Пт, 28.04.2017, 09:12
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VІ: АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ » 6.7 Принтери, сканери, MFU. » Лазерні принтери. Проблеми. Поломки. Вирішення
Лазерні принтери. Проблеми. Поломки. Вирішення
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 08.02.2014, 20:31 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3603
Нагороди: 16
Рейтинг: 187
Обговорюємо в даній вітці виключно лазерні принтери, та пристрої, які працюють на основі лазерної технології друку (БФП).
Обговорюємо проблеми, які виникають в ході експлуатації, знаходимо шляхи вирішення.
VasilVas Дата: Сб, 08.02.2014, 20:31 | Повідомлення № 2
Я тут недавно...
Повідомлень: 48
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Цитата bambuchia ()
У мене SAMSUNG SCX 4200 - задоволений всім, крім того, що чогось він постійно жує бумагу...


Чому друкуючий пристрій "жмакає" папір

З власного досвіду:

Вказаний Вами багатофункціональний пристрій є пристроєм з лазерною технологією друку. Майже всі такі пристрої розраховані на щільність паперу 80гр/м і на друк з одного боку. Проте наша скрута спонукає і до застосування тоншого паперу і до двостороннього друку...

Отже, якщо папір має щільність меншу за рекомендовану, то він не достатньо цупкий, щоб витримати проходження через систему валів принтера. При цьому достатньо, щоб на якомусь етапі проходження через вали хоч би трохи зламало край аркуша, як він вийде з принтера "пожованим". Висновок: застосовуйте рекомендований папір.

Друга можлива причина - перекошування аркуша в процесі проходження через систему валів принтера. Щоб його не перекошувало, потрібно щоб аркуш рівно входив у принтер, як при подачі з лотка, так і при ручній подачі. Для цього на принтерах передбачені бічні обмежувачі. Потрібно слідкувати, щоб вони завжди були виставлені чітко по формату аркуша паперу. Тоді лист входитиме в принтер без перекосу.

Третя можлива причина - друк на зворотному боці аркуша, тобто двосторонній друк. Тут слід зазначити, що технологія лазерного нанесення тонера на папір передбачає попередню його (аркуша) електризацію. А тому з принтера лист виходить із залишками електризації, що помітно до схильності такого аркуша злипатися з іншими аркушами, скручуватися, тощо. Тому, якщо двобічного друку не уникнути, то потрібно або витримати папір до його електричної нормалізації, або попередньо покласти його під гніт для вирівнювання. Але ні в якому разі не пхайте до пристрою папір, який скручується в надії, що пристрій його вирівняє.

Засторога: Не скеровуйте в друкуючий пристрій злежаний чи зім'ятий папір, а також папір із різних архівних зшивок. Як правило у такого паперу суттєво втрачена цупкість, а тому підвищуються небезпека його застрягання. Крім того можуть бути непоміченими скріпки, сліди коректору, наліпок, "конфетті" від дироколів тощо. Крім псування такого листа, ще може бути нанесена шкода самому пристрою!

Четверта можлива причина – якість паперу. Знову ж, наша скрута спонукає до придбання найдешевшого паперу. У такому, як правило, підвищено вміст «пластмас» замість целюлози. Такий папір, при проходженні стадії нагріву для закріплення тонера, структурно деформується і при спробі його повторного прогону для двобічного друку «зажовується» значно частіше за звичайний. Як виявити? Дивіться маркування на упаковці. Або якщо упаковки нема, то по «поведінці» паперу. Якщо «зажувало» один, другий, третій… Думаю зрозуміло.

П’ята можлива причина – стан друкуючого пристрою. Тут найчастіше буває так, що користувач неуважно видалив з пристрою попередній застряглий лист, частина якого (іноді зовсім як би не значна) залишилась у пристрої і вона заважає проходженню наступних листів. Там достатньо хоч би трохи «підштовхнути» лист що саме проходить через пристрій, щоб він втратив правильну орієнтацію і передній край не увійшов у відповідний канал для виходу. Так як подаючі вали продовжують працювати, то з листа паперу виходить «гармошка», яку іноді надто трудно вилучити з пристрою.

