 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Які реформи в освіті Ви підтримуєте?
|
| | |
filnick |
Дата: Su, 03.01.2010, 12:51 | Повідомлення № 1 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Шановні колеги! На мою думку настав час дати відповіді на питання, які не одноразово обговорювалися на форумі. Але крім огульної критики чи підтримки, прохання мотивувати свою відповідь. Маємо надію, що все таки управлінці, які вимагають від нас впровадження освітніх реформ почують безпосередню відповідь освітян, а не політиків чи чиновників.
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: Махновець_Ігор - Su, 20.01.2013, 01:58 |
|
| |
Andrey123q |
Дата: Su, 03.01.2010, 13:10 | Повідомлення № 2 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
| Якщо, коротко ("+" або "-" в дужках): (-) Дванадцятирічна середня освіта - вік дітей при закінченні школи, різна підготовка дітей які приходять у 1й клас, занадто розтягнуті програми (+) Дванадцятибальна система оцінювання - краща диференціація оцінювання (+) Зовнішнє незалежне оцінювання - можливість вступу та зменшення корупції () Гуманітаризація освіти - нічого не скажу, так як сам математик () Профільна освіта в старшій школі - також важко сказати (+) Інформатизація освіти - цей аспект треба значно поглиблювати та розширювати, щоб він так і не залишився на папері () Фінансова самостійність закладів освіти - важко сказати Ще раз би підкреслив, яке положення не підтримую: Дванадцятирічна середня освіта
Відредаговано: Andrey123q - Su, 03.01.2010, 13:17 |
|
| |
PanPete |
Дата: Su, 03.01.2010, 13:34 | Повідомлення № 3 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
| Погляди збігаються з тим, про що написав Andrey123q, добавлю про останній пункт - яка може бути фінансова самостійність в некомерційної структури?
|
|
| |
kom_adm |
Дата: Su, 03.01.2010, 14:11 | Повідомлення № 4 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Ще додам, що дітям приходиться йти раніше до школи (в 5,5-6 років), а цей вік як відомо найбільш вразливий для дитини. Звідси роблю висновок, що 12 річна школа - необдумана або навпаки спрямована нашкодити здоров’ю дітей реформа.
|
|
| |
mudrak |
Дата: Su, 03.01.2010, 15:28 | Повідомлення № 5 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 895
| 12-ти бальна система - дуже добре. 12-ти річна освіта - мабуть занадто, 12 років в одній школі, а надто в селі - інфантилізація молоді. зовнішнє оцівання - без нього ніяк. фінансова самостійність загальноосвітніх закладів - такого не може бути в принципі. інформатизація - давно пора. гуманітаризація - якби хто пояснив, що воно таке, хоч я і сам гуманітарій.
|
|
| |
vitali4 |
Дата: Su, 03.01.2010, 15:30 | Повідомлення № 6 |
Часто заходить...
Повідомлень: 94
| 1. Дванадцятирічна середня освіта (проти). Окрім того, що було сказано вище (повністю погоджуюсь), додам те що можна обійтися 10 (в крайньому випадку 11)-річною освітою, якщо переглянути зміст навчання і вилучити зайві теми/предмети які не є обов*язковими для подальшої діяльності та освіти. 2. Дванадцятибальна система оцінювання (за). Прийняли без поблем і не верто повертати. 3. Зовнішнє незалежне оцінювання (за). Плюсів у цьому більше ніж мінусів. Справа тільки у правильній організації і добропорядочності організаторів. 4. Гуманітаризація освіти. (проти) Все повинно бути збалансовано. Для бажаючих є спеціалізовані НЗ. 5. Профільна освіта в старшій школі (вагаюся). Вона вже існує, але не все продумано. Багато профілів в школі не може бути. Мабуть повинен бути створений районний реєстр профільних класів, щоб дитина мала вибір. 6. Інформатизація освіти (за). На форумі інформатиків - аргументів не потребує. 7. Фінансова самостійність закладів освіти (вагаюся). Чи дійсно буде в школі окремий бухгалтер? Чи дійсно він буде самостійний?
|
|
| |
PanPete |
Дата: Su, 03.01.2010, 15:41 | Повідомлення № 7 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
| Quote (vitali4) Фінансова самостійність закладів освіти (вагаюся). Чи дійсно буде в школі окремий бухгалтер? Чи дійсно він буде самостійний? Невже фінансова самостійність організації впирається в наявність/відсутність рахівника?
|
|
| |
vitali4 |
Дата: Su, 03.01.2010, 15:58 | Повідомлення № 8 |
Часто заходить...
