.нет і завжди думав, що там адекватні розробники, але після сьогоднішнього повідомлення задумався перехід на інший поштовий сервер.
|
|
| |
mudrak |
Дата: Пт, 18.11.2016, 00:05 | Повідомлення № 64 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 896
| Клас! Що за блокувальник? Випробую на i.ua.
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Пт, 18.11.2016, 00:16 | Повідомлення № 65 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Adblock plus
|
|
| |
swetikccc |
Дата: Пт, 18.11.2016, 07:18 | Повідомлення № 66 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4208
| Цитата Ковальчук_Олександр (  ) Років 8 користуюсь укр.нет і завжди думав, що там адекватні розробники, але після сьогоднішнього повідомлення задумався перехід на інший поштовий сервер. Безкоштовне також повинне за рахунок чогось існувати. Відключіть на цій сторінці і все.
|
|
| |
novichok |
Дата: Пт, 18.11.2016, 08:34 | Повідомлення № 67 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 403
| Цитата Ковальчук_Олександр (  ) Adblock plus У мене Adguard ukr.net мовчить
Відредаговано: novichok - Пт, 18.11.2016, 08:35 |
|
| |
gu2in |
Дата: Пт, 18.11.2016, 08:54 | Повідомлення № 68 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 830
| Реомендую розширення uBlock Origin, є для більшості браузерів, купа налаштувань, потребує небагато системних ресурсів, є фільтр "Adblock Warning Removal List" який приховує такі попередження.
Відредаговано: gu2in - Пт, 18.11.2016, 08:56 |
|
| |
Пукін |
Дата: Ср, 28.12.2016, 04:03 | Повідомлення № 69 |
Новий користувач
Повідомлень: 1
| Вважаю, що це порушення прав користувача! На якому поштовому сервері створювати поштову скриньку, це особиста справа. ----------------------------- Руководство ФСБ полность согласно с Вашим мнением. Используйте в своей переписке почтовый сервис Mail.ru
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Ср, 01.03.2017, 16:45 | Повідомлення № 70 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Більше тижня не можу користуватись поштовою скринькою на Рамблері за допомогою поштового клієнта Thunderbird. При запуску клієнта виникає повідомлення "Не вдалося надіслати ім'я користувача. Поштовий сервер pop.rambler.ru відповів: Incorrect username/password or rate limit exceeded or account blocked or protocol not enabled", після закриття якого пропонується ввести пароль, але доступ не поновлюється. Через веб-інтерфейс скринька працює нормально. Клієнт інші сервери (gmail, ukr.net, i.ua) обслуговує нормально.
Бачу, що моя проблема не унікальна: http://nobat.ru/q/bugs/24288-username-password-or-rate-limit/ Але наведений за посиланням рецепт не спрацював. Щось порадите, чи писати в підтримку Рамблера?
|
|
| |
Пилипчук_О_П |
Дата: Сб, 15.04.2017, 16:00 | Повідомлення № 71 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4332
| Цитата Пилипчук_О_П (  ) Більше тижня не можу користуватись поштовою скринькою на Рамблері за допомогою поштового клієнта Thunderbird. Ви, напевно, будете сміятись... Вирішив сьогодні ще раз з'ясувати причину. Знайшов таке: "Перед настройкой почтового клиента в меню «Настройки» почтового ящика на вкладке «Почтовые программы» необходимо отметить флажок в пункте «Я хочу получить доступ к почтовому ящику с помощью почтового клиента»." (Детальніше http://help.rambler.ru/mail/mail-pochtovye-klienty/1275/ ) Зайшов, поставив позначку. Все запрацювало А ось чому він "злетів" - питання. Хоча, недавно оновився веб-інтерфейс, можливо в тому й причина.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |