Вт, 25.07.2017, 13:30
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 41234»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » Розділ IV: ВДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ УЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ » 4.7 Дистанційна освіта учителя інформатики » Дистанційне навчання інформатики (Дистанційне навчання інформатики для учнів та вчителів)
Дистанційне навчання інформатики
Newbie Дата: Сб, 24.08.2013, 22:47 | Повідомлення № 1
Хелпер
Повідомлень: 1409
Нагороди: 8
Рейтинг: 81
Зараз багато говориться про дистанційне навчання, навіть в оновленій концепції профільного навчання про це згадується. Але при цьому класно-урочна система нікуди не зникає (на жаль), тож, ніби, дистанційному навчанню не місце у традиційному класі?

Крім очевидних випадків навчання осіб з особливими потребами та навчання у далеких від місця проживання закладах, коли може бути цікаве дистанційне навчання інформатики:
- як додатковий ресурс при проведенні цікавого уроку;
- як завдання для тих учнів, які пропустили заняття, або хочуть перездати тему;
- як домашнє завдання для тих, хто на уроці не надто успішно опанував певну тему;
- як додаткове завдання для тих, хто хоче знати більше (вивчаючи ті курси та теми, які не входять у навчальну програму певного класу);
- як підвищення власної кваліфікації вчителя;
- при підготовці до олімпіад тощо.

Все це використання ресурсів дистанційного навчання, але не дистанційне навчання в чистому вигляді. Тобто, це технології так званого змішаного та оберненого навчання, які легко реалізуються в рамках існуючої класно-урочної системи.

Чи практикується таке? Спробували і не сподобалось? Чи цікаво пробувати?


Відредаговано: Newbie - Сб, 24.08.2013, 22:48
Bandalak Дата: Пн, 26.08.2013, 11:54 | Повідомлення № 2
Лідер форуму
Повідомлень: 5206
Нагороди: 34
Рейтинг: 245
Нам запропонували ось таке:
Дистанційне навчання

Добре це чи погано, пропоную розібратися разом!
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 26.08.2013, 12:39 | Повідомлення № 3
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3605
Нагороди: 27
Рейтинг: 277
Добре, що з'являються такі ресурси в Інтернеті. А з подробицями, звичайно, треба розбиратись...
Jokerz Дата: Пн, 26.08.2013, 14:01 | Повідомлення № 4
Хостер
Повідомлень: 1116
Нагороди: 4
Рейтинг: 63
я только за, но я считаю что оно хорошо только в том случае если по окончанию такого обучения удаленно, дают сертификат или диплом реальный, бумажный который можно где то показать. А не ссылку в сети где есть твои достижения
Ktara Дата: Пн, 26.08.2013, 18:16 | Повідомлення № 5
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3824
Нагороди: 36
Рейтинг: 273
Толик, Оксана об этом же ресурсе видимо и ведет речь :)
Newbie Дата: Ср, 18.09.2013, 12:24 | Повідомлення № 6
Хелпер
Повідомлень: 1409
Нагороди: 8
Рейтинг: 81

Цитата
Добре це чи погано, пропоную розібратися разом!
А з подробицями, звичайно, треба розбиратись...
об этом же ресурсе видимо и ведет речь

власне варіантів реалізації може (і має) бути якомога більше: різні технології, різне наповнення, різні підходи і методи - не буде єдиного ідеального універсального варіанту. і тут не стільки про конкретний ресурс мова, скільки про різні такі ресурси: що де доброго, що де поганого, досвід, питання, ідеї, реалізації.

 

Цитата
дают сертификат или диплом реальный, бумажный который можно где то показать. А не ссылку в сети где есть твои достижения

про сертифікат/диплом може йти мова в кількох аспектах.
якщо це метод навчання (доповнення до звичайного навчання очного), то сертифікат/диплом/атестат видається у звичайному режимі.
 
