Ср, 20.09.2017, 01:18
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 212»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VІ: АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ » 6.6 Ноутбуки, КПК, смартфони, комунікатори » Використання смартфону у навчальному процесі (Як іграшку використати з користю)
Використання смартфону у навчальному процесі
Bandalak Дата: Нд, 03.09.2017, 13:10 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5376
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
У багатьох учнів є у наявності сучасні смартфони. Вони ними граються на уроках, дивляться відеоролики, слухають музику, списують домашні завдання, фотографують крадькома, то що..
Цей пристрій більше відноситься до іграшок, чим до серйозного девайсу.

Але в деяких вчителів виникли ідеї, залучити смартфон до навчального процесу.
Ділимося досвідом!


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Bandalak Дата: Нд, 03.09.2017, 13:16 | Повідомлення № 2
Лідер форуму
Повідомлень: 5376
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
gry :
Код
Трохи подивився телевізор...такого бруду на вчителя ще не було...  Пан Роман Чайка показуючи смартфон заявив, що ним вміють користуватися першокласники на відміну від учителя!


Пилипчук_О_П:
Код
Цитата gry ()
Пан Роман Чайка показуючи смартфон заявив, що ним вміють користуватися першокласники на відміну від учителя!

Цей пан часом не потрапив у петлю часу? Цифровий розрив між учнями і вчителями достатньо швидко скорочується: учні володіють своїми смартфонами на такому низькому рівні, що вчителям зовсім не складно з ними зрівнятись, або, принаймні, виглядати впевнено. Погодьтесь, що на вивчення основних функцій потрібно, хоч і багато, але ж не більше 2-х годин. До рівня мага 80-го рівня, звичайно, "пиляти" доведеться трохи довше.
Bandalak Дата: Нд, 03.09.2017, 13:16 | Повідомлення № 3
Лідер форуму
Повідомлень: 5376
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Цитата gry ()
Пан Роман Чайка показуючи смартфон заявив, що ним вміють користуватися першокласники на відміну від учителя!

А який сенс вчителеві ним користуватися? Для мене смартфон - це не більше чим іграшка! Для всього іншого є комп'ютер, а якщо у дорозі (що буває вкрай рідко) - є нетбук!
Та й коштує смартфон не 100 гривен. Відкласти на нього не просто.
volodschool2 Дата: Нд, 03.09.2017, 13:16 | Повідомлення № 4
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1357
Нагороди: 12
Рейтинг: 263
Цитата Bandalak ()
А який сенс вчителеві ним користуватися? Для мене смартфон - це не більше чим іграшка!
Ну чому ж не користуватись учителю смартфоном? На цьогорічній веб-конференції Національної академії педагогічних наук України розказували ( починаючи з 1:51-1:58), як можна використати смартфон для різноманітних фізичних експериментів. Наприклад, підвішуємо смартфон до мотузки і от вам пристрій для визначення періоду коливань маятника. Кладемо на візок смартфон і вимірюємо прискорення. Відпускаємо з рук з  третього поверху смартфон і визначаємо висоту будівлі школи. І т.д і т.п. Відповідні додатки для проведення експериментів є в інтернеті.


Відредаговано: volodschool2 - Сб, 02.09.2017, 17:51
Bandalak Дата: Нд, 03.09.2017, 13:16 | Повідомлення № 5
Лідер форуму
Повідомлень: 5376
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
А які в нього датчики? Як він розуміє, що його викинули у вікно?
volodschool2 Дата: Нд, 03.09.2017, 13:16 | Повідомлення № 6
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1357
Нагороди: 12
Рейтинг: 263
Для останнього експерименту достатньо секундоміра :) . В попередньому своєму повідомленні я добавив посилання на згадувану веб-конференцію, дивимось починаючи з 1:51 по 1:58, там все розказали.

Відредаговано: volodschool2 - Сб, 02.09.2017, 17:51
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 03.09.2017, 13:16 | Повідомлення № 7
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3765
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата volodschool2 ()
В попередньому своєму повідомленні я добавив посилання на згадувану веб-конференцію, дивимось починаючи з 1:51 по 1:58, там все розказали.

