Сб, 21.10.2017, 09:52
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 212»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Яких реформ потребує шкільна інформатика? (Реформи в шкільній інформатиці)
Яких реформ потребує шкільна інформатика?
Яких реформ потребує шкільна інформатика?
1.Зміни концепції (парадигми) шкільної інформатики[ 16 ][72.73%]
2.Нових програм шкільного курсу[ 10 ][45.45%]
3.Нових підручників та посібників[ 10 ][45.45%]
4.Розділення курсу на інформатику та ІКТ[ 17 ][77.27%]
5.Впровадження курсу "Комп’ютерна грамотність" у початковій школі[ 13 ][59.09%]
6.Впровадження вільного програмного забезпечення[ 7 ][31.82%]
7.Впровадження дистанційних курсів[ 6 ][27.27%]
8.Впровадження електронних "підручників"[ 6 ][27.27%]
9.Забезпечення шкіл пакетом програмного забезпечення для широкої підтримки курсу[ 15 ][68.18%]
Усього відповідей: 22
gromko Дата: Сб, 17.04.2010, 22:10 | Повідомлення № 1
Лінуксоїд
Повідомлень: 2601
Нагороди: 26
Рейтинг: 333
Всі розуміють, що сучасний стан шкільної інформатики не може не викликати занеспокоєння. Яких саме реформ потребує інформатика?

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 02:57
pasichov Дата: Нд, 18.04.2010, 00:42 | Повідомлення № 2
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Шановний gromko, беремо всі пункти Вашого опитування - ось це і буде (правда, ІМХО, неповний) список необхідних реформ.
Але (знову ІМХО) головна вкрай необхідна реформа - це реформа підготовки учителя інформатики.
ЛЕВ-КОРОЛЬ Дата: Сб, 22.05.2010, 17:45 | Повідомлення № 3
Експерт по тестах
Повідомлень: 109
Нагороди: 1
Рейтинг: 7
"Москва не сразу строилась" ... сподіватись на ВСЕ, і ВІДРАЗУ не варто. Потрібно вибрати 1 пункт, і "продвигати" так його, щоб він був вже введений у 2010-11 н.р.
З наступного н.р. - інший пункт.

Якщо форумом стукатимемо в МОН із ОДНІЄЮ пропозицією в рік - то може вони і будуть погоджуватись...

p.s. Я за те, щоб першим був виконаний пункт "Розділення курсу на інформатику та ІКТ"

НІКОЛЯ Дата: Сб, 22.05.2010, 18:32 | Повідомлення № 4
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
На мою думку самий перший крок який мусить зробити МОН, це закласти в бюджет фінансування освітніх закладів на належному рівні і в повному обсязі.
По чому вчити? Коли невистачає підручників. Обладнання застаріле . Нового ніхто не планує, латають дірки власним коштом. Немає коштів. Матеріальні бази сиплюця від пороху.
Виживають хто як може. Оце реальний стан речей.
alex Дата: Сб, 22.05.2010, 23:48 | Повідомлення № 5
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (НІКОЛЯ)
На мою думку самий перший крок який мусить зробити МОН, це закласти в бюджет фінансування освітніх закладів на належному рівні і в повному обсязі.

Ну від фінансування ще ніхто не відмовився. Але проаналізуємо ефективність затрачених фінансів
в випадку коли клас приходить в 9 річну школу. 1 година в тиждень. Затрачена велика сума грошей тільки для того, щоб провести 1 годину занятть. Передбачаючи аргументи , що вчитель повинен. Скажу , що він нікому нічого не повинен. Хто з класних спеціалістів піде на 1 годину в 9 річну школу?
Зрозуміло, що аргументів можна наводити більш ніж достатньо.
На мою думку проблему вивчення інформатики потрібно розбити на декілька складових.
1. Визначити ціль предмету інформатика і не змішувати поняття ІКТ та дійсно інформатика.
2. Реалізувати в повному об'ємі вивчення дійсно інформатики в старших класах, і тільки після реалізації
цього питання в повному об'ємі ( учителі, забезпечення технікою та софтом) переходити до
реалізації проблеми матеріального та педагогічного забезпечення вивчення ІКТ в молодших класах.
Ситуація з інформатикою в 9 річних школах подібна до анекдотичної: колгоспи створили , висилайте колгоспників.
Комп'ютери є , а вчителів і учнів бажано б прислати.

ihor_hontar Дата: Нд, 23.05.2010, 15:02 | Повідомлення № 6
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (alex)
Реалізувати в повному об'ємі вивчення дійсно інформатики в старших класах, і тільки після реалізації
цього питання в повному об'ємі ( учителі, забезпечення технікою та софтом) переходити до
реалізації проблеми матеріального та педагогічного забезпечення вивчення ІКТ в молодших класах.
Ситуація з інформатикою в 9 річних школах подібна до анекдотичної: колгоспи створили , висилайте колгоспників.
Комп'ютери є , а вчителів і учнів бажано б прислати.

Цілком з Вами, alex, згідний, але, на жаль і таке буває! Тільки, щоб хтось до цього прислухався та сприймав до уваги.
dpi Дата: Нд, 23.05.2010, 15:19 | Повідомлення № 7
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (alex)
Комп'ютери є , а вчителів і учнів бажано б прислати.