Увага! Перш ніж видалити застряглий папір, вилучте з пристрою картридж! Це полегшить вилучення застряглого листа і зменшить ймовірність його розриву. Якщо аркуш все ж таки розірвався, то обов’язково потрібно вилучити всі його залишки, щоб не сталась п’ята причина.

Шоста можлива причина. Неякісне технічне обслуговування картриджа. Як наслідок – просипання тонеру і забруднення ним друкуючого пристрою. Разом з папером такий потрапляє до термовузла закріплення тонеру, переходить там у в’язкий стан. Як тільки до вузла потрапляє край аркуша паперу, як він частково приклеюється до відповідного валу, чого достатньо, щоб лист деформувався і або вийшов із пристрою «гармошкою», або взагалі «наматався» на один з валів. Найтяжчий випадок. Якщо нема достатнього досвіду, то допоможе лише сервісний центр.

Засторога! Якщо лист паперу не вийшов з друкуючого пристрою і його неможливо видалити механічно, негайно вимкніть пристрій і не вмикайте його до усунення проблеми. Не сподівайтеся, що при повторних запусках пристрою папір вийде сам. Цього не буде, але вартість ремонту може значно зрости!


Відредаговано: VasilVas - Пт, 07.02.2014, 12:18
Baba_Yaga Дата: Сб, 08.02.2014, 20:31 | Повідомлення № 3
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
А может эту статью (пост) выделить в отдельную ветку, которую посвятить проблемам с "печаталками"? Она как-то не подходит к теме выбора принтера. И многие, кому эта информация была бы полезной, сюда просто не заглядывают, т.к. их не интересует на данном этапе выбор принтера. ИМХО, конечно.

И еще. О последней застороге. У нас такое было. Осталась бумажка в принтере. За ремонт взяли 400 гривень. Сказали, что там многое внутри сгорело и даже расплавилось. Странно. Даже дыма не было. Дурят клиентов?
VasilVas Дата: Чт, 27.03.2014, 03:09 | Повідомлення № 4
Я тут недавно...
Повідомлень: 48
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Цитата Baba_Yaga ()
А может эту статью (пост) выделить в отдельную ветку, которую посвятить проблемам с "печаталками"?


Я відповів на питання, яке було у цій темі. Можливо й слід би започаткувати тему про правильну (грамотну) експлуатацію друкуючих пристроїв та усунення простих проблем. Це на розсуд модераторів.

Цитата Baba_Yaga ()
Осталась бумажка в принтере. За ремонт взяли 400 гривень. Сказали, что там многое внутри сгорело и даже расплавилось. Странно. Даже дыма не было. Дурят клиентов?


З власного досвіду ремонтника:

Коли лист не вийшов із друкуючого пристрою, то слід себе запитати: "Куди він подівся?". Зникає папір безслідно тільки в Акопяна ;) А в друкуючому пристрої він найчастіше наматується на вал нагрівання у блоці закріплення тонеру. Блок нагрівання називають "пічка", або Fuser. Ці блоки здебільшого двох конструкцій. В апаратах фірм Canon і НР у якості «гарячого» валу використовується так звана термоплівка з тефлоновим покриттям, а в апаратах фірм Xerox і Samsung цей вал є металевою трубкою, в середині якої знаходиться лампа розігріву. Трубка ця також з тефлоновим покриттям (тефлон - щоб розігрітий тонер не приклеювався і не накопичувався в пристрої).

Так от коли лист паперу наматається на термоплівку, то при спробі його видалення рвуть разом з папером і термоплівку. Далі майстерня. Вартість термоплівок у залежності від фірм від 4..5 доларів, плюс вартість роботи і техобслуговування. Чим дешевша термоплівка, тим менше пройде часу до її зносу і настання необхідності заміни на нову.

Коли лист паперу наматається на тефлоновий вал, то він опиняється між валом і датчиком, який повідомляє мізкам апарату про температуру валу. В результаті датчик через сторонній предмет між ним і валом повідомляє апарату про недостатню температуру, хоча вона достатня. Це призводить до перегріву всього механізму: руйнується тефлонове покриття, плавиться сусідній резиновий вал, пластмасові шестерні. Може навіть перекосити корпус Ф’юзера. Як правило цей процес ні димом, ні полум'ям не супроводжується. Може з'явитися тільки запах плавленої пластмаси, та й то не відразу. У таких випадках – тільки заміна деталей, або й блоку в цілому. Так що ремонт може обійтися й понад 400 грн.