якщо це реальне дистанційне навчання (100% онлайн), то є варіанти:
- без сертифікатів, коли заклад вважає дистанційне навчання недостатнім для видачі диплому. тобто пройшов курс, і молодець собі. зовсім без жодного підтвердження докладених зусиль мотивація до опанування повного курсу знижується;
- сертифікат - гарний графічний файлик з прізвищем слухача, датою курсу і
підписом викладача. можуть ще запропонувати купити собі шоколадку :) його можна роздрукувати, звісно, але офіційної ваги цей сертифікат не має ніякої;
- підтверджений сертифікат (наприклад, в https://www.coursera.org/ є signature track), тоді всі здані завданняпроходять додаткову перевірку особи, включно з стилем друкування і контролем по веб-камері. припускаю, що це серйозніше, ніж просто сертифікат, але це не офіційний документ про освіту в будь-якому разі. проте деякі вузи можуть зараховувати ці сертифікати як навчальні курси (тут включається специфіка Болонської системи і перезарахування курсів, прослуханих в інших вузах);
- диплом - державний документ про освіту, здобуту дистанційно. таке існує у формі, більше схожій на заочне навчання, зі збереженням періодичних очних сесій, а міжсесійний період - дистанційний.

Додано (18.09.2013, 11:24)
---------------------------------------------
у мене таке питання - ви чи ваші учні пробували проходити курси з платформ EdX, Coursera? цікавить досвід власне учнівський.
у нас в місті зараз ініціатива запису на курси EdX для 10-класників, що, як на мене, дещо утопічно (не в смислі реєстрації, а в смислі проходження курсу і отримання сертифікату). з одного боку я тільки "за" найрізноманітніший доступ до якісного навчання (а ці курси таки якісні), але для 10-класника... тож, якщо є досвід такий, то поділіться, а то "молода команда", таке враження, десь з іншої планети командує

Newbie Дата: Нд, 13.04.2014, 20:34 | Повідомлення № 7
Хелпер
Повідомлень: 1409
Нагороди: 8
Рейтинг: 81
трохи подробиць про дистанційний курс інформатики у 5 класі: стаття Дистанційне змішане навчання інформатики у 5 класі, журнал Комп'ютер у школі та сім'ї, №2/2014 http://presspoint.ua/izdanija/opisanie/595
volevikt Дата: Пн, 10.11.2014, 16:56 | Повідомлення № 8
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1761
Нагороди: 24
Рейтинг: 177
У рамках ІІ міжнародної освітньої онлайн конференції Intel "Нові горизонти ІКТ в освіті" для України та країн СНД пройшла повністю навчання за 3 дистанційними курсами. Зараз паралельно завершую ще 2 дистанційні курси. З сьогоднішнього дня розпочинаю навчання на ще одному дистанційному курсі:
Анонс події
Тема: Сайти Google для дистанційних курсів у навчальному закладі (вебінар)
Спікер: Антоніна Букач
Профіль спікера: http://conf2014.iteach.com.ua/speakers/bukach.html
Дата проведення: 10-21 листопада 2014
Анотація: Курс створений з метою ознайомлення вчителів з основами організації дистанційного навчання в закладі освіти на платформі Google Sites.
Курс призначений для вчителів навчальних закладів, які бажають навчитись створювати й підтримувати сайт для дистанційного курсу.
Адреса курсу: https://sites.google.com/site/gsitesdn

Для реєстрації учасникам необхідно заповнити реєстраційну форму.

Кого цікавить дана тематика - приєднуйтеся. 
vinohodov Дата: Чт, 13.11.2014, 14:45 | Повідомлення № 9
Прописаний назавжди
Повідомлень: 320
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Цитата volevikt ()
Кого цікавить дана тематика - приєднуйтеся.
 Приєднався, приймаю участь, правда поки що нічого нового для себе не отримав, але дуже цікаво. Мені подобається.
volevikt Дата: Вт, 18.11.2014, 18:50 | Повідомлення № 10
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1761
Нагороди: 24
Рейтинг: 177
Мені теж подобається. Давно хотіла створити дистанційний курс для 11 класу, хоча б для однієї теми. Тепер маю таку можливість. Це і систематизація моїх напрацювань з теми, і експерименти із застосуванням нових сервісів, з якими я навчилася працювати на дистанційних курсах. Сайт в стадії розробки, але сподіваюся, що завершу створення дистанційного курсу до того часу, поки мої одинадцятикласники почнуть вивчати дану тему.

Сьогодні розпочинаю навчання за ще одним дистанційним курсом, який проводить сам Google  - "Базовые сервисы Google для образования". Особливо мене зацікавив новий сервіс GoogleКлас.
Кому цікаво - приєднуйтеся.)