Повідомлень: 94
| Quote (PanPete) Невже фінансова самостійність організації впирається в наявність/відсутність рахівника? А хто буде вести документацію? А хто буде приймати фінансові рішення та затверджувати їх у казначействі та фінансових установах району та міста? А хто буде готувати фінансові звіти? А хто буде сплачувати налоги та комунальні послуги? А хто з ревізійною комісією буде розмовляти? Будь яка фінансова установа без бухгалтера на може існувати. Тим більше державна "самостійна".
|
|
| |
PanPete |
Дата: Su, 03.01.2010, 16:14 | Повідомлення № 9 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
| Quote (vitali4) Будь яка фінансова установа без бухгалтера на може існувати. Тим більше державна "самостійна". Дійсно так, але введення бухгалтерської обиниці не сформує необхідні для "самостійності" вхідні фінансові потоки, а без них - ота самостійність - лише фікція. Що дасть запропонована реформа реально - узаконення поборів з батьків та введення на них державних мит (налогів). А чому б і ні, адже пошук нових джерел поповнення державної казни в країні, яка відмовилась від сприяння економічному розвитку, досить актуальний. Іншими словами, якщо батьки раніше здавали певну суму на підтримку школи - ремонт, технічне обладнання, тощо, то тепер ще й будуть добавляти до неї певну надбавку для податкової, фондів...
|
|
| |
pasichov |
Дата: Su, 03.01.2010, 16:39 | Повідомлення № 10 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
| 1. Дванадцятирічна середня освіта. Калька з світового досвіду, непридатна для наших умов. Хоча б через суттєву різницю в середній тривалості життя. Там людина в школі 12 років з 85-ти, а в нас буде 12 з 60... ( у нас навчання виходить довше більш ніж на 7% самого продуктивного віку). КАТЕГОРИЧНО ПРОТИ. Слід впроваджувати після того, як досягнемо європейських стандартів якості життя. А якщо врахувати недолугість програм 12-річної школи - маємо втрачене для освіти покоління. 2. Дванадцятибальна система оцінювання Це не реформа. Просто більш зручний спосіб оцінювання, допускає глибшу диференціацію. На якість освіти впливає опосередковано. Фактор позитивний, без сумніву 3. Зовнішнє незалежне оцінювання На тлі БЕЗСУМНІВНИХ ПЛЮСІВ має великий мінус - поступово приведе до знищення освіти високого рівня в спеціалізованих навчальних закладах (адже до змістовної частини тестових завдвнь входять лише елементи базової програми. Учням немає сенсу для успішного тестування вивчати предмет поглиблено). Результат - втрата якості освіти. А корупція СКОРО подолє проблему ЗНО (як в Росії подолала ЕГЭ) 4. Гуманітаризація освіти. Спосіб боротьби з "надвиробництвом" людей з технічною та науково-природничою освітою. З одного боку, заходу так безпечніше - наш рівень технологій їм не загрожуватиме, а наші "державотворці" розуміють гуманітаризацю освіти як ідеологічний інструмент повернення свідомості в сторону "бджіл, тинів та шароварів". Це прямий шлях до перетворення держави в сировинний додаток до індустріально розвинутих країн, зате з "історичною пам'ятю". Наслідки катастрофічні ІМХО. Одна з ознак - перетворення інформатики з "комп"ютерної науки" в "технологію" 5. Профільна освіта в старшій школі. Справа хороша. Але на практиці закриває рівний доступ до освіти за сучасних реалій її фінансування. В кожній школі на вимогу ХОЧА Б одного учня слід відкривати відповідний профіль. 7. Фінансова самостійність закладів освіти Передвиборчий піар ЮВТ. і ще один спосіб перекласти частину витрат на освіту на плечі батьків, полігон для зловживань. А все разом - знищення одного з суттєвих (і небагатьох!!!) позитивних спадків минулого - високого рівня загальної середньої освіти за нашою безпосередньою участю.
Відредаговано: pasichov - Su, 03.01.2010, 17:08 |
|
| |
vitali4 |
Дата: Su, 03.01.2010, 17:36 | Повідомлення № 11 |
Часто заходить...
Повідомлень: 94
| Quote (PanPete) Що дасть запропонована реформа реально - узаконення поборів з батьків та введення на них державних мит (налогів). Ось тому я і вагаюся. У цій реформі, я думаю, багато підводних камінців. Тільки платні послуги чого варті. Від нас заберуть офіційні факультативи та гурткі. А введуть платні послуги. І скажуть "шановні батьки. якщо хочете гурток з інформатики платіть гроші на по-перше ..., по-друге..., а по-третє на зарплату вчителя з урахуванням усіх налогів.