Тож коли папір не вийшов з апарату - вимикайте апарат, а потім розбирайтесь з причиною.


Відредаговано: VasilVas - Чт, 27.03.2014, 03:09
Baba_Yaga Дата: Чт, 27.03.2014, 15:05 | Повідомлення № 5
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Люди и коллеги! Достали проблемы с заправкой картриджей! Денег на заправку не дают. Учителя и заучи выкручиваются кто как может. Потом ведь и цены на заправки разнятся. Причем все заправщики уверяют, что и так мол работают на грани рентабельности. Что вы еще от нас хотите? Раньше можно было договориться в долг, теперь не хотят - говорят, что курс доллара не стабилен. А при чем тут доллар? Педагогам ведь начисление зарплат не связывают с курсом доллара? Хотя у них, наверное, сажа из зарубежа берется? Одна с коллег где-то заправила картридж "по дешевке" - недели не проработал. Пошла к ним, а ей говорят, что ничего не знаем. Много значит печатаете. И вообще ваш картридж барахло. Нужен новый. Почему барахло? Его то после установки принтера заправляли всего один раз. ДОС-ТА-ЛИ...

Документы все теперь требуют только отпечатанными. От руки написанное уже и читать никто не хочет.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 27.03.2014, 17:30 | Повідомлення № 6
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3494
Нагороди: 27
Рейтинг: 240
Цитата Baba_Yaga ()
Хотя у них, наверное, сажа из зарубежа берется?
Сажа? :)
Досить високотехнологічна "сажа" виходить: http://uk.wikipedia.org/wiki/Тонер
Не думаю, що виробляється в Україні. Чи помиляюсь?
Цитата Baba_Yaga ()
От руки написанное уже и читать никто не хочет.
Я з подивом дивлюсь на людей, які хочуть писати від руки...
argun Дата: Чт, 27.03.2014, 22:59 | Повідомлення № 7
Прописаний назавжди
Повідомлень: 472
Нагороди: 1
Рейтинг: 32
Цитата Пилипчук_О_П ()
Я з подивом дивлюсь на людей, які хочуть писати від руки...
А ще й читати написане від руки... ;)

Додано (27.03.2014, 20:59)
---------------------------------------------

Цитата Baba_Yaga ()
Педагогам ведь начисление зарплат не связывают с курсом доллара?
На жаль ні. Але який зв'язок з вартістю товару, який закупається за долари, з зарплатою у таких країн як наша?
VasilVas Дата: Чт, 27.03.2014, 23:35 | Повідомлення № 8
Я тут недавно...
Повідомлень: 48
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Цитата Baba_Yaga ()
Одна с коллег где-то заправила картридж "по дешевке" - недели не проработал.


"Найпоширеніша помилка – пошук дешевої заправки картриджа". На мою думку стаття фахівця досить детально висвітлює проблему заправки картриджів. Буде корисною для широкого кола користувачів друкуючих пристроїв і, зокрема для тих, кого ці заправки "ДІС-ТА-ЛИ": http://nosivka-syut.at.ua/blog/vidnovlennja_pracezdatnosti_kartridzhiv/2014-03-26-20


Відредаговано: VasilVas - Чт, 27.03.2014, 23:35
Jimik Дата: Пт, 28.03.2014, 11:55 | Повідомлення № 9
Тут живе...
Повідомлень: 118
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Вже пару років заправляю 3 різних принтера у себе в школі самі і проводжу заміну деталей в картриджах. На заправці картриджа економиться 15-20 грн., але тонер купляю за загальні гроші.
Baba_Yaga Дата: Пт, 28.03.2014, 18:02 | Повідомлення № 10
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Для VasilVas:

