Вт, 26.09.2017, 15:49
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » Розділ IV: ВДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ УЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ » 4.7 Дистанційна освіта учителя інформатики » Дистанційний курс навчання з розв'язування задач (Самоосвіта учителя.)
Дистанційний курс навчання з розв'язування задач
pasichov Дата: Нд, 28.06.2009, 15:24 | Повідомлення № 1
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Для кого призначено курс?

- Для всіх тих, хто має бажання навчитися розв'язувати задачі з інформатики. Але в першу чергу - для тих, хто повинен навчати інших, як розв'язувати задачі.

Додано (16.06.2009, 17:10)
---------------------------------------------
Запрошуємо всіх бажаючих учителів інформатики (і не тільки) до участі в навчально-тренувальній олімпіаді для учителів (http://www.olymp.vinnica.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=815) та дистанційному курсі навчання "Розв'язування задач з інформатики".
Адреса курсу http://disted.edu.vn.ua. , в меню КЛАСИ розділ ПОЗАКЛАСНА РОБОТА. ДИСТАНЦІЙНІ КУРСИ.

Курс побудовано в вигляді коментарів до задач відкритої навчально-тренувальної олімпіади NetOI-Ch. Олімпіада в даному випадку є позитивним змагальним фоном для проходження матеріалів курсу. Задачі, що пропонуються, не є ні складними. ні новими. навпаки. воні відібрані з числа тих, що пропонувалися авторами на попередніх олімпіадах NetOI в 1998-2008 р.р. Основним критерієм відбору є "базовість" задачі, тобто наскільки вам допоможе розв'язувати нові складніші задачі те, що ви навчилися розв'язувати саме цю, розібрану в матеріалах курсу задачу.

Як працювати з курсом? В першу чергу неохідно зареєструватися на http://disted.edu.vn.ua ( не плутати з реэстрацією на олімпіаді) якщо цього не зробити матеріали курсу залишаться для вас недоступними. Уроки слід проходити один за одним, наступний стає відкритим для доступу, коли за прорходження попереднього ви отримали не менше 80% балів. Після прооходження уроку та відповіді на поставлені тестові питання слід натиснути посилання "Завершити урок". Кожний урок, після того, як він став доступним, можна проходити багаторазово. Ви також можете бачити власну статистику проходження курсу, натиснувши на відповідне посилання.

Додано (28.06.2009, 14:24)
---------------------------------------------
Шановні колеги!
Ще раз запрошуємо тих, хто бажає навчитися розв'язувати олімпіадні задачі з інформатики, пройти дистанційний курс.

Відредаговано: pasichov - Вт, 16.06.2009, 23:12
Ktara Дата: Нд, 28.06.2009, 20:12 | Повідомлення № 2
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3892
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Хочу пройти, но на две недели уезжаю и мне будет не до интернета :(
filnick Дата: Нд, 28.06.2009, 22:38 | Повідомлення № 3
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Така ж пролема у мене. З 1 липня на протязі кількох тижнів не матиму змоги працювати в Інеті.
pasichov Дата: Пн, 29.06.2009, 01:48 | Повідомлення № 4
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Ktara)
Хочу пройти, но на две недели уезжаю и мне будет не до интернета :(

Quote (filnick)
Така ж пролема у мене. З 1 липня на протязі кількох тижнів не матиму змоги працювати в Інеті.

Удачного отдыха! Курс никуда не денется - приедете - пройдете ...

Nevirkovets Дата: Вт, 30.06.2009, 13:25 | Повідомлення № 5
Написав MifTests
Повідомлень: 266
Нагороди: 0
Рейтинг: 12
Давайте пройдемося по записам зробленими у курcі...
Тема 3. Задача Military
є таке запитання:

Аргументами в цій задачі є n - кількість елементів у таблиці А і сама таблиця А. Результатами є K - номер першого елемента цієї послідовності і L - довжина максимальної послідовності підряд розташованих нулів.