Відредаговано: vitali4 - Su, 03.01.2010, 17:39 |
|
| |
gry |
Дата: Su, 03.01.2010, 18:27 | Повідомлення № 12 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1160
| Quote (Andrey123q) Ще раз би підкреслив, яке положення не підтримую: Дванадцятирічна середня освіта КАТЕГОРИЧНО НЕ ПІДТРИМУЮ. Це величезний "хрест" на сільскій школі, особливо , якщо ця школа приміська ( в місті технікуми, професійні коледжі, ПТУ ...) Quote (pasichov) 5. Профільна освіта в старшій школі. Справа хороша. Ще одна головна біль сільської школи де в старших класах 10-15 учнів . Quote (pasichov) Фінансова самостійність закладів освіти А оце - мабуть найбільший із "хрестів" сільської освіти. Не пройде і півроку, як 2/3 сільських шкіл району прийдеться закрити із-за неможливості подальшого функціонування.
|
|
| |
Ktara |
Дата: Su, 03.01.2010, 18:35 | Повідомлення № 13 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4317
| багато з чим погоджуюсь. 1. Я ПРОТИ 12-річної освіти. Ми чогось завжди рівняємось на щось (чи на когось), але не все, що є в Європі придатне для України 2. Дванадцятибільне оцінювання - воно не заважає. Погоджуюсь, що більш диференційований підхід. 3. Вважаю потрібним....... за умови зміни до нього підходу (якого саме вже писала - не те ми намагаємося ним оцінити) 4. Гуманітаризація освіти. Якщо повальна - проти. Мають право обирати 5. Профільна освіта в старшій школі. Можливо задумка й непогана. Але потрібно виробити єдиний стандарт для всіх без винятку. А не так - тут хочему робимо, а ту - не хочемо і не робимо 6. Інформатизація освіти. Як уже казали, давно пора. Але дивлячись на все, що відбувається виникає питання - щор у нас з тими хто приймає закони різна математика та термінологія. Тому є звнову - єдиний стандарт. А то ми думаємо про одне, а вони - про інше 7. Фінансова самостійність закладів освіти. Як на мене (зважаючи на економічну освіту) - це утопія. Це все одне що "зона вільної економічної торгівлі" (ну як зона може бути вільною? жарт звісно, але в ньому є частина правди) Не може школа бути фінансово незалежною. Гроші не вона ж собі заробляє, а вони будуть йти з бюджету. Самостійність бути виражатися в тому, що в школи буде свій розрахунковий рахунок. буде своя бухгалтерія (а не централізована). Єдний плюс можливо в тому, що тепер школі можуть йти цільові гроші (наприклад від спонсорів). В централізованій їх або поділять або довго доведеться шукати (і винних не знайдуть)
|
|
| |
volevikt |
Дата: Su, 03.01.2010, 21:43 | Повідомлення № 14 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
| Підтримую: 2. дванадцятибальну систему оцінювання (допомагає більш "точно" оцінити учня) 5. профільну освіту в старшій школі, але "не переборщити". З одного боку краще, якщо дитина більш глибоко займатиметься предметами, які їй потрібні будуть в подальшому, з іншого боку - адміністрація школи часто зловживає цим і ставить профілі, які потрібні не дітям, а для того, щоб довантажити деяких вчителів до ставки. 6. Інформатизація освіти однозначно! Категорично не підтримую: 1. Дванадцятирічну середню освіту. 12 років навчання - неприродня розтягнутість програми та перевантаження дитини всяким "мотлохом". І все це заради того, щоб наблизитися до європейських стандартів? Якщо ми хочемо наблизитися до Європи, то чи не слід почати з економіки, з підвищення рівня життя наших громадян? 4. Гуманітаризацію освіти - вважаю, що захоплення даним напрямком призведе до "гальмування" науково-технічного прогресу. 7. Фінансову самостійність закладів освіти - в першу чергу постраждають сільські та однокомплектні школи, які опиняться перед загрозою закриття, а далі ланцюгова реакція... Хто виживе після такого "фінансового вибуху" невідомо. Неоднозначно відношуся (є свої + та -): 3. Зовнішнє незалежне оцінювання. З одного боку "боротьба" з корупцією, дитина більше уваги приділяє підготовці до вступу, систематизує та поглиблює свої знання. З іншого боку - суб'єктивне оцінювання відкритої частини вчителями та вгадування відповідей випускниками - ознака бездумності та, вибачте, отупіння молоді.
|
|
| |
Ogorodets |
Дата: Su, 03.01.2010, 23:19 | Повідомлення № 15 |
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
| Quote (volevikt) вгадування відповідей випускниками - ознака бездумності та, вибачте, отупіння молоді. Вот, точно в цель... Вся система тестирования - прямой путь к массовому отупению... Из года в год ребенок учится выбирать из готовых вариантов, придя на работу - он будет искать готовый путь решения проблемы, а его может и не быть, а думать головой и искать свой вариант - увы, не научили...
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |