Нд, 17.12.2017, 15:58
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 2«12
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Яких реформ потребує шкільна інформатика? (Реформи в шкільній інформатиці)
Яких реформ потребує шкільна інформатика?
Яких реформ потребує шкільна інформатика?
1.Зміни концепції (парадигми) шкільної інформатики[ 16 ][72.73%]
2.Нових програм шкільного курсу[ 10 ][45.45%]
3.Нових підручників та посібників[ 10 ][45.45%]
4.Розділення курсу на інформатику та ІКТ[ 17 ][77.27%]
5.Впровадження курсу "Комп’ютерна грамотність" у початковій школі[ 13 ][59.09%]
6.Впровадження вільного програмного забезпечення[ 7 ][31.82%]
7.Впровадження дистанційних курсів[ 6 ][27.27%]
8.Впровадження електронних "підручників"[ 6 ][27.27%]
9.Забезпечення шкіл пакетом програмного забезпечення для широкої підтримки курсу[ 15 ][68.18%]
Усього відповідей: 22
gromko Дата: Сб, 17.04.2010, 21:10 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2718
Нагороди: 27
Рейтинг: 357
Всі розуміють, що сучасний стан шкільної інформатики не може не викликати занеспокоєння. Яких саме реформ потребує інформатика?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 01:57
pasichov Дата: Вт, 25.05.2010, 12:54 | Повідомлення № 16
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Bandalak)
науковці творять те що владі вигідно. Зараз в моді тотальний дибілізм та чисто споживацьке виховання населення. На це ми і працюємо, самі це не підозрюючи!

Це вірно на 100% Але я не згоден, що

Quote (Bandalak)
До нас не прислухаються ніколи,

Все залежить від того, як говорити. Якщо так, як ми тут, на форумі (простіше - "на кухні") - НІХТО НІКОГО НЕ ПОЧУЄ. Якщо ж завалити всі фахові журнали статтями з відповідними пропозиціями, всі академічні інститути, що пов"язані з інформатикою, листами з пропозиціями, аналогічно - відповідальних осіб МОН України (ту ж Прокопенко, наприклад, і вище) - переконаний, справа зрушиться. Але для цього потрібне об"єднання учителів не лише на основі фахових інтересів, як на форумі, ( і ці інтереси суворо обмежуються адміністрацією), а потрібне об"єднання на більш високому рівні. Людей повинно єднати не питання, як краще викласти недолугу тему за недолугою програмою (це як у нас), а ЩО ТРЕБА ЗРОБИТИ, АБИ НЕДОЛУГА ПРОГРАМА СТАЛА "ДОЛУГОЮ". Але ... одним страшно. Інші й так непогано себе почувають - ну та й що, що програма погана, і інформатика не "та", і зарплпата мізерна - техніка в руках - зароболю!
А третім взагалі незрозумілий предмет розмови. "Що це там ці "розумники" випендруються? Думає, що вумний, отже інших зневажає! Нє, щоб поклав конспект відкритого уроку - глянь, і я такий проведу, "покорю" перевіряючого" ..., а вони пишуть повідомлення, що "не несуть конкретного змісту").
ПОКИ ШИРОКИЙ УЧИТЕЛЬСЬКИЙ ЗАГАЛ НЕ ВИСТУПИТЬ ЄДИНИМ ФРОНТОМ ПРОТИ ТОГО СТАНУ СПРАВ, ЩО Є СЬОГОДНІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ, НІЧОГО НЕ ЗМІНИТЬСЯ.
Але це повинно бути ТОЛЕРАНТНИМ, ВИВАЖЕНИМ, ЗАКОННИМ, без політики та "наїздів" на владу, і, головне З КОНКРЕТНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ. Їх, до речі, можна збирати в цій темі, а потім узагальнити, обговорити на форумі, і від імені форумчан ( звичайно тих, хто поставить свій підпис) надіслати по вказаним вище адресам.


Відредаговано: pasichov - Вт, 25.05.2010, 13:00
alex Дата: Вт, 25.05.2010, 13:25 | Повідомлення № 17
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (dpi)
Процентов 80 учителей выше академ и стандарта и не захотят лезть.

На мою думку вони і лізти не будуть. Напишуть уроки згідно плану, щось почитають з
план-конспеку, з стелі виставлять оцінки. Говорю це не тому, що вважаю такий стан
виною вчителів. При одній годині в тиждень, при томі рівні знаннь математики, який є і
буде, пояснювати такі теми надіючись , що вони будуть хорошо засвоєні, буде важкувато.
Взагалі в мене таке відчуття, що ми в театрі абсурду. Автори програми роблять вид,
що за такий короткий термін можна вивчити достатньо хорошо матеріал, а ми робим вид, що
можем якісно це пояснити, закріпити і перевірити знання учнів
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Яких реформ потребує шкільна інформатика? (Реформи в шкільній інформатиці)
Сторінка 2 з 2«12
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.