Там посилання на щось інше.
mul44 Дата: Нд, 03.09.2017, 13:17 | Повідомлення № 8
Наполегливий учасник
Повідомлень: 915
Нагороди: 2
Рейтинг: 43
Попали в ад бизнесмен, президент и школьный учитель. Президент спрашивает у черта: - Можно позвонить, узнать, как там мой народ? Черт разрешил. Президент поговорил 5 мин, спрашивает - Сколько? - Черт: 5000$! - Заплатил. Бизнесмен: - Я тоже хочу позвонить, как там мой бизнес. Черт разрешил. Бизнесмен в 2 мин. уложился, спрашивает - Сколько? - Черт: ‎5000000$! Заплатил. Учитель: - Ну дай и я позвоню? Позвонил в школу и .... 24 часа про педсовет, журналы, парты, планы, слеты, учебники, программы, аттестаты, перемены, двоечников, родителей, отличников, оценки... �Закончил, спрашивает черта: Сколько? - Черт: Бесплатно. �Бизнесмен и президент - Почему?????!!!!!! �Из ада в ад внутри сети Бесплатно.
)
volodschool2 Дата: Нд, 03.09.2017, 13:17 | Повідомлення № 9
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1357
Нагороди: 12
Рейтинг: 263
Цитата Пилипчук_О_П ()
Там посилання на щось інше.
Тобто як це на щось інше? Перевірив, все нормально, канал "Інститут педагогіки", трансляція від 29.08.2017, про смартфони говорять з 1:51
Ось воно:


Відредаговано: volodschool2 - Сб, 02.09.2017, 22:29
Пилипчук_О_П Дата: Нд, 03.09.2017, 13:17 | Повідомлення № 10
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3765
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата volodschool2 ()
Перевірив, все нормально,

У мене за посиланням з повідомлення http://informatic.org.ua/forum/147-1049-84921-16-1504350026 відкривається Методичний коментар щодо навчання української мови (початок 2-ї хвилини).

P.S. Зрозумів свою помилку: шукав на 1 хв 51 с, а потрібно було га 1 год 51 хв :)


Відредаговано: Пилипчук_О_П - Сб, 02.09.2017, 23:33
gromko Дата: Нд, 03.09.2017, 13:17 | Повідомлення № 11
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата volodschool2 ()
Ну чому ж не користуватись учителю смартфоном?

Цитата Bandalak ()
А які в нього датчики? Як він розуміє, що його викинули у вікно?

У смартфонах є гіродатчик і акселерометр (не у всіх). Свого часу пробував і я так робити - для перевіряючих виходить класно - смартфон, ноутбук, проектор, але діти (більшість) перестають розуміти фізичну суть експерименту, прийшлось повертатись до тягарця на мотузці та секундоміру.
Кому цікаво - http://phyphox.org/

Ось таке бiльше допомагає опанувати фізику: http://patlah.ru/etm/etm-24/a_energia/elektrofor/elektrofor-2.htm
Bandalak Дата: Пн, 04.09.2017, 18:36 | Повідомлення № 12
Лідер форуму
Повідомлень: 5376
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Пітон для смартфону буває?
Так щоб код підходив до звичайного Пітона.
gromko Дата: Пн, 04.09.2017, 20:21 | Повідомлення № 13
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата Bandalak ()
Пітон для смартфону буває?
Так щоб код підходив до звичайного Пітона.


10 приложений для изучения Python на Android-устройствах








swetikccc Дата: Пн, 04.09.2017, 20:46 | Повідомлення № 14
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3855
Нагороди: 24
Рейтинг: 341
Цитата gromko ()
10 приложений для изучения Python на Android-устройствах
З запропонованих в статі підійдуть перші два.
Перша для вивчення, має російський преклад і називається  Учим Питон
Інтерпритатор тільки онлайн, іхні приклади також відкриваються в ньому, можете редагувати, 
але зберігаєте все неті в власному профілі, а для переносу потрібно копіювати і всталяти в редактор.
Взпгалі чудова прога, аналогічні є і для інших иов програмування.
Друга - повноцінний інтерпритатор.
Користуюся обома на планшеті.
mudrak Дата: Пн, 04.09.2017, 21:17 | Повідомлення № 15
Активний учасник
Повідомлень: 590
Нагороди: 3
Рейтинг: 32
Цитата Bandalak ()
залучити смартфон до навчального процесу
Була і в мене така ідея, під кінець минулого навчального.... і гілка на форумі подібна десь була http://informatic.org.ua/forum/70-2361-1 ... після місяця-двох роботи з'явився певний досвід, який важко назвати позитивним. Але все ж таки смартфон у навчанні використовувати можна, подолавши певні проблеми.
1. Діти дуууже неохоче встановлюють навчальні програми на свої смартфони (вони в них забиті іграми "під зав'язку").
2. Як я відзачав на тій гілці, різні смартфони з тією самою програмкою працюють по різному (видно, залежить від прошивки).
3. Хоч в декого такі смартфони, які я собі навряд чи зароблю, але все ж вони є не у всього класу.
Через ці причини дуже важко досягти колективної продуктивної роботи в класі, тому в мене вийшов ухил на використання учнями смартфону для самостійної роботи. "Нав'язувати" дітям відповідний софт зручно за допомогою програмки для windows - BlueStacks.


Відредаговано: mudrak - Пн, 04.09.2017, 21:21
Форум інформатиків » РОЗДІЛ VІ: АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ » 6.6 Ноутбуки, КПК, смартфони, комунікатори » Використання смартфону у навчальному процесі (Як іграшку використати з користю)
Сторінка 1 з 212»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.