Ох і затягла мене всесвітня павутина...   B)
swetikccc Дата: Ср, 19.11.2014, 10:49 | Повідомлення № 11
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3745
Нагороди: 23
Рейтинг: 331
Цитата volevikt ()
Особливо мене зацікавив новий сервіс GoogleКлас.

Це звичайний Hangout, один плюс в нього, це запис зразу в Ютуб.
Найкраще наприклад для програмування це зв'язка якоїсь рації, наприклад RaidCall і віртуальної дошки.
Просто чудово разом щось робити.

Тільки продовжуйте викладати посилання на курси, для корочки підключуся до останніх.


Відредаговано: swetikccc - Ср, 19.11.2014, 14:18
vinohodov Дата: Ср, 19.11.2014, 17:06 | Повідомлення № 12
Прописаний назавжди
Повідомлень: 320
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Цитата volevikt ()
Сьогодні розпочинаю навчання за ще одним дистанційним курсом, який проводить сам Google  - "Базовые сервисы Google для образования". Особливо мене зацікавив новий сервіс GoogleКлас. Кому цікаво - приєднуйтеся.)
И я записался. Ради корочки :)
volevikt Дата: Ср, 19.11.2014, 19:08 | Повідомлення № 13
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1761
Нагороди: 24
Рейтинг: 177
Шкодую, що відразу не ділилася на форумі посиланнями на дистанційні курси. Можливо, боялася насмішок з боку форумчан: Як? volevikt цього не знає? Це ж елементарно!
Сьогодні впевнена на 100%: Знати все неможливо!
...Все почалося з ФБ, коли хтось із друзів поділився посиланням на Онлайн семінар "Впровадження квест-технології в освітній процес" (спікер Ірина Сокіл). Зареєструвалася і до сьогоднішнього дня приймаю в ньому участь.
Під час семінару Ірина Сокіл запропонувала всім учасникам зареєструватися на сайті ІІ міжнародної освітньої онлайн конференції Intel для України та країн СНД "Нові горизонти ІКТ в освіті". Після реєстрації почали приходити листи-запрошення на заходи в рамках конференції.
Звісно, фізично не могла прийняти участь в абсолютно всіх заходах, та й не задавалася такою ціллю. Вибирала лише ті, які мене дійсно зацікавили.
Так я пройшла дистанційні курси: "Візуалізація: зробимо урок яскравішим, цікавішим, доступнішим" (спікер Ірина Слуцька), майстер-клас "Активізація пізнавальної діяльності учнів з використанням інтерактивних модулів" (спікер Олена Сіпачова), "Створення системи управління навчання засобами клієнт-серверних технологій" (спікер Світлана Попель). В даний час паралельно завершую дистанційні курси "Використання Google-сервісів у методичній роботі вчителя" (спікер Маргарита Носкова), "Сайти Google для дистанційних курсів у навчальному закладі" (спікер Антоніна Букач) та онлайн семінар "Впровадження квест-технології в освітній процес" (спікер Ірина Сокіл).
Окрім цього, прийняла участь у 3 вебінарах від видавництва "Основи". На одному з них навіть виграла передплату на півріччя журналу "Інформатика в школі".))) Не знаю, чи отримуватиму журнал, але було приємно.)

Цитата swetikccc ()
Це звичайний Hangout, один плюс в нього, це запис зразу в Ютуб.

Чудово! Підійде для мого дистанційного курсу "ІТ персональної та колективної комунікації", над яким зараз працюю.

Цитата swetikccc ()
Тільки продовжуйте викладати посилання на курси, для корочки підключуся до останніх.

Я навчаюся не для корочки, мені дійсно цікаво. Я дуже люблю вчитися!