Все правильно, но самокритичнее надо.
Комп'ютери є , а вчителів бажано б прислати. (О присутствующих не говорят).
mouse Дата: Пн, 24.05.2010, 20:02 | Повідомлення № 8
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (ЛЕВ-КОРОЛЬ)
"Москва не сразу строилась"

Вже і так 25 років інформатиці в школі. А методики навчання інформатики, особисто я не бачив... прикро.
alex Дата: Пн, 24.05.2010, 21:29 | Повідомлення № 9
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (mouse)
А методики навчання інформатики, особисто я не бачив... прикро.

Напевно повторююсь. Але відсутність методики навчання інформатики зумовлена відсутністю
чіткого формулювання цілей і завдання шкільного курсу інформатики.
Якщо суть шкільного курсу інформатики це навчання кнопконатискання, то
наприклад тема " Методика вивчення методів натискання клавіші з буквою А"
звучить ...
Якщо ж ціль предмету, це формування в учнів навиків алгоритмічного мислення, то
більшість вчителів, цим займатись не хочуть і не можуть, а ті хто може, то в своїй більшості
в школі не затримуються.
Про наших науковців я вже не говорю . Іменно завдяки їм така тема , як основи алгоритмізації
(основи уміння побудови логічних міркувань) повністю знищена в шкільному курсі інформатики.
gry Дата: Вт, 25.05.2010, 05:55 | Повідомлення № 10
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1032
Нагороди: 3
Рейтинг: 105
Quote (mouse)
Вже і так 25 років інформатиці в школі. А методики навчання інформатики, особисто я не бачив... прикро.

Все почналося досить непогано. Інформатика Єршова була повністю спрямована на розвиток алгоритмічного мислення.
Quote (alex)
Про наших науковців я вже не говорю .

А потім прийшли "науковці" які почали вважати, що головне навчити давити кнопки та вміти щось надрукувати у Ворді та скласти табличку в Екселі... Хоча це повинно бути як Буквар і вивчатися в середніх (5-8) класах.
Тому я обома руками за розділення курсу інформатики на "Основи комп’ютерної грамотності", та "Алгоритимізація, програмування". Хоча , дивлячись на навчальний план (на ту кількість годин, яка відводиться на навчання інформатиці) стає зрозуміло, що ніякого поділу не буде. От і вчитимемо ми наших діток давити кнопки...
PanPete Дата: Вт, 25.05.2010, 12:09 | Повідомлення № 11
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (gry)

Все почналося досить непогано. Інформатика Єршова була повністю спрямована на розвиток алгоритмічного мислення

На мою думку не можна ідеалізувати будь яке направлення. Чому? Візьмемо окремиий сектор, який нам найбільш близький. В сьогоднішній школі працює багато вчителів, які навчалися "по Єршову". Чи багато із них здатні використати ПК в повній мірі для реалізації своїх пррофесійних потреб? А в свій час це були учні не з розряду найслабших!
alex Дата: Вт, 25.05.2010, 13:02 | Повідомлення № 12
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (PanPete)
Чи багато із них здатні використати ПК в повній мірі для реалізації своїх пррофесійних потреб?

А чи не могли б Ви уточнити, які професійні потреби не можуть реалізувати вчителі, які вивчали інформатику по програмі Єршова ,підкреслюю вивчали а не тільки їм вчитель оцінку поставив, бо сам не міг розвязати задачі , які
передбачені програмою.

Quote (PanPete)
А в свій час це були учні не з розряду найслабших!

Маючи можливість спілкуватись з викладачами педуніверситету, можу сказати , що в педуніверситет
на превеликий жаль йдуть не кращі учні.
Bandalak Дата: Вт, 25.05.2010, 13:28 | Повідомлення № 13
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Хто гронув моє повідомлення? Пишу його ще раз!

Quote (gry)
Хоча, дивлячись на навчальний план (на ту кількість годин, яка відводиться на навчання інформатиці)

Треба міняти концепцію середньої школи вцілому. Щоб у навчальних планах знайшлося місце для годин комп'ютерної грамотності у молодшій школі, Інформатики та ІКТ окремими предметами у середній та старшій школі. Натомість потрібно викинути всі псевдо-предмети!

Але хто це робитиме? До нас не прислухаються ніколи, а науковці творять те що владі вигідно. Зараз в моді тотальний дибілізм та чисто споживацьке виховання населення. На це ми і працюємо, самі це не підозрюючи!

PanPete Дата: Вт, 25.05.2010, 13:38 | Повідомлення № 14
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
alex, думка відносно того, щоб запитувати чи колега вивчав, чи тільки проходив курс інформатики в школі, мені якось не приходила. А факт на лице - в багатьх відсутні й елементарні навики роботи, в трохи меншої кільості відчуваються ознаки початкуючого користувача з непереборним страхом перед перспективою освоєння чогось нового, і тільки одиниці мають достатні навики користувача.

Відредаговано: PanPete - Вт, 25.05.2010, 13:43
dpi Дата: Вт, 25.05.2010, 13:52 | Повідомлення № 15
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (gry)
та "Алгоритимізація, програмування"

Процентов 80 учителей выше академ и стандарта и не захотят лезть. (см. академ 12 класс: структуры, указатели, стеки, списки, очереди, поиск в списке)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.3 Опитування » Яких реформ потребує шкільна інформатика? (Реформи в шкільній інформатиці)
Сторінка 1 з 212»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.