В статье "Найпоширеніша помилка – пошук дешевої заправки картриджа" (не знаю почему переход на нее не активируется??) вами все написано как бы правильно. Но где гарантия от того, что с меня возьмут за заправку дорогим тонером и за качественное обслуживание, а засыпют дешевый тонер и ничего мыть не будут? Вы пишете, что лучший контроль совесть - не убедительно.
VasilVas Дата: Сб, 29.03.2014, 02:54 | Повідомлення № 11
Я тут недавно...
Повідомлень: 48
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Цитата Baba_Yaga ()
В статье "Найпоширеніша помилка – пошук дешевої заправки картриджа" (не знаю почему переход на нее не активируется??) вами все написано как бы правильно. Но где гарантия от того, что с меня возьмут за заправку дорогим тонером и за качественное обслуживание, а засыпют дешевый тонер и ничего мыть не будут? Вы пишете, что лучший контроль совесть - не убедительно.

Ссылка не активируется потому что пользователям запретили url код. Так що питання не до мене.
Тепер те, що до мене.

Ваші сумніви не безпідставні. В житті все є. В обговорюваній статті згадується про "красномовність" майстра. Думаю зрозуміло.

Порада:
користуйтеся послугами одного майстра. Якщо він зробить роботу не якісно, то
при вашому наступному зверненні, він хоче не хоче, але таки буде змушений
усувати наслідки першої «неохайної» заправки. Бо він розуміє, що якщо якість
друку вас не влаштує, то ви знову прийдете до нього і йому всерівно доведеться
виправляти свої попередні «косяки». Хочу ще раз підкреслити, що коли майстер розуміє
що клієнт наступного разу йтиме саме до нього, то, як кажуть, діватися нікуди –
треба робити всі роботи повністю і якісно…

І ще перевага
«користування» одним майстром. Усувається загроза таємної підміни нової деталі
на зношену. У додатку до обговорюваної статті «З щоденника майстра» це показано
на прикладі підміни фотобарабана: при заправці був вкрадений новий і замість
нього встановлений такий, якого вистачить на одну-дві заправки (нагадаю, що
нового фотобарабана вистачає на 5-8 заправок). Так от якщо майстер вам приміром
цього разу встановив новий фотобарабан, то наступного разу він його не
підмінить, бо знатиме, що самому ж і доведеться пояснювати чому встановленого
ним фотобарабану вистачило тільки на дві заправки.


Відредаговано: VasilVas - Сб, 29.03.2014, 03:00
Baba_Yaga Дата: Чт, 10.04.2014, 14:59 | Повідомлення № 12
Я тут недавно...
Повідомлень: 25
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Самсунг-4220. При включении такой треск, что рука его сама тут же отключает. Мастерская?
volodschool2 Дата: Чт, 10.04.2014, 15:44 | Повідомлення № 13
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1294
Нагороди: 12
Рейтинг: 242
Було подібне з 4100. Поміняли картридж, все Ok.
VasilVas Дата: Чт, 10.04.2014, 16:20 | Повідомлення № 14
Я тут недавно...
Повідомлень: 48
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Для повідомлення №12:

Відкрийте дверцята на задній стінці і подивіться на шестерні валів. Якщо вони обертаються ривками разом з тріском, то - майстерня. Зносились передаточні шестерні, а тому проскакують. Якщо видимі вам шестерні обертаються нормально, то тоді тріщить провідна шестерня картриджа (котра на фотобарабані) на якій, швидше за все, викришилась частина зубців. Все усунеться після ремонту картриджа. Ще може тріщати привід сканера, коли з ряду причин невірно відбувається його ініціалізація. Теж, майстерня. Не забувайте, що коли є підозра на картридж, то можна спробувати з іншим аналогічним картриджем.


Відредаговано: VasilVas - Пт, 11.04.2014, 02:12
antina Дата: Сб, 19.12.2015, 12:02 | Повідомлення № 15
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
[admin]Реклама сторонніх ресурсів, не узгоджена з адміністрацією форуму.[/admin]

Відредаговано: antina - Сб, 19.12.2015, 12:04
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VІ: АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ » 6.7 Принтери, сканери, MFU. » Лазерні принтери. Проблеми. Поломки. Вирішення
Сторінка 1 з 11
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.