На жаль, конференція завершується. Але якщо знатиму про якісь дистанційні курси - обов'язково викладатиму на них посилання.
Поки що володію інформацією про ще один курс, який було перенесено на січень 2015 року:

«Google сервіси в управлінській діяльності керівника ЗНЗ»
Дата проведення: 30 жовтня – 27 листопада
Регистрационная анкета http://goo.gl/eGhLJp
Для курсу розроблено пакет методичних матеріалів та Інтернет-ресурсів, що зібрано на навчальному сайті за адресою:https://sites.google.com/site/serviseadm/.
Інструкції щодо роботи учасники отримують окремим листом за 2-3 дні перед початком навчання.
Дистанційний курс розрахований на керівників (директорів та заступників директорів ЗНЗ).
Мета курсу: ознайомлення із можливостями застосування найпопулярніших сервісів Google в роботі директора (заступника директора) школи, формування у них практичних навичок роботи з Google-сервісами.
Навчальний матеріал курсу поділено на модулі, що логічно пов'язані між собою. В процесі навчання слухачі мають змогу опрацювати теоретичний матеріал; виконати практичні завдання; працювати спільно з іншими слухачами у віртуальній групі, в малих групах, в парі та самостійно; брати участь у консультаціях, вебінарах та обговореннях, що передбачені програмою курсу.
Newbie Дата: Ср, 19.11.2014, 20:17 | Повідомлення № 14
Хелпер
Повідомлень: 1409
Нагороди: 8
Рейтинг: 81
можна точно сказати, що такі (професійні) дистанційні курси дуже корисні, окрім власне отримання фактичної інформації з теми, що цікавить, ще й тим, що дозволяють повернутись в "шкуру" учня/студента. можна чітко переконатись, що лекційний виклад (і не так важливо, чи текстовий, чи презентаційний, чи відео-варіант) має невелику ефективність, зате поєднання з цікавими питаннями, заохочуючими дискусію, значно змінює хід навчання. так само важливими є "не штучні" завдання, посильні та розвиваючі (зона ближнього розвитку), бажано з творчою компонентою, але водночас з певними чіткими інструкціями та можливістю отримати актуальну допомогу та підказку. також таке навчання є дещо ближчим для сучасного учня, в котрого інформація вже є "на кінчиках пальців". тобто процес навчання для нього полягає не стільки у тому, щоб викладати матеріал, як у скеровуванні у потрібному напрямку, створенні умов для самостійного активного навчання (так, звучить утопічно для "середньостатистичного" класу, але існують винятки, для котрих власне й хочеться створювати оці кращі навчальні умови). хоча, традиційному вчителеві важко "відпустити у самостійне плавання" учнів, та й дисципліна в такому класі відрізнятиметься від класичної... 

маю думку, що проходження кількох подібних курсів (але власне предметних, а не з назвою "Методика створення онлайнового курсу", бо це завжди штучна конструкція, принаймні інших не бачила поки що), дозволяє вчителеві чіткіше зрозуміти, якими мають бути зручні та цікаві супроводжуючі електронні матеріали для ефективного навчання.

стосовно використання Google для дистанційного навчання - слухаю Гуглівський курс, хоч це виявилось не зовсім те, що мені потрібно - то реально інструменти чудові, і гарно описані (мені особисто найцікавіше читати варіанти використання у різних умовах), але це не зовсім те, що треба для дистанційного навчання. можу запропонувати своє порівняння засобів Веб 2.0 та спеціалізованих систем дистанційного навчання. зроблений, до речі, за матеріалами одного дистанційного курсу :)

на Фейсбуці є група, в котрій можна отримати власний "Хмарний кабінет" вчителя, як у курсі п.Світлани Попель (наскільки розумію, бо її курс не бачила, проте багато чую), тобто інструменти доступні для всіх бажаючих їх використати, не потрібен власний сервер, хостинг, системний адміністратор і ще якісь складнощі.

питання до тих, хто хоче корочку: а що вам дасть та корочка? це ж pdf-сертифікат буде, без мокрої печатки та інших "важливих" атрибутів
vinohodov Дата: Ср, 19.11.2014, 21:43 | Повідомлення № 15
Прописаний назавжди
Повідомлень: 320
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Цитата Newbie ()
питання до тих, хто хоче корочку: а що вам дасть та корочка? це ж pdf-сертифікат буде, без мокрої печатки та інших "важливих" атрибутів
Завжди розумів негрів з племені тумба-юмба, їм буси, а мені гарну бумаженцію хочеться :)
Форум інформатиків » Розділ IV: ВДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ УЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ » 4.7 Дистанційна освіта учителя інформатики » Дистанційне навчання інформатики (Дистанційне навчання інформатики для учнів та вчителів)
Сторінка 1 з 41234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.