Якого типу будуть результати L і K?
(правильна відповідь: цілого). Але http://uk.wikipedia.org/wiki....B.D0.B0

Назва "цілі числа" виникла на противагу числам, які позначають "нецілі" кількості, - дробам. Цілі числа утворюються на основі натуральних за допомогою введення нових понять і позначень: нуля (0, лат. nullus - ніщо, відсутність будь-якої кількості) та від'ємних чисел, тобто таких кількостей, додаючи до яких додатні кількості (які позначаються натуральними числами) ми отримуємо нуль. Від'ємні числа позначаються за допомогою знака "-" (мінус) перед тим натуральним числом, у сумі з яким дане від'ємне число дає 0.

Тобто до поняття цілого числа відносятьсяться і від'ємні цілі, але чи L і K можуть бути від'ємними. Гадаю що ні.

Додано (30.06.2009, 12:25)
---------------------------------------------
До речі не зрозумів вислову:
Аргументами в цій задачі є n - кількість елементів у таблиці А і сама таблиця А
Як це n може бути і таблицею А і загальною кількість елементів таблиці?

alex Дата: Вт, 30.06.2009, 16:34 | Повідомлення № 6
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Nevirkovets)
Якого типу будуть результати L і K?
(правильна відповідь: цілого).

Величини можуть приймати значення 0. Отже їх тип цілий, навіть якщо вони не приймають від'ємних значень

Quote (Nevirkovets)
Аргументами в цій задачі є n - кількість елементів у таблиці А і сама таблиця А

Наявність сполучника і говорить про те, що аргументів 2
1) n - кількість елементів у таблиці А
2) сама таблиця А


Відредаговано: alex - Вт, 30.06.2009, 16:35
Nevirkovets Дата: Вт, 30.06.2009, 17:15 | Повідомлення № 7
Написав MifTests
Повідомлень: 266
Нагороди: 0
Рейтинг: 12
Quote (alex)
Наявність сполучника і говорить про те, що аргументів 2

ага, тобто 2 елементи-аргументи. (вдумався, вчитався).
Просто після n стоїть тире .... тому все що далі написане, я відносив до цього n. Претензій не маю...

Додано (30.06.2009, 15:59)
---------------------------------------------

Quote (alex)
Величини можуть приймати значення 0. Отже їх тип цілий, навіть якщо вони не приймають від'ємних значень

це те саме що сказати, що вони мають тип дійсний без дробової частини і не від'ємні. (я так вважаю)

Додано (30.06.2009, 16:15)
---------------------------------------------
До речі .. мені не сподобалося виділяти пам'ять під маств розміром у 10000 елементів у задачі Military. Я глибоко розумію, що в умові стоять дані обмеження, але представити задачу ту ж для 1000000 елеметів, то виникнуть великі проблеми. Вважаю за необхідність розглядати кожний елемент окремо і поступово один за одним, або ж пропонувати розвязувати за допомогою стеків, черг ... і т.д

alex Дата: Вт, 30.06.2009, 19:01 | Повідомлення № 8
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Nevirkovets)
це те саме що сказати, що вони мають тип дійсний без дробової частини і не від'ємні. (я так вважаю)

Не можу погодитись. Сам опис типу як дійсний передбачає виділення памяті як на цілу частину так і на дробову навіть якщо дробова дорівнє 0. Зрозуміло, що повної відповідності між навчальною алгоритмічною мовою і наприклад мовою Паскаль нема.
В принципі, якби не було проблем ефективного використання памяті то типів можна було б ввести всього два
числовий та символьний.
pasichov Дата: Вт, 28.07.2009, 13:07 | Повідомлення № 9
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
В дистанційному курсі з'явилися новы теми, що допоможуть в роботы над задачами 2-го туру олімпіади.
pasichov Дата: Ср, 29.07.2009, 12:22 | Повідомлення № 10
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (awpriss17)
Про НАМ взагалі говорити смислу немає, оскільки кожен має право створювати свою НАМ, аби її застосавання та використання йшло на користь тим, хто вивчає програмування...

НАМ, РАЯ, ШАЯ - все це варіант ПСЕВДОКОДУ. Паскаль теж створювався, як АНГЛОМОВНИЙ ПСЕВДОКОД, вже пізніше учні Вірта написали трянслятор.
Дійсно, псевдокод може бути будь-який, але повинен виконувати свою основну задачу - дозволяти правильно розробити і строго записати алгоритмитм. А далі йде вже його переклад тією чи іншою мовою програмування.
ВЕЛИКОЇ ПОМИЛКИ ПРИПУСКАЮТЬСЯ ТІ, ХТО НЕХТУЄ ВИКОРИСТАННЯМ ПСЕВДОКОДУ, РОЗРОБЛЯЮЧИ АЛГОРИТМИ БЕЗПОСЕРЕДНЬО "НА МОВІ", ЯКОЮ ПИСАТИМЕТЬСЯ ПРОГРАМА. І ЦЕ СТОСУЄТЬСЯ НЕ ЛИШЕ ОЛІМПІАДНИХ ЗАДАЧ, А БУДЬ-ЯКИХ ПРОГРАМНИХ РІШЕНЬ.
ЗАРАЗ ЩЕ ПРОДОВЖУЮТЬ ВИКОРИСТОВУВАТИ ГРАФ-СХЕМИ (кол. блок-схеми) як варіант псевдокоду. ІМХО - погане рішення, АЛЕ КРАЩЕ, ніж зовсім нічого. Біда учителів нової генерації в тому, що їх цьому в ВНЗ не вчили... (але "стару" гвардію ВЗАГАЛІ нічому не вчили - не було предмета ;-).


Відредаговано: pasichov - Ср, 29.07.2009, 12:36
pasichov Дата: Ср, 29.07.2009, 15:17 | Повідомлення № 11
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (awpriss17)
адже на довільній мові програмування його можна інтенсивно використовувати у вигляді ну хоча б тих самих коментарів

ПСЕВДОКОД - це інструмент "думанья". Він передує мові програмування ІМХО
metodis Дата: Пн, 10.05.2010, 12:57 | Повідомлення № 12
Троль
Повідомлень: 44
Нагороди: 1
Рейтинг: 5
pasichov, учні і не тільки дуже полюбляють олімпіади. Більше деталей вони наводять в своїх блогах щоб було зрозуміліше подивіться самі
http://skiminog.livejournal.com/12685.html?thread=31373 цкаво? Більшість учасників теж такі?
swetikccc Дата: Пн, 10.05.2010, 13:22 | Повідомлення № 13
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3864
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (metodis)
pasichov, учні і не тільки дуже полюбляють олімпіади. Більше деталей вони наводять в своїх блогах щоб було зрозуміліше подивіться самі
http://skiminog.livejournal.com/12685.html?thread=31373 цкаво? Більшість учасників теж такі?

Пане Пасіхов у нас гендерна рівність. )))))
pasichov Дата: Пн, 10.05.2010, 13:36 | Повідомлення № 14
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (metodis)
pasichov, учні і не тільки дуже полюбляють олімпіади. Більше деталей вони наводять в своїх блогах щоб було зрозуміліше подивіться самі
http://skiminog.livejournal.com/12685.html?thread=31373 цкаво? Більшість учасників теж такі?

Дай Боже, аби таких була більшість!!!!! Дуже нормальна дитяча реакція, доброзичлива.... Та й моя відповідь там є, отже, я в "темі"... Не зрозумів, в що ви мали на увазі.....
До речі, в рамках 17-ї Всеукраїнської комплексної олімпіади (http://complex.edu.vn.ua) відбулась особиста та командна олімпіада з інформатики. Дуже "зірковий" склад учасників, дуже відомі автори задач. Можна ознайомитися, розв"язувати та перевіряти розв"язки на http://www.olymp.vinnica.ua/index_ua.php?lng=ua&cid=943


Відредаговано: pasichov - Пн, 10.05.2010, 13:37
Форум інформатиків » Розділ IV: ВДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ УЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ » 4.7 Дистанційна освіта учителя інформатики » Дистанційний курс навчання з розв'язування задач (Самоосвіта учителя.)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.